FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 5:55 pm

ik hoop dan ook van harte dat Perez mijn woorden keihard afstraft Wimpey, alles in het belang van Ajax :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 7:50 pm

Steef schreef:
wimpey schreef:
Steef: Wat doet je idool Delgado tegenwoordig voor de kost? Blijft ie in Mexico hangen of ontwikkelt ie zich nog??
Voetballer v/h jaar in Mexico. Vorig weekend weer 2 assists en MotM.
Maar inmiddels is het alweer zo'n twee jaar geleden dat jij z'n naam hier dropte. Zou Ajax dan stiekem toch kans maken op zo'n jongen?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 8:45 pm

blablablabla

AJAX heeft gewonnen hoor!

blablablabla

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 8:48 pm

en sinds wanneer is dat simpele feit voor een Ajacied genoeg?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 8:53 pm

Dat is altijd al genoeg geweest.

Zeker als je kijkt naar het armetierige niveau in de jaren '80 en sinds eind jaren '90. Mensen laten zich voor de gek houden door een seizoen of 3 briljant voetbal onder van Gaal.

Gaat er mijns inziens gewoon om dat AJAX wint, heb er niet zo'n behoefte aan om er dan vervolgens 15 pagina's over te ouwehoeren. Ik maak me drukker om die, slechts (!) 300 mensen die gisteren in het uitvak zaten. Tering zeg, waar is het clubgevoel bij de supporters? :nooo:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 10, 2006 8:55 pm

goodfella schreef:blablablabla

AJAX heeft gewonnen hoor!

blablablabla
Inderdaad goodfella, jij begrijpt het tenminste.

Voetbal draait om winnen :D

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 8:57 pm

Tsjah, je kan die wedstrijd toch niet meer terugdraaien. Hoe slecht het voetbal ook was. Wees dan maar gewoon blij met de overwinning en hopen dat de volgende x er wel goed gespeeld wordt. Daarnaast blijf ik erbij dat het een hele mooie uitslag voor een, sportief gezien, Europese middenmoter als AJAX is. :yes:

Kijk eens naar een Liverpool of AC Milan bv.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 8:58 pm

goodfella schreef:
Gaat er mijns inziens gewoon om dat AJAX wint, heb er niet zo'n behoefte aan om er dan vervolgens 15 pagina's over te ouwehoeren. Ik maak me drukker om die, slechts (!) 300 mensen die gisteren in het uitvak zaten. Tering zeg, waar is het clubgevoel bij de supporters? :nooo:
dat jij er geen behoefte aan hebt, prima, jouw zaak, maar anderen vinden het wel leuk om na te praten.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 9:25 pm

goodfella schreef:Gaat er mijns inziens gewoon om dat AJAX wint, heb er niet zo'n behoefte aan om er dan vervolgens 15 pagina's over te ouwehoeren. Ik maak me drukker om die, slechts (!) 300 mensen die gisteren in het uitvak zaten. Tering zeg, waar is het clubgevoel bij de supporters? :nooo:
Dit is totaal geen kritiek ofzo, want dat zou nergens op slaan. Maar jij bent toch ook niet gegaan, Goodfella?

Trouwens, over dat napraten. Graag of niet hoor. ;)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 9:28 pm

Thomas schreef:
Trouwens, over dat napraten. Graag of niet hoor. ;)
hehe, was jij een paar maanden terug niet erg boos toen iemand jou betichte van napraten? :hypocrite:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 9:30 pm

Dat ging volgens mij om een iets andere definitie van napraten. ;)

Ik had dan ook alle recht om boos te zijn. :D

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 9:42 pm

Thomas schreef: Dit is totaal geen kritiek ofzo, want dat zou nergens op slaan. Maar jij bent toch ook niet gegaan, Goodfella?

Trouwens, over dat napraten. Graag of niet hoor. ;)
Ik had eerst geen vervoer, maar kreeg di. om 20.45 uur te horen dat ik alsnog mee kon. Dus ja, uiteindelijk ben ik wel gegaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 10, 2006 9:44 pm

goodfella schreef:Ik had eerst geen vervoer, maar kreeg di. om 20.45 uur te horen dat ik alsnog mee kon. Dus ja, uiteindelijk ben ik wel gegaan.
Maar je was bijna niet gegaan. Dus waarom bekritiseer je ons dan?

Ik ga niet naar uitwedstrijden, maar dat wil niet zeggen dat ik minder van Ajax houd dan wie dan ook.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 9:46 pm

Toen ik dat uitvak zag voelde ik me trouwens heel oud. Allemaal pikkies van 15-18.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 9:47 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Ik had eerst geen vervoer, maar kreeg di. om 20.45 uur te horen dat ik alsnog mee kon. Dus ja, uiteindelijk ben ik wel gegaan.
Maar je was bijna niet gegaan. Dus waarom bekritiseer je ons dan?

Ik ga niet naar uitwedstrijden, maar dat wil niet zeggen dat ik minder van Ajax houd dan wie dan ook.
Bijna telt niet Joey. Ik bekritiseer jullie overigens ook niet, je hoeft je dus ook echt niet aangesproken te voelen. Het valt me alleen tegen hoe weinig mensen er verhoudingsgewijs meegaan naar zo'n wedstrijd. Ik verwonder me daar gewoon over.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 9:51 pm

Wat is dat trouwens voor iets triets om met je rug naar het veld gezellig in te gaan haken en te gaan dansen? Bij welke Balkan-boys is dat nou weer afgekeken?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 9:55 pm

met de rug naar het veld staan heb ik ook nog wel gedaan, PSV uit een jaar of 5 geleden. Maar toen was er geen reden om te dansen :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 10, 2006 9:58 pm

Henk de Gier schreef:met de rug naar het veld staan heb ik ook nog wel gedaan, PSV uit een jaar of 5 geleden. Maar toen was er geen reden om te dansen :sad:
Maar dat had je vantevoren kunnen verwachten he :D

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do aug 10, 2006 10:24 pm

Steef schreef:Wat is dat trouwens voor iets triets om met je rug naar het veld gezellig in te gaan haken en te gaan dansen? Bij welke Balkan-boys is dat nou weer afgekeken?
Vreemd idd, doen die 410-malloten steeds ja.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 10, 2006 11:21 pm

Ten Cate: Ajax niet alleen Huntelaar

Klaas Jan Huntelaar mag woensdagavond in Kopenhagen dan wéér de redder van Ajax zijn geweest, trainer Henk ten Cate waakt voor te veel lof voor zijn pupil. ,,Ajax is niet alleen maar Klaas Jan Huntelaar,’’ vindt de coach, die in de Champions League-voorronde zijn eerste belangrijke zege boekte met de Amsterdamse club (2-1).

,,Ik vind dat we jonge spelers niet te snel op een voetstuk moeten plaatsen,’’ aldus Ten Cate. ,,Dat is in het recente verleden al veel te vaak gebeurd, zeker bij Ajax. Jongens van 21 of 22 jaar zijn nog volop in ontwikkeling, die zijn nog niet zo goed als vaak wordt geroepen of geschreven.

,,Jongens als Sneijder, Heitinga of Maduro zijn heel snel heel groot gemaakt. Dat zorgt voor extra druk en die jongens hebben daar last van. Ook Huntelaar is nog geen wereldtopper. Dat kan hij worden, maar hij is het nog niet. Klaas maakte weliswaar twee goals, hij pakte ook een onnodige gele kaart.’’

Huntelaar zelf schuifelde woensdagnacht in gedachten verzonken door de catacomben van het Parken-stadion. De spits, zondag geschorst voor het duel met PSV om de Johan Cruijff Schaal, verpakte zijn tevredenheid in een zuinige, gecamoufleerde glimlach. ,,Spelen in dit soort internationale wedstrijden blijft gewoon speciaal,’’ vindt Huntelaar, die in de voorbereiding nog niet de scherpte had van het afgelopen seizoen.

,,Blijkbaar halen dit soort duels toch het beste in je naar boven. Je bent nóg meer gefocust ofzo, je voelt dat er wat extra’s nodig is. Het was nog niet echt goed, zeker de eerste helft niet, maar het resultaat geeft vertrouwen.’’

De manier waarop Ten Cate zijn spits tracht te beschermen tegen de schijnwerpers, past in het spel dat de coach de laatste dagen speelde. Ten Cate was voortdurend bezig de druk bij zijn elftal weg te nemen. ,,Als het bij sommige spelers even mis gaat, zoals voor rust, dan zijn ze al snel volledig de kluts kwijt,’’ zegt de trainer.

,,Dúrven voetballen, daar gaat het om. Dat bereik je niet door spelers vooraf op de gevaren van een tegenstander te wijzen. Pas op voor dit, kijk uit voor dat. Dat soort teksten zorgen alleen maar voor verkramping. Maar dat wil niet zeggen dat je zo lief het veld op stapt als wij deden. Ze mochten zich wel wat strijdbaarder opstellen. In de rust heb ik dat ook verteld. Dit Ajax kan alleen nog maar beter worden.’’
AD
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » do aug 10, 2006 11:33 pm

[HyC]
het was ook een prachtige doorkopbal van Vermaelen en die mooie vrije trap van Snrijder, natuurlijk.
[/HtC]
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 11:49 pm

Ye' Mighty Oak schreef:
Henk de Gier schreef:met de rug naar het veld staan heb ik ook nog wel gedaan, PSV uit een jaar of 5 geleden. Maar toen was er geen reden om te dansen :sad:
Maar dat had je vantevoren kunnen verwachten he :D
ja, want Dick Jol floot :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo aug 13, 2006 12:59 am

wimpey schreef:
Steef: Wat doet je idool Delgado tegenwoordig voor de kost? Blijft ie in Mexico hangen of ontwikkelt ie zich nog??
FT Cruz Azul [2 - 1] Atlante

20' [1 - 0] C. Delgado

36' [1 - 1] F. Vilar

90' [2 - 1] C. Delgado

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 13, 2006 2:05 am

Maar heeft de top interesse of maakt Ajax kans op zo'n jongen?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo aug 13, 2006 10:59 am

Heeft iemand trouwens de doelpunten van Kopenhagen - Ajax online staan? Ultrasuid heeft ze helaas niet (meer).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie