Feyenoord - Ajax 11-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo nov 11, 2007 6:03 pm

Jesse schreef:Ik vind Kennedy ook een prima speler.
Ja met weinig rendement , moet ik het nog zien.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo nov 11, 2007 6:07 pm

Emanuelson zou aan de linkerkant moeten spelen. Daar zie ik in ieder geval al liever Suarez, Luque, Rommedahl en zelfs die etterbak van een Leonardo staan.

Emanuelson valt keer op keer terug in dezelfde fouten. Hij blijft maar lopen met de bal. Die jongen had postbode moeten worden.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 6:09 pm

Urby beweegt tenminste. Kun je van die Luque niet zeggen. Suárez en Rommedahl kunnen ook op rechts en Leonardo zit voorlopig nog in de lappenmand (en is natuurlijk weinig bijzonders).

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo nov 11, 2007 6:11 pm

Toppie schreef:
Jesse schreef:Ik vind Kennedy ook een prima speler.
Ja met weinig rendement , moet ik het nog zien.
Kennedy wil ik nog wel even de tijd geven. Die jongen is nieuw dit seizoen en komt nu net terug van een blessure. Ik ben ook nog niet onder de indruk maar hij mag het in de loop van dit seizoen laten zien.
Nil volentibus arduum

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo nov 11, 2007 6:11 pm

Bert: je had het er aan het begin van het seizoen over dat Stam niet meer te handhaven was, maar wanneer komt het moment dat Urby niet meer te handhaven is? Hij is zeker een groot talent, maar hij mist het defensief inzicht en de werklust om op dit moment recht te hebben op een plek in Ajax 1. Hij begint weer bij af en mag gaan voor een kans op de flank. Suarez speelt sowieso, dus de overige plek is voor Kennedy, Emanuelson of Leonardo.
Frank schreef:
Thomas schreef:Foutje, maar de manier waarop Ajax stond, speelde en gelijkspeelde voelt inderdaad als een verlies. Hier was meer te halen geweest.
Vreemd, wat ik van de eerste wedstrijd gehoord heb (ik zat in de auto) en gezien de laatste twee behoorlijk grote mogelijkheden lijkt het me juist dat het voor Feyenoord aanvoelt als puntverlies. Maar goed, ik ben natuurlijk geen Ajacied.
Daarom begon ik met dat hoe Ajax hier stond en speelde als een verlies voelde. Wel blijven lezen. Ajax trad aan met een verkeerde opstelling, speelde beroerd en verdiende te verliezen. Als je dan toch met 1-2 voor staat dan is het zuur dat je met tien man verder moet en een onterechte penalty tegen krijgt.
Marillion schreef:Is er trouwens iets bekend over de blessure van Ogararu? Hij ging geblesseerd van het veld maar hij liep wel zelf naar beneden. Omdat we geen wissels meer hadden ging ik er toen eigenlijk vanuit dat hij voor een behandeling naar de kleedkamer ging en nog wel terug zou komen.

Het moet wel heel erg zijn als je van het veld af loopt terwijl je team niet meer kan wisselen.
Hij zal inderdaad wel iets aan z'n hoofd gehad hebben. Ik neem aan dat-ie over twee weken gewoon weer kan spelen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 6:30 pm

Thomas schreef:Vooral Gabri, Urby (echt nooit meer op een driemansmiddenveld), Huntelaar, Luque en Ogararu waren dramatisch. Die vijf durf ik er toch wel uit te pikken.
Als Vertonghen en Ogararu, bij bal bezit wat meer door schuiven heb je ook je vijf mans middenveld.Maar ook die bleven ver onder de maat maar hangen in de achterste linie.

Knap van Koster om die twee, mochten ze op de vuist zijn gegaan, eruit te halen.En wat Suarez betreft, tja ik schreef hier al eerder dat ze die eens een draai om zijn oren moeten geven, egoistisch en swalbe koning, bah.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 11, 2007 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 6:33 pm

Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo nov 11, 2007 6:38 pm

Arthur schreef:Het is dat het niet meer kon, maar ik neem aan dat Koster Emanuelson anders onmiddelijk had gewisseld na die schandalige actie. Hoe dom kun je zijn?
Die prutser leert niet van zijn fouten.. :kots:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 6:45 pm

Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Verder liep Vertonghen meer achter Lee aan dan andersom.

Maar goed kwa resultaat valt er mee te leven ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 11, 2007 6:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo nov 11, 2007 6:47 pm

Lee kan gewoon niet voetballen, ik begrijp die aankoop ook niet, de tijden va Gibbs en Ostlund herleven.

Ik vond Vertonghen in de eerste helft zwak (tweede helft heb ik niet gezien). Veel lange halen naar voren. Een Belgisch trekje?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo nov 11, 2007 7:01 pm

Voetske schreef:
Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.
Dat vond ik over het hele veld opvallend. Ajax gaf continu te veel ruimte weg daar waar Feyenoord er juist regelmatig voor koos om er kort op te zitten. Op momenten dat wij dat ook deden had het meteen resultaat maar vervolgens ging Ajax er niet mee door. Onbegrijpelijk, want dat is de manier om Feyenoord in de problemen te brengen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 7:06 pm

Marillion schreef:
Voetske schreef:
Jesse schreef:Mwah, Vertonghen had Lee toch redelijk in z'n zak.
Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.
Dat vond ik over het hele veld opvallend. Ajax gaf continu te veel ruimte weg daar waar Feyenoord er juist regelmatig voor koos om er kort op te zitten. Op momenten dat wij dat ook deden had het meteen resultaat maar vervolgens ging Ajax er niet mee door. Onbegrijpelijk, want dat is de manier om Feyenoord in de problemen te brengen.
Inderdaad.

Verder begint het egoistisch gedrag je punten te kosten, nu weer KjH, die had de bal op De Jong moeten spelen, dan had je de kans op 1 - 3 gehad.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 11, 2007 7:13 pm

Ogararu had wat mij betreft in de eerste helft gewoon uit mogen halen. Maar volgens mij schrok hij zelf ook van de plotselinge mogelijkheid.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo nov 11, 2007 7:14 pm

Samenvatting iemand? Of een link naar doelpunten?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 7:17 pm

Ik zie in de samenvatting dat Lee tig keren Vertonghen z'n hielen laat zien, had ik het toch goed gezien.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 11, 2007 7:18 pm

Ik kan de samenvatting niet zien maar stond De Jong niet buitenspel bij die kans van Huntelaar?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 7:19 pm

Raymon schreef:Ik kan de samenvatting niet zien maar stond De Jong niet buitenspel bij die kans van Huntelaar?
Niet als KjH hem meteen speelt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 11, 2007 7:24 pm

Tjonge jonge jonge, zegt Tan net dat Slory bedreigt is met " de derde moet er wel in anders kun je maar beter verhuizen " , waar gaat dit over ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo nov 11, 2007 7:25 pm

Voetske schreef:Tjonge jonge jonge, zegt Tan net dat Slory bedreigt is met " de derde moet er wel in anders kun je maar beter verhuizen " , waar gaat dit over ...
Ik vind het maar een vaag verhaal.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 11, 2007 7:32 pm

Voetske schreef:Knap van Koster om die twee, mochten ze op de vuist zijn gegaan, eruit te halen.En wat Suarez betreft, tja ik schreef hier al eerder dat ze die eens een draai om zijn oren moeten geven, egoistisch en swalbe koning, bah.
Nee, dan die Luque.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo nov 11, 2007 7:36 pm

Voetske schreef:Ik zie in de samenvatting dat Lee tig keren Vertonghen z'n hielen laat zien, had ik het toch goed gezien.
?

Nou, hooguit 1 x volgens mij?!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo nov 11, 2007 7:40 pm

Rishi schreef:Samenvatting iemand? Of een link naar doelpunten?
Alsjeblieft.
Voetske schreef:Ook Vertonghen gaf Lee telkens weer ruimschoots de tijd om de bal te controleren, bij zich te houden waardoor Feyenoorders bij konden schuiven.Verder liep Vertonghen meer achter Lee aan dan andersom.

Maar goed kwa resultaat valt er mee te leven ...
Vertonghen had bij nader inzien toch nog wat beter door kunnen dekken (Ogararu weet niet eens wat het is), maar uiteindelijk won hij de meeste duels van Lee wel.
Voetske schreef:Verder begint het egoistisch gedrag je punten te kosten, nu weer KjH, die had de bal op De Jong moeten spelen, dan had je de kans op 1 - 3 gehad.
Is ook weer zo, al is Huntelaar net zo zelfzuchtig als Suarez.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo nov 11, 2007 7:42 pm

Met de winterstop dus een nieuwe rechtsback + creatieve middenvelder. En ipv Gabri mag Siem de Jong wel eens wat meer speeltijd krijgen. Die jongen is veel taakbewuster en weet veel beter wat er van hem verwacht wordt om het team beter te maken. Davids op de linkshalf zal ook een wereld van verschil maken trouwens. En zowaar begint Maduro steeds beter te voetballen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo nov 11, 2007 7:45 pm

Nu ik de strafschop op tv beelden heb teruggezien is in ieder geval bevestigd wat ik in het stadion al dacht. Een absolute schwalbe. Als die belg dan zo stoer wil zijn om Suarez geel te geven voor zijn duikeling in de 1e helft (op zich terecht) dan moet hij hier hetzelfde.

Tja, het zal volgens sommige wel weer de charme van het voetbal zijn. Maar ik zou op zo'n moment toch graag zien dat er langs de lijn even iemand op de monitor kijkt. Dan krijgt Ajax een vrije trap en Mols een gele kaart.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo nov 11, 2007 7:49 pm

Jesse schreef:Ogararu had wat mij betreft in de eerste helft gewoon uit mogen halen. Maar volgens mij schrok hij zelf ook van de plotselinge mogelijkheid.
Ik zou lekker Melchiot terug halen , die kan niet slechter zijn dan Ogararu.
Die club W atletic gaat erg slecht in de engelse competitie

Plaats reactie