Ajax Amsterdam-NAC Breda 12-12-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

Verdient het basiseltal het -door Van Basten gegeven- krediet?

Ja, ik weet zeker dat deze ploeg goed in elkaar steekt
10
28%
Ja, nog even aanzien
11
31%
Nee, ze hebben al genoeg tijd gekregen en het is nog steeds slecht: WIJZIGEN!
15
42%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za dec 13, 2008 5:39 pm

Thomas schreef:
Linkshalf op een driemansmiddenveld, ja. Dan ben je in mijn ogen geen flankspeler. Tegen Volendam stond hij op 10. Sinds AZ heeft hij er dus 1 keer gespeeld. Beetje weinig om z'n goede wedstrijden dit seizoen teniet te doen, vind ik. Sowieso reken ik hem niet af op die wedstrijden op een driemansmiddenveld. Duidelijke fout van de trainer.
Nou zeg je het zelf. AZ links voorin, Utrecht ook. Dat ie op 10 speelde tegen Volendam heb ik al gezegd. Stuk voor stuk dramawedstrijden. En ik zeg niet dat ie geen talent heeft, hij heeft beslist een serie goede wedstrijden gespeeld dit seizoen. Tot mijn grote verrassing. Ik postte tijdens die serie nog "zou het kwartje dan eindelijk bij hem vallen?". Maar nogmaals, ik vrees dat ie zo spelend als in de laatste wedstrijden zijn krediet bij MvB snel aan het verliezen is. Zoveel plekkies zijn er straks niet meer over, als iedereen weer fit is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za dec 13, 2008 5:41 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:Tja, nog eentje dan:Echte toppers in spe, blijven ondanks de bagger in een elftal, er altijd bovenuit steken ..
v/d Vaart kon ook niets meer in zijn laatste seizoenen. Is dan ook geen topper he. :excited.gif:
VDV was vet.


Sulejmani lijkt me trouwens ook niet afgetraind.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za dec 13, 2008 5:43 pm

Zuidema schreef:
Thomas schreef:
Linkshalf op een driemansmiddenveld, ja. Dan ben je in mijn ogen geen flankspeler. Tegen Volendam stond hij op 10. Sinds AZ heeft hij er dus 1 keer gespeeld. Beetje weinig om z'n goede wedstrijden dit seizoen teniet te doen, vind ik. Sowieso reken ik hem niet af op die wedstrijden op een driemansmiddenveld. Duidelijke fout van de trainer.
Nou zeg je het zelf. AZ links voorin, Utrecht ook. Dat ie op 10 speelde tegen Volendam heb ik al gezegd. Stuk voor stuk dramawedstrijden. En ik zeg niet dat ie geen talent heeft, hij heeft beslist een serie goede wedstrijden gespeeld dit seizoen. Tot mijn grote verrassing. Ik postte tijdens die serie nog "zou het kwartje dan eindelijk bij hem vallen?". Maar nogmaals, ik vrees dat ie zo spelend als in de laatste wedstrijden zijn krediet bij MvB snel aan het verliezen is. Zoveel plekkies zijn er straks niet meer over, als iedereen weer fit is.
:confused.gif:

Ik zeg dat hij sinds AZ uit dus maar 1 wedstrijd op de linker flank heeft gespeeld. Utrecht thuis. Toen speelde hij niet goed, maar ook niet opvallend slecht. Sinds hij weer op het middenveld geposteerd wordt gaat het echt slecht. Die jongen weet gewoon niet hoe hij moet lopen. Hij heeft echt geen flauw idee. Gewoon lekker laten backen of linksbuiten zetten wanneer Sulejmani niet kan spelen.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za dec 13, 2008 6:04 pm

Thomas schreef:
:confused.gif:

Ik zeg dat hij sinds AZ uit dus maar 1 wedstrijd op de linker flank heeft gespeeld. Utrecht thuis. Toen speelde hij niet goed, maar ook niet opvallend slecht. Sinds hij weer op het middenveld geposteerd wordt gaat het echt slecht. Die jongen weet gewoon niet hoe hij moet lopen. Hij heeft echt geen flauw idee. Gewoon lekker laten backen of linksbuiten zetten wanneer Sulejmani niet kan spelen.
Okee, misverstandje. Sinds Az is voor mij inclusief Az. Ik ben trouwens niet enthousiast over hem als back. Vond het wel prettig dat ie hangend links voorin kennelijk eindelijk een plekkie gevonden had waar ie zich wel okee voelde. Of hij niet opvallend slecht speelde ben ik het zeker niet mee eens. Maar ik zal verder niet aan 1 van je favorieten zitten, Thomas. Aan een falende Urby heb ik vandaag wel genoeg woorden besteed.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za dec 13, 2008 6:10 pm

