AFC AJAX - Werder Bremen

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

Wat verwachten jullie...?

Peiling eindigde op zo feb 18, 2007 8:54 am

AJAX gaat natuurlijk door
10
40%
AJAX verliest
15
60%
 
Totaal aantal stemmen: 25

ajaxgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 9:34 am

Bericht door ajaxgirl » vr feb 23, 2007 1:08 am

Als Almeida gewoon 2 van de vele kansen zou hebben verzilverd dan had de 2de helft niet eens gespeeld hoeven worden!

Verder wel een lekker avondje in de Arena. Zou dit Ajax dan toch nog iets kunnen? :eusa_pray:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 1:08 am

Toch nog genoten van 't spelleke de 2e helft, ondanks uitschakeling... Goede sfeer ook toen; massaal achter AJAX... :tifoajax:

Koelio ook dat die Duitsers los liepen en konden lopen...zo zou het altijd moeten kunnen... :worshippy: :yes:

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » vr feb 23, 2007 1:41 am

ajaxgirl schreef:Als Almeida gewoon 2 van de vele kansen zou hebben verzilverd dan had de 2de helft niet eens gespeeld hoeven worden!

Verder wel een lekker avondje in de Arena. Zou dit Ajax dan toch nog iets kunnen? :eusa_pray:
Tsja, scoort Ajax een kwartier voor tijd de 4-1 dan ..... :eusa_pray:

Das allemaal verleden tijd, toch heerlijk genoten vanavond ... :yes:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr feb 23, 2007 1:43 am

Monkey Tonk schreef:Veranderde het in 'opgelucht'.

De opluchting overheerst hier, in mijn ogen tenminste. Van teleurstelling over de uitschakeling is niet al teveel te proeven.

Beetje van: we liggen eruit, maar gelukkig kunnen we af en toe nog aardig voetballen. Vooral als de tegenstander het niet meer al te serieus neemt, zoals wanneer ze drie tegengoals mogen incasseren in 45 minuten.

En wat waren we goed! :sad:
Zo ervaar ik het wel een beetje, ja. Na vorige week lagen we er imo uit en ik ben allang blij dat het thuis geen afgang is geworden. Het zal beter moeten worden met dit team. Tot die tijd is 3-1 tegen Werder al heel wat.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr feb 23, 2007 2:21 am

joey schreef:
Voetske schreef:Ben blij dat de spelers niet naar het gewauwel van ene Joey hier hebben geluisterd :X
Hoezo? Ajax heeft er een aardige pot van gemaakt, maar uitgeschakeld zijn we natuurlijk toch. Na 14 minuten was het al voorbij. Ik denk trouwens niet dat de spelers van Ajax hier buitengewoon moe van geworden zijn. En die van Werder al helemaal niet.
Maar daar gaat het toch niet over.Voor jou hoefde het niet meer.En de spelers zouden toch niet gemotiveerd zijn.Verder lul je uit je nek en ben ik blij dat de AJAX spelers toch dat deden waarvoor voetbal is uitgevonden, proberen het beste eruit te halen.

En wat de uitschakeling betreft, die komt geheel op het conto ( alweer ) van HtC..De man met een visie .. of zou het moeten zijn de man met een vis ie ...

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr feb 23, 2007 5:54 am

Muisje Andersom schreef:Goed gespeeld! ..... Maar goed, laten we het erop houden dat ook Henk zich vanavond heeft gerevancheerd
Als ik dit zo lees, heeft AJAX écht goed gespeeld :yes:

En nu dít gevoel vasthouden Muis. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » vr feb 23, 2007 6:38 am

Sinds tijden weer eens genoten van Ajax. Ik denk tot nu toe de beste wedstrijd onder Ten Cate. Heel jammer dat ie Werder uit zo belabberd benaderd heeft.
Babel al vaak gezegd, speelde magistraal, wat een power. Perez vulde z'n rol perfect in. En het mag idd gezegd worden zeker in de 2e helft speelde Hedwiges een degelijke pot. Die is er hopelijk van doordrongen dat ie er aan moet trekken om een nieuw contract te verdienen.
Nu vasthouden deze manier van spelen, en op naar Alkmaar.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr feb 23, 2007 7:48 am

Rishi schreef:Ik ben het weer met JOey eens. Werder speelde gewoon slap en niet bepaald geinspireerd. Helaas......3-1 is toch verder wel een mooi resultaat. Hopelijk hebben ze een beetje zelfvertrouwen naar zondag toe. Met de verdedigers die Ajax heeft zie ik van Gaal nog wel 3 spitsen opstellen
Dat zal best! Maar maakt niet uit! Dit is namelijk juist een nog groter pleidooi (achteraf weliswaar) om met je sterkste mensen vol gas te geven. Het is moeilijk in een wedstrijd nog om te schakelen qua instelling. Juist de meevaller van een gemakzuchtig werder had Ajax de volgende ronde op kunnen leveren. Als (met nadruk, als) onze spelers nog topfit en okselfris van het veld liepen, zoals sommigen hier halstarrig blijven beweren, hebben ze een hele grote kans laten lopen en zijn het shitsporters!

En de grote kansen van Werder? Ja, die waren er inderdaad ook. Lijkt me ook haast onherroepelijk bij een zo aanvallende speelstijl horen. Je moet wat mazzel hebben. Mazzel dat hun twee grote kansen er niet ingaan en mazzel dat jij al je grote kansen maakt. 4-1 was op een gegeven moment heel reeel, en als die was gevallen had er natuurlijk meer in gezeten. De Duitsers (in ieder geval de verslaggever bij de ZDF) deden het in hun broek.

En Roger? Ach, ik ben ook geen fan, maar de jongen is duidelijk geen linksback. Om nou op hem te kotsen omdat ie aantoont inderdaad geen linksback te zijn gaat mij wat ver! Ik had vooraf dezelfde opstelling als HtC, met alleen Anita ipv Roger. Was wellicht beter geweest.
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr feb 23, 2007 8:00 am

Neefkens schreef:
Muisje Andersom schreef:Goed gespeeld! ..... Maar goed, laten we het erop houden dat ook Henk zich vanavond heeft gerevancheerd
Als ik dit zo lees, heeft AJAX écht goed gespeeld :yes:

En nu dít gevoel vasthouden Muis. :xyxthumbs:
Als Henk dit vasthoudt, Neef! Ajax staat voor aanvallen. Altijd zorgen minimaal één goal meer te maken dan de tegenstander, in plaats van altijd zorgen één goal minder tegen te krijgen dan de tegenstander. Hopelijk ziet ook Henk nu dat aanvallen de beste verdediging is!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr feb 23, 2007 8:32 am

Muisje Andersom schreef:
Neefkens schreef:
Muisje Andersom schreef:Goed gespeeld! ..... Maar goed, laten we het erop houden dat ook Henk zich vanavond heeft gerevancheerd
Als ik dit zo lees, heeft AJAX écht goed gespeeld :yes:

En nu dít gevoel vasthouden Muis. :xyxthumbs:
Als Henk dit vasthoudt, Neef! Ajax staat voor aanvallen. Altijd zorgen minimaal één goal meer te maken dan de tegenstander, in plaats van altijd zorgen één goal minder tegen te krijgen dan de tegenstander. Hopelijk ziet ook Henk nu dat aanvallen de beste verdediging is!
Nu, Perez zal zondag wel weer op de bank zitten, en of ie met Huntelaar en Babel speeld moet ik nog gaan zien.Ach, sowiso staan er zondag weer andere poppetjes in het veld.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr feb 23, 2007 8:41 am

Gefeli met de overwinning en gecondoleerd met de uitschakeling !!!

Zoals verwacht was het een leuke wedstrijd, vooral in de 2e helft.
Alleen begrijp ik niet waarom nu ineens geroepen wordt dat Ajax zo de 1e wedstrijd had moeten spelen, dat Ajax geweldig speelde en dat Ajax zo iedere week zou moeten spelen.

Werder is gewoon niet in vorm en ze hinkten op 2 gedachten, verdedigen of aanvallen. Na de 1-1 was het voor hun verder heel simpel, niet met 5-1 of meer verliezen. Ajax daarentegen zal in de rust op scherp gezet zijn en kon de 2e helft vrijuit en vol op de aanval spelen, het maakte toch niets meer uit. En dat maakt nu eenmaal veel verschil. Dus ik zie Ajax dit spel echt niet iedere week spelen en tegen een goed en scherp team ga je er via de counter aan.

Desalniettemin speelde Aajx een heel aardige 2e helft en bewees men het ongelijk van HtC zijn tactiek in de 1e wedstrijd, die was toen te verdedigend. Nu was hij eigenlijk te aanvallend, maar meer keus had men toch niet.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr feb 23, 2007 8:49 am

Was een leuke wedstrijd om te zien, moet ik zeggen. Genoten van Babel, Sneijder en Stam. Die snelheid van Ryan is ongeëvenaard. Wat mij betreft laten we het elftal de rest van het seizoen zo staan. Moeten we alleen Urby (of Vermaelen) en Gabri brengen voor Roger en Maduro. Perez (iets meer) controlerend bevalt mij ook wel. Is iemand die baas is over de bal en een zekerheidje voor de ploeg.

Hup, aanvallen!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr feb 23, 2007 9:04 am

Kort samengevat, beide wedstrijden hadden zowel in Bremen als in Adam geen goede linksback, en hoe vaak hebben we dat al niet geroepen ook tijdens blind periode als trainer dat we die moesten halen.. :sad:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr feb 23, 2007 9:53 am

Muisje Andersom schreef:
Rishi schreef:Ik ben het weer met JOey eens. Werder speelde gewoon slap en niet bepaald geinspireerd. Helaas......3-1 is toch verder wel een mooi resultaat. Hopelijk hebben ze een beetje zelfvertrouwen naar zondag toe. Met de verdedigers die Ajax heeft zie ik van Gaal nog wel 3 spitsen opstellen
Dat zal best! Maar maakt niet uit! Dit is namelijk juist een nog groter pleidooi (achteraf weliswaar) om met je sterkste mensen vol gas te geven. Het is moeilijk in een wedstrijd nog om te schakelen qua instelling. Juist de meevaller van een gemakzuchtig werder had Ajax de volgende ronde op kunnen leveren. Als (met nadruk, als) onze spelers nog topfit en okselfris van het veld liepen, zoals sommigen hier halstarrig blijven beweren, hebben ze een hele grote kans laten lopen en zijn het shitsporters!

En de grote kansen van Werder? Ja, die waren er inderdaad ook. Lijkt me ook haast onherroepelijk bij een zo aanvallende speelstijl horen. Je moet wat mazzel hebben. Mazzel dat hun twee grote kansen er niet ingaan en mazzel dat jij al je grote kansen maakt. 4-1 was op een gegeven moment heel reeel, en als die was gevallen had er natuurlijk meer in gezeten. De Duitsers (in ieder geval de verslaggever bij de ZDF) deden het in hun broek.

En Roger? Ach, ik ben ook geen fan, maar de jongen is duidelijk geen linksback. Om nou op hem te kotsen omdat ie aantoont inderdaad geen linksback te zijn gaat mij wat ver! Ik had vooraf dezelfde opstelling als HtC, met alleen Anita ipv Roger. Was wellicht beter geweest.
Ik vond Ajax gisteren sterk spelen. Eerste helft was wat slapjes, maar de 2e helft was gewoon prima. Sneijder, Babel, Stam waren top en Perez, KJH en Leonardo vond ik ook zeker niet tegenvallen. Roger daarentegen vind ik echt een slappe zak, sjokt over het veld als een dooie en maakt een belachelijk kinderlijke fout waardoor Ajax de fatale tegengoal kreeg.

Aan de andere kant, Wiese redt 2x een bal van de lijn, Leonardo omhaalt hem er bijna in (ook lijn dacht ik te zien van achter het doel) en (volgens mij) KJH tikt em op de paal. Tevens gaat Babel nog alleen op de keeper af en schiet Sneijder in de tweede minuut net mis...

Kortom: het had nog makkelijk gekund. Als KJH em maakt in de 75e minuut heb je nog 15 minuten alles-of-niets.

Wat mij betreft speelt Ajax tegen AZ ook op deze wijze. Davids erin en Urby erbij. (mits mogelijk)

Al met al jammer dat Ajax eruit ligt, maar ik heb best genoten in de ArenA. :yes:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr feb 23, 2007 9:56 am

De Dominee schreef:
Muisje Andersom schreef:
Rishi schreef:Ik ben het weer met JOey eens. Werder speelde gewoon slap en niet bepaald geinspireerd. Helaas......3-1 is toch verder wel een mooi resultaat. Hopelijk hebben ze een beetje zelfvertrouwen naar zondag toe. Met de verdedigers die Ajax heeft zie ik van Gaal nog wel 3 spitsen opstellen
Dat zal best! Maar maakt niet uit! Dit is namelijk juist een nog groter pleidooi (achteraf weliswaar) om met je sterkste mensen vol gas te geven. Het is moeilijk in een wedstrijd nog om te schakelen qua instelling. Juist de meevaller van een gemakzuchtig werder had Ajax de volgende ronde op kunnen leveren. Als (met nadruk, als) onze spelers nog topfit en okselfris van het veld liepen, zoals sommigen hier halstarrig blijven beweren, hebben ze een hele grote kans laten lopen en zijn het shitsporters!

En de grote kansen van Werder? Ja, die waren er inderdaad ook. Lijkt me ook haast onherroepelijk bij een zo aanvallende speelstijl horen. Je moet wat mazzel hebben. Mazzel dat hun twee grote kansen er niet ingaan en mazzel dat jij al je grote kansen maakt. 4-1 was op een gegeven moment heel reeel, en als die was gevallen had er natuurlijk meer in gezeten. De Duitsers (in ieder geval de verslaggever bij de ZDF) deden het in hun broek.

En Roger? Ach, ik ben ook geen fan, maar de jongen is duidelijk geen linksback. Om nou op hem te kotsen omdat ie aantoont inderdaad geen linksback te zijn gaat mij wat ver! Ik had vooraf dezelfde opstelling als HtC, met alleen Anita ipv Roger. Was wellicht beter geweest.
Ik vond Ajax gisteren sterk spelen. Eerste helft was wat slapjes, maar de 2e helft was gewoon prima. Sneijder, Babel, Stam waren top en Perez, KJH en Leonardo vond ik ook zeker niet tegenvallen. Roger daarentegen vind ik echt een slappe zak, sjokt over het veld als een dooie en maakt een belachelijk kinderlijke fout waardoor Ajax de fatale tegengoal kreeg.

Aan de andere kant, Wiese redt 2x een bal van de lijn, Leonardo omhaalt hem er bijna in (ook lijn dacht ik te zien van achter het doel) en (volgens mij) KJH tikt em op de paal. Tevens gaat Babel nog alleen op de keeper af en schiet Sneijder in de tweede minuut net mis...

Kortom: het had nog makkelijk gekund. Als KJH em maakt in de 75e minuut heb je nog 15 minuten alles-of-niets.

Wat mij betreft speelt Ajax tegen AZ ook op deze wijze. Davids erin en Urby erbij. (mits mogelijk)

Al met al jammer dat Ajax eruit ligt, maar ik heb best genoten in de ArenA. :yes:
Ja maar dan had de uitslag 5-4 moeten zijn en geen 5-1 als...telt niet

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr feb 23, 2007 10:00 am

De kansen van Ajax waren groter dan die van Werder. Bovendien geef ik alleen een theoretische mogelijkheid aan. Eentje die zomaar waarheid had kunnen zijn.

Jammer hoor. Laatste 20 minuten was het wel erg gezellig in de Arena! (daarvoor vond ik het niet fantastisch)
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » vr feb 23, 2007 10:05 am

joey schreef:Werder speelde lekker slap, zie het doelpunt van Babel. Ajax was scherper, maar ik had niet de indruk dat de spelers na afloop aan het infuus moesten. Deze wedstrijd heeft niet zoveel kracht gekost. Iedereen had nog energie genoeg aan het einde, dus dat is mooi.
Ik ben blij dat Ajax toch alles op alles heeft gezet om in ieder geval te probéren om door te komen. Dan moet je ook een beetje mazzel hebben natuurlijk. En juist omdat Werder slap speelde lagen er kansen om door te gaan. Je noemt als voorbeeld het doelpunt van Babel om aan te geven dat Werder slap speelde, maar de manier waarop Roger zich laat piepelen bij de tegengoal is natuurlijk ook om te janken. Dat zou op dit niveau ook niet mogen, ook al is hij geen echte linksback.

Maduro speelde wel aardig, dat mag na alle negatieve kritiek (ook door mij) ook wel een keer gezegd worden. Blijft een aparte vogel waarvan je nou nooit weet wat je er precies aan hebt.
Babel was enorm goed. Hopelijk laat HtC hem lekker op links staan, dan gaat er toch veel meer dreiging van hem uit vind ik.

Werder heeft ook nog minstens twee grote kansen om zeep geholpen, maar Ajax is er toch ook een paar keer dichtbij geweest.

Ik had vooraf helemaal geen geloof in een goed resultaat, maar ik ben nog nooit zo vrolijk naar huis gereden na een uitschakeling in een Europees toernooi.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 23, 2007 10:10 am

Baseman schreef:Werder is gewoon niet in vorm en ze hinkten op 2 gedachten, verdedigen of aanvallen. Na de 1-1 was het voor hun verder heel simpel, niet met 5-1 of meer verliezen. Ajax daarentegen zal in de rust op scherp gezet zijn en kon de 2e helft vrijuit en vol op de aanval spelen, het maakte toch niets meer uit. En dat maakt nu eenmaal veel verschil. Dus ik zie Ajax dit spel echt niet iedere week spelen en tegen een goed en scherp team ga je er via de counter aan.
Inderdaad.

De spelers van Werder geloofden het na de goal van Almeyda wel, die dachten: ze maken er toch niet nog vier. En dat was natuurlijk ook zo. Werder kreeg bovendien genoeg kansen om de deur in het slot te gooien.
Ik ben blij dat iedereen blij is, maar mij zegt het niet zo veel. Ajax heeft m.i. gedaan wat het moest doen: er een aardig potje van maken zonder al te veel risico te lopen.

@ Ferry: Roger is geen verdediger. Hem mag je niets verwijten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » vr feb 23, 2007 10:16 am

Ik ben het er niet mee eens om het eindresultaat als bewijs te gebruiken dat een andere uitslag niet tot de mogelijkheden behoorde.

De wedstrijd ging gisteren absoluut niet zoals Werder wilde.
Ze zijn daarnaast ook niet goed genoeg om een wedstrijd te controleren tegen een tegenstander die druk probeert te zetten.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 23, 2007 10:18 am

Als die blinde grensrechter van vorige week zijn goede bril bij zich had was zelfs óf die kopbal van Perez óf die kans van Sneijder genoeg geweest. :sad:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr feb 23, 2007 10:26 am

Precies! Het gaat er niet om of de instelling van Werder al dan niet in orde was, het gaat er niet om of het verdiend was geweest. Het gaat erom dat Ajax reeele kansen heeft gehad op de 4-1 en daarna dus de laatste minuten echt alles op alles had kunnen zetten om de 5-1 te maken. Dat had zomaar gekund, en ik neem toch niet aan dat Werder dat allemaal wel best vond. Het onderstreept de stelling van degenen die vooraf riepen dat je nooit weet hoe een koe een haas vangt, en dat Ajax gewoon alles moest doen om die pot er alsnog uit te slepen!
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 23, 2007 10:28 am

Dan krijg je een andere wedstrijd, Bertje.

Arthur, de wedstrijd ging niet zoals Werder wilde omdat Werder de kansen miste. Laten we wel zijn, we hadden bij de rust net zo goed achter kunnen staan. Het lijkt me niet reëel om te blijven hameren op wat er had kunnen gebeuren als Sneijder die kans had gemaakt, maar onder het tapijt te vegen dat Werder de zaak allang had moeten beslissen. Al met al was een 4-0 of 5-1 of 6-2 overwinning zoals nodig was geweest te veel van het goede, zoals vooraf al te voorzien was.

@MA: ik neem aan dat jij niets dan lof hebt voor HTC mbt de wedstrijd van gisteravond? Toch knap dat hij zijn team zo goed op scherp heeft weten te zetten!
Laatst gewijzigd door joey op vr feb 23, 2007 10:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr feb 23, 2007 10:29 am

Twee vragen trouwens. Allereerst: ben ik de enige die in die omhaal van Leonardo een goal zag? Van waar ik zat leek hij over de lijn te zijn.

Ten tweede: Wie was die speler die zich in de tweede helft warm liep? Hij liep eerst alleen, later met De Mul. Heel licht getinte jongen volgens mij, het haar van Vermaelen.

Kon het niet zien.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » vr feb 23, 2007 10:32 am

De Duitse media zijn ook geschrokken.

Bild:
Riese Wiese rettet Werder vor Blamage
Die Bremer können sich bei Torwart-Riese Wiese (BILD-Note 1) bedanken, der mit Super-Paraden ein Debakel verhindert.
Doch die Holländer geben nicht auf – und wir erleben plötzlich wieder die Krisen-Bremer aus der Bundesliga.
2500 mitgereiste Werder-Fans brüllen zu Recht enttäuscht: „Wir wollen euch kämpfen sehen!“
Bron

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr feb 23, 2007 10:33 am

Muisje Andersom schreef:Het gaat erom dat Ajax reeele kansen heeft gehad op de 4-1 en daarna dus de laatste minuten echt alles op alles had kunnen zetten om de 5-1 te maken.
Klopt, maar zo bezien had Werder ook reële kansen op de 1-2.
Maar goed, Ajax kwam nog knap dichtbij en Wiese moest al zijn klasse aanspreken om zijn team te behoeden voor de 4-1 en een groot risico.
De Dominee schreef:Allereerst: ben ik de enige die in die omhaal van Leonardo een goal zag? Van waar ik zat leek hij over de lijn te zijn.
Op de tv was goed te zien dat de bal de lijn zeker niet passeerde, volgens mij hield Wiese die bal ook gewoon voor de lijn tegen.
Laatst gewijzigd door Baseman op vr feb 23, 2007 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie