Dinamo Zagreb - Ajax 20-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo sep 19, 2007 10:44 am

Excuses : Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Leonardo, Edgar Davids en Nicola Mitea. Urby Emanuelson (knie) en Luque
Ach, AJAX heeft voortreffelijk in de breedte ingekocht, dus ............ Henk moet niet zeuren.Zeker niet als ie er ook nog steeds dat kunstgras er bij haalt.

In feite gaat dit terug tot vorig seizoen.

1e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren niet genoeg om zich te kwalificeren, sommige noemde het pech.Maar eigenlijk trok het gemis aan ... zich door in de Uefacup poule met armetierige tegenstanders, waar met kunst en vliegwerk de volgende ronde werdt gehaald.

2e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren weer niet genoeg.Henk had het over de vele kansen.

en dan nu de Uefa cup, weer 2 kansen.Valt me nog mee dat Henkie niet in de media heeft staan te roepen dat dit de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zijn .. ( of toch niet ) :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo sep 19, 2007 10:58 am

Nu.nl schreef:Siem de Jong met Ajax mee naar Zagreb
Uitgegeven: 19 september 2007 11:25
Laatst gewijzigd: 19 september 2007 11:29

AMSTERDAM - Siem de Jong behoort tot de selectie van Ajax die woensdagochtend is vertrokken naar Zagreb. In de Kroatische hoofdstad werken de Amsterdammers donderdag het heenduel in de eerste ronde van de Uefa Cup af.

De 18-jarige middenvelder werd opgeroepen vanwege de vele blessures in de ploeg van trainer Henk ten Cate.

Eerder was al bekend dat Urby Emanuelson en Albert Luque twijfelgevallen zijn voor het Uefa Cup-duel. Jurgen Colin reisde vanwege een rugkwetsuur niet eens mee naar Kroatië. Ten Cate mist verder de al langer geblesseerde Nicolae Mitea, Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Edgar Davids, Leonardo en Edgar Manucharyan.

De Jong werd vorig seizoen uitgeroepen tot talent van het jaar uit de jeugdopleiding. Hij kwam dinsdag nog een helft in actie met Jong Ajax tegen de beloften van ADO Den Haag.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo sep 19, 2007 11:14 am

Voetske schreef:
Excuses : Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Leonardo, Edgar Davids en Nicola Mitea. Urby Emanuelson (knie) en Luque
Ach, AJAX heeft voortreffelijk in de breedte ingekocht, dus ............ Henk moet niet zeuren.Zeker niet als ie er ook nog steeds dat kunstgras er bij haalt.

In feite gaat dit terug tot vorig seizoen.

1e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren niet genoeg om zich te kwalificeren, sommige noemde het pech.Maar eigenlijk trok het gemis aan ... zich door in de Uefacup poule met armetierige tegenstanders, waar met kunst en vliegwerk de volgende ronde werdt gehaald.

2e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren weer niet genoeg.Henk had het over de vele kansen.

en dan nu de Uefa cup, weer 2 kansen.Valt me nog mee dat Henkie niet in de media heeft staan te roepen dat dit de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zijn .. ( of toch niet ) :smallgrin.gif:
Het komt er mijn inziens op neer dat Henk absoluut niet onder de knie heeft hoe z'n ploeg te prepareren voor een belangrijke wedstrijd. Ploegen als Slavia en Kopenhagen vreten het gras op, zo gemotiveerd zijn ze. Ajax speelde met een ongepaste arrogantie. Ik hoop dat ze dat tegen Zagreb laten en er vol voor gaan. Het zal zeker niet hoogstaand worden, maar ik hoop dat de schade beperkt wordt. De schande heeft nu lang genoeg geduurd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo sep 19, 2007 11:40 am

GangstaRiB schreef:
Voetske schreef:
Excuses : Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Leonardo, Edgar Davids en Nicola Mitea. Urby Emanuelson (knie) en Luque
Ach, AJAX heeft voortreffelijk in de breedte ingekocht, dus ............ Henk moet niet zeuren.Zeker niet als ie er ook nog steeds dat kunstgras er bij haalt.

In feite gaat dit terug tot vorig seizoen.

1e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren niet genoeg om zich te kwalificeren, sommige noemde het pech.Maar eigenlijk trok het gemis aan ... zich door in de Uefacup poule met armetierige tegenstanders, waar met kunst en vliegwerk de volgende ronde werdt gehaald.

2e keer VLcl onder HtC ... 2 wedstrijden waren weer niet genoeg.Henk had het over de vele kansen.

en dan nu de Uefa cup, weer 2 kansen.Valt me nog mee dat Henkie niet in de media heeft staan te roepen dat dit de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zijn .. ( of toch niet ) :smallgrin.gif:
Het komt er mijn inziens op neer dat Henk absoluut niet onder de knie heeft hoe z'n ploeg te prepareren voor een belangrijke wedstrijd. Ploegen als Slavia en Kopenhagen vreten het gras op, zo gemotiveerd zijn ze. Ajax speelde met een ongepaste arrogantie. Ik hoop dat ze dat tegen Zagreb laten en er vol voor gaan. Het zal zeker niet hoogstaand worden, maar ik hoop dat de schade beperkt wordt. De schande heeft nu lang genoeg geduurd.
Hij laat het tot nu toe niet zien, nee.Laten hopen dat ie deze keer wel die kunst verstaat.Volgens HtC gaat ie met een gehavende selectie morgen de wedstrijd in, ik vind dat wel mee vallen, juist dan zou je de spelers, zoals je al aangeeft, zo moeten kunnen motiveren dat ze ( bij wijze vasn spreken ) allemaal in de 93ste minuut met kramp in de benen langs het veld liggen.Het gras opvreten, dat extra stapje doen om de tekort komingen te compenseren.Dat dat makkelijk kan en succes heeft bewijzen Kopenhagen en Slavia ook nog eens .....

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo sep 19, 2007 2:27 pm

Iemand enige info over de kaartverkoop?
Ik las het getal van 105 verkochte kaarten, iemand die opheldering kan verschaffen?
Zou wel een dieptepunt zijn!
(Maar ik mag niets zeggen, want ik ga ook niet.)

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo sep 19, 2007 3:14 pm

126 kaarten verkocht om precies te zijn.

Ze kunnen hun bek wel dichthouden in ieder geval, ze komen toch niet boven die 40.000 gekken uit.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo sep 19, 2007 3:20 pm

Thijs schreef:126 kaarten verkocht om precies te zijn.

Ze kunnen hun bek wel dichthouden in ieder geval, ze komen toch niet boven die 40.000 gekken uit.
Tjezusss. Dacht ik dat 189 van Oslo weinig was.
Daar sta je dan met je 126 supporters tussen 40000 gekken!
Famous for not travelling.... anymore!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo sep 19, 2007 9:45 pm

Ajax-fans overvallen door Zagreb-aanhang.

Dat voetbal oorlog kan zijn, werd woensdag duidelijk in Zagreb. De selectie van Ajax trainde in stadion Maksimir als laatste voorbereiding op het UEFA Cup-duel van donderdag met Dynamo Zagreb, onder het oog van een groep meegereisde supporters. Tot zover niks aan de hand, ware het niet dat na afloop van de training door een groep beruchte aanhangers van Dynamo Zagreb, de aanval op Ajax-fans werd ingezet. Zo'n twintig aanhangers van de Kroaten, de Big Blue Boys, overvielen een groepje van vijf Ajax-supporters. Met bivakmutsen kwamen ze plotseling uit de donkere hoeken van het stadion gerend.

Eerder op de middag waren al vier meegereisde fans in elkaar geslagen door de BBB. Niemand raakte ernstig gewond, maar de schrik zat er meteen in en het incident bleek dus niet op zichzelf te staan. De Big Blue Boys zijn een beruchte groep, die zeker niet voor het eerst de aanstichter zijn van vechtpartijen. Het wordt de Ajacieden met klem afgeraden om zich morgen in het centrum vande stad te vertonen, uit angst voor nieuwe ongeregeldheden.
Het is ook levensgevaarlijk in zo'n land vol met krankzinnigen.
Ik ken wel een paar man die naar Zagreb zijn, ik hoop dat ze niks is overkomen.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo sep 19, 2007 9:55 pm

Wordt lachen, in Amsterdam...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo sep 19, 2007 9:56 pm

Vraag aan de jeugdkenners: zou Siem de Jong op de nummer 10 positie uit de voeten kunnen? In dat geval plaats ik hem graag op de positie van Kennedy.
wimpey schreef:
Thomas schreef:-----Suarez---Huntelaar

----------Kennedy

Vertonghen-----Gabri

----------Maduro

Urby--Heitinga--Stam--Van der Wiel

---------Stekelenburg


Daarmee los je drie problemen op:

-Betonblok Heitinga staat niet meer in de as van het veld.
Oh?

Ik ben tegen het continu omgooien van de opstelling. Als je Stam en Vermaelen vertrouwen wilt geven, laat je ze staan. Ze zijn het beoogde centrum, dus zullen ze samen moeten spelen om er weer bovenop te komen. Die 2 hebben het e.e.a. in hun mars, dat komt echt wel weer in orde.
En wie gaat de opbouwe van achteruit dan verzorgen?

Verder natuurlijk onvoorstelbaar gemierenneuk over Heitinga. Het ging om die plek in de as van het middenveld.
Jabu schreef:
Thomas schreef:Kan Jabu niet wat meer vertellen over Dinamo? Hoe zou Ajax in jouw ogen staan tegenover Dinamo, in de opstelling die ik hierboven heb gegeven?
Dinamo speelt vaak in een soort 4-2-3-1 formatie (soms is dat een soort 4-2-2-2) Meestal spelen ze ongeveer met deze spelers:

--------------- Šokota (Tadić) ------------

Modrić -- Balaban (Mandžukić) -- Did'dy Guela (Sammir)

---------- Chago ------- Vukojević -------

Carlos (Čale) - Drpić (Carlos) - Schildenfeld - Etto (Mikić)

----------------- Koch ------------------

Modrić staat op papier op links maar heeft eigenlijk de vrijheid om over het hele veld te zwerven. Vaak komt hij ook de bal ophalen voor de opbouw. Guela is een snel en bewegelijk mannetje. De spitsen Šokota en Balaban zijn bekenden en geen meesters in het afmaken van kansen. Het middenblok Chago - Vukojević heeft zeer veel loopvermogen. Dat zal met name voor onze linkerkant nog wel eens lastig kunnen worden. Sinds het vertrek van Ćorluka naar Man City spelen Etto en Mihael Mikić vaak rechtsback. Vooral Mikić is eigenlijk een middenvelder.

Dinamo gaat in de competitie riant (hebben alle 7 wedstrijden gewonnen en staan al 4 punten los) aan kop en scoort veel (25 voor en 5 tegen). Dit heeft natuurlijk ook wel met de matige tegenstand te maken. Toch had ik verwacht dat Dinamo na de verkopen van afgelopen zomer sterk verzwakt zou zijn, maar dat lijkt mee te vallen. Ajax gaat een zware tweekamp tegemoet.
Bedankt voor de info, Jabu. Wat denk je van m'n opstelling?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 20, 2007 7:45 am

AJAX GAAT VOOR ZEKERHEID IN VIJANDIG MAKSIMIR

Resultaat is heilig

ZAGREB, donderdag

Siem de Jong vond het vreemd dat hij dinsdagavond in het duel met ADO Den Haag halverwege werd gewisseld. Hij speelde namelijk best goed. Een paar minuten later werd het de middenvelder van Jong Ajax duidelijk. Henk ten Cate had genoeg gezien en was van mening veranderd. En dus werd de 18-jarige De Jong in het clubkostuum van Robbert Schilder gehesen en vloog hij als jongste bediende mee naar Zagreb.

„Schilder is na een keelontsteking enkele kilo’s afgevallen en nog niet in staat om normaal te functioneren. Siem laat al geruime tijd zien dat hij goed bezig is. Hij speelt met veel bezieling. Ook van Adrie Koster en Aron Winter (trainers van Jong Ajax, YvdB) ving ik positieve geluiden op. Voor een jeugdspeler moet het nog steeds een voorrecht zijn om te worden overgeheveld. Als spelers mij niet de indruk geven dat ze er alles aan willen doen om bij het eerste te horen, kies ik voor anderen”, gaf Ten Cate een duidelijk signaal af.

De Jong is net als Klaas-Jan Huntelaar afkomstig uit de Achterhoek. Hij werd vorig seizoen – toen hij vier keer per week in de trein heen en weer pendelde – door de trainers uitgeroepen tot Talent van de Toekomst. „Siem heeft een goede techniek, een goed inzicht en legt veel dynamiek in zijn spel”, zegt Ten Cate, die niet zal schromen de jongeling vanavond tegen Dinamo Zagreb voor de leeuwen te werpen. Hij deed het eerder met Mitchell Donald tegen Werder Bremen.

Vooralsnog zal De Jong op de bank beginnen. Van Ajax hoeft in deze fase van malheur geen dominant, aanvallend voetbal te worden verwacht; eerder een aangepaste formatie met twee spitsen. „We willen nu geen schade oplopen.” Kortom, het Europese seizoen staat op het spel en het resultaat is heilig. Zeker tegen een ploeg die hoger wordt ingeschat dan Slavia Praag.

