Ajax - Willem II 12-04-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 10:17 am

Neefkens schreef:
Zuidema schreef:
Neefkens schreef:Maar als jij liever de complottheorie wil gaan uitwerken, ga vooral je gang.
Je gaf zelf de aanzet met Rikkie, Neefkens... :666.gif: :wink.gif:
Klopt, ik wilde kijken of voetje zou happen.... :ajaxsmiley.gif:
Befkens ik heb in heel deze Vertonghen discussie niet een keer het woord van de Boog gebruikt.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door El Clavo » ma apr 13, 2009 10:29 am

999 schreef:
Dan zou ik er de laatste 12 wedstrijden toch maar eens bij halen van deze stabiele middenmoter.Maar mag ik de tegenstand(er) er bij betrekken w.b. wat ik zie op het veld.Er waren momenten dat AJAX spelers eerst nog een potje konden dammen voordat men " iets " in de weg werd gelegd door de Willem II spelers.Dat heeft dus niks met of dat het een leuk schouwspel was te maken.

Of ga je ook roepen dat als een Audi een lelijk eendje er uit rijdt dat dat een topprestaties is ?.
Ow dus de laatste 12 wedstrijden tellen wel, maar de 18 ervoor niet? Het probleem is dat als Ajax makkelijk wint het aan de tegenstander lag, maar als Ajax verliest ligt het wel aan Ajax. Dat denkbeeld wordt een beetje zielig. Wees gewoon eens blij met een klinkende uitslag. Lekker voor het doelsaldo. Lees het commentaar van Demouge nog maar eens. Ajax speelde gewoon te goed en ik begrijp niet waarom sommige moeite hebben om dat eens een keer uit hun strot te krijgen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 10:41 am

El Clavo schreef:
999 schreef:
Dan zou ik er de laatste 12 wedstrijden toch maar eens bij halen van deze stabiele middenmoter.Maar mag ik de tegenstand(er) er bij betrekken w.b. wat ik zie op het veld.Er waren momenten dat AJAX spelers eerst nog een potje konden dammen voordat men " iets " in de weg werd gelegd door de Willem II spelers.Dat heeft dus niks met of dat het een leuk schouwspel was te maken.

Of ga je ook roepen dat als een Audi een lelijk eendje er uit rijdt dat dat een topprestaties is ?.
Ow dus de laatste 12 wedstrijden tellen wel, maar de 18 ervoor niet? Het probleem is dat als Ajax makkelijk wint het aan de tegenstander lag, maar als Ajax verliest ligt het wel aan Ajax. Dat denkbeeld wordt een beetje zielig. Wees gewoon eens blij met een klinkende uitslag. Lekker voor het doelsaldo. Lees het commentaar van Demouge nog maar eens. Ajax speelde gewoon te goed en ik begrijp niet waarom sommige moeite hebben om dat eens een keer uit hun strot te krijgen.
Zielig ?, wat is er zielig als je de weerstand van de tegenstander betrekt in het analyseren van de wedstrijd ?.Jij bent degene die het heeft over een stabiele middenmoter.Nu die stabiele middenmoter staat 7 punten van het degradatie groepje af.Moet toch niet gekker worden ( vermakelijke wedstrijd, zoals ik al eerder schreef ) ..

Lat weet je wel ..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door goodfella » ma apr 13, 2009 10:59 am

Als Ajax wint is het geen graadmeter. Als Ajax gelijkspeelt is het wel een graadmeter. Wie snapt hem nog.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Daniel » ma apr 13, 2009 11:00 am

999 schreef:.....
No hard feelings hoor, het was een half grappende vraag. Maar uit oprechte nieuwsgierigheid vraag ik mij af, aangezien ik het je eigenlijk nog nooit heb zien doen, wanneer jij zoiets zou hebben van (en of dat nou is als we de CL met flitsend voetbal winnen of een constant seizoen goed spelen), nou ben ik tevreden en nu kan ik Ajax complimenteren?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door raymon » ma apr 13, 2009 11:16 am

Kijk, Ajax speelde gisteren behoorlijk, mede doordat Willem II wanhopig slecht was en mede omdat Ajax fel op de bal zat en altijd naar voren probeerde te spelen. Maar wat ik erg matig vond was de passing. Zelfs zonder dat Willem II er fel op zat was het onzorgvuldig. Veel klutsballen rond de 16 die dan wel weer vaak voor Ajax was vanwege de felheid. Het positieve is dus dat Ajax er bovenop zat en dat is toch het beginpunt van iedere wedstrijd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Neefkens » ma apr 13, 2009 11:28 am

999 schreef:Befkens ik heb in heel deze Vertonghen discussie niet een keer het woord van de Boog gebruikt.
Ja hoor: één keer. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Zuidema » ma apr 13, 2009 11:29 am

Raymon schreef:Kijk, Ajax speelde gisteren behoorlijk, mede doordat Willem II wanhopig slecht was en mede omdat Ajax fel op de bal zat en altijd naar voren probeerde te spelen. Maar wat ik erg matig vond was de passing. Zelfs zonder dat Willem II er fel op zat was het onzorgvuldig. Veel klutsballen rond de 16 die dan wel weer vaak voor Ajax was vanwege de felheid. Het positieve is dus dat Ajax er bovenop zat en dat is toch het beginpunt van iedere wedstrijd.
Precies, alhoewel er toch wel een aantal goede combinaties tussen zaten, ook in de kleine ruimte. Maar die felheid en gretigheid bieden mij in ieder geval hoop voor de eindsprint. Ajax staat wat dat betreft blijkbaar op scherp, ongeacht de tegenstander. Goede zaak.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 11:39 am

Daniel_vT schreef:
999 schreef:.....
No hard feelings hoor, het was een half grappende vraag. Maar uit oprechte nieuwsgierigheid vraag ik mij af, aangezien ik het je eigenlijk nog nooit heb zien doen, wanneer jij zoiets zou hebben van (en of dat nou is als we de CL met flitsend voetbal winnen of een constant seizoen goed spelen), nou ben ik tevreden en nu kan ik Ajax complimenteren?
Tja, blijkbaar kijk ik verder dan de meesten van jullie.Neem nu Aissati ( wat ik ook heb aangegeven ) zijn eerste optreden ( na zijn blessure ) was een verademing, maar na die wedstrijden is het beetje je bij beetje steeds minder aan het worden.Er is een verschil van goed spelen omdat je zelf goed bent of het idee hebben dat je goed speelt omdat de tegenstander ruk is.Als jullie denken dat ik niet tevreden ben met de uitslag ( soms de spaarzame momenten in een wedstrijd ) dan laat ik dat maar zo.Dat is jullie probleem.

Verder heeft AJAX de laatste tien jaar nooit 1 seizoen constant goed gespeeld.Ik denk zelfs dat AJAX in de laatse tien jaren ( of meer ) niet eens vier wedstrijden constant goed heeft gespeeld.

Maar als jullie/jij aan de overwinning op WII heel veel waarde willen hechten .. ik hou jullie niet tegen .. maar wel eerlijk blijven hé ( en me niet woorden en dingetjes in mijn mond leggen of op mij conto schuiven die ik nooit heb gezegd of aangegeven heb ( niet dat jij dat doet maar ik zie er wel weer eentje verschijnen )) ..

Er komen nu drie finales, denk ik, al vraag ik me af hoe gemotiveerd AZ zal zijn als men voor de wedstrijd tegen AJAX kampioen is geworden, ik kan me kampioensjaren van AJAX herinneren waar men na het behalen van het kampioenschap de wedtrijden er na niet zo heel serieus meer nam ) .. we zullen zien hoe en op wat voor een manier AJAX zich daarin staande gaat houden ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma apr 13, 2009 11:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door peter » ma apr 13, 2009 11:40 am

Daniel_vT schreef:
999 schreef:.....
No hard feelings hoor, het was een half grappende vraag. Maar uit oprechte nieuwsgierigheid vraag ik mij af, aangezien ik het je eigenlijk nog nooit heb zien doen, wanneer jij zoiets zou hebben van (en of dat nou is als we de CL met flitsend voetbal winnen of een constant seizoen goed spelen), nou ben ik tevreden en nu kan ik Ajax complimenteren?
Redelijk goed positiespel en een opgaande lijn in combinatie met het meedoen om de titel.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Daniel » ma apr 13, 2009 11:42 am

