PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2008 10:41 pm

Zonde. PSV is gewoon een smerige vieze matige ploeg.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » wo mar 19, 2008 10:41 pm

Waardeloos, zucht, psv kampioen
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo mar 19, 2008 10:42 pm

Dag Rommedahl, Dag Backircoglu, Dag Luque, Dag Collin, Dag, Kuffour, Dag Delorge, Dag Urzaiz, Dag Jaakke, Dag Fontein, Dag de rest van het zooitje, en tot nooit meer ziens.... maar dan ook echt nooit meer.

Gaat zn bedje in en trekt 3 lakens over zich heen.
Pompiedom

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 19, 2008 10:42 pm

It ain't over till the fat lady sings!

Maar toch, ik heb (puur afgaande op LangsdeLijn) het gevoel dat we vandaag gewoon beter waren. Dat we hadden kunnen winnen. Dan doet dit erg veel pijn hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7389
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » wo mar 19, 2008 10:43 pm

Zwakke 2e helft en waardeloze wissels van Koster. Ipv alles of niks te spelen haalt hij 2 spitsen eruit voor een middenvelder en een spits. De angel was er meteen uit en Ajax helemaal machteloos voorin.
Beste spelers aan Ajax kant: Vertonghen en Silva. Slechtste Urby en Lindgren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 10:43 pm

Jöhnk schreef:Zelden zo'n kansloze exercitie gezien. Ajax kon geen moment dreigen.
Draak van een wedstrijd. Heel erg slecht. En saai. We hebben geen moment uitzicht op de overwinning gehad. Ajax heeft hard gewerkt, maar we missen de kwaliteit. Technisch en tactisch is het zwaar onder de maat.
PSV was net zo slecht, maar PSV hoefde niets. Dat is het verschil.

De titel is weg. :icon_idea.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo mar 19, 2008 10:46 pm

Shit. En dan verander ik mijn bet vlak voor de wedstrijd ook nog in overwinning terwijl ik gelijkspel had. :rules.gif:

Doodzonde dat er niet geforceerd werd. Had best gekund.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2008 10:46 pm

Trab schreef:Zwakke 2e helft en waardeloze wissels van Koster. Ipv alles of niks te spelen haalt hij 2 spitsen eruit voor een middenvelder en een spits. De angel was er meteen uit en Ajax helemaal machteloos voorin.
Beste spelers aan Ajax kant: Vertonghen en Silva. Slechtste Urby en Lindgren.
Ik vond het geen waardeloze wissels. Ik had nou niet het gevoel dat Leo en Suarez nog iets zouden klaarmaken. Dan probeer je het met KJH dieper in de spits en Perez en Rommedahl daarnaast. Het heeft ook geen zin om ballen erin te blijven pompen omdat die Gomes als een gek uitkomt en die ballen van achteruit voor die lompe boeren zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo mar 19, 2008 10:47 pm

Ik vond het geen waardeloze wissels. Ik had nou niet het gevoel dat Leo en Suarez nog iets zouden klaarmaken. Dan probeer je het met KJH dieper in de spits en Perez en Rommedahl daarnaast.
Onzin, als jemoet scoren, dan wissel je niet scorend vermogen voor een stelletje 2e rangs pauper voetballers.
Pompiedom

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7389
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » wo mar 19, 2008 10:49 pm

Rishi schreef:
Ik vond het geen waardeloze wissels. Ik had nou niet het gevoel dat Leo en Suarez nog iets zouden klaarmaken. Dan probeer je het met KJH dieper in de spits en Perez en Rommedahl daarnaast. Het heeft ook geen zin om ballen erin te blijven pompen omdat die Gomes als een gek uitkomt en die ballen van achteruit voor die lompe boeren zijn.
Kan wel zijn, maar Suarez en Leo hadden tenminste dreiging en de veldbezetting met 3 spitsen was goed. Met alleen Huntelaar en Rommedahl voorin speelden we ze helemaal in de kaart en was de hele organisatie weg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 10:52 pm

Ach, dat maakte weinig uit. Ajax heeft een ploeg vol fantasieloze schuifelaars. Hoe moet je dan iets afdwingen? De aanvallers stonden steeds tegen een overmacht aan verdedigers. Ajax is niet in staat zuiver te passen en de bal snel rond te spelen. Denk je dat Marc Overmars iets had kunnen klaarmaken in deze ploeg? Ik denk het niet.
Ajax speelde ook heel bang. Bang voor die ene tegentreffer. En laten we wel wezen, PSV heeft ondanks een triest verdedigende instelling de beste kansen gehad.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo mar 19, 2008 10:54 pm

Net Adrie Koster in de nabeschouwing. Zoals uit het spel al was op te maken gaf hij ook aan dat hij er op een gegeven moment ook voor heeft gekozen om voorzichtig te zijn zodat de 4 punten achterstand niet groter zou worden.

