Ajax-Heerenveen 31-01-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo feb 01, 2009 12:16 pm

joey schreef:
Deze selectie is in principe goed genoeg om kampioen te worden. Ik zie geen sterkere in Nederland.
Ben ik niet met je eens. Wat betreft die 14-15 spelers individueel zeker. Maar daaronder heb je een kluit spelers die direct een forse stap terug zijn, als je daar een beroep op moet doen. Sno, Anita, Schilder, De Jong noem ze maar op. Elke tegenstander zal graag van zulke zwakke plekken profiteren. Voor de wedstrijd hield ik mijn hart al vast met de linkerflank Schilder-Anita-Urby. Het meeste gevaar kwam inderdaad over links, terwijl juist rechts Heerenveens grote kleine man Pranjic rondloopt.
joey schreef: Te weinig voetbalhersens blijft een probleem. Op welke positie dan ook. Eén speler met weinig voetbalhersens kun je er nog bij hebben, maar wij hebben er een hoop.
True. Zal wel iets met onze scouting te maken hebben en met de veranderde internationale transferverhoudingen (Bosman enz) dat wij niet gemakkelijk meer spelers met meer dan 1 hersencel binnen kunnen krijgen. We moeten kennelijk roeien met de riemen die we hebben.

Daarmee wordt het dus des te urgenter dat deze jongens gedrild worden in het teamwork. Bijna als in militaire dienst, waar je ook vaak met een stel ongelooflijke domkoppen te maken kon krijgen. Dus oeverloos trainen op bv positiespel met een noodzakelijkerwijs simpel speelplan met duidelijke taken. Waarin de heren uiteindeliijk hopelijk een stukje inzicht ontwikkelen en er naar kunnen handelen. Zelf iets kunnen oplossen is er kennelijk amper bij. Laat staan coachen en corrigeren in het veld. Zo wordt het dus een heel erg belangrijke verantwoordelijkheid voor de coach. Veel belangrijker als voorheen.
wimpey schreef:Dan zie je ook dat MVB als trainer nog een lange weg te gaan heeft. Z'n opstellingen tegen Groningen en H'veen klopten gewoon niet.
Zijn argument van zo min mogelijk schuiven kan ik op zich wel billijken. Anders valt het beetje automatisme wat je nog hebt helemaal weg. De poppetjes-invullerij bevalt me echter zeker niet. De voorbeelden zijn al gegeven op AT. Helaas hebben we geen zicht op wat er op de trainingen gebeurt. Voor Lindgren kwam de wedstrijd te vroeg en mogelijk was Anita deze week veel beter bezig dan Sarpong. Tja...

Van de wissels snap ik ook bitter weinig. Okee, je zet 3 kleine snelle jongens op die lange boomstammen van Heerenveen. Op zich kan dat werken. Maar dan moet je niet gaan pompen door de lucht. Juist dan moet je over de grond met combinaties en passeerwerk de zaak uitspelen. Iets wat Ajax sowieso gisteravond met al zijn speedy gedoe niet kon.

Wat me vooral frappeert is na die vechtzege tegen Nec met 10 man de twee uitersten daarna. Tegen Groningen nogal lauw en veel te laat wakker, tegen Heerenveen veel te opgefokt, waardoor de ploeg zichzelf voorbij liep. Ook trouwens een teken van armoede als je het met vrijwel uitsluitend inzet en felheid probeert te forceren en niet meer de klus met voetbal weet te klaren. Hoe dan ook, die uitersten zullen wel met de labiliteit van de ploeg te maken hebben (euforie na Eniesee, nog in de wolken tegen Groningen en je te graag willen rehabiliteren tegen H'veen). Maar ook hierin heeft Van Basten een verantwoordelijkheid: hoe stoom ik mijn elftal klaar voor een wedstrijd? Hoe bespeel ik ze mentaal? Hoe hou ik de beentjes bij de heren op de grond enz. Daarvan uitgaande scoort MvB hier een hele dikke onvoldoende.

En ik blijf na vanavond met het knagende gevoel zitten: kan Van Basten überhaupt wel een team smeden met een goede logische organisatie, met goed teamwork, automatismes en positiespel? Afgezien van de spelers waar ie mee moet werken? Deze discussie is al vaker langsgekomen op AT, maar ik kan op dat punt MvB vooralsnog bar weinig waarderen. Bij NL was ie al erg afhankelijk van individuele bevliegingen in voornamelijk draken van wedstrijden. Bij Ajax is het eigenlijk niet veel anders. Zeker, tot Nec was het allemaal wat verzorgder dan bij zijn voorgangers Adri en HtC (of was het eerder minder slecht?), maar het houdt nog steeds niet over na een half jaar. En ik begin te vrezen dat het bij cosmeticawerk zal blijven. Door de capaciteiten van de spelers, maar ook zeker door die van de coach.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo feb 01, 2009 12:44 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo feb 01, 2009 12:22 pm

Ik zit net het wedstrijdverloop via AT te lezen en ik dacht precies hetzelfde toen ik gisteren zat te kijken.

Het was 120km/u voetbal zonder overleg en structuur. In de eerste helft was Ajax alleen op felheid beter, voetbaltechnisch waren ze nooit beter dan Heerenveen.

Kansen zijn er ook nauwelijks geweest voor Ajax. Sulejmani? Suarez? Alemaal onzichtbaar.

We missen echt een nummer 10 (Litmanen!!!!!) die box-to-box kan spelen en vooral de lijnen kan uitzetten.

En dan Steek...... tsja... zegt u het maar..... Het is frappant dat de punten vooral worden verloren als hij op doel staat. Hij is zeker een goede keeper, maar pakt geen punten. Die vrije trap van Pranjic was niet hard en niet zuiver. Hij had em moeten hebben. PUNT

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo feb 01, 2009 12:25 pm

Dat gevoel over Steek heb ik ook. :blush.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo feb 01, 2009 12:31 pm

Klopt Gangstarib, het was 120 km/u voetbal gisteren zonder enig overleg. Hopelijk zie ik ooit nog een Ajax dat een dergelijk tempo wel aan structuur en overleg kan koppelen. Dit seizoen is het echter voorbij. Misschien was de uitspraak van van Basten vorige week dat het wel heel moeilijk zou worden achteraf niet echt verstandig.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo feb 01, 2009 12:33 pm

Neefkens schreef:Dat gevoel over Steek heb ik ook. :blush.gif:
Idem. In de 16 en in de lucht zijn Stekel en Vermeer beiden niet bepaald geweldig. Maar op de lijn (zeker in de reflexen) en opbouwend lijkt Vermeer me beter dan Stekel. Dilemma voor MvB: haal ik Stekel er af en blijf ik met een afgebrande keeper zitten of geef ik hem voorlopig maar het vertrouwen met de hoop op betere tijden?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo feb 01, 2009 12:44 pm

Stekelenburg is nog lang niet de oude, maar het zou ook wel heel apart zijn als je hem wisselt. Aan de andere kant leveren deze wedstrijden hem niks op, behalve schaamte. Ik weet hoe mentaal zwaar het is om totaal niet te presteren terwijl je na een nare blessure zo gebrand ben om je te laten gelden. Dan ben je totaal ontgoocheld, ik denk dat hij er bij gebaat is om achter de schermen keihard te werken om weer zijn niveau te halen. Dat betekent dat je Vermeer opstelt, in ieders belang.

Dat betekent 'veel oefenpartijtjes spelen op de training', daarbij is de gehele ploeg gebaat aangezien iedereen nog zoekende is in het veld. Het is knotsvoetbal. Bijna iedereen moet zijn draai nog gaan vinden.
Ook Suarez speelt waardeloos de laatste weken, maar blijkbaar durft Marco hem niet te wisselen. Wel Dario en Sulejmani, die veel meer inbreng hadden. En Emanuelsson voorin, tsja zeg het maar. Is hij een aanvaller?

Dat eigen talenten niet gelijkwaardig zijn aan de top15 is onze eigen schuld, door ze simpelweg niet de aansluiting te bieden met het Ajaxniveau als ze nog niet helemaal doorgebroken zijn. Dat doorbreken wordt ook heel erg afgehouden, want ik heb Anita nog geen wedstrijd zien spelen waarin ik dacht: wat doet hij in Ajax1?. Daarnaast vond ik Anita wel een speler die durfde te voetballen, ging het een en het ander mis maar hij deed tenminste wat van hem gevraagd werd. Ik vond ook Schilder sterk in de duels, i.t.t. VD Wiel die ook totaal niet goed speelde. Wielaert en Vermaelen als centraal duo, ik vind het maar mager. Ik had het al voorspeld dat Marco niet van zijn fouten had geleerd en weer in grote lijnen dezelfde ploeg het veld in zou sturen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 01, 2009 1:28 pm

