PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 11:33 pm

Het zegt uiteraard genoeg over generaal. Maar een beetje flauw vond ik hem wel. No Offence verder, hoor. ;)
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za mar 08, 2008 11:33 pm

Eindhoven weert supporters van Ajax
Uitgegeven: 8 maart 2008 21:48
Laatst gewijzigd: 8 maart 2008 21:49

EINDHOVEN - Burgemeester Gerrit Braks van Eindhoven wil niet dat supporters van Ajax komen demonstreren tegen de acties van de politie. Hij heeft daarom een noodverordening in de Brabantse stad afgekondigd. Supporters van de Amsterdamse club zijn tot maandag niet welkom in Eindhoven.

Veel fans van Ajax vinden het ongepast dat de politie voor de tweede keer dit seizoen een ontmoeting met PSV onmogelijk maakt. Supporters roepen elkaar onder meer op internet op om alsnog naar Eindhoven af te reizen.

Ze willen daar demonstreren tegen de actievoerende agenten.

Op slot

Burgemeester Braks heeft Ajax echter laten weten dat Eindhoven op slot gaat voor supporters van de Amsterdamse club. De fans zijn niet welkom en lopen ondanks de acties van de politie het risico om te worden gearresteerd.

Bron: www.nu.nl

Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 11:34 pm

Wie gaat ze buiten houden, dan? Of staken onze NSB'ers dan even niet meer? Stel je voor dat ze mensen een plezier zouden doen. Liever zoveel mogelijk mensen duperen en oppakken.

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 11:35 pm

Beloki schreef:Het zegt uiteraard genoeg over generaal. Maar een beetje flauw vond ik hem wel. No Offence verder, hoor. ;)
Ach, over smaak kun je twisten, en andere hadden ( o.a. Arthur ) het meteen door ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo mar 09, 2008 12:07 am

Hoe willen ze dat gaan tegenhouden? Als je gewoon met een hele bup man gaat met jassen aan niet zeggende dat je Ajax-fan bent en dan gaat demonstreren kunnen ze je niet weren. En inderdaad, wie moet ze dan weg gaan jagen?

Rednose

Bericht door Rednose » zo mar 09, 2008 12:08 am

Voetske schreef:
Beloki schreef:Het zegt uiteraard genoeg over generaal. Maar een beetje flauw vond ik hem wel. No Offence verder, hoor. ;)
Ach, over smaak kun je twisten, en andere hadden ( o.a. Arthur ) het meteen door ..
\
Ach...Beloki had gewoon even aan de dope gezeten en dan heb je de zaken wat minder scherp... *S* :666.gif:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Beloki

Bericht door Beloki » zo mar 09, 2008 12:11 am

:blush.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo mar 09, 2008 5:32 am

Ramona schreef:

EINDHOVEN - Burgemeester Gerrit Braks van Eindhoven wil niet dat supporters van Ajax komen demonstreren tegen de acties van de politie. Hij heeft daarom een noodverordening in de Brabantse stad afgekondigd. Supporters van de Amsterdamse club zijn tot maandag niet welkom in Eindhoven.

Veel fans van Ajax vinden het ongepast dat de politie voor de tweede keer dit seizoen een ontmoeting met PSV onmogelijk maakt. Supporters roepen elkaar onder meer op internet op om alsnog naar Eindhoven af te reizen.

Ze willen daar demonstreren tegen de actievoerende agenten.

Op slot

Burgemeester Braks heeft Ajax echter laten weten dat Eindhoven op slot gaat voor supporters van de Amsterdamse club. De fans zijn niet welkom en lopen ondanks de acties van de politie het risico om te worden gearresteerd.

Bron: www.nu.nl
Ze staken toch?

M..

Bericht door M.. » zo mar 09, 2008 9:52 am

Alexander schreef:
Maarten127 schreef:
mattie schreef:Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam.
Omdat die lafbekken misschien niet meer verdienen
Ben jij er morgen op het Leidse?
Een demonstratie in eindhoven had ik nog wel grappig gevonden, ik heb behalve een post op AN van iemand die ik niet ken en een post hier van jou (die ik niet ken) niets gehoord over een demonstratie op het Leidseplein. Dus, nee.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 09, 2008 10:09 am

Politiebonden richten pijlen op het verkeer
Uitgegeven op zaterdag 08 maart 2008 om 20:47:14, bijgewerkt om 21:13:57

(Novum) - Met het 'beïnvloeden' van het verkeer zetten de politiebonden hun acties voor een betere cao dinsdag voort. Hoe de acties er precies uit komen te zien, wordt maandag besproken tussen de politiebonden, laat de Nederlandse Politiebond (NPB) zaterdag weten. Ook wordt gesproken over werkonderbrekingen tijdens de City-Pier-City Loop in Den Haag volgende week zaterdag.

De minister van Binnenlandse Zaken en de politiebonden slaagden er vrijdagnacht niet in een oplossing te vinden voor het cao-conflict. Zowel de bonden als de minister wilden water bij de wijn doen, maar de bonden vonden het voorstel van de minister toch onvoldoende. Daarom gaan zij opnieuw over tot actie. Dit keer slaan de bonden de handen ineen, waar zij tot nu toe voornamelijk afzonderlijk van elkaar actievoerden.

Zo wordt zondag het werk neergelegd tijdens de voetbalwedstrijd PSV-Ajax, AZ-Feyenoord, VVV-FC Twente en Sparta-Roda JC. De eerste drie wedstrijden zijn daarom uit veiligheidsoverweging afgelast. Vanaf maandag gaat ook het zogeheten coulancebeleid weer in. Dat houdt in dat mensen alleen voor overtredingen die de veiligheid of openbare orde bedreigen worden bekeurd.
nieuws.nl

zucht...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Thafunk

Bericht door Thafunk » zo mar 09, 2008 10:41 am

Stelletje eikels. Je hoort ze jarenlang niet, en opeens willen ze het onderste uit de kan. Het houdt een keer op natuurlijk. Als het waar is dat een volwasen kerel 1500,- per maand verdient, dan geef ik ze groot gelijk dat ze meer willen, maar je kan toch niet in één keer naar 4000,- per maand ofzo??

Klotezooi - in plaats van een lekkere voetbalwedstrijd bekijken mag ik nu zonwering op zolder gaan ophangen... :tranen.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 09, 2008 12:50 pm

Zonwering?? Het regent hier al de hele dag..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 09, 2008 1:00 pm

Maar jij woont ook in Engeland. Dan krijg je dergelijke dingen kado. Ik verveel me overigens stierlijk. Ben ook jaloers op joey die nu in de harde regen lekker rondjes aan het fietsen is.

Trouwens, als salaris bij de politie zo'n issue is, dan moet je ontslag nemen en ergens anders aan de slag gaan. Arthur heeft dit ook al aangegeven.

Thafunk

Bericht door Thafunk » zo mar 09, 2008 1:17 pm

Raymon schreef:Zonwering?? Het regent hier al de hele dag..
Ja, hier ook. Het is eigenlijk meer ter bescherming van de buren. Die worden het ook een keer zat om mij steeds naakt voor die ramen langs te zien rennen. (hoewel ik er best mag wezen hoor... :hypocrite.gif: )

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 09, 2008 1:24 pm

Peter schreef:Maar jij woont ook in Engeland. Dan krijg je dergelijke dingen kado.
Gelukkig zit ik al een paar dagen in zonnig Purmerend.. ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 09, 2008 1:32 pm

Goh ik dacht dat iedereen het recht had om te staken, wat een lafbekkenland is dit toch ook he.

elliquido

Bericht door elliquido » zo mar 09, 2008 1:45 pm

ik denk dat deze staking juist positief voor AJAX is.

1. PSV gaat hoogstwaarschijnlijk door in de uefa , wat betekent dat zij wederom een zware midweek hebben met nog meer kans op blessures, pijntjes en vermoeidheid.

2. de druk ligt nu niet bij ajax, die hun zware uitwedstrijden anders ingaan. Ondertussen is de kans groter dat psv punten laat liggen door hun zware programma.

3. het kan zomaar zo worden dat psv - ajax de kampioenswedstrijd wordt. Met een vermoeid psv uit de europcaup liggen de kansen voor ajax dan helemaal open.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 09, 2008 1:50 pm

Ach we kunnen allemaal lijstjes maken waarom het in het voordeel van psv is of allemaal lijstjes waarom het in het voordeel van AJAX is... ik had gewoon zin in die pot vanmiddag.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 09, 2008 1:54 pm

Inderdaad BZ. Ik heb een heel erg leeg gevoel vanmiddag. Waardeloos, dit.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mar 09, 2008 3:15 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Inderdaad BZ. Ik heb een heel erg leeg gevoel vanmiddag. Waardeloos, dit.
Ik ook. 15.10u. Vorig jaar kwamen nu de mooiste vijf minuten van het seizoen..

Gomes die een bal die over de achterlijn rolt binnen wilde houden, over z'n eigen poten flikkert en met een blessure terug hinkt naar het doel. 'Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee'..
Corner. Davids met een loeiharde pegel die via de lat terugketst op de smoel van Gomes. Gomes adt fundum in het gras. 'Gooooomes heeft een Jodenneus! Gooooomes heeft een Jodenneus!'
Weer een corner. Bal voor, Babel kan 'm niet onder controle krijgen. Culina wil uitverdedigen, Sneijder onderschept de bal en WOOAAAAAAAAA WERELDGOAL! 0-2!

En in plaats van een fantastische voetbalwedstrijd zitten we dankzij die kinderachtige kereltjes nu binnen uit onze neus te vreten. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt tussen mij en de cops.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 09, 2008 3:18 pm

Echt kut dit. Ik bleef maar in bed liggen tot half 3.....Als het even kon was ik in bed gebleven tot maandagochtend!
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 09, 2008 3:18 pm

Uh, leuk verhaal, Thijs. Maar eh, het is natuurlijk gewoon 'ad fundum'. :icon_wink.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Harm

Bericht door Harm » zo mar 09, 2008 3:27 pm

Thijs schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Inderdaad BZ. Ik heb een heel erg leeg gevoel vanmiddag. Waardeloos, dit.
Ik ook. 15.10u. Vorig jaar kwamen nu de mooiste vijf minuten van het seizoen..

Gomes die een bal die over de achterlijn rolt binnen wilde houden, over z'n eigen poten flikkert en met een blessure terug hinkt naar het doel. 'Sukkeltje sukkeltje sukkeltjeee'..
Corner. Davids met een loeiharde pegel die via de lat terugketst op de smoel van Gomes. Gomes adt fundum in het gras. 'Gooooomes heeft een Jodenneus! Gooooomes heeft een Jodenneus!'
Weer een corner. Bal voor, Babel kan 'm niet onder controle krijgen. Culina wil uitverdedigen, Sneijder onderschept de bal en WOOAAAAAAAAA WERELDGOAL! 0-2!

En in plaats van een fantastische voetbalwedstrijd zitten we dankzij die kinderachtige kereltjes nu binnen uit onze neus te vreten. Ik denk niet dat het ooit nog goed komt tussen mij en de cops.
Wel kut als een heel voetbalseizoen maar 5 minuten plezier oplevert :smallgrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 09, 2008 3:30 pm

Dit waren de mooiste 5 minuten. Dat is weer wat anders dan de enige 5 minuten natuurlijk.

Harm

Bericht door Harm » zo mar 09, 2008 3:41 pm

Ja, en winnen van Feyenoord is het mooiste dat er is. :smallgrin.gif:

Plaats reactie