NEC - AJAX 20-1-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Neemt onzz aller AJAX 3 punten mee naar huis?

Peiling eindigde op zo jan 20, 2008 9:16 am

Ja natuurlijk!!
20
71%
Nee, ze laten 2 punten liggen...
7
25%
NEC mazzelt...
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo jan 20, 2008 3:19 pm

Ogararu is de slechtste speler die ik in de laatste zeven jaar bij Ajax heb gezien
Lindenbergh, Soetears, Juanfran etc etc....
Pompiedom

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 20, 2008 3:22 pm

Dan nog is Ogararu de slechtste.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10435
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo jan 20, 2008 3:22 pm

banjavi schreef:Ik had niet zo'n goed spelend NEC verwacht... NEC had gewoon recht op winst, maar helaas... als ze niet genoeg scoren ...

Nou ja... 1-1... toe maar dan... maar ik baal hier wel van.

"Gefeliciteerd" nog met een punt aan iedereen die Ajax een warm hart toedraagt...
ik wel... Ff kijken thuis absoluut nooit goed spelen. Thuis verliezen voor de Beker thuis tegen Zwolle. Een trainer die maatregelen neemt en dan komt Ajax. Die geen verdedigers heeft en kijkend naar alle uitwedstrijden die ajax gespeeld heeft verbaasd het mij eerlijk gezegd niks.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 20, 2008 3:23 pm

Jöhnk schreef:Dan nog is Ogararu de slechtste.
Inderdaad.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 20, 2008 3:23 pm

Slechter dan Sikora en Soetaers?

Ogararu speelde de tweede helft van vorig seizoen sterk, dat is iets wat een groot aantal aankopen van de laatste jaren niet kunnen zeggen

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 3:24 pm

Sikora en Soetaers waren geweldenaren in vergelijking met Ogararu.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 20, 2008 3:24 pm

LucaS schreef:Ogararu speelde de tweede helft van vorig seizoen sterk
Alleen in jouw ogen. Met alle respect.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 20, 2008 3:25 pm

Soetaers en Sikora toonden in ieder geval nog inzet. Je zou eens een hele wedstrijd op Ogararu moeten letten, Luuk. De tegenstander legt de bal vaak gewoon bloot voor een tackle, maar Ogararu grijpt gewoon niet in. Hij doet niets. Hij hobbelt wat naar achteren en hoot dat de persoon die rugdekking geeft in actie komt. Het enige waar hij de hele wedstrijd mee bezig is is verbloemen dat hij niet mee kan op dit niveau.

Rob
Berichten: 169
Lid geworden op: za jul 30, 2005 10:11 am

Bericht door Rob » zo jan 20, 2008 3:26 pm

Ajaciedjuh schreef:Het management is bezig met aankopen en dat is essentieel om nog kampioen te worden, aldus koster.
M.a.w. Martin en zijn vrouw gaan vanavond weer lekker met z'n tweetjes De Wedstrijden kijken en daarna de VI Seizoensgids doorbladeren, op zoek naar 'versterkingen'.

Het vertrouwen is bij mij helemaal weg. Het ad-hoc (wan)beleid van de laatste jaren heeft de hele club naar de kloten geholpen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jan 20, 2008 3:27 pm

Nou, die Urby mag je ook gerust langs de kant laten staan.En verder dan tegen houden kwamen Verthongen en Colin vandaag ook niet, al is dat natuurlijk al heel wat vandaag de dag ...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 20, 2008 3:28 pm

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Ogararu speelde de tweede helft van vorig seizoen sterk
Alleen in jouw ogen. Met alle respect.
Nee hoor, Ko bijvoorbeeld vond dat ook.

AT houdt er van om volledig naar uitersten door te schieten. Eerst is van Geel God, en nu de duivel. Nu is Ogararu de grootste prutser aller tijden..
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jan 20, 2008 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 20, 2008 3:28 pm

Rob schreef:
Ajaciedjuh schreef:Het management is bezig met aankopen en dat is essentieel om nog kampioen te worden, aldus koster.
M.a.w. Martin en zijn vrouw gaan vanavond weer lekker met z'n tweetjes De Wedstrijden kijken en daarna de VI Seizoensgids doorbladeren, op zoek naar 'versterkingen'.

Het vertrouwen is bij mij helemaal weg. Het ad-hoc (wan)beleid van de laatste jaren heeft de hele club naar de kloten geholpen.
Het positieve is dat de Eredivisie clubs niet mee werken, dus er is nog hoop. VD Zee zag natuulijk zijn talenten aandragen en anders komt Cruijff wel met een tweede handse Spaanse voetballer. :blush.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo jan 20, 2008 3:29 pm

Ogararu heeft nooit spectaculair gespeeld.... Zijn positie spel is hopeloos slecht, en zijn aanvallende impulsen lijden vaak tot balverlies en counter aanvallen door de tegenstander.

Door het feit dat Emannuelson en Ogararu zo slecht speelde vandaag, moesten Vertonghen en Collin veel meer werk verrichten dan dat een centrum verdediger normaal gesproken is toegedeeld. Je zag Collin constant het werk opruimen wat die 2 drollen nalieten, en daarom heeft Collin in deze wedstrijd een beetje respect bij mij gewonnen. heel knap hoe hij zich na alles zo inzet vandaag.
Pompiedom

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 20, 2008 3:30 pm

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Ogararu speelde de tweede helft van vorig seizoen sterk
Alleen in jouw ogen. Met alle respect.
Ik ken ook nog een vrouw die hem beter vond dan Trabelsi.

Persoonlijk heb ik Ogararu één heel behoorlijke wedstrijd zien spelen. Dat was thuis tegen Heerenveen in de play-offs, dacht ik. De rest was allemaal matig tot bedroevend slecht.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo jan 20, 2008 3:30 pm

Ik vind naast het feit dat Ajax duidelijk kwaliteit te kort komt, dat het organisatorisch voor geen meter klopt. Het positiespel is om te huilen. Dit Ajax lijkt verdacht veel op het Ajax van Danny Blind.

Misschien kan ome Louis deze week nog de overstap maken naar Ajax, want met Koster worden dus never nooit kampioen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo jan 20, 2008 3:30 pm

Nou, die Urby mag je ook gerust langs de kant laten staan.En verder dan tegen houden kwamen Verthongen en Colin vandaag ook niet, al is dat natuurlijk al heel wat vandaag de dag ...
Niet gek als je bedenkt dat zij met zn 2en alles moesten opknappen achterin.
Pompiedom

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 3:31 pm

Nihad schreef:Ik vind naast het feit dat Ajax duidelijk kwaliteit te kort komt, dat het organisatorisch voor geen meter klopt. Het positiespel is om te huilen. Dit Ajax lijkt verdacht veel op het Ajax van Danny Blind.

Misschien kan ome Louis deze week nog de overstap maken naar Ajax, want met Koster worden dus never nooit kampioen.
Onder Danny leidde vijf spitsen tenminste nog eens tot een overwinning.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jan 20, 2008 3:32 pm

Maurice schreef:
Nou, die Urby mag je ook gerust langs de kant laten staan.En verder dan tegen houden kwamen Verthongen en Colin vandaag ook niet, al is dat natuurlijk al heel wat vandaag de dag ...
Niet gek als je bedenkt dat zij met zn 2en alles moesten opknappen achterin.
Onzin.Kijk je naar andere wedstrijden is het precies het zelfde.Colin en Verthongen konden vandaag verschillende keren oprukken over de middellijn, maar zoals altijd was het vervolg weer zeer matig.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo jan 20, 2008 3:32 pm

Misschien kan ome Louis deze week nog de overstap maken naar Ajax, want met Koster worden dus never nooit kampioen.
Alstjeblieft zeg, die heeft zijn beste tijden wel gehad. Er loopt bij AZ behoorlijk veel kwaliteit rond, maar het loopt voor geen ene meter....
Pompiedom

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 20, 2008 3:32 pm

LucaS schreef:AT houdt er van om volledig naar uitersten door te schieten. Eerst is van Geel God, en nu de duivel. Nu is Ogararu de grootste prutser aller tijden..
Wat trainers en TD's kan het inderdaad snel gaan en heb ik bijvoorbeeld inschattingsfouten gemaakt, maar wat spelers betreft draai ik nergens omheen. Ogararu heeft nog nooit indruk op mij gemaakt en speelt dit seizoen werkelijk waar nog slechter dan vorig seizoen. Het zou me niets verbazen als hij ergens onderaan bungelt in het VI- en Telegraaf-klassement, of zo.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 20, 2008 3:33 pm

Thomas schreef:Persoonlijk heb ik Ogararu één heel behoorlijke wedstrijd zien spelen. Dat was thuis tegen Heerenveen in de play-offs, dacht ik. De rest was allemaal matig tot bedroevend slecht.
Vind je het gek? Hij kan én niet verdedigen, én niet aanvallen. :excited.gif:

Je vergelijking is ongepast, Nihad. Het gemiddelde dat Koster in de Mickey-Mouse league haalt haalde gouwe ouwe Danny in de CL.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo jan 20, 2008 3:34 pm

Het zou natuurlijk veel schelen als er een duidelijke organisatie stond. Als de spelers van hun taken bewust waren. Dat er enigszins nog een vorm was van behoorlijk positiespel.

Met doet maar wat.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 20, 2008 3:34 pm

Ongetwijfeld. Maar daar stond Maduro 17e, dat kan dus geen betrouwbaar lijstje zijn.

Was Blind nog maar trainer geweest; dan waren we een stuk verder geweest dan met die verloren anderhalf seizoen van nu
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jan 20, 2008 3:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 20, 2008 3:35 pm

Ik had vandaag overigens verwacht dat we compleet overlopen zouden worden na de wissels van Koster. Huntelaar, Suarez, Leonardo, Perez en Rommedahl hobbelden voorin, op het middenveld stonden alleen De Jong en de gesloopte Gabri en er ontstond een gat van dertig meter tussen aanval en verdediging. NEC had Ajax vandaag af moeten slachten.
LucaS schreef:Ongetwijfeld. Maar daar stond Maduro 17e, dat kan dus geen betrouwbaar lijstje zijn.
Uhm, ik vond Maduro het hele seizoen al prima spelen. Je loopt te generaliseren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 20, 2008 3:36 pm

LucaS schreef:AT houdt er van om volledig naar uitersten door te schieten. Eerst is van Geel God, en nu de duivel. Nu is Ogararu de grootste prutser aller tijden..
Moet jij zeggen. Vorig seizoen was Ogararu nog god bij jou, nu duidelijk niet meer.

Ogararu is na Bruno Silva inderdaad de grootste prutser aller tijden.

Plaats reactie