Vind Voetske dat?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 11:42 am

Neefkens schreef:
999 schreef:Befkens ik heb in heel deze Vertonghen discussie niet een keer het woord van de Boog gebruikt.
Ja hoor: één keer. :hypocrite.gif:
Tjesus, tis zeker paasvakantie .. :aai.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door peter » ma apr 13, 2009 11:44 am

Daniel_vT schreef:Vind Voetske dat?
Nee, maar het is wel hoe ik er over denk. Leuk en aardig dat we winnen van WillemII (een zekerheidje), maar voor mij geen reden om de vlag buiten te hangen. Daarvoor is het seizoen al veel te mislukt.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Daniel » ma apr 13, 2009 11:46 am

999 schreef:Tja, blijkbaar kijk ik verder dan de meesten van jullie.Neem nu Aissati ( wat ik ook heb aangegeven ) zijn eerste optreden ( na zijn blessure ) was een verademing, maar na die wedstrijden is het beetje je bij beetje steeds minder aan het worden.Er is een verschil van goed spelen omdat je zelf goed bent of het idee hebben dat je goed speelt omdat de tegenstander ruk is.Als jullie denken dat ik niet tevreden ben met de uitslag ( soms de spaarzame momenten in een wedstrijd ) dan laat ik dat maar zo.Dat is jullie probleem.

Verder heeft AJAX de laatste tien jaar nooit 1 seizoen constant goed gespeeld.Ik denk zelfs dat AJAX in de laatse tien jaren ( of meer ) niet eens vier wedstrijden constant goed heeft gespeeld.

Maar als jullie/jij aan de overwinning op WII heel veel waarde willen hechten .. ik hou jullie niet tegen .. maar wel eerlijk blijven hé ( en me niet woorden en dingetjes in mijn mond leggen of op mij conto schuiven die ik nooit heb gezegd of aangegeven heb ( niet dat jij dat doet maar ik zie er wel weer eentje verschijnen )) ..

Er komen nu drie finales, denk ik, al vraag ik me af hoe gemotiveerd AZ zal zijn als men voor de wedstrijd tegen AJAX kampioen is geworden, ik kan me kampioensjaren van AJAX herinneren waar men na het behalen van het kampioenschap de wedtrijden er na niet zo heel serieus meer nam ) .. we zullen zien hoe en op wat voor een manier AJAX zich daarin staande gaat houden ...
Dat is mijn vraag/punt niet. Het is ook niet zo dat ik waarde hecht aan de overwinning op Willem II of aan een andere. Ik vind ook niet dat je dat wel moet doen. Ik zie jou eigenlijk nooit positief, dat is verder jou eigen pakkie an, daar gaat het mij nu ook niet om, vind ook niet dat je dat wel moet doen. Ik ben gewoon verschrikkelijk benieuwd wanneer jij nou wél lyrisch of erg tevreden zou zijn met Ajax. Ik zie je namelijk erg vaak alleen maar kritiek geven, maar ik ben daardoor des te benieuwder wanneer jij het hier over een "Fantastisch Ajax :ajaxscarf.gif: " of "Ajax deed het weer geweldig :ajaxsmiley.gif:" zou hebben. Een situatie schets o.i.d. Het is dus niet zozeer kritiek dat je nooit positief bent of nu niet positief bent (ik heb de wedstrijd verder niet gezien dus weet niet of er wel heel veel reden was om uitermate positief te zijn), het is meer een nieuwsgierigheid naar wat jou gewenste situatie zou zijn. :icon_wink.gif:
Laatst gewijzigd door Daniel op ma apr 13, 2009 11:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Jöhnk » ma apr 13, 2009 11:46 am

Dit is typisch zo'n wedstrijd waar niets over te zeggen valt. Gewoon winnen en door naar volgende week.

Toch???

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door raymon » ma apr 13, 2009 11:54 am

999 schreef: Er komen nu drie finales, denk ik, al vraag ik me af hoe gemotiveerd AZ zal zijn als men voor de wedstrijd tegen AJAX kampioen is geworden, ik kan me kampioensjaren van AJAX herinneren waar men na het behalen van het kampioenschap de wedtrijden er na niet zo heel serieus meer nam ) .. we zullen zien hoe en op wat voor een manier AJAX zich daarin staande gaat houden ...
Ik denk dat AZ heel erg graag van Ajax wil winnen. Ik durf zelfs te stellen dat zonder die overwinning hun kampioenschap minder glans heeft.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Donkey Shot

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Donkey Shot » ma apr 13, 2009 12:27 pm

think again, ze hebben ajax thuis gepakt - ook zonder 2e overwinning op Ajax is het seizoen al schitterend voor de kaaskoppen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door goodfella » ma apr 13, 2009 2:02 pm

Peter schreef:
Daniel_vT schreef:Vind Voetske dat?
Nee, maar het is wel hoe ik er over denk. Leuk en aardig dat we winnen van WillemII (een zekerheidje), maar voor mij geen reden om de vlag buiten te hangen. Daarvoor is het seizoen al veel te mislukt.
Grappig, niemand zegt dat het seizoen geslaagd is door deze uitslag. Mensen hebben gewoon een vermakelijke wedstrijd gezien. Goed lezen de volgende keer aub.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door peter » ma apr 13, 2009 2:14 pm

Grappig, ik wek ook helemaal niet de illusie dat het seizoen geslaagd is door deze uitslag? Ik vind het alleen nietszeggend zo'n potje, want WillemII winnen we altijd. Aardige wedstrijd, maar zelfs onder Wouters was dit al een zekerheidje (en een aardige pot).

Ik ga met Jöhnk mee. Gewoon makkelijk gewonnen en snel verder kijken naar de echte confrontaties.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 3:35 pm

Daniel_vT schreef:
999 schreef:Tja, blijkbaar kijk ik verder dan de meesten van jullie.Neem nu Aissati ( wat ik ook heb aangegeven ) zijn eerste optreden ( na zijn blessure ) was een verademing, maar na die wedstrijden is het beetje je bij beetje steeds minder aan het worden.Er is een verschil van goed spelen omdat je zelf goed bent of het idee hebben dat je goed speelt omdat de tegenstander ruk is.Als jullie denken dat ik niet tevreden ben met de uitslag ( soms de spaarzame momenten in een wedstrijd ) dan laat ik dat maar zo.Dat is jullie probleem.

Verder heeft AJAX de laatste tien jaar nooit 1 seizoen constant goed gespeeld.Ik denk zelfs dat AJAX in de laatse tien jaren ( of meer ) niet eens vier wedstrijden constant goed heeft gespeeld.

Maar als jullie/jij aan de overwinning op WII heel veel waarde willen hechten .. ik hou jullie niet tegen .. maar wel eerlijk blijven hé ( en me niet woorden en dingetjes in mijn mond leggen of op mij conto schuiven die ik nooit heb gezegd of aangegeven heb ( niet dat jij dat doet maar ik zie er wel weer eentje verschijnen )) ..

Er komen nu drie finales, denk ik, al vraag ik me af hoe gemotiveerd AZ zal zijn als men voor de wedstrijd tegen AJAX kampioen is geworden, ik kan me kampioensjaren van AJAX herinneren waar men na het behalen van het kampioenschap de wedtrijden er na niet zo heel serieus meer nam ) .. we zullen zien hoe en op wat voor een manier AJAX zich daarin staande gaat houden ...
Dat is mijn vraag/punt niet. Het is ook niet zo dat ik waarde hecht aan de overwinning op Willem II of aan een andere. Ik vind ook niet dat je dat wel moet doen. Ik zie jou eigenlijk nooit positief, dat is verder jou eigen pakkie an, daar gaat het mij nu ook niet om, vind ook niet dat je dat wel moet doen. Ik ben gewoon verschrikkelijk benieuwd wanneer jij nou wél lyrisch of erg tevreden zou zijn met Ajax. Ik zie je namelijk erg vaak alleen maar kritiek geven, maar ik ben daardoor des te benieuwder wanneer jij het hier over een "Fantastisch Ajax :ajaxscarf.gif: " of "Ajax deed het weer geweldig :ajaxsmiley.gif:" zou hebben. Een situatie schets o.i.d. Het is dus niet zozeer kritiek dat je nooit positief bent of nu niet positief bent (ik heb de wedstrijd verder niet gezien dus weet niet of er wel heel veel reden was om uitermate positief te zijn), het is meer een nieuwsgierigheid naar wat jou gewenste situatie zou zijn. :icon_wink.gif:

Ik zou een keeper willen zien die houdbare ballen ook daadwerkelijk tegenhoud.Ik zou een positioneel goed staand elftal willen zien wat niet afhankelijk is van de grappen en grollen van Suarez.Eerder was dit mede ook het geval met KJH.