Ik ben ook niet enthousiast over Urby als back. Zijn concentratie is matig, hij loopt steeds te pitten en dan is zijn tegenstander weg.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za dec 13, 2008 6:13 pm

Jouw mening respecteer ik, Zuidema. Ging me alleen even om de feiten. En Emanuelson is niet per definitie een favoriet van me. Ik vind vooral dat hij bij veel mensen juist vrijwel niets goed kan doen. Ik denk serieus dat ik nooit vergeet hoe die jongen laatst gedurende een prima wedstrijd bij de eerste slechte corner uitgefloten werd.

Vond overigens dat er gisteravond opvallend veel kutmongolen in het stadion zaten (of het waren dezelfde mensen als normaal, maar dan met drank op). Toen ik binnenkwam zaten er ook mensen op m'n plek en op de trap stonden allemaal 'fanatiekelingen' die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik vraag me dus af of die mensen ergens anders vandaan komen of dat ze er een keertje bij zijn gedurende een avondwedstrijd en dan meteen de die hard hooligan uit gaan hangen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za dec 13, 2008 6:14 pm

Thomas schreef:Jouw mening respecteer ik, Zuidema. Ging me alleen even om de feiten. En Emanuelson is niet per definitie een favoriet van me. Ik vind vooral dat hij bij veel mensen juist vrijwel niets goed kan doen. Ik denk serieus dat ik nooit vergeet hoe die jongen laatst gedurende een prima wedstrijd bij de eerste slechte corner uitgefloten werd.
Dat komt door zijn houding. Hij maakt een slome indruk, alsof het hem allemaal weinig interesseert. Zal wel schijn zijn, maar toch...
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za dec 13, 2008 6:16 pm

Dat denk ik ook, ja. Maar daar doe je niet zoveel aan. Als die jongen presteert moet hij ook op waarde geschat worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za dec 13, 2008 6:22 pm

Ik erg me soms aan hem, jij niet? Dan denk ik: 'Verdomme Urby, let nou eens op.' Toen hij die penalty weggaf tegen F. bijvoorbeeld. Toen trapte hij opzichtig in de val van Mols en vervolgens staat hij er zo stom bij, met die grote ogen... :excited.gif:

Hij kan het niet helpen, maar hij komt niet over als een jongen met wie je de oorlog wint.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za dec 13, 2008 6:23 pm

Thomas schreef:Jouw mening respecteer ik, Zuidema.
Dank. En wederzijds. Sowieso kan ik je bijdragen op AT zeer waarderen. :biggthumpup.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za dec 13, 2008 6:27 pm

joey schreef:Ik erg me soms aan hem, jij niet? Dan denk ik: 'Verdomme Urby, let nou eens op.' Toen hij die penalty weggaf tegen F. bijvoorbeeld. Toen trapte hij opzichtig in de val van Mols en vervolgens staat hij er zo stom bij, met die grote ogen... :excited.gif:

Hij kan het niet helpen, maar hij komt niet over als een jongen met wie je de oorlog wint.
Natuurlijk erger ik me wel eens aan hem. Sommige mensen hebben hun uitstraling inderdaad niet mee. En dat verschilt ook weer per bezigheid. Ik weet zeker dat een leraar van de middelbare school of een van m'n huidige docenten zou schrikken als ze mij op het voetbalveld bezig zouden zien, bijvoorbeeld.

Maar ik heb Emanuelson dit seizoen ook een paar keer erg boos zien worden. Uit bij Twente bijvoorbeeld. Toen werd hij echt pissig op de scheidsrechter. Normaal gesproken zou zoiets me weinig zeggen, maar bij Urby deed het me goed.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » za dec 13, 2008 6:40 pm

Thomas schreef:
Vond overigens dat er gisteravond opvallend veel kutmongolen in het stadion zaten (of het waren dezelfde mensen als normaal, maar dan met drank op). Toen ik binnenkwam zaten er ook mensen op m'n plek en op de trap stonden allemaal 'fanatiekelingen' die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik vraag me dus af of die mensen ergens anders vandaan komen of dat ze er een keertje bij zijn gedurende een avondwedstrijd en dan meteen de die hard hooligan uit gaan hangen?
Viel mij ook op inderdaad. Veel de zachte g gehoord. Ze hadden wel allemaal Ajaxspullen aan.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59081
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za dec 13, 2008 6:49 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:Tja, nog eentje dan:Echte toppers in spe, blijven ondanks de bagger in een elftal, er altijd bovenuit steken ..
v/d Vaart kon ook niets meer in zijn laatste seizoenen. Is dan ook geen topper he. :excited.gif:
Dan heb jij een andere van de Vaart gezien als ik, maar ach, dan vertel ik je niks nieuws hé .. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » za dec 13, 2008 6:51 pm