Dinamo – gesteund door een zeer bloeddorstige harde kern – werd in de voorronde van de Champions League nipt uitgeschakeld door Werder Bremen. „In Duitsland speelde Dinamo heel gesloten en goed, en kwamen ze er gevaarlijk uit. Thuis hadden ze meer moeite om het spel te maken. Maar alles bij elkaar is het absoluut een betere ploeg dan Slavia. Er zit meer voetbal in”, weten Ten Cate en zijn secondanten.

Ten Cate en Huntelaar overleefden al eens de vijandige stemming in het bouwvallige Maksimir-stadion, waar financieel directeur Jeroen Slop gisteren vol verbazing met een enorm brok steen stond te zwaaien. Ten Cate als trainer met MTK Boedapest (0-0), Huntelaar als spits van Heerenveen. Drie jaar geleden zorgde hij in de laatste minuut via een strafschop voor de gelijkmaker (2-2).

Overigens zou 0-0 vanavond voor Ten Cate al pure winst zijn. Het is op dit moment even niet anders, al vindt hij het ook weer te ver gaan om zijn ploeg als labiel neer te zetten. „We staan tweede, maar schijnen dramatisch te spelen. Ik stoor me ontzettend aan die verhalen. Net zoals ik het misplaatst vind om spelers al na twee wedstrijden als miskopen te betitelen. Dat getuigt van weinig respect en kennis.”

Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Maduro, Suárez; Rommedahl; Huntelaar.
dE t.

Dus een snotneus mag het vanavond op gaan knappen voor HtC.Zal toch niet gebeuren hé.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do sep 20, 2007 7:52 am

Een snotneus die het opknapt, laat in ieder geval nog iéts van de oude tijden herleven!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 20, 2007 8:01 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wordt lachen, in Amsterdam...
Inderdaad. Dit soort grappen worden nooit zo gewaardeerd.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do sep 20, 2007 8:09 am

Thijs schreef:
Ajax-fans overvallen door Zagreb-aanhang.

Dat voetbal oorlog kan zijn, werd woensdag duidelijk in Zagreb. De selectie van Ajax trainde in stadion Maksimir als laatste voorbereiding op het UEFA Cup-duel van donderdag met Dynamo Zagreb, onder het oog van een groep meegereisde supporters. Tot zover niks aan de hand, ware het niet dat na afloop van de training door een groep beruchte aanhangers van Dynamo Zagreb, de aanval op Ajax-fans werd ingezet. Zo'n twintig aanhangers van de Kroaten, de Big Blue Boys, overvielen een groepje van vijf Ajax-supporters. Met bivakmutsen kwamen ze plotseling uit de donkere hoeken van het stadion gerend.

Eerder op de middag waren al vier meegereisde fans in elkaar geslagen door de BBB. Niemand raakte ernstig gewond, maar de schrik zat er meteen in en het incident bleek dus niet op zichzelf te staan. De Big Blue Boys zijn een beruchte groep, die zeker niet voor het eerst de aanstichter zijn van vechtpartijen. Het wordt de Ajacieden met klem afgeraden om zich morgen in het centrum vande stad te vertonen, uit angst voor nieuwe ongeregeldheden.
Het is ook levensgevaarlijk in zo'n land vol met krankzinnigen.
Ik ken wel een paar man die naar Zagreb zijn, ik hoop dat ze niks is overkomen.
Het zijn trouwens de bad blue boys
www.badblueboys.hr

Ik ken ook wel een paar man die er zijn, zal eens sms-en zodirect.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 20, 2007 8:42 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Een snotneus die het opknapt, laat in ieder geval nog iéts van de oude tijden herleven!
Moet hij hem wel opstellen.

Maar het zal wel weer een fantasie-opstelling met Suarez op het middenveld worden.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do sep 20, 2007 9:03 am

Spijker schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wordt lachen, in Amsterdam...
Inderdaad. Dit soort grappen worden nooit zo gewaardeerd.
Ach een paar busjes blauw extra erbij :blush.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do sep 20, 2007 9:50 am

ASR_AFCA schreef:
Thijs schreef:
Ajax-fans overvallen door Zagreb-aanhang.

Dat voetbal oorlog kan zijn, werd woensdag duidelijk in Zagreb. De selectie van Ajax trainde in stadion Maksimir als laatste voorbereiding op het UEFA Cup-duel van donderdag met Dynamo Zagreb, onder het oog van een groep meegereisde supporters. Tot zover niks aan de hand, ware het niet dat na afloop van de training door een groep beruchte aanhangers van Dynamo Zagreb, de aanval op Ajax-fans werd ingezet. Zo'n twintig aanhangers van de Kroaten, de Big Blue Boys, overvielen een groepje van vijf Ajax-supporters. Met bivakmutsen kwamen ze plotseling uit de donkere hoeken van het stadion gerend.

Eerder op de middag waren al vier meegereisde fans in elkaar geslagen door de BBB. Niemand raakte ernstig gewond, maar de schrik zat er meteen in en het incident bleek dus niet op zichzelf te staan. De Big Blue Boys zijn een beruchte groep, die zeker niet voor het eerst de aanstichter zijn van vechtpartijen. Het wordt de Ajacieden met klem afgeraden om zich morgen in het centrum vande stad te vertonen, uit angst voor nieuwe ongeregeldheden.
Het is ook levensgevaarlijk in zo'n land vol met krankzinnigen.
Ik ken wel een paar man die naar Zagreb zijn, ik hoop dat ze niks is overkomen.
Het zijn trouwens de bad blue boys
www.badblueboys.hr

Ik ken ook wel een paar man die er zijn, zal eens sms-en zodirect.
Ik krijg net sms terug. Er wordt inderdaad flink jacht gemaakt op de Ajacieden in Zagreb. Bij de groep die ik ken is nog niets gebeurd gelukkig.

Steeds kleine groepen aanvallen is natuurlijk wel heel makkelijk.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » do sep 20, 2007 9:57 am

Beetje kansloos inderdaad.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do sep 20, 2007 10:19 am

Oude Joego's criminelen organisaties :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 20, 2007 10:58 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Een snotneus die het opknapt, laat in ieder geval nog iéts van de oude tijden herleven!
Die het opknapt ?.Als je die jongen nu, in die heksenketel gaat opstellen ?.Kijk, zo'n jongen moet je eerst in een paar competitie wedstrijden brengen.Anders krijg je het zelfde wat er in Bremen gebeurde ...

Vossie
Berichten: 314
Lid geworden op: za dec 02, 2006 4:20 pm

Bericht door Vossie » do sep 20, 2007 11:22 am

In Bremen waren het niet de jonkies die bepalend waren voor het resultaat hoor...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 20, 2007 1:34 pm

Vossie schreef:In Bremen waren het niet de jonkies die bepalend waren voor het resultaat hoor...
Die verantwoording lag bij HtC die toen ook weer met een opstelling aan kwam draven waar iedereen zijn vraagtekens bij zette ...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do sep 20, 2007 3:05 pm

Is er niemand positief? We hebben net zoveel vertrouwen als de meeste spelers.

Ik ken Zagreb niet, maar gelijkwaardig zijn aan Bremen doet me denken aan een uitslag zoals daar. Ik hoop niet dat het 6-0 of nog erger wordt.

Scoren zullen we daar niet, we kunnen maximaal proberen er zo weinig mogelijk tegen te krijgen.

HtC zal met weemoed terugdenken aan Babel, Sneijder, De Mul, Grygera, Invaller Perez, Davids en wie we nog meer missen (Kennedy, als ik alle berichten heb gelezen)

Siem de Jong is nog niet rijp voor het eerste, hij zal geen bal raken. Donald hetzelfde verhaal.

Van der Wiel als back? Ik heb hem vorig jaar maar even op die plaats gezien (Copa-toernooi) en kan me van hem geen aanvallende acties
herinneren. Ogararu zal het zonder directe tegenstander niet slechter doen.

Maduro op het middenveld? Moeten ze bij Zagreb wel weten dat je hem alle vrijheid moet geven om in zijn eigen tempo te voetballen, ze moeten wel weten dat je hem de bal niet mag afpakken, niet naar de bal mag springen als die in zijn richting komt en vooral niet bij hem weglopen als hij ineens stopt met meelopen.

De doelpunten? Een bevlieging van Suarez, een bal die van richting wordt veranderd, meer zit er niet in.

Het wordt een zware week om in Rotterdam te werken/wonen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 20, 2007 3:08 pm

Waarom?Die spelen geen eens Europees. Herinner ze daar nog maar even aan, zijn ze gelijk weer stil. :ajax.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do sep 20, 2007 3:49 pm

Spijker schreef:Waarom?Die spelen geen eens Europees. Herinner ze daar nog maar even aan, zijn ze gelijk weer stil. :ajax.gif:
Moet ik snel zijn, want speelt Ajax na vanavond nog wel Europees?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie