davince31 schreef:Ik ben hier een paar keer per week om gezellig mee te lezen en posten ben ik eigenlijk al een tijd geleden mee gestopt maar de frustratie is zo hoog dat ik het er echt uit moet gooien.
Wat is die Ten Cate een ontzettende incompetente man. Hij is een prima coach voor een subtopper zoals NAC, Vitesse. Hij is ook prima als assistent bij een willekeurige club maar hij heeft totaal geen kwaliteit om van een gevallen topclub weer een topclub te maken. Hij mag nog niet eens de thee inschenken van een Co of Louis.
Huntelaar
Als je kijkt naar hoe hij met Klaas Jan omgaat. Pfff.... daar zakt mijn broek van af. Die jongen heeft al geen vertrouwen meer sinds Ten Cate bij Ajax binnen kwam. Kijk maar naar de uitstraling die Klaas had op en buiten het veld in het eerste half jaar. Hij scoorde uit alle hoeken en standen, puur op gevoel en nu durft hij niets meer. Ten Cate heeft hem nu al kapot gemaakt en pas als hij weer de ruimte krijgt om vanuit zijn gevoel te spelen zal hij weer los komen.
Colin:
Niets te zoeken bij Ajax. Het lijkt wat snel om zo te oordelen op een paar wedstrijden. Bij sommige spelers zie je bijvoorbeeld al aan hoe ze lopen of een bal aanraken dat ze een goddelijk talent hebben. Bij Colin is het andersom. Je kan aan alles zien dat het een typische Ten Cate voetballer is. Prima voor NAC maar hij heeft het gewoon niet in zich. Sneu voor hem. Weer iemand die door Ten Cate wordt kapot gemaakt, althans de persoon. Kijk maar wat Colin in de kranten over zich heen krijgt.
Sneijder / Perez,
Ten Cate houdt ik persoonlijk verantwoordelijk voor het gat op 10. Nog geen paar maanden geleden heb je zowel Sneijder als Perez bij Ajax rond lopen. Dat Sneijder deze zomer weg zou gaan was alwel zo goed als zeker. Daar moet je gewoon vanuit gaan als topclub. Als je dan weet dat je Perez hebt, heb je een ieder geval een goede creatieve aanvallende speler (met zeer hoog rendement) die een heel groot gedeelte van het gat kan opvangen. Maar nee...... Meneer TC kan niet met Perez overweg (en andersom) en mag zo goed als gratis naar PSV. Dus de concurrent sterker maken + jezelf met een levensgroot gat op 10 opzadelen.
Ik kan nog even doorgaan maar moet nu naar mijn werk.
Ten Cate is in mijn ogen niet geschikt voor de top. Wellicht laat Van Geel hem express zwemmen, en stemt hij in met een aankoop als Colin om hem zelf in te laten zien dat hij er geen fluit van kan.
Ik wil gvd CL voetbal zien MET Ajax dit jaar en als dat niet gebeurt dan mag hij wat mij betreft zijn spullen pakken en hoop ik dat Co weer terugkeert.
2008/2009 Ajax wint CL - met Co als coach
2010 Nederland wereldkampioen met Foppe als coach.....
Ik denk dat HTC een zeer zware tactische fout maakt met KJH hij wil hem teveel laten voetballen , en dat moet hij dus minder laten doen en meer hem de vrijheid geven om z'n eigen spelletje te spelen. Dat gezeik over team belang onzin een spits moet gedreven en soms zelfs zelfzuchtig zijn.
Je hebt helemaal gelijk Davince zeker ook over Colin, echt niets voor Ajax en dan nog maar te zwijgen over mijn favoriete speler Perez. Die wilde wel spelen op 10 maar kreeg echt geen maar dan ook geen kans van HTC.
Aankopen HTC
Colin een oude spanjaard WANBELEID
Trouwens op de Bank zat gisteren Ajax B2