AFC AJAX - ADO Den Haag 28-12-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 30, 2008 8:03 pm

brigade zuid schreef:
Scherrer schreef: Voor de rest gaat het uiteraard niet alleen om effectiviteit in cijfers als doelpunten of assists, maar ook om het spel in het geheel. Suarez vind ik veel gevaarlijker en actiever dan Sulejmani. Het totaal-plaatje van hem valt me gewoon nogal tegen tot op dit moment.
Precies zo bedoel ik het ook, zn cijfers zoals Johnk weergeeft daar kun je idd weinig van zeggen maar je ziet hem gewoon niet veel. Maar net als jou heb ik er ook nog wel vertrouwen in dat dat nog wel gaat komen, hij heeft het bij H'veen al laten zien dat ie het wel kan.
Dan zijn we het eens, alleen vind ik het woord teleurstellend te zwaar klinken. Daarvoor doet hij toch te veel goed.

Het lijkt me trouwens niet meer als redelijk dat je het aantal gespeelde minuten meeweegt. Iemand die 3 wedstrijden speelt kan geen 30 doelpunten maken.
In die wedstrijd tegen Feyenoord stond ie nog geen 10 minuten op het veld.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di dec 30, 2008 9:40 pm

Thijs schreef: Achteraf bezien is Suarez wel meer waard dan 8 miljoen. En ik vond dat toen veel te veel. Nouja, ik maak me geen zorgen. Sulejmani komt er wel.
Ik vond die 8 miljoen per definitie al een koopje. Ajax gaat grof geld verdienen aan de aanvallers.

Huntelaar
Suarez
Sulejmani
Cvitanich

40 Miljoen euro gekost en tot nu toe is Huntelaar voor 27 miljoen verkocht. Bewijst maar weer eens dat je met geld, geld kunt maken.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di dec 30, 2008 10:41 pm

Het kan zeker, maar ergens houdt het op. Je kunt spelers alleen maar doorverkopen als er clubs zijn die zoveel willen uitgeven, zoals Real (al vraag ik me af of ze achteraf ook nog zo blij zijn met Huntelaar :smallgrin.gif: ).

Er zijn natuurlijk wel wat ontwikkelingen die een schaduw werpen over de grote transfers in de toekomst, zoals de kredietcrisis en de 6+5-regeling.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » di dec 30, 2008 11:39 pm

Hoezo zal de 6+5 regeling een probleem zijn voor de Madrilenen? Real zit toch al goed met 6 Nederlanders? ;)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di dec 30, 2008 11:44 pm

:ajaxsmiley.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo dec 31, 2008 10:26 am

Jinne schreef:Hoezo zal de 6+5 regeling een probleem zijn voor de Madrilenen? Real zit toch al goed met 6 Nederlanders? ;)
:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo dec 31, 2008 11:02 am

Duke schreef:Het kan zeker, maar ergens houdt het op. Je kunt spelers alleen maar doorverkopen als er clubs zijn die zoveel willen uitgeven, zoals Real (al vraag ik me af of ze achteraf ook nog zo blij zijn met Huntelaar :smallgrin.gif: ).

Er zijn natuurlijk wel wat ontwikkelingen die een schaduw werpen over de grote transfers in de toekomst, zoals de kredietcrisis en de 6+5-regeling.
Een exceptioneel talent als Sneijder zal altijd voor de hoofdprijs weggaan. Daarnaast zal Ajax dus ook minder betalen voor een Elia et cetera.

Plaats reactie