SC Heerenveen - Ajax (29-03-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 30, 2008 2:06 pm

Robben en Kalou waren verder dan Sulejmani nu is. Drenthe is niet voor zo'n druk bezette positie gehaald als Sulejmani.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 30, 2008 2:07 pm

Peter schreef:Hoezo? Sulejmani komt toch niet aan de bak bij een club als Chelsea. Die jongen doet er goed aan om bij PSV of Ajax de tussenstap te maken om vervolgens door te stoten naar een basisplaats bij een topclub.
Een contract bij Chelsea schijn je goed te kunnen combineren met een tussenstap bij PSV.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mar 30, 2008 2:07 pm

Ik denk niet dat ik de verleiding zou kunnen weerstaan, hoor. Binnen een paar jaar binnen zijn en spelen bij de grootste club van Europa. Of spelen tegen Zulte Waregem in de Uefa Cap voor minder dan de helft van wat je bij Chelsea verdient, en hopende dat je ooit nog eens de kans krijgt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 30, 2008 2:20 pm

Als AJAX potentie en toekomst, cq dat deze speler een versterking voor dit AJAX is dan moeten ze gewoon een reeel bod doen van zeg +- 12-14 miljoen.Dat haal je op z'n minst bij verkoop er toch weer uit.Maar dan heb je wel +- 2-3 jaar kunnen profiteren van zijn kwaliteiten.Al blijft dat natuurlijk altijd koffiedik kijken, immers bij AJAX ballen is toch altijd iets anders dan bij Heerenveen ...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 30, 2008 2:34 pm

goodfella schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Grappig, GF. Je verweet me niet zo lang geleden dat ik steeds dergelijke posts plaats. Kennelijk ben je het toch een beetje met eens...
Oh ja?

Het pijnlijke is dat een club als FC Twente tot 2 keer toe de beter voetballende ploeg was tegen Ajax. Ze hebben daar in Enschede echter (ook) plankenkoorts op het moment supreme en daarom hebben ze de top 2 nooit echt ongerust kunnen maken dit seizoen. Maar kwa voetbal hadden ze zomaar tot en met het einde mee kunnen doen om het kampioenschap.
Ja. Ik heb meerdere malen aangegeven dat al dat nutteloze heen en weer geschuif en zwakke spel het gevolg is van de mentaliteit. Als een tegenstander fysiek speelt, is het game over met Ajax, dit seizoen. Twente is inderdaad twee keer de betere tegenstander geweest, maar al met al ook de ploeg die ons van het kampioenschap afhoudt. En wel twee keer in blessuretijd. Ik schopte het stoeltje voor mij zo'n beetje in 2-en op 27 december toen het in de 93e minuut 2-2 werd. De 2-1 in Twente gaf meer berusting.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 30, 2008 2:43 pm

Peter schreef:Hoezo? Sulejmani komt toch niet aan de bak bij een club als Chelsea. Die jongen doet er goed aan om bij PSV of Ajax de tussenstap te maken om vervolgens door te stoten naar een basisplaats bij een topclub.
Als PSV het zonder Chelsea moet aanpakken, zijn ze daar kansloos. Als Ajax het tegen Chelsea/PSV moet opnemen, zijn wij kansloos.

Wat wel hoop biedt is dat PSV op de flanken al drie andere grote talenten heeft staan en voorin twee spelers heeft die men niet zomaar uit de etalage kan halen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mar 30, 2008 3:22 pm

Peter schreef:Hoezo? Sulejmani komt toch niet aan de bak bij een club als Chelsea. Die jongen doet er goed aan om bij PSV of Ajax de tussenstap te maken om vervolgens door te stoten naar een basisplaats bij een topclub.
Ik zal niet namens Beloki schrijven, maar ik denk dat in dit geval er geen verschil is. Ziet Chelsea iets in die Sulej DAN IS PSV DE TUSSENSTOP Het jaar voordat kalou naar Celsea ging, zou hij toch ook naar psv gaan!

Niet haalbaar? we moeten accepteren dat Ajax niet tegen de warmte bij psv en de gevulde koeken daar op kan. Geld is dan slechts een bijzaak.

Zu hij er voor KJH zitten? Ik meen dat HtC daar werkt en die zal toch geen scout naar KJH hebben gestuurd?
Het verschil is welgeteld 3 goals. Dus dat valt wel mee.
Nee, het verschil is nu drie doelpunten, maar om gelijk te komen in puntenaantal (zal Ajax tot op de laatste minuut naar moeten streven) zal psv moeten verliezen en Ajax moeten winnen. Stel dat het twee keer met één doelpunt verschil het geval is dan is het doelsaldo van Ajax vijf beter (en nog steeds een punt minder!)

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 30, 2008 4:25 pm

Inderdaad. Als psv nog die 5 punten laat liggen kan het niet anders dat het doelsaldo geen probleem zal opleveren. Ervan uitgaande dat Ajax wel weet te winnen. :blush.gif:

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mar 30, 2008 4:35 pm

Als PSV tegen Heracles en Twente 5 punten verliest schoppen ze op de laatste speeldag tegen het Vitesse van Aadje Vreugdedans hun doelsaldo toch gewoon weer voorbij Ajax?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13402
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo mar 30, 2008 4:50 pm

We kunnen deze keer vast iets regelen met Heracles. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 30, 2008 5:40 pm

Probleem is dit Psv geen 5 punten laat liggen ( en dan nemen we maar aan dat AJAX alles wint ) 3, misschien 4, maar 5 punten niet ..

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mar 30, 2008 6:01 pm

Voetske schreef:Probleem is dit Psv geen 5 punten laat liggen ( en dan nemen we maar aan dat AJAX alles wint ) 3, misschien 4, maar 5 punten niet ..
Dat weten we wel, maar dan nog moet je streven naar plek één!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo mar 30, 2008 6:01 pm

Voetske schreef:Probleem is dit Psv geen 5 punten laat liggen ( en dan nemen we maar aan dat AJAX alles wint ) 3, misschien 4, maar 5 punten niet ..
Vind je het heel vervelend dat ik nu toch nog even blijf hopen? Op mijn bek gaan kan altijd nog.. als die italianen er donderdag nou eens een flinke schoppartij van maken...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 30, 2008 6:11 pm

Tuurlijk.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo mar 30, 2008 6:51 pm

Wanneer leert Vermaelen trouwens verdedigen? Die goal van Sulejmani is echt een schoolvoorbeeld van foutief ingrijpen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 30, 2008 6:52 pm

Wanneer leert Heitinga eens verdedigen? Het leek echt helemaal nergens op. Die jongen werd aan alle kanten voorbij gelopen door Sulejmani.

Niet dat Vermaelen wel denderend speelde, maar John sloeg echt alles.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo mar 30, 2008 7:00 pm

Thomas schreef:Wanneer leert Heitinga eens verdedigen? Het leek echt helemaal nergens op. Die jongen werd aan alle kanten voorbij gelopen door Sulejmani.

Niet dat Vermaelen wel denderend speelde, maar John sloeg echt alles.
De hoop op John heb ik allang opgegeven en ik ben blij dat we hem voor een leuk bedrag verkopen aan Atl. Madrid. Heitinga is geen pure verdediger en maakt na 5 jaar nog steeds dezelfde fouten. Maar goed, Heitinga compenseert het nog enigzins met goed inschuiven. Vermaelen staat zo onzeker op zijn benen.. motorisch vind ik hem er niet goed uitzien, let alone the rest.

Lionel
Berichten: 47500
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 30, 2008 8:06 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:Probleem is dit Psv geen 5 punten laat liggen ( en dan nemen we maar aan dat AJAX alles wint ) 3, misschien 4, maar 5 punten niet ..
Vind je het heel vervelend dat ik nu toch nog even blijf hopen? Op mijn bek gaan kan altijd nog.. als die italianen er donderdag nou eens een flinke schoppartij van maken...
Inderdaad, jullie mogen me allemaal een klootzak vinden maar ik hoop echt dat Gomes zijn benen breekt en dat hij voor een jaar is uitgeschakeld. Die klap komt PSV dan de laatste wedstrijden niet meer te boven en de ene na de andere bal gaat erin.....

Of anders de benen van Farfan, Simons, Afelay of Lazovic.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo mar 30, 2008 8:29 pm

666 schreef:Als PSV tegen Heracles en Twente 5 punten verliest schoppen ze op de laatste speeldag tegen het Vitesse van Aadje Vreugdedans hun doelsaldo toch gewoon weer voorbij Ajax?
Vergeten jullie niet allemaal 1 dingen UEFA Cup deze week voor Psv... Zondag zal Ajax als Psv winnen. Return in Eindhoven..... Dan Twente Thuis. Weet Ajax bij groningen te winnen,,,,tja dan....

Psv zal niet winnen bij aad de mos. Is namelijk niet vergeten dat hij een pak slaag heeft gekregen. Daarnaast laatste thuiswedstrijd voor Vitesse wil je toch netjes afsluiten.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13402
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo mar 30, 2008 8:57 pm

PSV wordt kampioen jongens. Get over it.

PSV zal gewoon winnen van Heracles en dan is PSV-Twente de kampioenspot.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo mar 30, 2008 9:40 pm

Rishi schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef:Probleem is dit Psv geen 5 punten laat liggen ( en dan nemen we maar aan dat AJAX alles wint ) 3, misschien 4, maar 5 punten niet ..
Vind je het heel vervelend dat ik nu toch nog even blijf hopen? Op mijn bek gaan kan altijd nog.. als die italianen er donderdag nou eens een flinke schoppartij van maken...
Inderdaad, jullie mogen me allemaal een klootzak vinden maar ik hoop echt dat Gomes zijn benen breekt en dat hij voor een jaar is uitgeschakeld. Die klap komt PSV dan de laatste wedstrijden niet meer te boven en de ene na de andere bal gaat erin.....

Of anders de benen van Farfan, Simons, Afelay of Lazovic.
Tja, je kunt je afvragen of je dan erg tevreden moet zijn met het dan behaalde fraaie kampioenschap. Dan ben je wel erg laag gezakt als Ajax supporter....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 30, 2008 9:48 pm

Beloki schreef:Hij gaat echt geen nee zeggen tegen een miljoenensalaris bij een van de grootste clubs van Europa. Net als Kalou, Drenthe en Robben dat ook niet deden.
Krijgt Sulejmani dan een werkvergunning in Engeland?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 30, 2008 9:50 pm

Maarten127 schreef:Vind je het heel vervelend dat ik nu toch nog even blijf hopen? Op mijn bek gaan kan altijd nog.. als die italianen er donderdag nou eens een flinke schoppartij van maken...
Ik snap er helemaal niets van, maar ik heb ook weer enigszins hoop gekregen. Niet veel, maar toch meer dan ik had voor de wedstrijd tegen Twente.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47500
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 30, 2008 10:03 pm

Frank schreef:
Rishi schreef:
Maarten127 schreef: Vind je het heel vervelend dat ik nu toch nog even blijf hopen? Op mijn bek gaan kan altijd nog.. als die italianen er donderdag nou eens een flinke schoppartij van maken...
Inderdaad, jullie mogen me allemaal een klootzak vinden maar ik hoop echt dat Gomes zijn benen breekt en dat hij voor een jaar is uitgeschakeld. Die klap komt PSV dan de laatste wedstrijden niet meer te boven en de ene na de andere bal gaat erin.....

Of anders de benen van Farfan, Simons, Afelay of Lazovic.
Tja, je kunt je afvragen of je dan erg tevreden moet zijn met het dan behaalde fraaie kampioenschap. Dan ben je wel erg laag gezakt als Ajax supporter....
Als ik zie hoe PSV voetbalt vind ik dat nog lager. Kampioen onwaardig
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mar 30, 2008 10:15 pm

joey schreef:
Beloki schreef:Hij gaat echt geen nee zeggen tegen een miljoenensalaris bij een van de grootste clubs van Europa. Net als Kalou, Drenthe en Robben dat ook niet deden.
Krijgt Sulejmani dan een werkvergunning in Engeland?
Alves, Kalou, Alex kregen ook een werkvergunning, ze voldeden niet aan de voorwaarden!

Ik neem aan dat als Chelsea hem koopt, hij eerst een paar jaar bij psv wordt gestald. Zijn werkvergunning zal geen probleem zijn.

Plaats reactie