Ajax - Willem II 16-3-2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Eerst maar die 2-0!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me bij bijvoorbeeld een 2-0 stand wel wat wissels voorstellen, om de spelers die op "scherp" staan met geel, veilig te stellen voor woensdag.
Ik hoorde (of las?) dat Willem II minder tegendoelpunten had dan Ajax?????? Ik kan me het niet voorstellen, maar waarom roept iemand dat? Zal dus wel waar zijn. Met 2-0 moet Ajax tevreden zijn?
Nee, want ik ben snipverkouden en doe niets anders dan hoesten. Ik blijf vandaag thuis. De wedstrijd laat ik aan me voorbijgaan.Jinne schreef:Ga fietsen!joey schreef:Precies. Wie zijn wij om een grote mond te hebben? We hebben een team van niks.Demosthenes schreef:Eerst maar die 2-0!
Het stinkt aan alle kanten!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
't Regent zeker...joey schreef:Nee, want ik ben snipverkouden en doe niets anders dan hoesten. Ik blijf vandaag thuis. De wedstrijd laat ik aan me voorbijgaan.Jinne schreef:Ga fietsen!joey schreef: Precies. Wie zijn wij om een grote mond te hebben? We hebben een team van niks.

Beterschap zegt zij die zo de hoosbuien gaat trotseren...

Nee, integendeel. Om mij heen wordt altijd flink geschreeuwd en gemopperd. En natuurlijk zijn wij er voor de fijne wedstrijdanalyse.
Ik kan me niet één interessante Ajax-Willem ll herinneren. Het is bijna elk jaar een verplicht nummer. Heel raar, maar Willem ll doet er nooit wat aan in Amsterdam.

Ik kan me niet één interessante Ajax-Willem ll herinneren. Het is bijna elk jaar een verplicht nummer. Heel raar, maar Willem ll doet er nooit wat aan in Amsterdam.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16