De play-offs: AZ-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 6:02 pm

Die Jöhnk is een slim baasje met een mooie pen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 6:06 pm

Jöhnk schreef:Je bevestigt precies wat ik zeg, Thomas. HTC moet blijven omdat jij er muziek in ziet, Blind moest weg omdat je er niets in zag.

En met dat principe ben ik het helemaal eens, laat dat duidelijk zijn. Het gaat ook om kwaliteit.

Want zegt nou zelf, als ik vorig jaar dit
Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.
tegen jou had gezegd, had je dat dan een goed argument gevonden?

Nee, en terecht, want het is geen goed argument. Het is een dooddoener. Wat heb je aan continuiteit als je continu het verkeerde doet?
Ik denk dat m'n mening inmiddels wel duidelijk is, maar dat je het vooral niet eens bent met de keuze van mijn woorden.

Ik ben nog steeds niet overtuigd van alle kwaliteiten van Ten Cate, maar hij heeft in ieder geval een proces ingezet wat ik graag een vervolg zie krijgen bij Ajax.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 6:28 pm

Natuurlijk ken ik jouw mening. :wink.gif:

Het gaat me niet om je woordkeuze, maar ik vind het argument dat je gebruikt wel dubieus, aangezien jij vindt dat Ajax niet genoeg trainers kan ontslaan zolang die trainers prutsers zijn.


Wat ik overigens ook vind. Bij mij ging de vlag uit toen Koeman was opger...ehh...stapt. Als Koeman trainer van Ajax was had ik hierop

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 6:33 pm

Of iemand voorstander is van het behouden van een bepaalde continuiteit of niet heeft uiteraard met zijn vertrouwen in de trainer te maken die op dat moment de dienst uitmaakt.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma mei 14, 2007 6:33 pm

Is je pen op, Jöhnk?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10436
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma mei 14, 2007 6:59 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Jaaa! Laten we er weer een trainer uitmikken. Dat zal bevorderlijk zijn voor de resultaten. Gaap.
Grappig dat uitgerekend jij dit als argument aanvoert.

Voor zover het een argument is. Als een coach voldoet, voldoet hij; als een coach niet voldoet, voldoet hij niet. Jij had redenen om Blind ongeschikt te vinden, misschien heeft mattie wel redenen om HTC ongeschikt te vinden. Prima toch?
ff kijken totaal geen lijn in het spel van ajax. Lange ballen en maar kijken. Je koopt een Huntelaar en deze trainer verlangt opeens andere dingen van hem. Geen winnaarsmentaliteit of gewoon simpel weg je ploeg niet scherp krijgen. Laat sommige spelers maar aan rommelen terwijl je ziet dat ze totaal niet in de wedstrijd of gewoon simpelweg goed genoeg zijn.

Ik vraag me ook wel eens af of als een koeman/blind een davids, gabri. stam hadden gehad of ze dan ook zo dramatisch waren.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » ma mei 14, 2007 8:21 pm

AZ-Ajax dus....

Het wordt een lastige wedstrijd, vooral door het gemis van Gabri én Davids. Zonder Stam zorgt ook niet echt voor rust achterin ben ik bang hoewel Vermaelen het prima doet de laatste paar wedstrijden vind ik.

Toch denk ik dat dit Ajax in staat is er een wedstrijd van te maken, ook met het gemis van deze spelers. AZ speelt ook niet zo fris meer hoewel de rivaliteit er voor zal zorgen dat ze wat scherper zijn dan tegen Twente denk ik. Ach... het zal wel weer een gelijkspel worden. Ik denk 1-1. Thuis 2-1 voor Ajax.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma mei 14, 2007 10:13 pm

De ene keer moet je tegen FC Wegereef zonder driekwart van je verdediging, de andere keer mis je tweederde van je middenveld tegen Sportclub Scheringa...

Ik zou bij gebrek aan Stam/Gabri/Davids spelen met Urby linkshalf, Perez rechtshalf, Vermaelen linksback, en vd Wiel en Heitinga centraal. Ogararu rechtsachter bij gebrek aan beter. Dat kan je 4-3-3 of 3-4-3 noemen. Hangt ervan af hoe ver Heitinga naar voren kan/durft/mag/wil.

Ik zou het gat op links in ieder geval niet met een ander gat (Lindenbergh) opvullen, en AZ-uit lijkt me ook veel te hoog gegrepen voor Maduro.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mei 15, 2007 1:27 am

Kaboem! schreef:Die Jöhnk is een slim baasje met een mooie pen!
U zou vaker uw voetbalkennis ten toon moeten spreiden! :nervous.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 15, 2007 7:52 am

Jaap Stam houdt hoop


AMSTERDAM, dinsdag
Henk ten Cate is gematigd optimistisch over de hamstringblessure van Jaap Stam. Zondag viel de aanvoerder van Ajax uit in het duel met SC Heerenveen. Om diezelfde reden miste hij dit seizoen al tien wedstrijden. Omdat er in zulke gevallen eerst minimaal een volle rustdag overheen moet gaan, kon gisteren nog geen mri-scan gemaakt worden. Dat zal vandaag gebeuren.

„Maar het ziet er minder ernstig uit dan ik in eerste instantie dacht. Hoewel we nog steeds voorzichtig moeten zijn, valt het dus misschien nog mee”, aldus Ten Cate.
De T.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di mei 15, 2007 7:54 am

Van televaag :
AZ boos over insteek Ajax
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.

Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Moeten zij ook een keer betalen! Wij hadden hetzelfde probleem bij de bekerfinale.
Vind het wel vreemd van Ajax, waarom zouden ze niet meer dan 10 bussen aankunnen? Ruimte gebrek, of angst voor rellen bij Noord?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 15, 2007 7:56 am

AZ boos over insteek Ajax


ALKMAAR, dinsdag
Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.

Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.


Moussa Dembélé, die met interesse wordt gevolgd door Chelsea, onderging gisteren een echo. De schade lijkt mee te vallen. Vandaag wordt uitsluitsel verwacht over de mri-scan die van zijn hamstringblessure wordt gemaakt. Barry Opdam maakte gisteravond zijn rentree in het tweede elftal van AZ.
De T.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 15, 2007 8:00 am

AZ is altijd wel om de een of andere reden boos op Ajax. Ik neem dat niet serieus. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di mei 15, 2007 8:02 am

Mooi. Wij een kutcombi, zij een kutcombi!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di mei 15, 2007 8:02 am

Hé Voetske, dat zei ik ook al. Maar dubbel genaaid houdt beter!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 15, 2007 8:03 am

Voetske schreef:
Jaap Stam houdt hoop


AMSTERDAM, dinsdag
Henk ten Cate is gematigd optimistisch over de hamstringblessure van Jaap Stam. Zondag viel de aanvoerder van Ajax uit in het duel met SC Heerenveen. Om diezelfde reden miste hij dit seizoen al tien wedstrijden. Omdat er in zulke gevallen eerst minimaal een volle rustdag overheen moet gaan, kon gisteren nog geen mri-scan gemaakt worden. Dat zal vandaag gebeuren.

„Maar het ziet er minder ernstig uit dan ik in eerste instantie dacht. Hoewel we nog steeds voorzichtig moeten zijn, valt het dus misschien nog mee”, aldus Ten Cate.
De T.
Kijk, dat is goed nieuws! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di mei 15, 2007 8:05 am

joey schreef:Kijk, dat is goed nieuws! :headbang.gif:
Het klopt alleen niet...

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 15, 2007 8:06 am

Hoe bedoel je? Ten Cate heeft dat niet gezegd? Of is er inmiddels meer bekend? :sad.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » di mei 15, 2007 8:27 am

helaas voor de at-ers zal ik deze wedstrijd boycotten (overigens ik boycot sowieso de plee-offs!) Wie zal er wel zijn? en € 30 neertellen voor een onzinnige combi!1 :00001747.gif:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10436
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mei 15, 2007 8:46 am

ASR_AFCA schreef:Van televaag :
AZ boos over insteek Ajax
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.

Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Moeten zij ook een keer betalen! Wij hadden hetzelfde probleem bij de bekerfinale.
Vind het wel vreemd van Ajax, waarom zouden ze niet meer dan 10 bussen aankunnen? Ruimte gebrek, of angst voor rellen bij Noord?
Gebrek aan man kracht bij het korps misschien... Tenslotte zit je ook tussen de periode hemelvaart/pinksteren. Willen toch ook dienders in het blauw wel eens verof opnemen. Misschien wel gelijk nog een mooie redenen om die ..... af te schaffen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10436
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mei 15, 2007 2:50 pm

gelezen op Ajax.nl

Stam mist eerste play-offduel tegen AZ

Amsterdam, 15 mei 2007
Een MRI-scan heeft aangetoond dat tijdens het duel Ajax - sc Heerenveen van afgelopen zondag de linkerhamstring van Jaap Stam opnieuw beschadigd is.
Stam zal daardoor niet inzetbaar zijn voor de play-offwedstrijd AZ - Ajax van komend weekend. Het is nog onduidelijk of de aanvoerder kan meespelen in de return in de Amsterdam ArenA op zondag 27 mei.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 15, 2007 2:51 pm

Gelukkig zijn wij heel erg van de cijfertjes naast elkaar leggen om het beste te bepalen. Ajax haalde per wedstrijd gemiddeld meer punten zonder dan met Stam. Het is dus heel gunstig dat hij er niet is! :1evil.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 2:52 pm

Daar had AZ vast niet aan gedacht. Ons geheime wapen is Stam op de tribune. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » di mei 15, 2007 2:55 pm

Stil nou Bertje. Straks deelt die Scheringa weer een stadionverbod uit.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 15, 2007 2:55 pm

Gelukkig hebben we de Mul nog ... :00001747.gif:

Plaats reactie