Gaven/geven deze spelers niet thuis dan zit je in veel van de wedstrijden dik in de problemen.Ik zou graag zien dat de rest van het elftal dat zonder al te veel problemen compenseerde met hun inbreng, hun automatisme die leiden tot kansen.Nog steeds is het we geven Suarez de bal en dan moet het maar goed komen.Per wedstrijd enkele positoneel goed uitgevoerde aanvallen die door de achterhoede van de tegenstander snijden.

Een achterhoede als zekerheidje, en niet zoals bijna elke wedstrijd wel gebeurt dat dan weer speler X effe niet aanwezig is en dan weer speler Y door zijn hoeven zakt.Van deze as mag men best is wat meer doorschuiven.

Ik zou het zeer op prijs stellen als van de 40 vrije trappen, corners, voorzetten er zo'n 35 wel goed genomen zouden worden.Dat spelers veel meer oog hebben voor de er beter voorstaande vrije man.Op het eind kan dat nu net kwa puntjes het verschil maken.

Dat spelers er niet al zijn bij een aanval, maar moeten komen.Net als gisteren tegen WII een keer gebeurde.Ontzettend moeilijk te verdedigen voor de tegenstander.Daar kun je op oefenen, al heeft het natuurlijk ook met gogme te maken.

Iemand die verbaal eens een keer zijn bek opendoet als men weer eens de kantjes eraf staat te lopen.Of in een laag tempo aan het voetballen is.Of als er dan toch uit een ander vaatje getapt moet worden ..

Het idee hebben dat deze trainer naar iets toe aan het werken is.En niet zoals nu blijft experimenten.Al is blijkbaar de laatste wedstrijden het kwartje gevallen. ( Aissati ) Mijn idee is dat dat kwartje allang er had moeten staan doormiddel van goed positioneel voetbal, automatisme enz.En dat zal dan ook met " minder " creative spelers moeten kunnen.We mogen niet afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers.Dat is een te groot risico ( blessures enz )

Continuiteit in de opgaande lijn als die er dan is .. ik bedoel links om rechts om we doen al een hele tijd nergens meer om mee ( oja wacht de 2e plaats .. tja .. noodzakelijk voor CL. maar kwa prijs is het natuurlijk nul,nul )

Kampioen worden lijkt me ook best leuk .. . :ajaxsmiley.gif:

Tja zal nog wel wat vergeten denk ik ...

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Zuidema » ma apr 13, 2009 4:40 pm

Fraai stukkie, Voetske... :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Jesse » ma apr 13, 2009 5:08 pm

Mee eens. :biggthumpup.gif:

Leuk om te zien trouwens dat Cvitanich zich wel gelijk weer even laat zien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door raymon » ma apr 13, 2009 6:00 pm

Jesse schreef:Mee eens. :biggthumpup.gif:

Leuk om te zien trouwens dat Cvitanich zich wel gelijk weer even laat zien.
Ik vond Cvitanich nou niet bepaald sterk spelen hoor. Heel veel ballen van z'n voet laten springen, niet zorgvuldig in de kaats. Ik hou het nog op wedstrijd ritme. Hij scoort er toch 2 en 1 assist en daar gaat 't ook om. Maar het ongelijk van Van Basten heeft ie nog niet aangetoond. Z'n tweede goal was wel netjes trouwens.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Jöhnk » ma apr 13, 2009 6:07 pm

Ik zie liever Sulejmani, zeker tegen PSV. Die is misschien iets minder aanwezig, maar hij voetbalt subtieler en slimmer.

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Ajax - Willem II 12-04-2009

Bericht door Neefkens » ma apr 13, 2009 6:23 pm

Maar scoort véél minder, dus doe mij maar Cvita.

Plaats reactie