Ajax - PSV 30-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:25 pm

Peter schreef:Gelukkig hebben we over een maand wél een team wat mee kan doen met het kampioenschap! :drecul.gif:

Gaan er nou een keertje koppen rollen of blijven we eindeloos aanmodderen? Hoe is de sfeer in het stadion?
Rustig... Alhoewel de psv supporters zijn aanwezig.

Wanneer keert iedereen zich nou tegen van Geel!! KUT BELEID!!

1 Stekelenburg

2???
3 Heitinga
4 Vermaelen
5???

6???
8 Davids
10???

7???
9 Huntelaar
11 Suarez

Werk aan de winkel om weer een beetje team te hebben!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 30, 2008 10:25 pm

Starring schreef:
Peter schreef:
Starring schreef:Ajax grijpt dit seizoen naast alles, voorspel ik. Ook CL-ticket...

Rust er een vloek op ons ofzo?
Geen vloek. Wanbeleid doet ons gewoon de das om.
Ach, dat 11 jaar lang, Peter? PSV was vandaag gewoon opnieuw te kloppen, we creëerde legio kansen. Toch verliezen we weer! Pffffffffff......

Hoe is de wedstrijd Fey-AZ? Fey aan de winnende hand?
Geen idee. Ik ben op dit moment een echte TT-supporter.

Kansen missen is ook een gebrek aan kwaliteit.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo jan 30, 2008 10:27 pm

Zlatan Son of God schreef:
Peter schreef:Gelukkig hebben we over een maand wél een team wat mee kan doen met het kampioenschap! :drecul.gif:

Gaan er nou een keertje koppen rollen of blijven we eindeloos aanmodderen? Hoe is de sfeer in het stadion?

1 Stekelenburg

2???
3 Heitinga
4 Vermaelen
5???

6???
8 Davids
10???

7???
9 Huntelaar
11 Suarez

maybe the morrons can blame Jaake for this as well.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 30, 2008 10:27 pm

1 Stekelenburg

2???
3 Heitinga
4 Vermaelen
5???

6???
8 Davids
10???

7???
9 Huntelaar
11 Suarez

Leuk die elftalletje, maar Stekelenburg, Heitinga, Davids, en Huntelaar zijn hoogstwaarschijnlijk weg in de zomer.

Ik ben hier echt goed ziek van.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 30, 2008 10:27 pm

Luque mag ook nog een kwartiertje meedoen zie ik. De ene nummer 10 (Perez) vervangt de ander. Droevig.

Starring

Bericht door Starring » wo jan 30, 2008 10:28 pm

Zlatan Son of God, Davids is helemaal versleten. Zet daar, in je opstelling, Lindgren maar neer.

Bakkel is trouwens een meesteruitvinding als diepgaande controleur.
AFCA!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:30 pm

Starring schreef:Zlatan Son of God, Davids is helemaal versleten. Zet daar, in je opstelling, Lindgren maar neer.

Bakkel is trouwens een meesteruitvinding als diepgaande controleur.
Ik denk dat Davids nog wel het heeft.. Alleen heeft hij gewoon te weinig gespeeld.. voorlopig nog geen streep door zijn naam.

Bakkel was bij Twente al geweldig goed.. zowel met punt naar voren als punt naar achteren. Bij Jong Oranje was hij ook uitstekend metname in de finale!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:33 pm

Godverdomme die kut lange ballen allemaal.. vooral van die Silva wat dramatisch allemaal. Geen enkel systeem te herkennen in het spel van AJAX. Alles is gebasseerd op geluk!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo jan 30, 2008 10:33 pm

Mr. Ajax schreef:

1 Stekelenburg

2???
3 Heitinga
4 Vermaelen
5???

6???
8 Davids
10???

7???
9 Huntelaar
11 Suarez

Leuk die elftalletje, maar Stekelenburg, Heitinga, Davids, en Huntelaar zijn hoogstwaarschijnlijk weg in de zomer.

en, zijn we nog steeds een topclub?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 30, 2008 10:34 pm

Een coach zonder karakter brengt een ploeg zonder karakter. Alleen maar logisch. Van Geel hou de eer aan jezelf!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 30, 2008 10:35 pm

Jansma schreef:
Mr. Ajax schreef:
Zlatan Son of God schreef: Rustig... Alhoewel de psv supporters zijn aanwezig.

1 Stekelenburg

2???
3 Heitinga
4 Vermaelen
5???

6???
8 Davids
10???

7???
9 Huntelaar
11 Suarez

en, zijn we nog steeds een topclub?
Ja hoor, alleen een kutploeg.

generaal

Bericht door generaal » wo jan 30, 2008 10:35 pm

off topic - vinden jullie ook niet dat Bakkal een kans in het grote Oranje moet krijgen? Ik vraag me af of Bassie hem oproept. Ik denk dat ie hem, net als Afellay, negeert.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jan 30, 2008 10:36 pm

Davids zal een wedstrijdje of 4 aan z'n broek krijgen.. zoals ie vandaag speelde hoeven we daar niet echt rouwig om te zijn.
Ajax!

robiono

Bericht door robiono » wo jan 30, 2008 10:36 pm

Rip Ajax

generaal

Bericht door generaal » wo jan 30, 2008 10:37 pm

Doei Edgar. Farfán zal je niet vergeten bij de return.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:37 pm

generaal schreef:off topic - vinden jullie ook niet dat Bakkal een kans in het grote Oranje moet krijgen? Ik vraag me af of Bassie hem oproept. Ik denk dat ie hem, net als Afellay, negeert.
Ja helemaal mee eens, alleen hij heeft gewoon te veel goede middenvelders voor zich in Oranje. Daar ligt het probleem ook niet, helaas is Bakkal geen verdediger!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:39 pm

Giacomo Puccini schreef:Davids zal een wedstrijdje of 4 aan z'n broek krijgen.. zoals ie vandaag speelde hoeven we daar niet echt rouwig om te zijn.
Kom op zeg, zoveel was dit nou ook weer niet. Wel gek dat niemand ziet dat Farfan ook na trapte nadat Davids dit had gedaan.

Frank

Bericht door Frank » wo jan 30, 2008 10:39 pm

Giacomo Puccini schreef:Davids zal een wedstrijdje of 4 aan z'n broek krijgen.. zoals ie vandaag speelde hoeven we daar niet echt rouwig om te zijn.
Twee keer met twee benen inkomen, doe maar een wedstrijdje of acht.... :kots:

[edit] ik zat al af te wachten wie de eerste zou zijn die zou zeggen dat het niet zo erg was.... [/edit]
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

generaal

Bericht door generaal » wo jan 30, 2008 10:42 pm

generaal schreef:off topic - vinden jullie ook niet dat Bakkal een kans in het grote Oranje moet krijgen? Ik vraag me af of Bassie hem oproept. Ik denk dat ie hem, net als Afellay, negeert.
Ja helemaal mee eens, alleen hij heeft gewoon te veel goede middenvelders voor zich in Oranje. Daar ligt het probleem ook niet, helaas is Bakkal geen verdediger!!
Bakkal als controleur lijkt me anders wel leuk om te proberen. Een Sneijder en Seedorf speelt hij er uiteraard niet uit, maar de achterste middenvelder lijkt mij een uitstekende positie in Oranje voor hem. Ook omdat hij dan nog goed kan doorschuiven ook. Bovendien is hij veel langer dan De Zeeuw en heeft hij een betere versnelling.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 30, 2008 10:42 pm

Frank schreef:

[edit] ik zat al af te wachten wie de eerste zou zijn die zou zeggen dat het niet zo erg was.... [/edit]
Die op Farfan vond ik niet zo ernsitg zoals de verslaggever het aan het verkondigen is. De 2de vind ik gewoon smerig en moet hard bestraft worden!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jan 30, 2008 10:43 pm

Kom op zeg, zoveel was dit nou ook weer niet. Wel gek dat niemand ziet dat Farfan ook na trapte nadat Davids dit had gedaan.
Ga weg man, die Davids spoort echt niet. Zulke overtredingen maken valt niet goed te praten maar met de Klassieker voor de deur is het ook nog eens heel heel dom. Hij kan zijn frustratie over een belabberde wedstrijd niet managen en laat zijn ploeggenoten in de steek. Triest dat hij nog een applaus krijgt ook.
Ajax!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 30, 2008 10:43 pm

Zo, weten we dat ook weer. PSV'ers: gefeliciteerd met het a.s. kampioenschap. :offtopic.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jan 30, 2008 10:48 pm

Frank schreef:

in de 2e helft krijgt Ajax 2 100% kansen die er niet ingaan. Ik zie bij Ajax alleen maar de lange bal.... Lange bal... Lange bal....... Terwijl er allemaal lange gasten daar staan :666.gif:
0-2 als je kijkt hoe simpel.. Dus kijk je hoe Loui ervoor staat zie je Waterman een blunder maakt en wat voor een.... :smallgrin.gif:
Dan je eigen aanvoerder :1evil.gif: :666.gif: hoe stom hoe stom en als je bedenkt dat Rotterdam zondag komt..

Maar goed zondag alleen maar prestige want allebei staan nu op 8 punten.

Maar bestuur jullie staan onder druk en voordat jullie allebei de "laan"uitgaan stel een trainer aan die "nu"beschikbaar is, want anders speel je met dit huidige Ajax waarin werkelijk alles misgaat en ze nog steeds elkaar niet weten te vinden nog geen eens Uefa cup.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Starring

Bericht door Starring » wo jan 30, 2008 10:49 pm

Adrie, ben je boos? Adrie: nou ja, ik ben wat terleurgesteld. Ach, man, ga weer de jeugd of Excelsior trainen! De top is veels te hoog gegrepen voor deze man.
AFCA!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 30, 2008 10:50 pm

Martin en A3 de taxi staat klaar , Valencia zoekt nog een trainer OPROTTEN Slappe Hap geen verkoop beleid maar een wereld aankoop beleid zoeken WE

Jaakke *donder* (klinkt wat beter) op naar een multinational je hebt niks te zoeken in de voetballerij en graag een nieuw bestuur en een hele technische staf

Die commissie is een aanfluiting en vriendjes politiek

Oppleuren met dit zooitje , geeft Ajax z'n spel en gezicht terug oprotten met die zakkenvullers

Plaats reactie