Ajax - VVV Venlo 30-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za sep 29, 2007 9:08 pm

Jabu schreef:@ goodfella: Het voetbal onder Henk Ten Cate is in jouw ogen niet bagger?
Dezelfde bagger ja. Hij heeft alleen een super de luxe spitsenduo. Alhoewel Peter het daar niet mee eens was onlangs. Maar ik vind Suarez en Huntelaar een prima combinatie. Dat gelul over die blessures kan ik overigens niet uitstaan. Colin, Mitea en Manucharyan. Yeah right!

Stam is er volgende week weer bij. Leonardo en Davids eind oktober. Enkel Vermaelen vind ik echt heel spijtig.

Oja, in de winterstop gaarne 2 middenvelders en een rechtsback. Geef een Sarpong of Siem de Jong een echte kans! Dat is wat ik wil.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za sep 29, 2007 9:15 pm

Een Siem De Jong heeft het niveau niet denk ik.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za sep 29, 2007 9:25 pm

Waarop baseer je dat behalve dat je het 'denkt'?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za sep 29, 2007 11:37 pm

Niet persoonlijk opvatten!

De topics over het huidige Ajax lezende: Stekelenburg krijgt nog een kans. KJH is wereldklasse, Maduro bijna, de rest kan vertrekken.

Over negen uur ga ik naar de B1 (tenzij het weer me tegenhoudt), daarna de wedstrijd tegen VVV, maar als ik zo de berichten van de """stuurlui aan wal"" lees, DAN MAG AJAX TEVREDEN ZIJN MET EEN KLEINE NEDERLAAG. Bij een 3-7 (twee keer KJH, één keer Maduro) moet ik tevreden zijn over de GYGA-kwaliteiten van de doelpuntenmakers, maar als het even tegen zit wordt het toch echt 3-12.

Iemand schreef over de "azijnzeikers", een mooi woord voor degenen die Ajax liever zien verliezen????????????

Ajax! Ik hoop dat de B1 wint, dat Geoffrey, Roly etc. goed voetballen (geen stuff voor de azijnzeikers, want die kijken alleen naar de tv) en dat Ajax gewoon laat zien waarom ze bovenaan horen te staan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 12:31 am

Waar heb je het nou heel de tijd over continue? Je bezoek morgen aan de B1 of gewoon over het eerste? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Daniel op zo sep 30, 2007 12:37 am, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 12:33 am

Jöhnk schreef:Logische opstelling met Maduro als verbindingsspeler. Al zie ik Gabri liever niet als controleur. Is-ie iets te onrustig voor.
'
Bovendien heeft hij op die plek vaker de neiging om naar achteren te hollen. Nee, Gabri kan totaal niet controleren.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo sep 30, 2007 12:33 am

Ben ik een enorme azijnzeiker als ik opmerk dat Ajax er een handje naar heeft om bij puntverlies van de directe concurrent zelf ook punten te laten liggen?

Met als meest genante voorbeelden vorig jaar Excelsior-thuis en RKC-uit. Makkelijke wedstrijden met verkrampte Ajacieden die 'moesten' en daardoor faalden.
***

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 7:54 am

Dat speelt iedereen wel door het hoofd, denk ik. :blush.gif:

Maar als je ondanks de enorme worsteling die het elftal nu doormaakt, tóch in een paar weken los kunt komen van de concurrentie, je nog "gewoon" in de beker zit én in Europa na de CL-dreun toch een goede kans maakt om verder te komen, dan wordt maar weer eens bewezen dat voetbal een raar spelletje is. :anew.gif:

En dus idd: het kan alleen maar beter worden. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 30, 2007 8:09 am

Nou, dat
En dus idd: het kan alleen maar beter worden.


werd geroepen onder Wouters, Adriaanse, Koeman, Blind ... maar veel beter is het onder HtC niet geworden ..... mag je wat er nu op het veld te zien is, en wat er kwa aankopen rond loopt vergelijken met Wouters en Blind samen .... zijn ook de behaalde prijzen nog steeds het zelfde, met het zelfde bagger voetbal ...

En dan nu tegen VVV, en MEN/WIJ zijn bang dat we daar, gezien de geschiedenis punten aan gaan verspelen.

Ik wou eerst zeggen, moe nie gekker worden .. maar alleen al het idee al bewijst hoe gek AJAX er tegenwoordig voorstaat ...

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo sep 30, 2007 9:03 am

Neefkens schreef:Dat speelt iedereen wel door het hoofd, denk ik. :blush.gif:

Maar als je ondanks de enorme worsteling die het elftal nu doormaakt, tóch in een paar weken los kunt komen van de concurrentie, je nog "gewoon" in de beker zit én in Europa na de CL-dreun toch een goede kans maakt om verder te komen, dan wordt maar weer eens bewezen dat voetbal een raar spelletje is. :anew.gif:

En dus idd: het kan alleen maar beter worden. :ajaxsmiley.gif:
Het is toch triest dat je al blij bent als we in september nog in de beker zitten, uefa spelen en meedoen voor het kampioenschap ( niet persoonlijk naar jou bedoelt hoor)

Had graag gezien dat deze post ergens in Mei gepost zou zijn :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 9:20 am

Allemaal waar en als we daar nou lekker in blijven hangen:
"ohh wat is het toch slecht en vroeger was het veel beter en hoe is het toch allemaal gekomen.... Och erme, wat een ellende ............ :blush.gif: :blush.gif:

Als jullie dat fijn vinden of niet anders kunnen, prima ga je gang. Dat meen ik serieus, iedereen zijn ding.

Ik probeer in deze shittijd iets te vinden waar ik nog een heel klein beetje vrolijk van word. Anders blijf ik maar hangen in ellende en dat past niet bij me.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo sep 30, 2007 9:34 am

Nou vandaag moet het dan gebeuren, het laatste seizoen heeft het doelsaldo ons de nek omgedaan. Dus vandaag zal HTC met 1 opdracht die gasten het veld in moeten sturen met de boodschap Scoren en nogeens scoren. Dit moet toch gewoon 4 a 5-0 worden zoniet hoger.

Laat onze knabbel en Babbel de topscoorders lijst maar weer verhogen.

Los van de concurentie en 2 topscoorders bovenaan :nervous.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 30, 2007 9:40 am

Neefkens schreef:Allemaal waar en als we daar nou lekker in blijven hangen:
"ohh wat is het toch slecht en vroeger was het veel beter en hoe is het toch allemaal gekomen.... Och erme, wat een ellende ............ :blush.gif: :blush.gif:

Als jullie dat fijn vinden of niet anders kunnen, prima ga je gang. Dat meen ik serieus, iedereen zijn ding.

Ik probeer in deze shittijd iets te vinden waar ik nog een heel klein beetje vrolijk van word. Anders blijf ik maar hangen in ellende en dat past niet bij me.
Waar slaat dit nou weer op.De enige die het over:Fijn vinden, in blijven hangen in ellende, vroeger was het veel beter heeft ben jij.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo sep 30, 2007 9:44 am

Toppie schreef:
Los van de concurentie en 2 topscoorders bovenaan :nervous.gif:
Wat een topper, die coach van ons! Of niet soms? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 9:57 am

Voetske schreef:
Neefkens schreef:Allemaal waar en als we daar nou lekker in blijven hangen:
"ohh wat is het toch slecht en vroeger was het veel beter en hoe is het toch allemaal gekomen.... Och erme, wat een ellende ............ :blush.gif: :blush.gif:

Als jullie dat fijn vinden of niet anders kunnen, prima ga je gang. Dat meen ik serieus, iedereen zijn ding.

Ik probeer in deze shittijd iets te vinden waar ik nog een heel klein beetje vrolijk van word. Anders blijf ik maar hangen in ellende en dat past niet bij me.
Waar slaat dit nou weer op.De enige die het over:Fijn vinden, in blijven hangen in ellende, vroeger was het veel beter heeft ben jij.
Wil je zeggen dat jij het positivootje bent en ik de depri? :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 9:59 am

Duke schreef:
Toppie schreef:
Los van de concurentie en 2 topscoorders bovenaan :nervous.gif:
Wat een topper, die coach van ons! Of niet soms? :smallgrin.gif:
Een TOPPER is het :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 30, 2007 10:15 am

Neefkens schreef:
Voetske schreef:
Neefkens schreef:Allemaal waar en als we daar nou lekker in blijven hangen:
"ohh wat is het toch slecht en vroeger was het veel beter en hoe is het toch allemaal gekomen.... Och erme, wat een ellende ............ :blush.gif: :blush.gif:

Als jullie dat fijn vinden of niet anders kunnen, prima ga je gang. Dat meen ik serieus, iedereen zijn ding.

Ik probeer in deze shittijd iets te vinden waar ik nog een heel klein beetje vrolijk van word. Anders blijf ik maar hangen in ellende en dat past niet bij me.
Waar slaat dit nou weer op.De enige die het over:Fijn vinden, in blijven hangen in ellende, vroeger was het veel beter heeft ben jij.
Wil je zeggen dat jij het positivootje bent en ik de depri? :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
En jij denkt dat ik van AJAX depri wordt :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Grapjas ...

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 10:34 am

Ok, genoeg.

Ik heb mijn hoop gevestigd op knabbel en babbel voor vanmiddag, ze hebben maar heel weinig nodig om te scoren. En het gaat er immers om om meer te scoren dan de tegenstander. :ajaxsmiley.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo sep 30, 2007 11:02 am

Demosthenes schreef: Iemand schreef over de "azijnzeikers", een mooi woord voor degenen die Ajax liever zien verliezen????????????
Heb je hem weer. Een ieder die de bedroevende staat van het Ajax van HTC veroordeelt is een nepperd en ziet Ajax graag verliezen. Wat een kinderachtige manier van redeneren.

Persoonlijk maak ik me oprecht zorgen om mijn club wanneer ploegen als Kopenhagen en Slavia over 2 wedstrijden niet kunnen worden bedwongen. Wanneer Heracles en een hoofdklasser uit Werkendam minimaal gelijkwaardig zijn. Wanneer er met 9 man in Zagreb verdedigd wordt. En ik kan met de beste wil van de wereld niets positiefs over Colin, Luque of Urzaiz melden. Ja, dit: het kan alleen maar beter worden.

Ik kan evenmin met de beste wil van de wereld iets positiefs over onze trainer melden: ingraven hoort niet bij Ajax, vriendjespolitiek en voortdurend smoesjes en onwaarheden ophangen evenmin.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 11:09 am

Dat zorgen maken doen we allemaal, het is alleen hoe je er mee omgaat.

Je mening over HtC is op zijn minst "gekleurd" te noemen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo sep 30, 2007 11:17 am

Neefkens schreef: Je mening over HtC is op zijn minst "gekleurd" te noemen.
Klopt. Ik erger me aan die man, ik vind hem onfatsoenlijk en dom. En incompetent. Ik heb helaas geen ongelijk gekregen wat HtC betreft, want hij bakt er verdomd weinig van.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 30, 2007 11:36 am

Och, we winnen vandaag heus wel weer. We hebben geluk dat onze rivalen ook vrij matig zijn begonnen, waardoor we nog 'gewoon' (in zoverre dat nog gewoon is bij Ajax) bovenaan staan.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo sep 30, 2007 11:49 am

wimpey schreef:
Neefkens schreef: Je mening over HtC is op zijn minst "gekleurd" te noemen.
Klopt. Ik erger me aan die man, ik vind hem onfatsoenlijk en dom. En incompetent. Ik heb helaas geen ongelijk gekregen wat HtC betreft, want hij bakt er verdomd weinig van.
Eerlijk van je.
Zijn resultaten kunnen veel beter, da's waar. Waar ik me aan erger is het steeds door hem aangeven van excuses en dat AJAX zo scherp gevolgd wordt. dat laatste hoort erbij en daar moeten we gewoon trots op zijn. het feit dat AZ nu in de shit zit, daar wordt bijna geen aandacht aan besteed, geeft aan dat ze er nog lang niet zijn.
Wat ik niet zie, is dat hij bewust KJH en perez etc slecht zou behandelen. dat soort complottheorien werken me altijd op de lachspieren.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 30, 2007 11:51 am

Huntelaar speelt vooralsnog het beste seizoen uit zijn loopbaan.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 30, 2007 11:57 am

Behoudens die peperdure misser is hij aardig op dreef.

Plaats reactie