Even kijken of ik het goed begrijp. We staan dus 4 punten achter en hebben een zwaarder programma. Dan speel je tegen je directe concurrent feitelijk voor je laatste kans op de titel. En dan kies je er voor om de achterstand niet groter te laten worden i.p.v. dat je er alles aan doet om op één punt te komen? Mijn hemel.....dit heeft echt niks maar dan ook helemaal niks meer met Ajax te maken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo mar 19, 2008 10:55 pm

joey schreef:Ajax speelde ook heel bang. Bang voor die ene tegentreffer. En laten we wel wezen, PSV heeft ondanks een triest verdedigende instelling de beste kansen gehad.
Ja, vond je dat ze bang speelden? Ik vond het vooral erg onzorgvuldig. Af en toe slechte passes, Suarez speelde vandaag vooral met zichzelf... doodzonde. Ik had niet het idee dat dat met PSV te maken had, maar met Ajax zelf. Ajax speelde vooral het eerste kwartier beter.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 10:55 pm

Marillion schreef:Even kijken of ik het goed begrijp. We staan dus 4 punten achter en hebben een zwaarder programma. Dan speel je tegen je directe concurrent feitelijk voor je laatste kans op de titel. En dan kies je er voor om de achterstand niet groter te laten worden i.p.v. dat je er alles aan doet om op één punt te komen? Mijn hemel.....dit heeft echt niks maar dan ook helemaal niks meer met Ajax te maken.
Verbaast me helemaal niets. :1evil.gif:

Koster past ook niet bij Ajax. Lekker naar PSV laten gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo mar 19, 2008 10:57 pm

Denk een terechte uitslag, delen van de wedstrijd AJAX beter, andere delen Psv weer beter. Als AJAX alle resterende wedstrijden wint geef ik ze 50% kans op de schaal maar de kans dat ze alle resterende wedstrijden winnen schat ik op 20% ofzo.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » wo mar 19, 2008 10:59 pm

Rishi schreef:Zonde. PSV is gewoon een smerige vieze matige ploeg.
Ik geef je geen ongelijk. PSV is inderdaad een matige ploeg, mede door de behoudende intenties van Sef. Volgend seizoen wat meer samba in de ploeg met Huub Stevens...uhm....not!

Weer een kampioenschap.:hupajax.gif: Dat smaakt naar meer. :onfire.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mar 19, 2008 11:01 pm

brigade zuid schreef:Denk een terechte uitslag, delen van de wedstrijd AJAX beter, andere delen Psv weer beter. Als AJAX alle resterende wedstrijden wint geef ik ze 50% kans op de schaal maar de kans dat ze alle resterende wedstrijden winnen schat ik op 20% ofzo.
In de leer bij AR geweest?

Ik schat de kans dat Ajax kampioen wordt op 0 procent.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mar 19, 2008 11:03 pm

Geef die Koster ook maar een schop onder zijn kont !!!!.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » wo mar 19, 2008 11:03 pm

Marillion schreef:Net Adrie Koster in de nabeschouwing. Zoals uit het spel al was op te maken gaf hij ook aan dat hij er op een gegeven moment ook voor heeft gekozen om voorzichtig te zijn zodat de 4 punten achterstand niet groter zou worden.

Even kijken of ik het goed begrijp. We staan dus 4 punten achter en hebben een zwaarder programma. Dan speel je tegen je directe concurrent feitelijk voor je laatste kans op de titel. En dan kies je er voor om de achterstand niet groter te laten worden i.p.v. dat je er alles aan doet om op één punt te komen? Mijn hemel.....dit heeft echt niks maar dan ook helemaal niks meer met Ajax te maken.

Ik denk dat hij bedoelt dat psv nog punten gaat laten liggen. Waarom zou je het net doorboren als je een vernietigende psychologische oorlogsvoering achter de hand hebt? ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mar 19, 2008 11:03 pm

Voetske schreef:Geef die Koster ook maar een schop onder zijn kont !!!!.
Doe ik. :neutral.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7389
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » wo mar 19, 2008 11:03 pm

D_skilled schreef:
Ik geef je geen ongelijk. PSV is inderdaad een matige ploeg, mede door de behoudende intenties van Sef.
Irritante poepsnor met die vreselijk zachte g van hem.. Kan die gast echt niet meer horen :excited.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » wo mar 19, 2008 11:09 pm

Begrijp die Koster wel. Als je hier wint, speelt psv de laatste weken op volle concentratie en morsen ze geen punten meer. Nu sus je ze in slaap. Fantastische taktische zet om hier niet voor de winst te gaan.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 11:11 pm

joey schreef:Weer beeld.

Die 3-0 gaat moeilijk worden, Luuk.
De kansloze nederlaag ook, Joey
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 11:14 pm

LucaS schreef:
joey schreef:Weer beeld.

Die 3-0 gaat moeilijk worden, Luuk.
De kansloze nederlaag ook, Joey
Ach, dit voelt als een nederlaag. Hier hebben we niets aan.

KJH zei dat ze wat hem betreft 1 op 1 hadden kunnen gaan spelen. Waarom het dan niet gebeurde? Nou, ze hadden hun opdracht uitgevoerd. Pfffff...

Wat is het Nederlandse voetbal afgezakt. Dit zou de top moeten zijn. Tjonge. Een allerbelabberdst niveau. Verdedigen gebeurt niet meer door goed positie kiezen, maar door met zoveel mogelijk mensen in de weg lopen. Geen wonder dat je geen kracht hebt om voorin iets te doen. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door joey op wo mar 19, 2008 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 11:16 pm

Flauwekul, jij riep dat het een kansloze nederlaag zou worden
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie