Slavia Praag - Ajax 29-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7377
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » wo aug 29, 2007 10:38 pm

joey schreef:Ajax speelde met een air? Vond ik totaal niet. Het liep ze dun door de broek. Net als in Amsterdam trouwens.
Oke, air is misschien niet het goede woord, maar zoals een Ten Cate vaak voor de wedstrijd staat te lullen... man,man,man. Dat overdreven zelfverzekerd doen van het komt allemaal wel goed. Waarom in vredesnaam. Volgens mij was niemand op AT er gerust op. Zeg gewoon het word heel zwaar en we zullen er vanaf het begin op moeten vliegen.

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 10:39 pm

Jöhnk schreef:
Raymond schreef:
Jöhnk schreef:Dat stadion in Praag bevindt zich trouwens in een leuke bouwvallige buurt. Cafe Amsterdam staat op de hoek!
Waar wachten we dan nog op? :hypocrite.gif:
Met het vliegtuig of de trein?

Afbeelding
De ijzeren vogel, graag.

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Red » wo aug 29, 2007 10:39 pm


Van mij wel, Cees. Vergeet die mooie tijden nooit! :ajax.gif:
wat hebben we daar nu aan? je hebt een prachtige beleggers mentaliteit die nu hier bij past. het is wel leuk allemaal, die prijzenkast is geschiedenis. daar zit een slot op die er niet meer af gaat.
Laatst gewijzigd door Red op wo aug 29, 2007 10:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 10:40 pm

Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » wo aug 29, 2007 10:42 pm

Raymond schreef:Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.
Het was best wel een mooie club, Ajax... Ooit...

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7377
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » wo aug 29, 2007 10:45 pm

Arthur schreef:

Ik denk dat het belangrijkste probleem de mentaliteit is. Ajax schrompelt al jaren achter elkaar ineen op het moment dat het er moet staan, terwijl het vroeger juist de kracht was dat de spelers en trainers boven zichzelf uitstegen. Misschien dat die kentering in de jeugdopleiding inmiddels is gemaakt, maar het grootste deel van de selectie kan totaal niet met druk omgaan.
Ik denk eerder dat de trainer een mentaliteitsprobleem heeft. Telkens als het erop aankomt komt hij met mooie verhalen om de druk weg te halen ipv zijn ploeg op scherp te zetten. Dat was vorig jaar ook al. Toen met Babel,Davids en Sneijder. (RKC-uit,Willem-II-uit)

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 10:45 pm

Zuidema schreef:
Raymond schreef:Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.
Het was best wel een mooie club, Ajax... Ooit...
En met deze treurige post hou ik er mee op, ik wens allen alsnog een zo goed mogelijke avond/nacht toe!

:ajax.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » wo aug 29, 2007 10:45 pm

Zuidema schreef:
Raymond schreef:Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.
Het was best wel een mooie club, Ajax... Ooit...
1 woord:

-A-A-I-P-A-O--

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » wo aug 29, 2007 10:49 pm

Monkey Tonk schreef:
Zuidema schreef:
Raymond schreef:Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.
Het was best wel een mooie club, Ajax... Ooit...
1 woord:

-A-A-I-P-A-O--
Huh?

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » wo aug 29, 2007 10:51 pm

:ajaxsmiley.gif:

:onfire.gif: Hup Zuidema!

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Red » wo aug 29, 2007 10:51 pm

Zuidema schreef:
Raymond schreef:Weinig moois in het heden om je aan vast te klampen, Red. Ik voorzie dat daar niet snel verandering in zal gaan komen, dan denk ik liever terug aan de mooiere tijden.
Het was best wel een mooie club, Ajax... Ooit...
Ajax was DE club van het land. en soms ook DE club van europa, nu is het echter niet zo groot meer en ook niet meer zo goed. ze voetballen nog, dat wel, iedere 2 weken in een leeg stadion zonder sfeer. 'maar hoe betalen ze dat dan?' van de inkomsten toen ze hun spelers verkochten. toen hebben ze veel geld binnengehaald en de proflicentie verkocht.

over 10 jaar, echt, dan hebben we net zo'n stoffige entree als nottingham forest. waar het hout aan het kraken wanneer je er op staat. waar er in het clubhuis een donkere sfeer hangt van bruin leer over de krukken aan de bar en bruine tinten van het hout. waar de kantine jufvrouw achter de bar kopjes oude koffie inschenkt uit een roest vrij stalen vat en er een friteuze aanstaat voor de vette hap. waar de ramen beslagen zijn door de druppels van de opgedroogde regen. waar eenzaam en alleen de materiaalman achter zijn krant zit totdat de voetballers uit de buurt weer naar binnen komen voor het verzamelen voor de training. en waar je de bestuurskamer binnenloopt en er 2 cups met grote oren in de prijzenkast pronken met 2 foto's er voor van de glorie periode.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » wo aug 29, 2007 10:53 pm

Ik blijf erbij dat we de CL gewoon winnen, in 2019.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » wo aug 29, 2007 11:11 pm

Ten Cate, bedankt voor de perfecte combinatie van voetbal en mortal kombat de laatste 14 maanden. Van Geel, bedankt voor het bewaken van de lange termijn en het compleet uit het oog verliezen van de korte termijn. Beide heren wens ik ook te bedanken voor legendarische aankopen als rommedahl, delorge, en last but not least, colin. Weer een kutseizoen, dank jullie wel.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 29, 2007 11:23 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:AAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHH!

Het voelt alsof je partner voor de tweede keer in een jaar vreemd is gegaan....
Voor mij is uitschakeling in de CL-voorronde ook een herkenbaar gevoel.. :hypocrite.gif:
Ajax!

SoCal Ajacied
Berichten: 19
Lid geworden op: za feb 26, 2005 12:18 am
Locatie: California

Bericht door SoCal Ajacied » wo aug 29, 2007 11:37 pm

dit kan gewoon niet meer.... al die kut aankopen van de engelse championship...colin delorge rommedahl :confused.gif:
Ten cate moet gewoon weg gaan.... :1evil.gif:
Henk Ten Cate: "Wat zijn we een stel klootzakken!"

Ja jij bent een echte klootzak ten cate !!!!!!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » do aug 30, 2007 1:13 am

Alexander schreef:Wat een KANKER beleid. Deze wedstrijd was gewoon het vervolg van het spel van de afgelopen tijd. Ik word er helemaal scheitziek van. Oprotten met het hele bestuur + technische staf. Wat een schande dit beleid. Die kut Colin, het is toch een schande dat zo een voetballer in Ajax 1 rond loopt. Wat een klootzakken zijn het.

FUCK DIT BESTUUR, FUCK DIT BELEID!

Wat een klotewedstrijd, weer een kloteuitslag, en weer zo'n klotecommentaar van Alexander, die eigenlijk op het Feijenoordnetwerk thuis hoort!

Ik baal al zo, en dan ook nog deze onzin.

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 30, 2007 4:42 am

Ik zit hier lekker in Maleisie. Heerlijk land, mooi weer, lekker eten, spotgoedkoop. Vermaak me heerlijk.

Alles ging perfect. Me stage verloopt prima, ik heb een telefoonnummer gevonden waardoor mensen uit Nederland mij voor 1 cent per minuut kunnen bellen.

Alles ging goed..................TOT 4 uur GELEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STELLETJE SUKKELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik blijf denk ik tot volgend jaar juli hierzo en vergeet gewoon het voetbalseizoen 2007-2008. Doe gewoon alsof er niet gevoetbald is.
IK GELOOF!!!!!!

davince31
Berichten: 10
Lid geworden op: do nov 17, 2005 4:36 pm

Bericht door davince31 » do aug 30, 2007 5:09 am

Ik moest vroeg op vandaag en heb lekker geslapen. De teleurstelling is er nog wel maar een vreemd soort van berusting is over mij neergedaald. Dit verontrust me niet, het is een overlevingsmechanisme die me helpt mijn traumas te verwerken en tja de wereld draait door. Neemt niet weg dat mijn betrokkenheid er nog steeds is. En ik zal er alles aan doen om Ajax te steunen en er alles aan doen wat in het belang van Ajax is. IMHO is het in het belang van Ajax als HtC zo snel mogelijk zijn spullen pakt. Ik zal het blijven zeggen. En ik zal zondag mijn ongenoegen duidelijk kenbaar maken, ik zal bij de Macro een hele pallet witte zakdoekjes inslaan en van begin tot eind blijven wapperen, ongeacht de uitslag. Als hij niet weggaat koop ik er de week er na nog een pallet bij, die week erna nog een en so on. Ik zou zeggen doe mee. Ook al lost het voor het voetbal niets op op de korte termijn, ik hoef die Ten Cate gewoon niet meer te zien. Zijn ego is zo groot dat hij moet bukken als het dak van de ArenA dicht moet. Wat een idioot.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do aug 30, 2007 5:34 am

Rishi schreef:Ik zit hier lekker in Maleisie. Heerlijk land, mooi weer, lekker eten, spotgoedkoop. Vermaak me heerlijk.

Alles ging perfect. Me stage verloopt prima, ik heb een telefoonnummer gevonden waardoor mensen uit Nederland mij voor 1 cent per minuut kunnen bellen.

Alles ging goed..................TOT 4 uur GELEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STELLETJE SUKKELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook zit lekker op vakantie ın Turkije maar toch op zoek naar het nl bar...
:666.gif:
Wat een drama en dan de wissels... je moet winnen en dan ga je Kennedy wisselen....
Nee hier komt maar 1 winnaar uit en dat is de aandeelhouder. Die gaat namelijk een positıef boeksaldo zien. In deze selectie word geen euro meer gepompt... Voor HtC man pak je biezen en gaat rentenieren ofzo.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » do aug 30, 2007 7:24 am

Jeetjemineetje, wat een deceptie!
Ik zat met samengeknepen billen opde bank, ik geloofde er echt in.
Vooral 2e helft, dacht ik we gaan het redden, en dan uitgerekend Joan COllins leidt onze ondergang in,
Er waren gelukkig 4 hoogtepunten: Maarten Stekelenburg, Jaap Stam, John Heitinga en Luis Suares. :anew.gif:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » do aug 30, 2007 7:33 am

Nieuwe dag, dan moet het wel een beetje beter zijn.

Maar NEE!! Dat is het niet. Ik heb een kater van hier tot Tokio, en dat komt echt niet door die 4, 5 oké, misschien 6 pilsjes van gisteravond!!! (laten het er 7 zijn...)

Werk vandaag vanaf huis, moet even niet aan het (overigens gehéél terechte) gezeik van collega's denken.

Zondag weer naar de Arena - waarom kijk ik daar nou niet naar uit... God wat verlang ik terug naar de tijd dat Ajax nog een topclub was waar heel Europa van onder de indruk was. Het wordt tijd dat we massaal het "Wij willen Ajax terug" terug gaan inzetten. Of is dat niet meer mogelijk, ben ik dan naïef?

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 30, 2007 7:36 am

Met die fucking 40 miljoen op de bank moet het toch wel lukken om fluitend kampioen van nederland te worden, de CL te halen en afhankelijk van de loting toch wel de kwartfinale te kunnen halen!!!!!!!!!!!
IK GELOOF!!!!!!

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » do aug 30, 2007 7:53 am

Wilde we serieus afgeslacht gaan worden in de CL, met spelers als: Delorge, Colin, Urzaiz, Rommedahl? Ajax heeft dit gewoon zelf over zich afgeroepen, kwaliteit kost geld, gelukkig kunnen deze tekorten weer gecompenseerd worden door ons gierige beleid.

Iedereen kan Ten Cate hiervoor aansprakelijk stellen, maar wat te denken van de directie met Martin van Geel voorop. Wat een wanbeleid is er gevoerd en dan sijpelen deze week nog berichten door dat Wesley Sneijder niet vervangen hoeft te worden. Mijn god waar zijn we in godesnaam mee bezig?

Aan het eind van dit seizoen voor de zoveelste keer maar weer schoon schip maken, er kan een hoop middelmaat weer de deur uitgeschopt worden en opnieuw gebouwd gaan worden.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do aug 30, 2007 8:33 am

Kort maar krachtig, het verschil slechte cack Colin , wereld reddingen Keeper. :ajax.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 9:00 am

Nou, het was de bedoeling om hier een rits aan feiten op te schrijven ( pictures ) van wat er weer voor de zoveelste keer misging met Emanuelson, Colin, Suarez, KjH enz.enz.Hoe een trainer het voor elkaar krijgt om niet te zien dat je middenveld keer op keer wordt overlopen en " vergeet " om in te grijpen, en de wissels, patronen, hoe ga je duels in enz. enz. enz..Maar ik ben helemaal LEEG !!!!!

Plaats reactie