De play-offs: AZ-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 11:55 am

Seizoenskaarthouders kunnen geen kaarten kopen voor hun eigen plaats, lees ik net. Reden om er op tijd bij te zijn!
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mei 14, 2007 11:56 am

Ik kan me juist niet zoveel schoten van Dembele herinneren. Ik wil daarmee absoluut niet zeggen dat het een slechte spits is, als je ziet hoeveel moeite Stam met hem heeft, maar voor mijn gevoel moet Dembele het niet van z'n traptechniek hebben.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mei 14, 2007 12:02 pm

Spijker schreef:Dembele is de angel van dit AZ.
Mwah, hij heeft toch maar 6 doelpunten in de competitie gemaakt. Vind ik wat weinig voor de angel van AZ.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 12:03 pm

Spijker schreef:Haha, 90% van de goals van Dembele komen van schoten van buiten de 16, maar Bertje concludeert dat ie een traptechniek van niets heeft.... Dembele is de angel van dit AZ. Doordat hij zoveel vrijheid krijgt is ie altijd aanspeelbaar. Daar houden Ajax verdedigers niet van. Koevermans en Arveladze zullen denk ik niet gaan scoren tegen Ajax.
Ik ben eerlijk gezegd verrast door de ontwikkeling die Dembele (blijkbaar) doormaakt in die vrije rol. Volgens mij begon Van Gaal hem in Europa op die plek neer te zetten en in die wedstrijden vond ik Dembele dramatisch slecht.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 14, 2007 12:56 pm

Alleen speelde hij destijds achter twee meer positievaste spitsen (Arveladze en Koevermans) en nu achter maar één diepe spits (Arveladze).

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 1:11 pm

Ik heb net kaarten gehaald voor Ajax-AZ. De vakken eerste ring Noord zijn al bijna helemaal uitverkocht. De voorverkoop loopt goed, zei de sigarenboer.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mei 14, 2007 1:25 pm

Maar de 2e ring houden ze vooralsnog gesloten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma mei 14, 2007 1:38 pm

joey schreef:Ik heb net kaarten gehaald voor Ajax-AZ. De vakken eerste ring Noord zijn al bijna helemaal uitverkocht. De voorverkoop loopt goed, zei de sigarenboer.
Sh*t.
Moet ik me ook nog gaan haasten voor iemand anders.
:00001747.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 14, 2007 1:41 pm

:00000639.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma mei 14, 2007 4:10 pm

Jesse schreef:Weet iemand wanneer deze wedstrijd en wanneer de return is?
Gelezen op Ajax.nl

Van der Wiel mee met Onder 19

Amsterdam, 14 mei 2007
Gregory van der Wiel doet deze week met Oranje onder 19 jaar mee aan het EK-kwalificatietoernooi in Engeland. De jonge verdediger meldt zich woensdag wel weer in Amsterdam omdat Ajax hem hard nodig heeft in de play-offs.
Van der Wiel stapte zondagavond op het vliegtuig naar Engeland om zich bij de andere internationals te voegen. Naast Van der Wiel doen ook Ajacieden Christian Supusepa, Vurnon Anita en Siem de Jong mee aan het kwalificatietoernooi. Ajax-keeper Koen Verhoeff maakte eveneens deel uit van de selectie, maar hij haakte op het laatst geblesseerd af.

Oranje begint dinsdag in kwalificatiegroep 3 met een wedstrijd tegen Tsjechië. Dat is het enige duel waar Van der Wiel aan mee kan doen. Woensdag vliegt hij weer terug naar Amsterdam omdat Ajax hem zondag tegen AZ waarschijnlijk goed kan gebruiken. Donderdag speelt Oranje tegen Engeland, zondag eindigt het toernooi met een wedstrijd tegen Rusland. De winnaar van groep 3 plaatst zich voor het EK, dat in juli in Oostenrijk gehouden wordt.

----------------------------------------------------------------------------------

Pff Az was afgelopen zondag thuis de mindere van Twente maar had gewoon erg veel geluk. Ook bij hun begint het seizoen hun tol te eisen. Bij ajax zijn het weer domme schorsingen en het feit dat ze op het randje spelen.
Hopelijk weet de medische staf een wonder te verrichten en Stam op te lappen.
Vreemd maar ik zat gisteren avond naar de samenvatting te kijken van Ajax en ik hoopte een klein beetje dat als ajax zou verliezen Htc eruit zou vliegen. In mijn ogen meer dan genoeg redenen daarvoor. Maar ik gun het AZ al helemaal niet. Eerlijk gezegd gun ik die club helemaal niks
:1evil.gif:
Dus hopelijk weet ajax via een vroege goal of via een counter het verder beperkt te houden en dan erover heen thuis.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 4:37 pm

Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.

Mooi en natuurlijk uiterst terecht dat Van der Wiel gewoon terugkomt naar Ajax voor de play-offs. Nu hoeft Ajax er gelukkig geen zaak van te maken.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma mei 14, 2007 4:53 pm

Thomas schreef:Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.

Mooi en natuurlijk uiterst terecht dat Van der Wiel gewoon terugkomt naar Ajax voor de play-offs. Nu hoeft Ajax er gelukkig geen zaak van te maken.
Ja en MVG en dan zijn we eindelijk weer terug bij af want ook trainer 380 gaat dit Ajax niet redden.

HTC is een prima trainer alleen Jakkes mag van mij vertrekken die zakkenvuller heeft toch niets in te brengen.

Met HTC MVG en dhr v/d Zee komen er nog leuke aankopen aan na het vertrek van sneijder, die trouwens 27 mei aankondigd te vertrekken naar Spanje. :aai.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma mei 14, 2007 4:59 pm

En je bron daarvoor is?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 5:01 pm

Thomas schreef:Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.
Grappig dat uitgerekend jij dit als argument aanvoert.

Voor zover het een argument is. Als een coach voldoet, voldoet hij; als een coach niet voldoet, voldoet hij niet. Jij had redenen om Blind ongeschikt te vinden, misschien heeft mattie wel redenen om HTC ongeschikt te vinden. Prima toch?
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma mei 14, 2007 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mei 14, 2007 5:14 pm

ajaxhome schreef:HTC is een prima trainer alleen Jakkes mag van mij vertrekken die zakkenvuller heeft toch niets in te brengen.
Zakkenvuller?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 5:22 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.
Grappig dat uitgerekend jij dit als argument aanvoert.

Voor zover het een argument is. Als een coach voldoet, voldoet hij; als een coach niet voldoet, voldoet hij niet. Jij had redenen om Blind ongeschikt te vinden, misschien heeft mattie wel redenen om HTC ongeschikt te vinden. Prima toch?
Prima. Laat hem maar met argumenten komen.

Vorig seizoen was het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Ajax. Dan is het niet zo raar dat er om het hoofd van een trainer geroepen wordt. Zonder de winst van die verrekte play-offs en de beker waren er weinig supporters nog teruggekomen op het ontslag van Blind.

Ajax heeft baat bij continuïteit. De rest van de (Blind vs.) Ten Cate-discussie wil ik het liefst niet meer voeren. En jij ook niet, neem ik aan.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 5:27 pm

Thomas schreef:Vorig seizoen was het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Ajax. Dan is het niet zo raar dat er om het hoofd van een trainer geroepen wordt. Zonder de winst van die verrekte play-offs en de beker waren er weinig supporters nog teruggekomen op het ontslag van Blind.
Het gaat me dus NIET om deze discussie. Ik ga hier dan ook niet op in.
Ajax heeft baat bij continuïteit.
Weer dit argument. Nogmaals: heel vreemd dat uitgerekend jij dit zegt. Kan ik niet rijmen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 5:39 pm

Waarom kan je dat niet rijmen?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mei 14, 2007 5:46 pm

Omdat je vorig jaar blijkbaar vond van niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 5:49 pm

Nou en, je moet ergens beginnen met je mening. En Thomas begint er nu mee. Dat kan gewoon, hoor.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 5:49 pm

Goed, zoals ik al aangaf heeft dat met de prestaties van de trainer te maken. Na zo'n dramatisch seizoen leek het me niet zo'n goed idee om de trainer te laten zitten vanwege de continuïteit. Dit seizoen zijn er in mijn ogen stappen gemaakt die duiden op progressie. Ik zie niet in waarom je niet het ene jaar mag pleiten voor het ontslag van een trainer en het volgende seizoen de continuïteit onder de huidige trainer wilt bewaren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 5:50 pm

Thomas schreef:Goed, zoals ik al aangaf heeft dat met de prestaties van de trainer te maken.
Precies. Dus gaat het je helemaal niet om continuiteit, maar om de kwaliteiten van de trainer.

Prima hoor, maar voer dan niet die zogenaamde continuiteit aan als argument.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 5:51 pm

Nee, want nu haal je mijn post ook onderuit.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 5:56 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Goed, zoals ik al aangaf heeft dat met de prestaties van de trainer te maken.
Precies. Dus gaat het je helemaal niet om continuiteit, maar om de kwaliteiten van de trainer.

Prima hoor, maar voer dan niet die zogenaamde continuiteit aan als argument.
Ten Cate heeft goede en slechte dingen laten zien. Of hij het gaat maken bij Ajax en uitermate geschikt is als trainer van onze club? Ik durf het nog steeds niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar in mijn ogen zijn er nu wel degelijk aanknopingspunten en kan ik op dit moment geen aanzienlijk geschiktere trainer bedenken dan Ten Cate. Ten Cate, zijn staff en Van Geel zijn in mijn ogen op allerlei fronten bezig met een proces en ik vind het belangrijk dat dat niet verstoord wordt.

Ik vind het dus belangrijk dat er op dit moment geen trainer wordt ontslagen. Vorig seizoen vond ik het zeer belangrijk dat de trainer werd ontslagen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 6:01 pm

Je bevestigt precies wat ik zeg, Thomas. HTC moet blijven omdat jij er muziek in ziet, Blind moest weg omdat je er niets in zag.

En met dat principe ben ik het helemaal eens, laat dat duidelijk zijn. Het gaat ook om kwaliteit.

Want zegt nou zelf, als ik vorig jaar dit
Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.
tegen jou had gezegd, had je dat dan een goed argument gevonden?

Nee, en terecht, want het is geen goed argument. Het is een dooddoener. Wat heb je aan continuiteit als je continu het verkeerde doet?

Plaats reactie