Ajax-Heracles zondag 20-4-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 19, 2008 2:34 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kom waarschijnlijk voor de wedstrijd begint niet meer online, dus bij deze:

Succes en sterkte iedereen, we gaan ze morgen naar het kampioenschap schreeuwen! :onfire.gif:
Nou, als je binnen 10 minuten hoort dat Psv met 0 - 2 voorstaat zal dat schreeuwen wel mee vallen ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 19, 2008 2:42 pm

Dan wordt het liedjes zingen voor Heitinga. :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13858
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » za apr 19, 2008 5:23 pm

Urzaiz morgen met z'n eerste van het seizoen. Het gejuich doet vermoeden dat het de mooiste en belangrijkste goal van het seizoen is, maar het is de melding via de oordopjes. Vitesse - PSV, afgelopen 2-1. :onfire.gif:

Nou moet PSV niet het plannetje gaan dwarsbomen door morgen na een kwartiertje al met 0-2 voor te staan!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 19, 2008 5:34 pm

Aafje Blufpoker had vorig seizoen bijna het zelfde verhaal als dat ie nu afstak.Je moet jezelf afvragen of Vitesse de laatste tijd heeft laten zien dat ze tegen Psv enige rol van betekenis kunnen spelen.En dan kom je vlug tot de conclusie dat dat niet zo is.

Afijn, misschien zit het Psv eens een keer goed tegen, en staan ze stijf van de zenuwen, of heeft Gomez net in deze wedstrijd zijn slechtste dag van het hele seizoen ...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za apr 19, 2008 5:37 pm

PSV komt al vroeg op een 0-1 voorsprong, de stemming in de Arena daalt tot het vriespunt. Ondertussen kabbelt Ajax - Heracles rustig voor en Ajax komt op 3-1 voorsprong door doelpunten van Huntelaar en Suarez (uiteraard wel een tegendoelpunt). In de 2e helft begint Vitesse echter meer aan te dringen. PSV zakt meer terug en roept het daardoor over zichzelf af: 1-1 rond de 70e minuut. De Arena barst uit elkaar; het kan nog! Vitesse ruikt de overwinning en gaat vol op de aanval, maar hierdoor krijgt PSV echter ook ruimte en kansen. Helaas voor PSV maait Lazovic meerdere malen over de bal heen. Niemand in de Arena let meer op de wedstrijd van Ajax, waar Rommedahl de 4-1 binnenkopt, iedereen let op zijn/haar buurman met het radio'tje. Dan in de 88e minuut valt hij dan uiteindelijk. Een afvallende bal na een corner van Vitesse wordt zo hard mogelijk door een willekeurige Vitessespeler op doel geschoten en via de rug van Affelay en het achterhoofd van Gomes stuitert de bal in het doel: 2-1, de Arena ontploft. Er volgen nog een paar spannende minuten, maar er is niks meer aan te doen, Ajax is kampioen.

Zoiets.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » za apr 19, 2008 5:57 pm

Vooruitblik op Ajax.nl:

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66262

Even biechten. Ik zag de foto, helemaal onderaan het stukje, en kon serieus niet bedenken wie de man linksonder op de elftalfoto is. Hersens gepijnigd, maar het wilde me niet te binnen schieten. Even gecheckt in het archief van Ajax USA - en ja, verrek: het is Roger. Die hadden we ook nog. Jezus, wat vergeet je sommige figuren toch snel...

K.
Still alive...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za apr 19, 2008 6:07 pm

Of Vitesse - psv 2-1 (laatste minuut Kolk) en Ajax - Heracles 2-2 (Vertonghen, laatste minuut eigen doelpunt)

Enig idee hoe de terugreris zal verlopen?

Vandaag hard gewerkt, alles klaar voor maandag, morgen hoef ik niets te doen. Ben ik om 19.00 uur niet thuis, dan mag iedereen gewoon naar bed, ik kom wel thuis maar weet niet wanneer en hoe (Ik hoef morgen niet te rijden, zelfs een redelijke financiële tegemoetkoming, VOORAF BETAALD, heb ik afgewezen)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13451
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » za apr 19, 2008 6:14 pm

Of Vitesse - psv 2-1 (laatste minuut Kolk) en Ajax - Heracles 2-2 (Vertonghen, laatste minuut eigen doelpunt)

Enig idee hoe de terugreris zal verlopen?
Jezus christus, wil je me dood hebben? :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
DCLXVI
Berichten: 666
Lid geworden op: za nov 06, 2004 12:22 am
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » za apr 19, 2008 6:25 pm

Nihad schreef:Jezus christus, wil je me dood hebben?
Volgens www.evilbible.com zou dat best wel eens kunnen.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo apr 20, 2008 6:56 am

Jesse schreef:
Kuffour haakt weer aan
:headbang.gif:
Hoera, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer.

Herinneren we ons Schalke 04 in 2001 nog? Die stonden al te juichen hoewel er in Hamburg nog gespeeld werd. De laatste trap van de wedstrijd was van Patrik Andersson die de gelijkmaker voor Bayern erin schoot. Bayern kampioen, Schalke niet. Dát lijkt me met het oog op vanmiddag geen leuk scenario. Voor Ajax welteverstaan. :smallgrin.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo apr 20, 2008 7:04 am

wimpey schreef:
Jesse schreef:
Kuffour haakt weer aan
:headbang.gif:
Hoera, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer.

Herinneren we ons Schalke 04 in 2001 nog? Die stonden al te juichen hoewel er in Hamburg nog gespeeld werd. De laatste trap van de wedstrijd was van Patrik Andersson die de gelijkmaker voor Bayern erin schoot. Bayern kampioen, Schalke niet. Dát lijkt me met het oog op vanmiddag geen leuk scenario. Voor Ajax welteverstaan. :smallgrin.gif:
Kan ook een vrije trap van Jansen zijn of, laten we dat niet vergeten, Suarez die de beslissende maakt in de laatste minuut. Ajax moet eerst zelf winnen en helaas hebben we het juist laten liggen als we konden inlopen (laatste twee jaar)

Eerst maar eens naar de B1 kijken, een wedstrijd zonder spanning, maar wel nummer één tegen nummer twee.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 20, 2008 7:04 am

We zouden het gewoon presteren om eerst tegen Heracles achter te komen...

we moeten ieder geval minst twee keer scoren om te winnen, laten we minst dit seisoen afsluiten met waardigheid... of Vitesse dan het onmogelijk doet, dat we zien dan wel.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 20, 2008 7:08 am

Geen Ticket For Tibet voor mij...maar 'kga zitten zenuwen voor de buis...
Brrrrrrrrrrrr...pffffffff... hoelang nog...? :excited.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 20, 2008 7:35 am

Heel veel succes en plezier vandaag, mannen en vrouw!

:kjh.gif: :tifoajax.gif:

Jullie ook zo slecht geslapen? Lucas heeft steeds liggen draaien, ik werd er gek van! :ajaxsmiley.gif:

Vanavond feessie! :ajaxscarf.gif: :onfire.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 20, 2008 7:38 am

Thnx, Syl...U2! :onfire.gif:

Brrrrrrrr...nee, ik heb geslapen als een roosje...
...maar nu mag het wel 14.30 uur zijn... :excited.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 20, 2008 7:40 am

Spannend, je gaat ook kijken! :onfire.gif:
Dat wachten is nu inderdaad balen. Ik ben zo zenuwachtig...
Ben je vanavond nog in Amsterdam? Dan krijg je natuurlijk een drankje van me! :ajaxsmiley.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 20, 2008 7:45 am

Yep...en afwisselen he...zit ook met een EnieSee-er in huus... :excited.gif: :smallgrin.gif:

Nee helaas, Syl...geen A'dam vandaag, ik kan met deze ontknoping toch geen muziek gaan staan loeren...? :blush.gif: maar drankje hou ik graag tegoed...

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 20, 2008 7:51 am

Dat is dan afgesproken! :neutral.gif:
Wij hebben vanavond eigenlijk theater in de stadsschouwburg, maar dat gaat voorlopig niet door. Ajax wordt gewoon kampioen natuurlijk. En als pisvee het wordt, dan zijn die kaartjes misschien toch nog nuttig. De hele avond die kutkoppen op tv, bah, geen trek in :excited.gif:

Maar dat laatste zal ons toch niet overkomen! :ajaxscarf.gif:
En veel suc6 met NEC Ramoon!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 20, 2008 7:53 am

Thnx, Syl....brrrr...pfff...wat een ellende... :excited.gif: :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 20, 2008 7:56 am

Arme meiden, wat een spanning!

Ik heb er ook last van... :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo apr 20, 2008 8:02 am

Nog 44 minuten en dan gaan we, wat bedoel je met "spanning"?

Gisteren vertelde ik nog dat het pas spannend wordt als psv twee doelpunten achter komt. De spanning is er nu al, zou psv al achter staan?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo apr 20, 2008 8:03 am

En tis maar een spelleke...toch? :blush.gif: :smallgrin.gif:



:ajaxscarf.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo apr 20, 2008 8:04 am

Anders dan jij denk ik dat er een reeele kans is dat PSV verliest, en dus ben ik nu al zenuwachtig voor vanmiddag. Spanning is er zeker niet alleen tijdens een wedstrijd
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 20, 2008 8:11 am

Luke zijn track record voor voorspellingen is niet zo goed, dan ik zou ook nervous zijn :aai.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 20, 2008 8:22 am

wimpey schreef:Hoera, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer.
Dat moet je niet zeggen, Willem. :blush.gif:

hup ajax! :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:

hup vitas :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie