PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 7:21 pm

Thomas schreef:
LucaS schreef:Wat een onzin. Ajax doet voor niemand onder. Het geweldige PSV speelt gelijk tegen tien VVV'ers hoor. Die kunnen echt nog genoeg puntengaan liggen. Bah, wat een instelling om nu in een hoekje te gaan janken dat we het niet meer redden
Ik kijk naar volgend seizoen. Daar heb ik vertrouwen in. En ik ben helemaal niet onder de indruk van PSV en ga al helemaal niet in een hoekje zitten janken. De selectie van Ajax stelt dit seizoen tot mijn grote spijt ook niets voor. Ik mag toch wel zeggen dat ik niet zo geloof in een kampioenschap?
Volgens mij kijken we al tig jaar naar het volgend seizoen, om halverwege dat volgend seizoen naar het volgend seizoen te kijken.
Blij met de punten ...

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za mar 08, 2008 7:26 pm

Thomas schreef:
joey schreef:Maar dat je het verwacht baseer je op weinig meer dan dat je denkt dat Van Basten het beter doet dan zijn voorgangers. Van Basten, die ooit perspectief zag in Denneboom, Van den Bergh en Jason Culina.
En diezelfde jongens ook meteen weer links liet liggen bij het Nederlands elftal. Hij moest bouwen aan een nieuwe elftal, weet je nog. Denneboom doet het trouwens niet onaardig bij Twente en Culina zie ik over het algemeen goed presteren in grote wedstrijden bij PSV.

joey schreef:Ik constateer dat de scouts en MVG er nog gewoon zitten.
Nog wel, ja. Maar het zegt mij toch wel iets dat Van Basten de baas wordt, jou niet? Sowieso lijkt het me een onwerkbare situatie voor Van Geel onder de nieuwe AD, die tevens voetbalman moet zijn.

De scouting is het afgelopen jaar niet of nauwelijks gebruikt, volgens mij. Dat bleek ook wel uit het rapport.
ik constateer dat de combinatie Van Basten, Van Geel en ons scouting my met aafgrijsen vult...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mar 08, 2008 7:39 pm

Thomas schreef:Ik hoop en verwacht het.
Het zal meer hoop zijn want van Basten heeft in zn leven nog nooit een speler gekocht.. dus het is voor ons allemaal afwachten.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 7:58 pm

joey schreef:Ik constateer dat de scouts en MVG er nog gewoon zitten.

Dat JC er nu de brui aan geeft, wil niet zeggen dat MVB alles bij het oude laat, joey. Rob Witschge scoutte namens Oranje bij RKC bijv. Boulahrouz. MVB komt echt niet aankakken met iemand van het niveau Colin of met bierlijken als Luque en Urzaiz.

En zou een door JC herstructureerde scouting per se briljantjes opsporen en afleveren? Winter, Verlaat, Menzo en Roger alweer vergeten?

generaal

Bericht door generaal » za mar 08, 2008 8:19 pm

Hopelijk wordt PSV - Ajax onze kampioenswedstrijd :hypocrite.gif: .

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 9:08 pm

generaal schreef:Hopelijk wordt PSV - Ajax onze kampioenswedstrijd :hypocrite.gif: .
Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za mar 08, 2008 9:12 pm

Je had Reker ook eens moeten horen, met z'n schijnheilige 'We vinden het heel vervelend dat het is afgelast, nu moet er vanalles geregeld worden'.

Die stonden te dansen op tafel om half zes.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 9:19 pm

Voetske schreef: Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...
Dat zou van de gekke zijn. PSV kan het niet helpen dat die mensen staken. Ik geloof persoonlijk niet dat PSV niet zou willen ballen morgen.

Arthur

Bericht door Arthur » za mar 08, 2008 9:22 pm

Van mij hoeft het ook niet zo, maar aangezien er wel ruimte in het programma is voor deze wedstrijd is dit bericht sowieso aantoonbaar onzin.

Alexander

Bericht door Alexander » za mar 08, 2008 9:22 pm

Haha dat zou wat zijn als dat zo zou zijn. Zou toch schitterend zijn als we daardoor kampioen werden. Worden die gasten helemaal gek.

