Slavia Praag - Ajax 29-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 30, 2007 12:17 pm

Thomas schreef:
Harm schreef:Als je kampioen wordt, dan heb je twee prijzen. Directe deelname aan de CL is er ook één in mijn ogen. In de CL gaan gewoon teveel miljoenen om om het risico te lopen dat je niet deel mag nemen.
Eens. Maar met een kampioenschap in het huidige seizoen behaal je dus automatisch alvast een prijs voor het volgende seizoen. Natuurlijk baal ik zwaar dat Ajax de CL dit jaar niet gehaald heeft, maar dit was in mijn ogen niet de wedstrijd van het jaar. Die komen in de competitie.
Dat zeg ik toch ook, mijn post was een reactie op Voetske.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » do aug 30, 2007 12:17 pm

Je kan gaan wijzen naar TD of HTC maar het is gewoon een collectief falen van het team...
ik zie Vermaelen achterin missers maken dat ik denk, dit lijkt wel amateur voetbal.
Kan je HTC de schuld niet van geven, moet ie vermaelen dan 4x per week laten trainen op balaanname? mag toch hopen dat spelers op dit niveau de basis wel bezitten.

daarnaast, de 4 trainers hiervoor bakte er ook niks van...

Ajax is te licht! en zodra ze tegen een gepassioneerd team staan hebben ze het moeilijk...
niet de kwaliteit om eigen spel te blijven spelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 12:21 pm

Thomas schreef:
Harm schreef:Als je kampioen wordt, dan heb je twee prijzen. Directe deelname aan de CL is er ook één in mijn ogen. In de CL gaan gewoon teveel miljoenen om om het risico te lopen dat je niet deel mag nemen.
Eens. Maar met een kampioenschap in het huidige seizoen behaal je dus automatisch alvast een prijs voor het volgende seizoen. Natuurlijk baal ik zwaar dat Ajax de CL dit jaar niet gehaald heeft, maar dit was in mijn ogen niet de wedstrijd van het jaar. Die komen in de competitie.
Je lijkt g.v.d HtC wel, die roept weken voor het AM toernooi dat alles en iedereen moet wijken voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar ( tegen een niet zo'n indrukwekkende club ) en na verlies is het niet meer de belangrijkste wedstrijd van het jaar en de tegenstander opeens eentje van het kaliber AC Millan

Dat kampioenschap is voor later, 2008, nu, nu was deze wedstrijd de BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD .. wie dat niet snapt ... excuss truussen .. bah ..
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 30, 2007 12:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 12:22 pm

Dan mag jij bewijzen waar ik ooit, maar dan ook ooit, heb gezegd dat dit de belangrijkste wedstrijd van het jaar was.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 12:24 pm

Nee natuurlijk niet, nu kun je daarmee alle kanten uit ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 12:25 pm

Slap gezanik, dit.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 12:30 pm

Net als van jou.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 30, 2007 12:48 pm

Het "ei van Columbus"

Laten we na iedere nederlaag de hele staf wegsturen (niet alleen de technische, ook die van de catering).

Ik zal wel weer voor "blind" worden uitgescholden, maar zo gaat dat na een nederlaag, maar Ajax heeft nu niets te zoeken in de cl. Na het verlies van Grygera, Babel, Sneijder, De Mul en vaste invaller Perez en de blessures van Davids en Ogararu staat er geen elftal. Dat heeft tijd nodig.

Het jaar dat Ajax de cl won was het jaar zonder blessures, een team dat al een tijd bij elkaar was, ik meen zelfs dat de vedetten afgesproken hadden bij elkaar te blijven. Ik vrees dat die tijd niet meer terugkomt en iemand die denkt dat vedetten naar Ajax komen of dat we onze eigen vedetten kunnen behouden leeft in het verleden.

Ik zie het geld ook liever op het veld, maar Ajax zal nooit kunnen tippen aan het geld van psv. Psv krijgt € 30 miljoen uit de cl (en een onbekend hoog bedrag van philips) en heeft nog niet quitte gedraaid.

Er vallen hier regelmatig namen van spelers die we moeten kopen, een tijdje geleden een of andere Zwitser. Laat die Zwitser tegen Nederland totaal geen indruk maken! Wie moeten we halen om zeker te zijn van succes? Geen idee.

MacKaay? Onbetaalbaar, niet de 5 miljoen aan tranferkosten, maar wat denk je van zijn salaris? feyenoord zal dat niet bekend maken, zie de affaire van hooidonk: eerst ontkennen dat hij 6 miljoen gulden per jaar verdient (en daarbij wel alle premies, o.a. voor de uefacup, bij elkaar??? 7,5 miljoen?) en het daarna moeten toegeven. MacKaay is voor Ajax te duur.

Koné kopen, ondanks het risico? Kosten 10 miljoen?

Ik lees namen van mij totaal onbekende grootheden. Ik denk dat iedereen over een paar jaar de meeste namen is vergeten.

Ik ben bang dat Ajax niet beter kan. Maakt niet uit wie er zit.

Volgend seizoen: Stam weg, Davids(?) en twee jongeren (als het meevalt), kunnen we weer opnieuw beginnen. Stel dat we geen kampioen worden, maar weer tweede. Spelen we de voorronde cl zonder de spelers die naar Peking gaan (Vermaelen, Vertonghen, v.d. Wiel) Doe daar twee geblesseerden bij en er staat weer een compleet nieuw elftal in de voorronde van de cl, het lot van Ajax.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » do aug 30, 2007 1:09 pm

mee eens...


bij Ajax zal het altijd een puzzel zijn en de stukjes moet goed vallen anders maak je geen kans...

namen kopen heeft voor Ajax nooit gewerkt in het verleden.
Behalve Rijkaard had ajax in 1996 alleen maar naamloze spelers
waarvan veelal jeugd (dat inmiddels 2 jaar in het eerste speelde)
litmanen, Kanu, Finidi, daar had toch niemand van gehoord??

maar het hele scoutings gebeuren is ook veranderd...
grote clubs uit landen als England, italie scouten al bij 15jarige...
word verdomd moeilijk om talent te spotten

het over een andere boeg gooien of je lot accepteren
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » do aug 30, 2007 1:28 pm

:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: komt mij eigenlijk wel goed uit dat Ajax UEFA gaat ballen.... Ik moet elke woensdag trainen, had dan steeds me trainingen moeten afzeggen voor :anew.gif:

kan nu gewoon beide doen!!


:anew.gif: bedankt !! :ajaxsmiley.gif:


:blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 30, 2007 2:18 pm

Thomas schreef:Ik word liever kampioen dan dat ik misschien de groepsfase van de CL overleef, hoor. Alles stap voor stap.
Inderdaad, Ajax moet dit seizoen kampioen worden. Zijn we meteen van het VCL-probleem af. Ik zie ook wel mogelijkheden op dat vlak. De andere Nederlandse topclubs zijn echt niet beter dan Ajax. Het is vreselijk dat we het gisteren niet gehaald hebben, maar (het is het cliché van de eeuw) het leven gaat door.
Ik las tot mijn verbazing in Het Parool dat Jaap Stam vond dat de inzet van de Ajacieden te wensen over liet. Daar geloof ik dus helemaal niets van. Hij definieert dat misschien zo omdat het spelen om het ecchie hem motiveert. Zijn ploeggenoten daarentegen kregen er stress van. Als ik één woord zou moeten zoeken om het spel van Ajax gisteren te typeren dan is het: paniekerig. Slavia is een gewone ploeg (niveau subtop Nederland) waar Ajax onder andere omstandigheden geheid van zou winnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » do aug 30, 2007 2:36 pm

Maar hoelang gaan we die paniekerigheid, onzekerheid, twijfel, faalangst of hoe je het ook wilt noemen nog accepteren? Vrijwel elk écht belangrijk moment, waar er gewonnen móet worden, gescoord móet worden en Ajax de grote favoriet is, zakken ze weer door het ijs.

Kopenhagen
RKC-uit
Willem II-uit
Slavia

Allemaal tegenstanders waar Ajax zonder de druk van het moeten met gemak van zou winnen, maar die onder druk opeens een brug te ver waren. Een goede sportpsycholoog (ook voor Gekke Henkie zelf, overigens) zou bij dit team echt wónderen kunnen doen. Maargoed, dan kom er waarschijnlijk weer zo'n 20-jarige blaag langs met een opmerking in de trent van 'Gaat die psycholoog me dan leren hoe ik tegen een bal moet schoppen'.

We zullen dit seizoen wel weer tweede worden, de beker winnen en dan volgend jaar september concluderen dat we wéér niets zijn opgeschoten.
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 2:37 pm

We spelen vier VCL wedstrijden tegen clubs waar we geheid van winnen, maar verliezen er drie keer van ... je hoorde het gisteren ook AJAX wint 9 van de 10 keren van een ploeg als Slavia .... nou dacht ut niet Evert ...

HtC/Van Geel haalt spelers voor de breedte omdat de bank zo dun bezaaid is en komt dus met Delorge, Colin, Urzai en Rommedahl.Tja dan denk bij het horen van deze namen, de bank is nog dun bezaaid ..
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 30, 2007 2:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 30, 2007 2:51 pm

joey schreef:
Thomas schreef:Ik word liever kampioen dan dat ik misschien de groepsfase van de CL overleef, hoor. Alles stap voor stap.
Inderdaad, Ajax moet dit seizoen kampioen worden. Zijn we meteen van het VCL-probleem af. Ik zie ook wel mogelijkheden op dat vlak. De andere Nederlandse topclubs zijn echt niet beter dan Ajax. Het is vreselijk dat we het gisteren niet gehaald hebben, maar (het is het cliché van de eeuw) het leven gaat door.
Ik las tot mijn verbazing in Het Parool dat Jaap Stam vond dat de inzet van de Ajacieden te wensen over liet. Daar geloof ik dus helemaal niets van. Hij definieert dat misschien zo omdat het spelen om het ecchie hem motiveert. Zijn ploeggenoten daarentegen kregen er stress van. Als ik één woord zou moeten zoeken om het spel van Ajax gisteren te typeren dan is het: paniekerig. Slavia is een gewone ploeg (niveau subtop Nederland) waar Ajax onder andere omstandigheden geheid van zou winnen.
Precies. Het was alweer een tijdje terug dat Vermaelen en Stekelenburg hun paniekerige lange trap zo vaak etaleerden. Ajax was weer eens een grote brok onrust.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do aug 30, 2007 3:03 pm

Scherrer schreef: Allemaal tegenstanders waar Ajax zonder de druk van het moeten met gemak van zou winnen, maar die onder druk opeens een brug te ver waren. Een goede sportpsycholoog (ook voor Gekke Henkie zelf, overigens) zou bij dit team echt wónderen kunnen doen. Maargoed, dan kom er waarschijnlijk weer zo'n 20-jarige blaag langs met een opmerking in de trent van 'Gaat die psycholoog me dan leren hoe ik tegen een bal moet schoppen'.
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Ik zal het balletje eens opgooien, misschien doen ze er wat mee.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 3:05 pm

Scherrer schreef:Allemaal tegenstanders waar Ajax zonder de druk van het moeten met gemak van zou winnen, maar die onder druk opeens een brug te ver waren. Een goede sportpsycholoog (ook voor Gekke Henkie zelf, overigens) zou bij dit team echt wónderen kunnen doen. Maargoed, dan kom er waarschijnlijk weer zo'n 20-jarige blaag langs met een opmerking in de trent van 'Gaat die psycholoog me dan leren hoe ik tegen een bal moet schoppen'.

We zullen dit seizoen wel weer tweede worden, de beker winnen en dan volgend jaar september concluderen dat we wéér niets zijn opgeschoten.
Inderdaad, sommige doen net of we van de Champions L. winnaar van vorig seizoen verloren hebben.Slavia Praag en Fc Kopenhagen ... tsssssssst ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 30, 2007 3:08 pm

Thijs schreef:
Scherrer schreef: Allemaal tegenstanders waar Ajax zonder de druk van het moeten met gemak van zou winnen, maar die onder druk opeens een brug te ver waren. Een goede sportpsycholoog (ook voor Gekke Henkie zelf, overigens) zou bij dit team echt wónderen kunnen doen. Maargoed, dan kom er waarschijnlijk weer zo'n 20-jarige blaag langs met een opmerking in de trent van 'Gaat die psycholoog me dan leren hoe ik tegen een bal moet schoppen'.
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Ik zal het balletje eens opgooien, misschien doen ze er wat mee.
Het is zelfs een heel goed idee. De voetbalwereld is hopeloos ouderwets op dit punt. Neem zo'n Urby, die was gisteren toch een schim van de talentvolle voetballer die hij kan zijn? Het deed pijn aan mijn ogen wat hij liet zien.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 30, 2007 3:08 pm

“Dit is héél slecht voor het Nederlands voetbal”, stelde Reker glashard vast. “Allemaal landen die bij ons in de buurt zitten op de ranglijst, zoals Schotland en Rusland, hebben allemaal twee deelnemers. We scoren dus minder punten en dat gaat ons op den duur opbreken. Het is desastreus dat Ajax er weer niet bij zit.”
Jan Reker.

Gelijk heeft ie ..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 30, 2007 3:12 pm

Waarom kon hij dan niet gewoon even Aissati afstaan?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 30, 2007 3:13 pm

Voetske schreef:
“Dit is héél slecht voor het Nederlands voetbal”, stelde Reker glashard vast. “Allemaal landen die bij ons in de buurt zitten op de ranglijst, zoals Schotland en Rusland, hebben allemaal twee deelnemers. We scoren dus minder punten en dat gaat ons op den duur opbreken. Het is desastreus dat Ajax er weer niet bij zit.”
Jan Reker.

Gelijk heeft ie ..
En maar juichen op PN vanwege dat beetje extra geld. Het Nederlandse voetbal zakt steeds verder weg op deze manier. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 30, 2007 3:13 pm

Voetske schreef:
“Dit is héél slecht voor het Nederlands voetbal”, stelde Reker glashard vast. “Allemaal landen die bij ons in de buurt zitten op de ranglijst, zoals Schotland en Rusland, hebben allemaal twee deelnemers. We scoren dus minder punten en dat gaat ons op den duur opbreken. Het is desastreus dat Ajax er weer niet bij zit.”
Jan Reker.

Gelijk heeft ie ..
Dit is gewoon bullshit. Ajax kan in de UEFA cup meer punten halen dan in de CL. AZ heeft vorig jaar en het jaar daarvoor ook meer punten behaald dan PSV terwijl ze tegelijkertijd uitgeschakeld werden.

@ Demo: Roepen dat Ajax niet mee kan met PSV is helemaal bullshit. PSV krijgt 7 miljoen per jaar van Philips. En dat is minder dan Ajax van ABN krijgt. Ook hier wordt ieder jaar weer geroepen dat de selecties gelijkwaardig zijn.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do aug 30, 2007 3:16 pm

Hier heeft Harm op beide punten gelijk.

Een overwinning in de UEFA-cup telt net zo zwaar als in de CL dus in die zin is het voor het Nederlandse voetbal zelfs beter dat Ajax UEFA speelt aangezien de kans om daar een wedstrijd te winnen groter is dan in de CL.

De begrotingen van Ajax en PSV zijn nu ongeveer gelijk, en dat is dankzij het wanbeleid van Ajax. Wanneer Ajax de afgelopen jaren 'gewoon' CL had gehaald zaten we zeker 10 miljoen boven PSV.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 30, 2007 3:17 pm

PSV leeft op de pof, dus op de lange termijn zal Ajax PSV zéker bijhouden zo niet voorbijstreven. Daar maak ik me weinig zorgen over. Ik maak me meer zorgen over de klappen die het Nederlandse voetbal krijgt. Het niveau van de competitie gaat achteruit, waardoor onze clubs 'schijngoed' zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 30, 2007 3:18 pm

joey schreef:
Het is zelfs een heel goed idee. De voetbalwereld is hopeloos ouderwets op dit punt. Neem zo'n Urby, die was gisteren toch een schim van de talentvolle voetballer die hij kan zijn? Het deed pijn aan mijn ogen wat hij liet zien.
Tja, zelfs doorgewinterde klasbakken als Gullit en Van Basten maakten gebruik van een haptonoom als Ted Troost. Inclusief psychologie en al. En die bleken er naar eigen zeggen steeds behoorlijk baat bij te hebben in al die hektiek van Milan. Dus waarom een compleet geblokkeerd talent van 20+ niet?

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » do aug 30, 2007 3:19 pm

Uit het Parool:
Slordig Ajax doet zichzelf weer te kort

DICK SINTENIE

PRAAG - De uitschakeling in de voorronde van de Champions League is keihard aangekomen bij Ajax. ''Een drama,'' zei Klaas-Jan Huntelaar na de 2-1 nederlaag tegen Slavia Praag. Technisch directeur Martin van Geel wilde niet reageren. ''Ik wil er eerst een nachtje over slapen. Hoewel, van slapen zal wel niet veel komen.''

In een uithoek van de zo goed als verlaten luchthaven van Praag zocht de Ajaxdelegatie vannacht het enige barretje op dat nog open was. De vlucht naar Amsterdam had vertraging, dat kon er ook nog wel bij. Veel strakke gezichten, diepe zuchten en korte, soms hevige conversaties.

Op weg naar de gate werd Van Geel nog maar eens door verslaggevers benaderd om zijn licht te laten schijnen over de uitschakeling. Hij hield de boot af. Geïrriteerd: ''Ik ben diep teleurgesteld. Vreemd hè?''

De voetballers en trainer Henk ten Cate benadrukten in hun bespiegelingen vooral de grote hoeveelheid kansen die de ploeg in twee wedstrijden had laten liggen. De Tsjechische doelman Martin Vaniak had met zijn soms fabelachtige reddingen indruk gemaakt op de Ajacieden, maar dan nog? ''Als je zulke kansen niet maakt, verdien je het ook niet om te winnen,'' zei Jaap Stam.

Het is Stam niet gegeven om met Ajax in de Champions League te spelen. Hij beëindigt na dit seizoen zijn loopbaan.

Net als vorig jaar (FC Kopenhagen) struikelde Ajax in de aanloop naar het hoofdtoernooi over een tegenstander die het had kunnen en moeten verslaan. Stam: ''Als je naar de technische kwaliteiten kijkt, hebben wij een beter team, maar zij zijn door. Dus hebben wij iets niet goed gedaan. We zijn op bepaalde momenten, en vooral in de eerste helft, op inzet en wilskracht afgetroefd. Slavia vloog erop, wilde ons niet laten voetballen. Dat is ze gelukt, maar daar hebben we zelf aan meegewerkt.''

Een hard gelag, noemde Stam de uitschakeling. ''Een jaar geleden begonnen we met een vrij nieuwe ploeg. Dit jaar hadden we een doorstart moeten maken, wilden we meedoen om alle prijzen, nu zijn we wéér aan het bouwen. Er zijn veel spelers verkocht, dat vergt aanpassing.''

In de slotfase vergreep de aanvoerder zich aan een tegenstander, met een schop die hem een gele kaart opleverde, waar dat ook rood had kunnen zijn. ''Dat was frustratie. Je geeft alles om je doel te bereiken en als je dan merkt dat dat niet lukt, reageer je dat af.''

Huntelaar omschreef de dubbele nederlaag tegen Slavia in twee woorden: ''Een drama. Vorig jaar werden we er al uitgeknikkerd, dat wil je niet nog een keer meemaken. We hebben kansen gemist en de doelpunten vrij makkelijk weggegeven. Of ik mezelf iets verwijt? Ja, dat ik die penalty heb gemist, twee weken terug. Maar verder hebben we met z'n allen gefaald. Het is voor mijn ontwikkeling niet goed dat ik dit seizoen geen Champions League speel. Maar dat geldt voor alle spelers en de club.''

Op de vraag of voor Ajax in het Uefa-Cuptoernooi nog wat te leren valt, zei Huntelaar: ''Als je twee keer van Slavia verliest, kunnen wij in dat toernooi nog wel wat leren.''

Morgen is de loting voor de eerste ronde in het Uefa-Cuptoernooi. Zondag speelt Ajax thuis tegen FC Groningen. Huntelaar: ''Het zal niet meevallen dit van je af te zetten, maar we moeten ons zelf bij elkaar rapen. We mogen hier niet in blijven hangen, anders houd je een heel seizoen een negatieve stemming.''

Plaats reactie