Werder Bremen-Ajax
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kijk tegen Italianen ben je meestal de betere ploeg. Speel je op hun helft. Dan heb je iets aan Huntelaar. Maar nu verwacht ik toch dat Werder de bovenliggende partij zal zijn. Dan vind ik het wel een goed idee van HtC om 2 spitsen op te stellen als Leo en Babel. Die gaan een beetje tussen de backs en een centrale verdediger in spelen. Die komen zo dus te zwerven. Ik had alleen Perez op 10 gezet. Hoop dat Sneijder anders die rol ook goed kan uitvoeren.
IK GELOOF!!!!!!
Dat zal best, maar Huntelaar is als geen ander afhankelijk van de aanvoer van de zijkanten en het middenveld.Als je met Huntelaar in de spits speelt moet er toch een grote zekerheid zijn dat AJAX de tegenstander onderdruk kan zetten en houden.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wel. Huntelaar is ook in staat te scoren als ie niet in de wedstrijd zit.
Dat onder druk zetten en houden houdt tevens in dat je verdediging/middenveld er moet staan, een zekerheidje moet zijn zijn want anders vliegen je de counters je links en rechts om de oren, zeker tegen een duits team.Zelfs tegen een wat minder WB.Wat ik eerst nog moet zien, dit zijn wedstrijden opzich.
Blij met de punten ...
-
- Daily Blind
- Giacomo Puccini
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Roger is iemand met een geweldig overzicht en dito trap. Je moet 'm alleen geen direkte tegenstander geven want verdedigend is hij matig. Nou kan dat op die plaats nog weleens voor problemen gaan zorgen.
Als hij echter wel die vrije rol heeft dan zou hij weleens van grote waarde kunnen zijn.
Als hij echter wel die vrije rol heeft dan zou hij weleens van grote waarde kunnen zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Welja joh, die Huntelaar kan er helemaal niets van! :redcard: Babel en Leo, die laten die KJH wel eens even zien wat scoren is.joey schreef:Denk dat KJH, met zijn beperkte startsnelheid, de ideale tegenstander is voor Per Mertesacker.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wel. Huntelaar is ook in staat te scoren als ie niet in de wedstrijd zit.
Maduro, Roger, Donald: ten Cate wil geloof ik niet winnen.
Ten Cate moet Huntelaar em De Mul opstellen en Babel i.p.v. Leonardo. Met het Playmobil-elftal van vanavond is Werder na 90 minuten z'n dip weer te boven. Middenveld met Donald, Roger en Maduro (of Lindenbergh): Frings en Diego lachen zich een liesbreuk.Nihad schreef:Je kan op dit punt Ten Cate weinig verwijten. Hij kan er ook niks aan doen dat Vermaelen, Urby en Grygera geblesseerd zijn en dan Ogararu geschorst is.Maduro, Roger, Donald: ten Cate wil geloof ik niet winnen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik zou Babel met Huntelaar voorin zetten en zelfs Perez erin; die kan als geen ander voor steekpasses op KJH zorgen; Babel kan met wat opportunistische acties misschien voor wat extra gevaar zorgen; Leo is een mooie troefkaart voor het laatste half uur.wimpey schreef:Ten Cate moet Huntelaar em De Mul opstellen en Babel i.p.v. Leonardo. Met het Playmobil-elftal van vanavond is Werder na 90 minuten z'n dip weer te boven. Middenveld met Donald, Roger en Maduro (of Lindenbergh): Frings en Diego lachen zich een liesbreuk.Nihad schreef:Je kan op dit punt Ten Cate weinig verwijten. Hij kan er ook niks aan doen dat Vermaelen, Urby en Grygera geblesseerd zijn en dan Ogararu geschorst is.Maduro, Roger, Donald: ten Cate wil geloof ik niet winnen.
En inderdaad ook Perez: zullen jullie te aanvallend vinden, maar door halfbakken te verdedigen (Maduro! Roger!) krijg je ook op je kloten; laten we dan maar proberen wat tegengoals te maken om de terugwedstrijd wat spannender te maken. Beter 4-2 dan 2-0!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
www.vi.nl
Ten Cate kiest voor Anita in defensie
14/2/2007 19:33
Henk ten Cate laat Vurnon Anita zijn Europese debuut maken. De zeventienjarige Ajacied begint tegen Werder Bremen in de basis.
Ten Cate stelt Anita op in de verdediging met Hedwiges Maduro en Jaap Stam. De coach laat Ajax spelen volgens een 3-4-3 systeem. John Heitinga zal als defensieve middenvelder aan de aftrap verschijnen in het Weserstadion.
In de aanval heeft Ten Cate opnieuw geen plaats voor Klaas-Jan Huntelaar. Tom De Mul, Ryan Babel en Leonardo mogen wederom aan een wedstrijd beginnen.
Bij Werder Bremen is Tim Borowski toch van de partij. De lange middenvelder kampte met een teenblessure, maar blijkt fit genoeg om de strijd aan te gaan.
OPSTELLING AJAX
Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Anita, Maduro, Stam
Middenveld: Gabri, Heitinga, Sneijder, Lindenbergh
Aanval: De Mul, Babel, Leonardo
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"