Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr mei 05, 2006 9:08 am

:hypocrite: :whistling:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr mei 05, 2006 9:17 am

Maartoe schreef:Henk, ben je even op z'n Doc's je postaantal aan het omhoog werken. ;)
Wat bedoel je daarmee?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » vr mei 05, 2006 9:18 am

Maartoe schreef:Je mag aannemen dat het spandoek niet echt is maar gephotoshopped, Thomas.
Zo'n vouw als bij het woord Ajax photoshop je niet zo maar hoor.
Sjongejonge je blijft je verbazen, zoveel slechte verliezers. :nooo:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr mei 05, 2006 9:19 am

tis een beetje gezeur en offtopic, vind je niet?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr mei 05, 2006 9:20 am

Dr. Living Stoned schreef:tis een beetje gezeur en offtopic, vind je niet?
Echt wel ;)
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr mei 05, 2006 9:24 am

Dr. Living Stoned schreef:
Maartoe schreef:Henk, ben je even op z'n Doc's je postaantal aan het omhoog werken. ;)
Wat bedoel je daarmee?
HdG post 3 keer ofzo iets achter elkaar. Volgens mij verwijt hij jou nog wel eens dergelijk posting gedrag en geeft hij dan aan dat het best in één post kan. (niet verwacht dat ik dit nog moest uitleggen)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr mei 05, 2006 9:26 am

ik vind "verwijt" een nogal groot woord, je moet het niet al te serieus nemen :yes: al post Doc zo'n stelling in 10 delen, het zal mij aan hte achterwerk oxideren :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » vr mei 05, 2006 11:13 am

Henk de Gier schreef:ik vind "verwijt" een nogal groot woord, je moet het niet al te serieus nemen :yes: al post Doc zo'n stelling in 10 delen, het zal mij aan hte achterwerk oxideren :yes:
Post-doc. Mooie bijnaam vanaf nu! ;)
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mei 05, 2006 11:41 am

Ik hou het bij Livingshit. ;)

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr mei 05, 2006 11:54 am

Jöhnk schreef:Ik hou het bij Livingshit. ;)


X'C

Èn zwaar offtopic!!! :eusa_naughty: :hypocrite:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 05, 2006 1:01 pm

Hij is gewoon mijn broertje. :aai:

En nu weer on-topic. :hypocrite:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mei 05, 2006 1:04 pm

Nu on-topic, anders gaat hier een slotje op.

Zijn we kennelijk uitgepraat over Groningen-Ajax.

Wat zou je er ook over moeten zeggen? Spel was bar en boos, we hebben verloren, maar door een opleving...JC zei het eerder al, het is het verhaal van dit seizoen.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mei 05, 2006 1:08 pm

Niks opleving. Bizarre wissel van Jans.

Heb ik al gezegd, blijf ik bij en ik heb gelijk.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 05, 2006 1:09 pm

Gelukkig is dit seizoen bijna voorbij. :yes:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr mei 05, 2006 1:09 pm

erpee schreef:
Maartoe schreef:... Wat heeft Groningen dan te klagen over de KNVB?
Als jij bij de PO wedstrijd Ajax - Groningen was dan zou je deze vraag niet hoeven stellen. The man in black had duidelijk instructies meegekregen uit Zeist.

Mag ik ook even Off Topic??

"Kom uit het land van Ajax en Groningen
Maar aan het eind zijn de Groenen toch de Koningen"

:D
Daar heb je onze calimero Erpee weer...

Pleur gewoon een eind op. Jullie kakkerlakkenvolk zijn. :yes:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mei 05, 2006 1:17 pm

Steef schreef:Niks opleving. Bizarre wissel van Jans.

Heb ik al gezegd, blijf ik bij en ik heb gelijk.
Goed, maar Sneijder heeft de klasse in huis om dit soort fouten af te straffen. Tegen RKC komt Jans met de schrik vrij.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mei 05, 2006 1:19 pm

Willem II - FC Groningen 5-0.

Als Ajax er in het laatste half uur er drie of vier had gemaakt, had mij dat niet verbaasd. Er lag me toch een ruimte op het middenveld. Ze konden zo oversteken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 05, 2006 3:20 pm

joey schreef:Nu on-topic, anders gaat hier een slotje op.

Zijn we kennelijk uitgepraat over Groningen-Ajax.

Wat zou je er ook over moeten zeggen? Spel was bar en boos, we hebben verloren, maar door een opleving...JC zei het eerder al, het is het verhaal van dit seizoen.
Hiervoor hadden we het over dat spandoek bij Groningen-Ajax, Joey.

Ik sta nog steeds versteld. Wat voor niveau heb je nou als je dat verzint als speler. Wat een triest gedoe.

Volgens mij heeft Groningen niets om over te janken. Matthijs had in de eerste wedstrijd ook met rood van het veld gemoeten.

En Buijs deed in een interview na de wedstrijd nog wel zo sportief. :pukey:

Groningen gun ik in ieder geval niets meer.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr mei 05, 2006 3:24 pm

Thomas schreef:En Buijs deed in een interview na de wedstrijd nog wel zo sportief. :pukey:
Dat is inderdaad wel opmerkelijk. In dat interview na afloop zei hij dat Ajax over twee wedstrijden gezien verdient gewonnen had, maar even daar voor liep hij dus nog vrolijk rond met dat KNVB Ajax Clan-spandoek rond. :eusa_doh:

Gebruikersavatar
Joe
Berichten: 98
Lid geworden op: wo mar 08, 2006 5:51 pm

Bericht door Joe » vr mei 05, 2006 5:14 pm

Real Ajax schreef:
Maartoe schreef:Je mag aannemen dat het spandoek niet echt is maar gephotoshopped, Thomas.
Zo'n vouw als bij het woord Ajax photoshop je niet zo maar hoor.
Sjongejonge je blijft je verbazen, zoveel slechte verliezers. :nooo:
ik blijf me inderdaad ook verbazen, juist van groningen had ik het niet verwacht.. ajax loopt al het hele seizoen te klagen over scheidsrechters, vooral blind, maar groningen heeft tot nu toe keurig zn mond gehouden.. triest :X
Geniet en drink met je maten!

Gebruikersavatar
Oilslick
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 05, 2006 11:48 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Oilslick » za mei 06, 2006 12:09 am

Als je wat langer had gekeken kon je zien dat Roorda het spandoek uit de handen van de andere spelers sloeg. Volgens mij had de helft niet eens gezien wat er precies op stond....

Beetje selectieve verontwaardiging hiero. Als het anti-Feyenoord is vind iedereen het prachtig, maar nu is het ineens een gebrek aan klasse en volwassenheid???


En Thomas, niemand heeft Groningen wat gegund sinds het begin van de play-offs dus jouw afkeuring kan er dan ook nog wel bij denk ik zo. We werden zo ongeveer afgeschilderd als de grootste bedreiging voor het welzijn van het 'nederlandsche voetbal'..... Enige waar ik nu nog op hoop is uitschakeling van Ajax in de voorrondes zodat het argument dat het 'nederlands voetbal' meer gebaat zou zijn bij CL deelname van jullie dan van ons gelogenstraft wordt....

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » za mei 06, 2006 12:23 am

Oilslick schreef:Beetje selectieve verontwaardiging hiero. Als het anti-Feyenoord is vind iedereen het prachtig, maar nu is het ineens een gebrek aan klasse en volwassenheid???
Kun je aanwijzen waar hier staat dat het bij feyenoord wel gepruimd wordt? Dit zuig je uit je duim om er vervolgens tegenin te gaan. In de retorica hebben we daar een prachtige uitdrukking voor: de drogreden van de stroman!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » za mei 06, 2006 12:43 am

Oilslick schreef:Als je wat langer had gekeken kon je zien dat Roorda het spandoek uit de handen van de andere spelers sloeg. Volgens mij had de helft niet eens gezien wat er precies op stond....
Zelfs als ik uren naar die foto kijk zie ik geen Roorda die het doek uit de handjes van Buys slaat... :D
Beetje selectieve verontwaardiging hiero. Als het anti-Feyenoord is vind iedereen het prachtig, maar nu is het ineens een gebrek aan klasse en volwassenheid???
Iedereen hier zou zich kapot schamen wanneer Heitinga en Pienaar met een 'KNVB Feyenoord Clan' spandoek zouden gaan rondlopen. We zouden ze afmaken.

En Thomas, niemand heeft Groningen wat gegund sinds het begin van de play-offs dus jouw afkeuring kan er dan ook nog wel bij denk ik zo. We werden zo ongeveer afgeschilderd als de grootste bedreiging voor het welzijn van het 'nederlandsche voetbal'..... Enige waar ik nu nog op hoop is uitschakeling van Ajax in de voorrondes zodat het argument dat het 'nederlands voetbal' meer gebaat zou zijn bij CL deelname van jullie dan van ons gelogenstraft wordt....
Welkom in de wereld van het voetbal dat wél ergens om gaat. In die wereld gunt niemand je meer wat, 'iets gunnen' gebeurt alleen bij sufkutterige provincie-clubjes die jarenlang ronddobberen op een 14e plaats. Groningen is nu even niet meer dat lieve clubje met die vrolijke en olijke boertjes op de tribune, maar één troost, de komende 35 jaar mag je weer van dat provinciaalse imago genieten.
***

Gebruikersavatar
Oilslick
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 05, 2006 11:48 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Oilslick » za mei 06, 2006 1:47 am

Scherrer schreef: Zelfs als ik uren naar die foto kijk zie ik geen Roorda die het doek uit de handjes van Buys slaat... :D
Probeer het eens met bewegende beelden ipv foto's....of zijn die nog niet uitgevonden waar jij vandaan komt ;)
Iedereen hier zou zich kapot schamen wanneer Heitinga en Pienaar met een 'KNVB Feyenoord Clan' spandoek zouden gaan rondlopen. We zouden ze afmaken.
Politiek correct van je om dat te zeggen. Maar ik heb zo'n gevoel dat de reactie bij jullie ook gemengd zouden zijn, net als bij ons.




Welkom in de wereld van het voetbal dat wél ergens om gaat. (..). Groningen is nu even niet meer dat lieve clubje met die vrolijke en olijke boertjes op de tribune, maar één troost, de komende 35 jaar mag je weer van dat provinciaalse imago genieten.

Point taken...Dat zal ik dan maar als compliment opvatten. Al betwijfel ik of we ons dat provinciaalse imago weer snel zullen gaan aanmeten. Ik hoop dat we jullie en de rest van de gevestigde orde nog wat peentjes kunnen laten zweten in de toekomst....

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mei 06, 2006 4:02 am

Oilslick schreef:Als je wat langer had gekeken kon je zien dat Roorda het spandoek uit de handen van de andere spelers sloeg. Volgens mij had de helft niet eens gezien wat er precies op stond....
Ik heb alleen die foto gezien. Roorda mag ik overigens wel. Bij dat opstootje gedurende de wedstrijd probeerde hij de boel ook al te sussen. Roorda is nog wel een verstandige kerel, geloof ik. Maar er lopen mij toch iets teveel halve zolen rond bij Groningen.

Vooralsnog waren er dus meerdere spelers die met dat spandoek rondliepen en eentje die hem uit hun handen sloeg. ;)
Oilslick schreef:Beetje selectieve verontwaardiging hiero. Als het anti-Feyenoord is vind iedereen het prachtig, maar nu is het ineens een gebrek aan klasse en volwassenheid???
Als spelers van Ajax dat zouden flikken zou ik me kapot schamen. Dat weet ik 100 % zeker. Bij een club als Ajax past dat gewijs naar scheidsrechters en/of de KNVB al helemaal niet.
Oilslick schreef:En Thomas, niemand heeft Groningen wat gegund sinds het begin van de play-offs dus jouw afkeuring kan er dan ook nog wel bij denk ik zo. We werden zo ongeveer afgeschilderd als de grootste bedreiging voor het welzijn van het 'nederlandsche voetbal'..... Enige waar ik nu nog op hoop is uitschakeling van Ajax in de voorrondes zodat het argument dat het 'nederlands voetbal' meer gebaat zou zijn bij CL deelname van jullie dan van ons gelogenstraft wordt....
Alsof er in Nederland niet heel veel mensen zijn die Ajax niets gunnen.

Ik heb respect voor de prestaties van jouw clubje, Oilslick. Maar ik denk inderdaad dat het beter is voor het Nederlandse voetbal dat Ajax de play-offs gewonnen heeft. Verder ben ik er gedurende deze tweeluik achter gekomen dat Groningen een aantal hoogst onsportieve spelers in huis heeft.

Jij keurt het gedrag van Buijs en Fledderus van na de wedstrijd niet af?

Plaats reactie