Willem 2-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 27, 2007 5:20 pm

Zal best, maar toch wordt AZ kampioen!

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 27, 2007 5:41 pm

Echt niet! Bobby zegt dat we de dubbel pakken! :pepsi.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 27, 2007 5:53 pm

Bobby heeft wel meer geroepen wat niet waar is.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 27, 2007 6:43 pm

Kaboem! schreef:Zal best, maar toch wordt AZ kampioen!
Dat hoop jij, als AZ-supporter. :dissapprove.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 27, 2007 7:19 pm

Waar moet dat heen als we zelfs Bobby niet meer zouden kunnen vertrouwen! :00001595.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr apr 27, 2007 7:26 pm

Onderling resultaat? Doe maar niet. Dan komt Jim ons weer lastigvallen met z'n kalverliefde voor De Heilige Koe.

PSV : 4 2 0 2 6 7-9
Ajax: 4 1 2 1 5 8-5
A Z : 4 1 2 1 5 7-8
Jöhnk schreef:
lucas schreef:Onderling resultaat lijkt me het eerlijkst
Psv>Az; Az>Ajax; Ajax>Psv.:icon_rolleyes.gif:
Afbeelding
Afbeelding
Sign your name on
the dotted line:

.............................

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 27, 2007 7:28 pm

Ach, Jim had best interessante bijdragen!

Ondanks mijn hekel aan PSV blijf ik er bij dat ik onderling resultaat het eerlijkst vind

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr apr 27, 2007 7:32 pm

Vinden jullie dat wachten tot zondagmiddag ook zo waardeloos? Alhoewel de kans op het kampioenschap bijzonder klein is, wil ik het wel graag zeker weten nu!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 27, 2007 7:34 pm

Zie onderschrift, Cees. ;)

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 27, 2007 7:34 pm

Bobby zegt dat we de dubbel winnen.

Lees jij ook altijd eerst het laatste hoofdstuk van een spannend boek?

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr apr 27, 2007 7:35 pm

Neuh. Maar ik dat leg het boek als het echt spannend is, niet een week weg.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 27, 2007 7:39 pm

Advocatren hebben geen tijd om te lezen!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr apr 27, 2007 7:42 pm

That's not the point!

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 27, 2007 8:10 pm

Het zou verklaren waarom je alleen geinteresseerd bent in het laatste hoofdstuk! :00000633.gif:

De spanning is vaak mooier dan het weten!

999

Bericht door 999 » vr apr 27, 2007 8:41 pm

Jullie doen de volgende dagen s'nachts geen oog dicht van de spanning ...
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za apr 28, 2007 12:03 am

Nou, serieus, ik kom al een week moeilijk in slaap. Er spoken zoveel debiele scenario's door m'n hoofd, ik heb zelfs al in Enschede bij FC Twente een eigen doelpunt gescoord voor Willem II terwijl het stadion vol Ajacieden zat. (?) Echt waar, wat het betekent weet ik ook niet.
Wat WeekendCees zegt over dat het nu al zondagmiddag mag zijn vind ik ook, alleen is het nu nog dromen en fantaseren over de titel, wat ook mooi is. Na zondag kan het misschien toch een klein katertje zijn, nu kunnen we nog kampioen worden mensen!!

Ben vanmiddag gebeld of ik aanstaande zondag wilde werken in de Arena, catering enzo. NOU MOOI NIET!!

Hup Ajax, scoor er tien!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 28, 2007 12:30 am

lucas schreef:Een kampioenschap toekennen op basis van doelsaldo is belachelijk
Precies. Het meest eerlijk is het aantal overwinningen. En als dat gelijk is het onderling resultaat. En dan pas het doelsaldo. In iedere normale competitie gaat dat zo!
:00000858.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 28, 2007 8:58 am

Willem II-supporters gaan AZ aanmoedigen

TILBURG - Een groot gedeelte van de aanhang van Willem II heeft aangekondigd zondagmiddag tegenstander Ajax aan te moedigen. De Willem II-supporters doen dat omdat ze AZ het kampioenschap niet gunnen.

De afgelopen jaren heeft AZ tal van Willem II-spelers als Joris Mathijsen, Denny Landzaat en Moussa Dembele naar Alkmaar gehaald. Tot ongenoegen van de Willem II-aanhang.

Als Ajax zondag met grote cijfers van Willem II wint kan AZ nog passeren op de ranglijst en kampioen worden.
Omroep Brabant

999

Bericht door 999 » za apr 28, 2007 9:17 am

joey schreef:
Willem II-supporters gaan AZ aanmoedigen

TILBURG - Een groot gedeelte van de aanhang van Willem II heeft aangekondigd zondagmiddag tegenstander Ajax aan te moedigen. De Willem II-supporters doen dat omdat ze AZ het kampioenschap niet gunnen.

De afgelopen jaren heeft AZ tal van Willem II-spelers als Joris Mathijsen, Denny Landzaat en Moussa Dembele naar Alkmaar gehaald. Tot ongenoegen van de Willem II-aanhang.

Als Ajax zondag met grote cijfers van Willem II wint kan AZ nog passeren op de ranglijst en kampioen worden.
Omroep Brabant
Die brabanders, wie gaan ze nu aanmoedigen ???.
Blij met de punten ...

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » za apr 28, 2007 9:19 am

Worden er eigenlijk nog verdedigers uit het 2e op de bank gezet of zullen Maduro en Lindenbergh als reserve verdedigers fungeren?

999

Bericht door 999 » za apr 28, 2007 9:24 am

Ten Cate: „Excuses voor het feit dat ik positief ben”

AMSTERDAM, zaterdag
Als hij er niet meer in geloofde, zou men hem een ongeïnspireerde coach noemen. Nu hij al weken roept dat Ajax kampioen gaat worden, is het ook niet goed. Zoiets moet Henk ten Cate gedacht hebben toen hij gisteren de persconferentie opende met de even plechtige als sarcastische woorden: „Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat ik positief ben.”

Waarom hij dit zei? „Ik lees ook kranten.” Daarin was het Ten Cate opgevallen dat zijn grenzeloze optimisme hier en daar werd uitgelegd als naïef en geforceerd. „Sommige mensen vonden het zelfs gênant”, bitste de man die morgen met veel doelpunten verschil moet winnen van Willem II en/of moet hopen op een topdag van Excelsior. Tientallen statistieken kwamen de afgelopen dagen voorbij, tientallen argumenten ook waarom de wedstrijden van AZ, Ajax en PSV wel of niet goed gaan aflopen.

Er is voor alles wat te zeggen en tegelijkertijd is er geen touw meer aan vast te knopen. Zo merkten enkele spelers van Willem II op dat Ajax best kampioen mag worden, maar ontplofte assistent-trainer Andries Jonker weer omdat hij een goede relatie heeft met Louis van Gaal. En zo gaat het maar door.

Ten Cate had gisteren weer een nieuwe gevonden: „AZ heeft negen keer gelijkgespeeld. Dat is zo’n beetje eenmaal per vier wedstrijden. Het wordt dus weer eens tijd. Bovendien won AZ thuis met 5-0 van Heracles, om in Almelo niet verder te komen dan 0-0. Excelsior verloor in Alkmaar ook met 5-0, dus…” Hoewel Excelsior-trainer Ton Lokhoff morgen geschorst is, vertrouwt Ten Cate op zijn vriend. „Ton heeft me een overwinning beloofd. Dat hij op de tribune zit, is niet belangrijk. Dan heeft hij zijn werk al gedaan.”
De T.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » za apr 28, 2007 9:34 am

Komende zondag wordt een ramp (voor mij) Alleen in Zeeland(?) ben ik veilig (zoek wel een fijn christelijk dorp op). Geen radio, geen mobieltje aanzetten; wat wel?? Wachten.

Eerlijk gezegd had ik in de winterstop niet op gerekend, maar voor rkc-uit wel!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 28, 2007 11:58 am

Uit Het Parool, de column Staanplaats:
Zonder genade

Johnny Heitinga is geschorst voor de wedstrijd tegen Willem ll, maar Nicolae Mitea en Olaf Lindenbergh zijn dat niet. Toch moet het drietal apart van de groep trainen als er een partijspel gespeeld wordt. Ze werken wat af op het doel, terwijl de andere spelers de zweep opgelegd krijgen van Henk ten Cate. "De Mul, je ziet het niet!", roept de trainer geïrriteerd naar zijn rechtsbuiten wanneer deze verzuimd rugdekking te geven.
Aan niets is bij Ten Cate te merken dat de competitie bijna ten einde is. Natuurlijk moeten er mogelijk nog play-offs gespeeld worden, maar hetzelfde geldt voor PSV. Daar lijkt echter alle energie uit de benen gesijpeld. Het kauwen van kauwgom van Phillip Cocu - hij is er dol op, zelfs tijdens het trainen - versterkte een aantal weken geleden nog zijn aura van onaantastbaarheid. Donderdag stond het meer symbool voor de totale apathie die zich ogenschijnlijk meester heeft gemaakt van De Herdgang. Wat Eindhoven betreft is het wonder al geschied, nu voorsprong van elf punten is verspeeld. Geloof in nog een mirakel is er niet meer.
Ondertussen bruist het meer dan ooit in de Arena, waar Henk ten Cate hoogstpersoonlijk de titelhoop levend houdt. Dat gebeurt met mooie woorden, maar evenzeer met scherpe uithalen naar zijn spelers. Het moet ze alert houden, want niets mag als vanzelfsprekend beschouwd worden. Ook geen zekergewaande basisplaatsen, blijkt weer eens als De Mul tijdens de training zonder mededogen wordt gewisseld voor Mitea.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 28, 2007 12:06 pm

joey schreef:Uit Het Parool, de column Staanplaats:
roept de trainer geïrriteerd naar zijn rechtsbuiten wanneer deze verzuimd rugdekking te geven.
:eusa_naughty.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 28, 2007 2:15 pm

Kom op, Ajax! Maak m'n laatste jaar hier nog memorabeler. :anew.gif: :ajaxscarf.gif:

Plaats reactie