Ajax - FK Borac 02-10-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo okt 01, 2008 2:49 pm

Je hebt PM, PoA. :ajaxscarf.gif:

Suárez, Vermaelen, Vertonghen, Stekelenburg en Huntelaar zouden van mij sowieso rust krijgen.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo okt 01, 2008 3:19 pm

Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 01, 2008 3:22 pm

Laten jullie hem heel!? Hij heeft mijn seizoenkaart nog! :excited.gif: :smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo okt 01, 2008 3:25 pm

Spijker schreef:Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!
Jullie vinden het toch niet erg als ik veel scheld tijdens de wedstrijd, hè? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo okt 01, 2008 4:02 pm

O,jee ... dit wordt nog een gevaarlijke verzameling AT-ers op Zuid-1

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » wo okt 01, 2008 4:04 pm

Agendapuntje op de volgende vergadering!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo okt 01, 2008 4:05 pm

Spijker schreef:Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!
Staat poa ook bij jou in de buurt?

Thomas op zuid 1? Dan is de keuze voor 2 oktober in Leiden een juiste geweest :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo okt 01, 2008 4:42 pm

Jansma schreef:ik snap je motief, maar het spelen met een B team, het heeft een risico naturlijk. En het spel is nog niet zo goed, dat je zou met een extra wedstrijd aan het samenspel kunnen schaven.
Van Basten is het met je eens:
Van Basten neemt FK Borac serieus

Amsterdam, 01 okt 2008
Het UEFA Cupduel met FK Borac wordt door trainer Marco van Basten gezien als één waar de jonge spelers veel van kunnen leren. ,,We moeten deze wedstrijd serieus nemen. De spelers kunnen deze ervaring goed gebruiken.”

De gedachten van Van Basten gingen terug naar de confrontaties met Dinamo Zagreb waarin Ajax werd uitgeschakeld in de UEFA Cup. ,,Het afgelopen seizoen is Ajax niet verder gekomen dan de eerste ronde. De 1-4 is een goed resultaat, maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd”, vertelde de voormalige spits na de ochtendtraining.

De coach zal geen gebruik maken van een zogeheten rotatiesysteem. Het team dat de return zal spelen, zal niet veel afwijken van het elftal dat afgelopen zondag van Vitesse won. ,,We moeten werken aan vastigheid. Door onze gekke voorbereiding, waarin wij veel spelers misten, kunnen we dit soort wedstrijden juist goed gebruiken. Vastigheid creëer je door veel in dezelfde samenstelling te spelen.”

In de plannen van Van Basten speelt Eyong Enoh een voorname rol. De Kameroener maakte indruk tijdens een stage waarna de speler van dochterfiliaal Ajax Cape Town een contract werd aangeboden. ,,Met hem in het team is het evenwicht veel beter dan voorheen. Hij is een frisse, jonge speler met een prima techniek. Bovendien is zijn instelling voorbeeldig."

Wel is één verandering in de opstelling al zeker. ,,Maarten Stekelenburg heeft nog te veel last van zijn schouder”, verklaarde Van Basten. ,,Kenneth Vermeer zal dus keepen tegen Borac. Sergio Padt neemt plaats op de bank.” Naast de geblesseerde Stekelenburg zijn ook Oleguer, Kennedy, Ismaïl Aissati, Jan-Arie van der Heijden, Mitchell Donald, Dennis Gentenaar en Miralem Sulejmani nog niet fit.

Het herstel van Gabri verloopt voorspoedig, maar het duel met FK Borac komt voor hem nog te vroeg. De Spanjaard maakte afgelopen maandag zijn eerste minuten van het seizoen bij Jong Ajax en traint de hele week met de talenten van Adrie Koster. ,,Doordat wij zoveel wedstrijden spelen, stellen de trainingen qua intensiteit niet echt veel voor”, verduidelijkte Van Basten, die Gabri komende maandag eveneens minuten laat maken bij Jong Ajax. ,,Daarna sluit hij weer aan bij de groep."
Ajax.nl

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » wo okt 01, 2008 5:13 pm

Jöhnk schreef:
Jansma schreef:ik snap je motief, maar het spelen met een B team, het heeft een risico naturlijk. En het spel is nog niet zo goed, dat je zou met een extra wedstrijd aan het samenspel kunnen schaven.
Van Basten is het met je eens:
Van Basten neemt FK Borac serieus

Amsterdam, 01 okt 2008
Het UEFA Cupduel met FK Borac wordt door trainer Marco van Basten gezien als één waar de jonge spelers veel van kunnen leren. ,,We moeten deze wedstrijd serieus nemen. De spelers kunnen deze ervaring goed gebruiken.”

De gedachten van Van Basten gingen terug naar de confrontaties met Dinamo Zagreb waarin Ajax werd uitgeschakeld in de UEFA Cup. ,,Het afgelopen seizoen is Ajax niet verder gekomen dan de eerste ronde. De 1-4 is een goed resultaat, maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd”, vertelde de voormalige spits na de ochtendtraining.

De coach zal geen gebruik maken van een zogeheten rotatiesysteem. Het team dat de return zal spelen, zal niet veel afwijken van het elftal dat afgelopen zondag van Vitesse won. ,,We moeten werken aan vastigheid. Door onze gekke voorbereiding, waarin wij veel spelers misten, kunnen we dit soort wedstrijden juist goed gebruiken. Vastigheid creëer je door veel in dezelfde samenstelling te spelen.”

In de plannen van Van Basten speelt Eyong Enoh een voorname rol. De Kameroener maakte indruk tijdens een stage waarna de speler van dochterfiliaal Ajax Cape Town een contract werd aangeboden. ,,Met hem in het team is het evenwicht veel beter dan voorheen. Hij is een frisse, jonge speler met een prima techniek. Bovendien is zijn instelling voorbeeldig."

Wel is één verandering in de opstelling al zeker. ,,Maarten Stekelenburg heeft nog te veel last van zijn schouder”, verklaarde Van Basten. ,,Kenneth Vermeer zal dus keepen tegen Borac. Sergio Padt neemt plaats op de bank.” Naast de geblesseerde Stekelenburg zijn ook Oleguer, Kennedy, Ismaïl Aissati, Jan-Arie van der Heijden, Mitchell Donald, Dennis Gentenaar en Miralem Sulejmani nog niet fit.

Het herstel van Gabri verloopt voorspoedig, maar het duel met FK Borac komt voor hem nog te vroeg. De Spanjaard maakte afgelopen maandag zijn eerste minuten van het seizoen bij Jong Ajax en traint de hele week met de talenten van Adrie Koster. ,,Doordat wij zoveel wedstrijden spelen, stellen de trainingen qua intensiteit niet echt veel voor”, verduidelijkte Van Basten, die Gabri komende maandag eveneens minuten laat maken bij Jong Ajax. ,,Daarna sluit hij weer aan bij de groep."
Ajax.nl
kijk, zo er zit wel progression in :whistling.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo okt 01, 2008 5:59 pm

Verstandig dit. Laat maar eens zien of je ze tegen Borac wel vanaf minuut 1 scherp kunt krijgen. Automatismen inslijpen. Daarbij, Emanuelson heeft rust gehad, Gabri is weer fit, Suarez zal wrs schorsing krijgen...spelers zijn nog fit als een hoentje!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo okt 01, 2008 6:04 pm

Thomas schreef:
Spijker schreef:Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!
Jullie vinden het toch niet erg als ik veel scheld tijdens de wedstrijd, hè? :hypocrite.gif:
Je mag best bij me komen zitten, maar aub wel blijven zitten en niet zoveel bleren! :ajaxsmiley.gif:

Wij komen voor onze rust.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » wo okt 01, 2008 10:14 pm

Thomas schreef:Je hebt PM, PoA. :ajaxscarf.gif:

Suárez, Vermaelen, Vertonghen, Stekelenburg en Huntelaar zouden van mij sowieso rust krijgen.
Late reactie, maar je hebt een PM terug hoor. Wordt gezellig op deze manier. Ajaxtalk gaat d eboel overnemen daar hahaha. :onfire.gif:
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do okt 02, 2008 7:18 am

M schreef:
Spijker schreef:Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!
Staat poa ook bij jou in de buurt?

Thomas op zuid 1? Dan is de keuze voor 2 oktober in Leiden een juiste geweest :hypocrite.gif:
Ja en vaker bij jou haha.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do okt 02, 2008 12:46 pm

Ik sta ook op zuid1 vanavond :blush.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do okt 02, 2008 1:09 pm

Nounou... wordt wel druk zo. :smallgrin.gif:
Op naar de vierde ster!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do okt 02, 2008 3:19 pm

Er zijn 17.000 kaarten verkocht voor vanavond.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do okt 02, 2008 3:28 pm

Dat is wel heel erg weinig :blush.gif: Kunnen ze de tweede ring niet dichthouden? Dat hebben ze wel eens eerder gedaan meen ik me te herinneren.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » do okt 02, 2008 3:33 pm

Spijker schreef:
M schreef:
Spijker schreef:Kom je gezellig bij PoA en mij staan Thomas!
Staat poa ook bij jou in de buurt?

Thomas op zuid 1? Dan is de keuze voor 2 oktober in Leiden een juiste geweest :hypocrite.gif:
Ja en vaker bij jou haha.
dan denk ik dat iemand zich volgende keer maar eens moet voorstellen;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do okt 02, 2008 4:03 pm

Spijker schreef:Dat is wel heel erg weinig :blush.gif: Kunnen ze de tweede ring niet dichthouden? Dat hebben ze wel eens eerder gedaan meen ik me te herinneren.
Ik had eerlijk gezegd nog minder verwacht. Ik bedoel, het gaat werkelijk nergens meer over. Neemt niet weg dat ik er vanavond wel bij ben, dus tot vanavond! Hopelijk gooien ze de tweede ring inderdaad dicht.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do okt 02, 2008 4:38 pm

Lekker weer voor Leids Ontzet. :icon_eek.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do okt 02, 2008 4:49 pm

Zo heren, ik ga naar Rembrandt, prettige wedstrijd allemaal! Laat het weer de pret niet drukken.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do okt 02, 2008 6:33 pm

Succes en een prettige wedstrijd allemaal! :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » do okt 02, 2008 7:08 pm

Veel plezier iedereen, en in het bijzonder POA, Spijkert en Thommie!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » do okt 02, 2008 7:25 pm

Ik laat deze even lopen!
Bertje for President!

columbus
Berichten: 5411
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Bericht door columbus » do okt 02, 2008 7:26 pm

Opstelling Ajax
Vermeer; Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Schilder; Enoh, Sno, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Cvitanich.

Bank: Padt, Lindgren, De Jong, Rommedahl, Leonardo, Anita, Sarpong.

Plaats reactie