Niet veel meer dan normaal, maar dronken dagjesmensen zijn nou eenmaal een stuk irritanter dan nuchtere dagjesmensen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za dec 13, 2008 8:58 pm

Voetske schreef:
goodfella schreef:
Voetske schreef:Tja, nog eentje dan:Echte toppers in spe, blijven ondanks de bagger in een elftal, er altijd bovenuit steken ..
v/d Vaart kon ook niets meer in zijn laatste seizoenen. Is dan ook geen topper he. :excited.gif:
Dan heb jij een andere van de Vaart gezien als ik, maar ach, dan vertel ik je niks nieuws hé .. :aai.gif: :smallgrin.gif:
v/d Vaart liep als een natte krant te voetballen op het laatst. Maar goed, we zullen zien hoe goed deze spelers in de toekomst zullen worden.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7359
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » za dec 13, 2008 9:40 pm

Denk dat iedereen het met mij eens is als ik zeg dat Ajax-PSV dit seizoen de beste wedstrijd van Ajax tot nu toe was. Gelukkig zag V.Basten dat ook zo en hield hij een aantal wedstrijden vast aan dit elftal. Ik was dan ook voor het eerst dit seizoen blij met V.Basten.
Helaas heeft hij toch gemeend, na 2 ongelukkige wedstrijden tegen AZ en Utrecht en met het inpassen van die tuinkabouter in de spits, te moeten schuiven met het elftal. Voor mij is dit de belangrijkste oorzaak van het belabberde spel de afgelopen 2 wedstrijden.

Het schuiven betreft dan met name 2 posities. Die van de diepe spits, de nummer 9, en die van aanvallende middenvelder, de 10.
Allereerst de diepe spits positie. Suarez deed het daar uitstekend tegen PSV. De daaropvolgende wedstrijden waren iets minder, maar dat had mijn inziens niet zozeer te maken met de positie van diepe spits, maar meer met zijn vorm. Hij is gewoon minder in vorm de laatste wedstrijden. Tegen Nac speelde hij bijvoorbeeld weer vanaf de flank en was hij ook niet echt denderend.
Met het inpassen van tuinkabouter Cvitanich verzwak je het elftal op 3 posities. Ten eerste is hij een mindere spits dan Suarez, ten tweede mis je de creativiteit van Urby op links die het daar geweldig deed, ten derde verzwak je je middenveld door Urby op 10 of als controlerende middenvelder te laten spelen. Bovendien zijn Sulejmani, Cvitanich en Suarez teveel hetzelfde type voorin. Wat mij betreft dus gewoon Suarez in de spits en Urby op links handhaven.

Dan de 10 positie. Tegen PSV speelde Kennedy een prima wedstrijd. Hij miste alleen een grote kans, net zoals hij tegen Utrecht een grote kans mistte. Ik vind het echter belachelijk dat V.Basten hem hiervoor al na 35 minuten wisselt tegen Utrecht en vervolgens nooit meer bij de selectie haalt. Want wie van de huidige selectie van Ajax kan die positie beter invullen? Sulejmani? Is verdedigend te zwak. Zeker op dit moment. Urby? Is meer een dribbelaar vanaf de zijkant. De Jong? Moet het teveel van loopacties hebben, te weinig steekpass, raffinement.
Kennedy is ook geen topper, maar is sterk in de kleine ruimte, kan een steekpass geven, is niet te beroerd mee te verdedigen en heeft een goed gevoel om op de juiste momenten voor de goal te verschijnen. Tegen PSV en Utrecht mist hij dan die kansen, maar hij stond er wel. Ben ervan overtuigd dat wanneer V.Basten hem meer vertrouwen geeft hij vanzelf gaat scoren. Bij Twente scoorde hij ook veel als aanvallende middenvelder. Totdat Aissati weer fit is, zie ik geen beter alternatief.
Ik hoop dus dat V.Basten kapt met zijn experimenten met Urby, Cvitanich en De Jong, anders gaat het echt punten kosten.

En dan nog even over Oleguer. Wat ik het meest stuitende vindt aan de man, is dat hij totaal niet coacht. Bij dat misverstand met Vde Wiel waar de kans van Kolka uit ontstond, zou je toch denken dat hij vde Wiel even verbaal op zijn plaats zet of zo. Niks van dat alles. Ze draaien zich om alsof er niks gebeurd is. En zo waren er nog een paar van dat gevallen. Het is geen wonder dat er zoveel misverstanden ontstaan achterin. Als je niet met elkaar communiceert dan is het vragen om moeilijkheden.
Wat mij betreft halen we in de winterstop die lange uit Rio van FC Twente voor de positie van Oleguer. Die is verdedigend sterk, goed in de lucht, snel en durft in te schuiven. Hopelijk vraagt Twente niet de hoofdprijs. Maar v.Basten moet iets doen. Het schuiven met vde Wiel is geen optie. Die moet gewoon blijven backen.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za dec 13, 2008 10:14 pm

Zoals gewoonlijk weer een fraai stukkie, Trab. :biggthumpup.gif:

Maar wat doe je met Sulejmani? Op rechtsvoor? Lijkt me als linkspoot daar niet echt op zijn plek. Met Aisatti straks op 10 heb je verdedigend volgens mij ook een flink probleem.

Vwb Suarez: noemde het al eerder, maar hij lijkt de laatste wedstrijden net die fractie aan explosie, snelheid en zuiverheid te missen die hem anders zo verrassend voor verdedigers maakt. Zou het een kwestie van vermoeidheid zijn? Misschien tijd voor een weekje vakantie?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7359
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » za dec 13, 2008 11:13 pm

Zuidema schreef:Zoals gewoonlijk weer een fraai stukkie, Trab. :biggthumpup.gif:

Maar wat doe je met Sulejmani? Op rechtsvoor? Lijkt me als linkspoot daar niet echt op zijn plek. Met Aisatti straks op 10 heb je verdedigend volgens mij ook een flink probleem.

Vwb Suarez: noemde het al eerder, maar hij lijkt de laatste wedstrijden net die fractie aan explosie, snelheid en zuiverheid te missen die hem anders zo verrassend voor verdedigers maakt. Zou het een kwestie van vermoeidheid zijn? Misschien tijd voor een weekje vakantie?
Dank Nestor. Volgens mij kan Suljemani ook prima op rechts uit de voeten. Kan hij lekker switchen met Suarez of Kennedy.
Voor Aisatti zie ik eigenlijk twee plekken in het elftal. De eerste is als valse linksbuiten. Zeg maar zoals Sneijder het invulde tijdens het EK. Moet hij volgens mij ook goed kunnen. Heb hem daar vorig jaar in de voorbereiding op de competitie met PSV zien spelen tijdens een toernooi tegen ik meen AC Milan. Speelde hij voortreffelijk. Zou dan ten koste gaan van Urby.

En de 2e plek is de 10 positie. Natuurlijk is hij verdedigend kwetsbaar, maar daar tegenover staat dat hij een snelle denker is. Hij weet al waar hij de bal gaat spelen voordat hij hem ontvangen heeft. Dat inzicht hebben niet veel spelers hoor. In Nederland misschien alleen Luigi Bruins, Lasse Schone en in iets mindere mate Mounir El Hamdoui. Die laatste heeft verdedigend natuurlijk ook zijn beperkingen maar bij AZ lossen ze dat tactisch goed op met Martens en Mendez op de vleugels.

Weet niet wat het is met Suarez. Tot en met de wedstrijd tegen PSV speelde hij uitstekend (behalve Villa-uit). Tegen AZ had ik de indruk dat hij last van een blessure had die hij in de wedstrijd opliep. Tegen HSV vond ik hem ook onder zijn kunnen spelen. Hij oogde niet fris. Tegen Utrecht vond ik hem wel weer erg goed. Tenminste: qua dreiging en acties. helaas niet qua koelbloedigheid voor de goal.
Er wordt ook wel veel roofbouw op hem gepleegd natuurlijk. Ajax is zo afhankelijk van hem. Niet normaal. Hopelijk kan een fitte Sulejmani voor wat verlichting zorgen voorin, zodat niet alles op Suarez aankomt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59081
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 14, 2008 12:12 am

Aisatti een snelle denker.Vond hem bij Psv meer een te veel blijven lopen met de bal ... maar misschien heeft ie bijgeleerd ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 14, 2008 12:46 am

Maar je hebt Cvitanich dus al afgeschreven, Trab?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 14, 2008 9:49 am

Trab schreef:Hopelijk kan een fitte Sulejmani voor wat verlichting zorgen voorin, zodat niet alles op Suarez aankomt.
Dat doet Sulejmani al.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33892
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo dec 14, 2008 10:01 am

Lurling boos op arbiter Nijhuis

AMSTERDAM - Anthony Lurling had na afloop van Ajax-NAC Breda (3-0) geen goed woord over voor scheidsrechter Bas Nijhuis. De aanvaller van NAC was in de Amsterdam ArenA het slachtoffer van kwetsende spreekkoren.

"Op zich raken die me niet", aldus Lurling. "Ik ben inmiddels wel wat gewend. Bijna overal waar ik kom, krijg ik de ergste dingen naar mijn hoofd geslingerd. Maar wat me irriteert, is dat een scheidsrechter die zelf wordt beledigd, binnen twee minuten door de stadionspeaker laat omroepen dat de spreekkoren moeten stoppen. En soms wordt er zelfs gestaakt. De Ajax-supporters hadden het ruim drie kwartier op mij gemunt, maar Nijhuis deed helemaal niks."
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7359
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » zo dec 14, 2008 10:01 am

Voetske schreef:Aisatti een snelle denker.Vond hem bij Psv meer een te veel blijven lopen met de bal ... maar misschien heeft ie bijgeleerd ...
Volgens mij ben je in de war met Affelay.. Aisatti is: 1 keer raken, het zien van de 3e man. Kortom een echte Ajax-voetballer. Helaas wordt er bij hem teveel de nadruk gelegd op wat hij niet kan, het fysieke aspect, dan op wat hij wel kan. Maar wat willen we nou, allemaal hardlopers? Aisatti is onderscheidend. Laat anderen, een Enoh en Lindgren bijvoorbeeld, maar het vuile werk voor hem opknappen.
Heb trouwens Aisatti altijd 10 klassen beter gevonden dan Affelay. Affelay loopt veels te lang met de bal en gaat te vaak voor de actie. In de Eredivisie komt hij er nog mee weg, maar Europees leidt hij constant balverlies.


Thomas schreef:Maar je hebt Cvitanich dus al afgeschreven, Trab?
Haha. Laat ik het zo zeggen Thomas. De enige hoop die ik nog heb dat het toch nog goedkomt met die jongen, is dat jij het wel in hem ziet zitten..

Weet het niet Thomas. Hij oogt gewoon niet. Hij straalt niks uit. Weet niet hoe hij in Argentinie speelde, maar hij lijkt mij een spits die beter functioneert naast of om een sterke targetman.
Snap daarom ook niet de beweegredenen om het te halen. In de Ajax-traditie is de spits toch meestal een sterke spits die als aanspeelpunt kan fungeren. Type Kluivert, Zlatan, v.Basten of Huntelaar in iets mindere mate.

Hoorde v.Basten voor de wedstrijd tegen NAC zeggen dat hij meer beweegt als Klaas-Jan en hierdoor ruimte moet maken voor anderen (o.a. De Jong). Zal allemaal wel. Vind juist die 3 voorin teveel van hetzelfde. En De Jong wil ik niet op 10 zien. Al die lopers op het middenveld. Bah. Wil een speler met inzicht op het middenveld, die een steekpass kan geven.

By the way: vindt Lindgren sinds HSV (was hij man of the match wat mij betreft) weer wat beter spelen.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7359
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » zo dec 14, 2008 10:10 am

goodfella schreef:
Dat doet Sulejmani al.
Te weinig. Bijna elke aanval loopt via Suarez. Suljemani komt soms hele stukken in een wedstrijd niet voor. Hij moet veel dwingender worden. Tegen NAC lag het niet alleen aan hem. Urby die achter hem stond kwam ook nauwelijks aan de bal. Dan krijgt Sulejmani automatisch ook nauwelijks ballen.
Als Sulejmani weer op het niveau komt van Heerenveen-Ajax vorig jaar, dan is onze voorhoede niet meer te stoppen. Met een Urby erbij en Aissati erachter.. Niet verkeerd hoor.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 14, 2008 10:14 am

Trab schreef:
goodfella schreef:
Dat doet Sulejmani al.
Te weinig. Bijna elke aanval loopt via Suarez.
Sulejmani beslist Ajax - PSV, zorgt voor een punt tegen Utrecht en geeft de assist voor de gelijkmaker tegen Volendam. Voor een speler die nog niet helemaal topfit is, is dat lang niet slecht. Ik mag toch hopen dat hij na de winterstop helemaal gaat vlammen.

Plaats reactie