LG Amsterdam Tournament 2008
Ik vind het nog steeds onzin dat voetballers geen twee wedstrijden in twee dagen kunnen spelen. Het zijn prof spelers, die zouden daar (zeker voor het begin van de competitie) geen enkele moeite mee moeten hebben.
Hoeveel speler er bij Inter die gisteren ook gespeeld hebben?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
3 dacht ikFrank schreef:Ik vind het nog steeds onzin dat voetballers geen twee wedstrijden in twee dagen kunnen spelen. Het zijn prof spelers, die zouden daar (zeker voor het begin van de competitie) geen enkele moeite mee moeten hebben.
Ik ben op zich ook wel van mening dat je dat als prof gewoon moet kunnen. Maar voetballers zijn nu eenmaal niet zoveel gewend....Frank schreef:Ik vind het nog steeds onzin dat voetballers geen twee wedstrijden in twee dagen kunnen spelen. Het zijn prof spelers, die zouden daar (zeker voor het begin van de competitie) geen enkele moeite mee moeten hebben.

Maar als het beter is om die jongens nu niet twee keer te laten spelen dan moet het maar zo. Niet leuk voor het publiek maar dat is dan niet anders. Laat het een les zijn voor de organisatie.
Nil volentibus arduum
Kan op spierblessures en verzuring zijn aanwezig , maar ja trainen 2x per dag doen ze ook. Had dan 5 of 6 vaste spelers gisteren gewisseld en deze ook de eerste helft mee laten doen.Ik vind dit toernooi wanbeleid voor 2 dagen flut voetbal.
Laatst gewijzigd door Toppie op za aug 09, 2008 8:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb het nog even nagekeken voor de basis elf van vandaag van Inter:Thafunk schreef:3 dacht ikFrank schreef:Ik vind het nog steeds onzin dat voetballers geen twee wedstrijden in twee dagen kunnen spelen. Het zijn prof spelers, die zouden daar (zeker voor het begin van de competitie) geen enkele moeite mee moeten hebben.
Burdisso, Rivas en Zanetti hebben gisteren de hele wedstrijd gespeeld, Stankovic 73 minuten, Maicon en Muntari 45. Figo, Adriano en Ibrahimovic speelde gisteren minder dan een half uur.
De enige twee die gisteren helemaal niet in actie zijn gekomen zijn Toldo en Jiminez.
Het kan dus gewoon wel....

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Wie weet krijgen we Huntelaar, Aissati en Gabri nog te zien in de 2e helft.Frank schreef:Ik heb het nog even nagekeken voor de basis elf van vandaag van Inter:Thafunk schreef:3 dacht ikFrank schreef:Ik vind het nog steeds onzin dat voetballers geen twee wedstrijden in twee dagen kunnen spelen. Het zijn prof spelers, die zouden daar (zeker voor het begin van de competitie) geen enkele moeite mee moeten hebben.
Burdisso, Rivas en Zanetti hebben gisteren de hele wedstrijd gespeeld, Stankovic 73 minuten, Maicon en Muntari 45. Figo, Adriano en Ibrahimovic speelde gisteren minder dan een half uur.
De enige twee die gisteren helemaal niet in actie zijn gekomen zijn Toldo en Jiminez.
Edit: Ik dacht dat de verslaggever zei dat er bij Inter 3 man startten die gisteren 90 minuten gespeeld hadden.
Ja, leuk hoor voor het Amsterdamse publiek. En dan lees ik hier nog dat de toeschouwers niet enthousiast genoeg zijn. Enthousiast voor wat? Een potje tussen reserves van Ajax en een Inter dat te beroerd is om een poot te verzetten.Thijs schreef:Zo, ik zou echt zwaar over de zeik zijn als ik 40 euro had neergelegd voor een kaartje zeg! Ben toch blij als het begint, zit me al vanaf 17u kapot te vervelen hier. Gelukkig word ik door LG betaald, anders had ik uit schaamte mn salaris in het 'voor nog een verdediger'potje teruggestort.

Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Zijn het dan van die echte Hollanders: 'we hebben betaald dus blijven we zitten, of we het hier nou leuk vinden of niet?'joey schreef:Ja, leuk hoor voor het Amsterdamse publiek. En dan lees ik hier nog dat de toeschouwers niet enthousiast genoeg zijn. Enthousiast voor wat? Een potje tussen reserves van Ajax en een Inter dat te beroerd is om een poot te verzetten.Thijs schreef:Zo, ik zou echt zwaar over de zeik zijn als ik 40 euro had neergelegd voor een kaartje zeg! Ben toch blij als het begint, zit me al vanaf 17u kapot te vervelen hier. Gelukkig word ik door LG betaald, anders had ik uit schaamte mn salaris in het 'voor nog een verdediger'potje teruggestort.
Als je die jonge gasten zo ziet spelen dan geef je die toch een beetje steun. Als je het zó erg vind dat je niet het beste Ajax te zien krijgt dan kunnen ze hun avond ook nuttiger besteden, toch? (en stuur je morgen een mail aan de organisatie van het LG tournooi dat je je geld terug wilt)
- Giacomo Puccini
Publiek moet niet zeuren trouwens (doet dat ook nog niet vind ik), de echte voetballiefhebber heeft een Arsenal-Sevilla kunnen zien van een niveau wat dit seizoen wsl niet meer in de ArenA te zien zal zijn. En tja dat van Basten met een A team en een B team zou gaan spelen had iedereen vooraf kunnen weten. Misschien niet of dat de vrijdag of de zaterdag wedstrijd zou gaan worden, maar als je dat belangrijk vind moet je maar later een kaartje kopen of tv kijken.
Ajax!
Thafunk schreef:Wie weet krijgen we Huntelaar, Aissati en Gabri nog te zien in de 2e helft.Frank schreef:
Ik heb het nog even nagekeken voor de basis elf van vandaag van Inter:
Edit: Ik dacht dat de verslaggever zei dat er bij Inter 3 man startten die gisteren 90 minuten gespeeld hadden.

-