GangstaRiB schreef:Die vrije trap van Pranjic was niet hard en niet zuiver. Hij had em moeten hebben. PUNT
Die goal was voor het grootste gedeelte de fout van de muur.. Jan van Halst liet gisteren in de slomo zien dat er in het midden van de muur zo twee wegspringen (Schilder en nog 1) waardoor de bal er zo doorheen kon.. het zag er echt niet uit.. maargoed Steek had die bal ook moeten hebben misschien.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo feb 01, 2009 1:30 pm

GangstaRiB schreef:Ik zit net het wedstrijdverloop via AT te lezen en ik dacht precies hetzelfde toen ik gisteren zat te kijken.

Het was 120km/u voetbal zonder overleg en structuur. In de eerste helft was Ajax alleen op felheid beter, voetbaltechnisch waren ze nooit beter dan Heerenveen.

Kansen zijn er ook nauwelijks geweest voor Ajax. Sulejmani? Suarez? Alemaal onzichtbaar.

We missen echt een nummer 10 (Litmanen!!!!!) die box-to-box kan spelen en vooral de lijnen kan uitzetten.

En dan Steek...... tsja... zegt u het maar..... Het is frappant dat de punten vooral worden verloren als hij op doel staat. Hij is zeker een goede keeper, maar pakt geen punten. Die vrije trap van Pranjic was niet hard en niet zuiver. Hij had em moeten hebben. PUNT
een goed keeper pakt punten.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo feb 01, 2009 1:36 pm

brigade zuid schreef:
GangstaRiB schreef:Die vrije trap van Pranjic was niet hard en niet zuiver. Hij had em moeten hebben. PUNT
Die goal was voor het grootste gedeelte de fout van de muur.. Jan van Halst liet gisteren in de slomo zien dat er in het midden van de muur zo twee wegspringen (Schilder en nog 1) waardoor de bal er zo doorheen kon.. het zag er echt niet uit.. maargoed Steek had die bal ook moeten hebben misschien.
Het zag er niet goed uit, maar wat ik niet begrijp is dat keepers zo op hun muurtje vertrouwen. Ik (als amateurvoetballer) gebruike altijd de muur omdat de keeper altijd die hoek vrijlaat.... Als de bal over de muur is, grote kans dat de keeper dan ook te laat is. Steek moet gewoon in het midden van z'n goal staan en dan heeft ie de bal zonder dat ie hoeft te duiken.

Steek had deze bal moeten hebben. Een keeper moet een team door zware tijden kunnen heenhelpen en Steek heeft dat nog nooit gedaan.

En het gaat me niet eens om die vrije trap, bij alles vind ik Steek een beetje suf ogen. Ballen die tussen keeper en verdediging vallen etc etc etc. Vermeer was een stuk alerter.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo feb 01, 2009 1:38 pm

je ziet de verschil van Psv met of zonder Gomes. Maar Ajax, we geven nooit geld aan goede defenders of een goede keeper.

Stel Ajax 95 voor zonder Vd Sar en met Stekelenburg...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 1:53 pm

Zuidema schreef:
joey schreef:
Deze selectie is in principe goed genoeg om kampioen te worden. Ik zie geen sterkere in Nederland.
Ben ik niet met je eens. Wat betreft die 14-15 spelers individueel zeker. Maar daaronder heb je een kluit spelers die direct een forse stap terug zijn, als je daar een beroep op moet doen. Sno, Anita, Schilder, De Jong noem ze maar op.
En jij denkt dat het bij de concurrentie anders is? Nederlandse clubs hebben nu eenmaal geen brede basis.

Welke spelers van Heerenveen zouden bij Ajax in de basis staan? Niemand of bijna niemand, schat ik. En toch verliezen we? We verliezen omdat het ontbreekt aan positiespel, organisatie, automatismen. Dat zijn dus trainbare zaken.

Cruijff en Van Gaal hadden het continu over taken. Spelers moesten hun taak doen. Spelers hadden een duidelijke opdracht. Weten de spelers van nu wat ze moeten doen? Het heeft er alle schijn van dat ze maar wat aanrommelen.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 01, 2009 2:16 pm

Twente doet wel hard zn best om een beetje mee te werken.. nog steeds 0-0

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 01, 2009 2:17 pm

brigade zuid schreef:Twente doet wel hard zn best om een beetje mee te werken.. nog steeds 0-0
Klopt, maar zij zijn wel constant dreigend en dichtbij een doelpunt.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo feb 01, 2009 2:18 pm

Zlatan Son of God schreef:
brigade zuid schreef:Twente doet wel hard zn best om een beetje mee te werken.. nog steeds 0-0
Klopt, maar zij zijn wel constant dreigend en dichtbij een doelpunt.
Zij spelen dan ook met 11 man en tegen een middenmoter.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 01, 2009 2:20 pm

AJAX won thuis ook niet van Utreg.. snap er niks van.. zo veel bijzonders is dat toch niet.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 01, 2009 2:20 pm

Thijs schreef:
Zlatan Son of God schreef:
brigade zuid schreef:Twente doet wel hard zn best om een beetje mee te werken.. nog steeds 0-0
Klopt, maar zij zijn wel constant dreigend en dichtbij een doelpunt.
Zij spelen dan ook met 11 man en tegen een middenmoter.
Ajax speelde tegen een van de slechtste verdedigingen van de competitie

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » zo feb 01, 2009 2:24 pm

Ik blijf erbij dat het 1e halfuur helemaal niet zo slecht was. Het tempo was misschien te hoog maar so what. Liever te snel dan een trage opbouw. Bovendien was iedereen fel in de duels. En het was echt niet alleen maar peren naar voren. Vde Wiel kwam regelmatig door op rechts en Schilder ook een paar keer op links.
Het feit dat we weinig kansen creerden, komt puur door een uit vorm zijn de Suarez en door Sulejmani die zijn draai nog moet vinden.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo feb 01, 2009 2:28 pm

Trab schreef:Ik blijf erbij dat het 1e halfuur helemaal niet zo slecht was. Het tempo was misschien te hoog maar so what. Liever te snel dan een trage opbouw. Bovendien was iedereen fel in de duels. En het was echt niet alleen maar peren naar voren. Vde Wiel kwam regelmatig door op rechts en Schilder ook een paar keer op links.
Het feit dat we weinig kansen creerden, komt puur door een uit vorm zijn de Suarez en door Sulejmani die zijn draai nog moet vinden.
Nu nog?

Het is toch triest dat als een speler uit vorm is je geen vervanging hebt?
Maar dan die wissel van gisteren avond: Cvitanich eruit Leo erin? terwijl die andere 2 nog slechter waren.... en ook uit vorm.
Leo kwam erin en zag ik alleen maar vallen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 01, 2009 2:32 pm

Tja, volgens mij is er de gehele wedstrijd nooit sprake geweest van ook maar enige opbouw ...

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 01, 2009 2:33 pm

999 schreef:Tja, volgens mij is er de gehele wedstrijd nooit sprake geweest van ook maar enige opbouw ...
Idd een opbouw was niet mogelijk in de flipperkast genaamd ArenA.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » zo feb 01, 2009 2:45 pm

brigade zuid schreef:
GangstaRiB schreef:Die vrije trap van Pranjic was niet hard en niet zuiver. Hij had em moeten hebben. PUNT
Die goal was voor het grootste gedeelte de fout van de muur.. Jan van Halst liet gisteren in de slomo zien dat er in het midden van de muur zo twee wegspringen (Schilder en nog 1) waardoor de bal er zo doorheen kon.. het zag er echt niet uit.. maargoed Steek had die bal ook moeten hebben misschien.
schilder en vooral emanuelson

en verder was het niet zo heel slecht; we kwamen tot 2x alleen voor de keeper tegen een ultra verdedigend heerenveen. verder nog wat momenten met suarez en emanuelson waar de laatste pass net niet was.

Zelfs met een man meer wist heerenveen echt niets te doen. Schandalig van deze ooit zo leuk spelende ploeg.
na die rooie kaart was de wedstrijd gelopen. Heerenveen wilde niet , en kreeg het gelukje met die vrije trap en ajax kon niet meer

Wat zijn trouwens suarez en sulijumanji uit vorm.. mijn god..
Anita deed het trouwens niet zo heel slecht. Won verassend veel duels.

we hebben geen echte vleugelspelers en een breekijzer is ver te zoeken. Wat nou als cvita geblesseerd raakt?

Leo in de spits? (vreemde wissel was dat trouwens)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » zo feb 01, 2009 3:30 pm

mattie schreef:
Het is toch triest dat als een speler uit vorm is je geen vervanging hebt?
Maar dan die wissel van gisteren avond: Cvitanich eruit Leo erin? terwijl die andere 2 nog slechter waren.... en ook uit vorm.
Leo kwam erin en zag ik alleen maar vallen.
Ajax is gewoon afhankelijk van Suarez. Die jongen creeert zowat iedere kans bij Ajax dit seizoen. Als hij dan uit vorm is dan heb je automatisch minder kansen. Zeker als ook Sulejmani uit vorm is. En voor de rest hebben we weinig scorend vermogen. Urby is geen doelpuntenmaker en onze 2 controlerende mensen ook niet. Cvitanich is weer afhankelijk van de ballen die hij krijgt van Suarez en Sulejmani.
Als je het vergelijkt met AZ (Dembele, Ari, Pelle, El Hamdaoui, Lens + creatieve/scorende middenvelders als Martens, De Zeeuw, Mendes) en PSV (Koevermans,Lazovic,Toivonen,Dsudzak,Amrabat,Affelay,Bakkal), dan is het maar magertjes voorin en qua creatieve middenvelders bij Ajax.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 01, 2009 3:34 pm

Trab schreef:
mattie schreef:
Het is toch triest dat als een speler uit vorm is je geen vervanging hebt?
Maar dan die wissel van gisteren avond: Cvitanich eruit Leo erin? terwijl die andere 2 nog slechter waren.... en ook uit vorm.
Leo kwam erin en zag ik alleen maar vallen.
Ajax is gewoon afhankelijk van Suarez. Die jongen creeert zowat iedere kans bij Ajax dit seizoen. Als hij dan uit vorm is dan heb je automatisch minder kansen. Zeker als ook Sulejmani uit vorm is. En voor de rest hebben we weinig scorend vermogen. Urby is geen doelpuntenmaker en onze 2 controlerende mensen ook niet. Cvitanich is weer afhankelijk van de ballen die hij krijgt van Suarez en Sulejmani.
Als je het vergelijkt met AZ (Dembele, Ari, Pelle, El Hamdaoui, Lens + creatieve/scorende middenvelders als Martens, De Zeeuw, Mendes) en PSV (Koevermans,Lazovic,Toivonen,Dsudzak,Amrabat,Affelay,Bakkal), dan is het maar magertjes voorin en qua creatieve middenvelders bij Ajax.
IDD creative middenvelders, die zijn er niet en MvB is blind dat hij dit niet ziet. En daardoor ze ook deze transferperiode niet worden gehaald of eventueel een jeugdig talent er neer wordt gezet..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 01, 2009 5:15 pm

Met spelers als Urby leuk tot aan de middenlijn en Anita en een bank met wisselvallige spelers worden we nooit kampioen.

Sulejmani is het adhd kind voorin Suarez is een speler met bevliegingen maar geeft momenteel niet thuis. Dario zie ik wel als pluspunt en eigenlijk de meeste slimmers spelers zijn Gabri en Vertonghen.

Stekelenburg was weer slecht aanwezig bij die goal . Vermeer had die bal gehad.

Kortom het seizoen is voorbij veel plezier verder allemaal ik heb er ff geen zin meer in. :kots:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Bericht door Demosthenes » zo feb 01, 2009 5:42 pm

MvB heeft de selectie nu wel al lange tijd bij zich (Was zijn klacht de eerste maanden, hij kon nooit met een volledige selectie trainen) maar nog geen automatismen.

We zijn sinds het vertrek van Wesley Sneijder de scorende middenvelder kwijt, ook Aisatti is dat niet, Urby Gabri, Lindgren, Enoh zullen de vijf doelpunten per niet halen, vrees ik, Wesley Sneijder alleen wel tegen de 20 doelpunten (weet het exacte aantal niet in zijn laatste seizoen)

Spelers kunnen uit vorm zijn, ook je sterspeler, maar als je Oleguer, Wielaart, Aisatti, Enoh, Sno, Sulejmani, Cvitanich koopt en uit je (basis)selectie verdwijnen alleen Heitinga en Davids (en later KJH) dan mag je iets verwachten. MvB kreeg Carte Blanche.

Het rapport Coronel, is er nog iemand die erover spreekt? of is het de weg van het rapport-Peter Bosz gegaan?

Plaats reactie