Frank

Bericht door Frank » za mar 08, 2008 9:55 pm

Over competitie vervalsing gesproken :hypocrite.gif:

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, kan me niet voorstellen dat dit gerucht op waarheid zou berusten....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 08, 2008 9:56 pm

Nee, lijkt me onzin inderdaad. En gelukkig maar.

generaal

Bericht door generaal » za mar 08, 2008 10:02 pm

Alexander schreef:Haha dat zou wat zijn als dat zo zou zijn. Zou toch schitterend zijn als we daardoor kampioen werden. Worden die gasten helemaal gek.
Dan mag Kesler van mij serieus een kogel koppen.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » za mar 08, 2008 10:09 pm

Reglementaire 0-3 nooit! Dat moeten we Ajax zijnde ook niet accepteren!!

VOETBALLEN MET DIE HAP!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za mar 08, 2008 10:09 pm

generaal schreef:
Alexander schreef:Haha dat zou wat zijn als dat zo zou zijn. Zou toch schitterend zijn als we daardoor kampioen werden. Worden die gasten helemaal gek.
Dan mag Kesler van mij serieus een kogel koppen.
misschien je zou eens therapy moeten overwegen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 08, 2008 10:13 pm

Je neemt me de woorden uit de mond, Jansma. Wat een onfrisse reactie op slechts een vaag gerucht.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za mar 08, 2008 10:16 pm

Dus een optie is 19 maart Prima zou ik zeggen... Hebben ze net Spurs thuis in de benen en Roda uit.

Wat doen we hier toch moeilijk. Van de week ging het duits luchthaven en het openbaar vervoer eruit. Dat kost de economie pas een hoop geld en absoluut niet de wedstrijd psv-Ajax. Kost de economie gewoon niks of bijna niks. Zeker niet als je het vergelijkt met de staking bij onze buren.
Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam. Tenminste dat schoot bij mij wel te binnen.
Tenslotte was ze zelf ook korpsbeheerder dus zij moet als geen ander weten hoe het er aan toegaat bij de politie.
Maar goed we gaan morgen gewoon wat anders doen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

M..

Bericht door M.. » za mar 08, 2008 10:18 pm

mattie schreef:Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam.
Omdat die lafbekken misschien niet meer verdienen

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za mar 08, 2008 10:19 pm

[/quote]

Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...[/quote]

Kesler(knvb) weet wel beter. Die houden zich gedeisd :biggrin.gif: :biggrin.gif:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

generaal

Bericht door generaal » za mar 08, 2008 10:27 pm

Jöhnk schreef:Je neemt me de woorden uit de mond, Jansma. Wat een onfrisse reactie op slechts een vaag gerucht.
Vooruit, van rubber dan. Maar die opmerking was uiteraard gericht op een eventueel scenario waarin Kesler daadwerkelijk tot zo'n besluit komt.

Alexander

Bericht door Alexander » za mar 08, 2008 10:55 pm

Maarten127 schreef:
mattie schreef:Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam.
Omdat die lafbekken misschien niet meer verdienen
Ben jij er morgen op het Leidse?

Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 11:08 pm

Dat gerucht over Kesler lijkt me wel erg stug. Waarom AZ dan geen regelementair verlies? Die waren de eerste die riepen: Geen politie, geen voetbal.

Allebei deze topwedstrijden moeten gewoon gespeeld worden. Ik zou ook geen kampioen willen worden door een regelementaire overwinning in Eindhoven.

Wie wist dat gerucht te melden en hoe, Voetske? Het lijkt me echt nergens op slaan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 11:25 pm

Beloki schreef:Dat gerucht over Kesler lijkt me wel erg stug. Waarom AZ dan geen punten in mindering? Die waren de eerste die riepen: Geen politie, geen voetbal.

Allebei deze topwedstrijden moeten gewoon gespeeld worden. Ik zou ook geen kampioen willen worden door een regelementaire overwinning in Eindhoven.

Wie wist dat gerucht te melden en hoe, Voetske? Het lijkt me echt nergens op slaan.
Ik, ( als reactie op .. ) en de generaal kreeg meteen een paar hartkloppingen, zelfs zo erg dat ie Kesler een kogel toewenste.Tja, zo leer je wel mensen kennen ..
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 11:27 pm

Geruchten verzinnen om mensen uit de tent te lokken? Ik weet niet wat ik triester vind.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 11:31 pm

Beloki schreef:Geruchten verzinnen om mensen uit de tent te lokken? Ik weet niet wat ik triester vind.
Nee geen uitlokking, was een geintje Beloki .. dus niet meteen weer de moraal ridder uit gaan hangen hé, want dat heb jij zuiver .. was een geintje hierop

generaal schreef:Hopelijk wordt PSV - Ajax onze kampioenswedstrijd :hypocrite.gif: .
Tja en als men dan met kogelkoppen begint ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie