Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Daily Blind » zo apr 26, 2009 3:47 pm

Daniel_vT schreef:
Van Basten oprotten? En dan? De door jouw gedachte succescoach voor de groep zetten en na weer een half jaar constateren dat we geen KUT zijn opgeschoten? Ik vind het zo fucking naief, iedereen maar denken dat het alleen aan de coach ligt. Dit klote probleem ligt zo veel dieper. Adriaanse of van Gaal kan bij deze club momenteel ook een makkelijke flater slaan.
Hou toch op man. AJAX heeft behoefte aan een vakman die hamert op details en spelpatronen. Dat is wel wat anders dan voetvolley en handbalspelletjes.. En dan hebben we het nog niet eens over het tactische verhaal.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Toppie » zo apr 26, 2009 3:47 pm

LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.

Tsja, het is maar hoe je het bekijkt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door 999 » zo apr 26, 2009 3:48 pm

Toppie schreef:
LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.

Tsja, het is maar hoe je het bekijkt
Inderdaad, toevalsvoetbal ..

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Daily Blind » zo apr 26, 2009 3:49 pm

Daniel_vT schreef:
Toppie schreef:
999 schreef:Nou, ik heb het gehad met deze schijtcoach en egoistische spelers ..
Ben blij dat Vink floot heb je tenminste een blessure tijd van 17 minuten
:neutral.gif:
Ik zag op VI.nl Dembele geel minuut 105 staan. Ik dacht dat het een foutje was, heeft die gast echt 17 minuten blessure tijd gegeven? :baaa.gif:
Ja Didulicia was tijd aan het rekken :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Toppie » zo apr 26, 2009 3:49 pm

4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Ramona » zo apr 26, 2009 3:50 pm

Zlatan Son of God schreef:
Ja Didulicia was tijd aan het rekken :smallgrin.gif:
Hehe...zo grappig was dat niet...

Donkey Shot

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Donkey Shot » zo apr 26, 2009 3:50 pm

didulica lag 14 minuten op de grond, dan zijn het maar 3 extra speelminuten of ben ik nou achterlijk.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Daily Blind » zo apr 26, 2009 3:50 pm

Toppie schreef:4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:
Of bang voor Lens? :drecul.gif: Van Basten is gewoon een onbenul!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Toppie » zo apr 26, 2009 3:51 pm

Volgende week de angst tegenstander Sparta uit en die hebben de punten hard nodig ppfffffff

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Daniel » zo apr 26, 2009 3:52 pm

Zlatan Son of God schreef:
Daniel_vT schreef:
Van Basten oprotten? En dan? De door jouw gedachte succescoach voor de groep zetten en na weer een half jaar constateren dat we geen KUT zijn opgeschoten? Ik vind het zo fucking naief, iedereen maar denken dat het alleen aan de coach ligt. Dit klote probleem ligt zo veel dieper. Adriaanse of van Gaal kan bij deze club momenteel ook een makkelijke flater slaan.
Hou toch op man. AJAX heeft behoefte aan een vakman die hamert op details en spelpatronen. Dat is wel wat anders dan voetvolley en handbalspelletjes.. En dan hebben we het nog niet eens over het tactische verhaal.
Je denkt dat we dan in een keer uit die jarenlang kutsleur komen? Elk jaar gaat het hetzelfde, elk jaar gooien we weer een coach eruit na plus minus een half jaar. Continuïteit en rust is nu het belangrijkste, maargoed, we zijn verwend als supporters, ongeduldig dus zullen er weer koppen moeten rollen. We eisen alleen het kampioenschap, alles minder is een gotspe dus blijven we lekker in dat negatieve vicieuze cirkeltje hangen. Een vakman die hamert op spelpatronen? Wie mag dat dan wel zijn? Adriaanse komt niet, heeft geen zin en beginnen ze binnen Ajax niet aan. Van Gaal wil alleen naar kaliber Bayern München of Argentinië nationaal elftal. Hiddink komt ammenooitniet. Tjah, wie blijft erover? Als jij de oplossing weet, vertel het dan alsjeblieft, een hoop mensen hier hebben er zoveel verstand van dat binnen een handomdraai de hele stronthoop opgeruimd zou moeten zijn. Het is allemaal zo makkelijk. De kans is groot dat Adriaanse of Van Gaal zou met deze club, met dit elftal na een half jaar ook slecht staat.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Jöhnk » zo apr 26, 2009 3:53 pm

LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Vind ik ook, Lucas. Twee strafschoppen, drie keer de paal, twee open kansen gemist. Dat had voldoende moeten wezen voor de overwinning.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Monkey Tonk » zo apr 26, 2009 3:54 pm

Zlatan Son of God schreef:
Toppie schreef:4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:
Of bang voor Lens? :drecul.gif: Van Basten is gewoon een onbenul!
Veel scorebordcommentaar vandaag. Ajax kreeg toch kans op kans? Dan staat het goed.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Toppie » zo apr 26, 2009 3:54 pm

Daniel_vT schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Daniel_vT schreef:
Van Basten oprotten? En dan? De door jouw gedachte succescoach voor de groep zetten en na weer een half jaar constateren dat we geen KUT zijn opgeschoten? Ik vind het zo fucking naief, iedereen maar denken dat het alleen aan de coach ligt. Dit klote probleem ligt zo veel dieper. Adriaanse of van Gaal kan bij deze club momenteel ook een makkelijke flater slaan.
Hou toch op man. AJAX heeft behoefte aan een vakman die hamert op details en spelpatronen. Dat is wel wat anders dan voetvolley en handbalspelletjes.. En dan hebben we het nog niet eens over het tactische verhaal.
Je denkt dat we dan in een keer uit die jarenlang kutsleur komen? Elk jaar gaat het hetzelfde, elk jaar gooien we weer een coach eruit na plus minus een half jaar. Continuïteit en rust is nu het belangrijkste, maargoed, we zijn verwend als supporters, ongeduldig dus zullen er weer koppen moeten rollen. We eisen alleen het kampioenschap, alles minder is een gotspe dus blijven we lekker in dat negatieve vicieuze cirkeltje hangen. Een vakman die hamert op spelpatronen? Wie mag dat dan wel zijn? Adriaanse komt niet, heeft geen zin en beginnen ze binnen Ajax niet aan. Van Gaal wil alleen naar kaliber Bayern München of Argentinië nationaal elftal. Hiddink komt ammenooitniet. Tjah, wie blijft erover? Als jij de oplossing weet, vertel het dan alsjeblieft, een hoop mensen hier hebben er zoveel verstand van dat binnen een handomdraai de hele stronthoop opgeruimd zou moeten zijn. Het is allemaal zo makkelijk. De kans is groot dat Adriaanse of Van Gaal zou met deze club, met dit elftal na een half jaar ook slecht staat.

Je hebt gelijk alleen je moet geduld hebben maar na 5 jaar geen kampioen raakt dat op

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door 999 » zo apr 26, 2009 3:55 pm

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Vind ik ook, Lucas. Twee strafschoppen, drie keer de paal, twee open kansen gemist. Dat had voldoende moeten wezen voor de overwinning.
Schitterend, je staat tegen TIEN man te voetballen .. en dan durven jullie nog te zeggen dat het PRIMA was wat AJAX liet zien ... :drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Jöhnk » zo apr 26, 2009 3:55 pm

Monkey Tonk schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Toppie schreef:4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:
Of bang voor Lens? :drecul.gif: Van Basten is gewoon een onbenul!
Veel scorebordcommentaar vandaag. Ajax kreeg toch kans op kans? Dan staat het goed.
Precies. Meer mensen naar voren betekent alleen maar nog kleinere ruimtes. Dat werkt alleen als je de lange bal gaat spelen. Blijkbaar willen mensen dat.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Jöhnk » zo apr 26, 2009 3:56 pm

999 schreef:
Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Vind ik ook, Lucas. Twee strafschoppen, drie keer de paal, twee open kansen gemist. Dat had voldoende moeten wezen voor de overwinning.
Schitterend, je staat tegen TIEN man te voetballen .. en dan durven jullie nog te zeggen dat het PRIMA was wat AJAX liet zien ... :drecul.gif:
Volgens mij begon AZ net als Ajax met 11 man.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Toppie » zo apr 26, 2009 3:56 pm

Aisatti was vandaag ook niet briljant veel slechte voorzetten
Laatst gewijzigd door Toppie op zo apr 26, 2009 3:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Daily Blind » zo apr 26, 2009 3:56 pm

Jöhnk schreef:Precies. Meer mensen naar voren betekent alleen maar nog kleinere ruimtes. Dat werkt alleen als je de lange bal gaat spelen. Blijkbaar willen mensen dat.
Jij hebt duidelijk geen trainers papieren..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door 999 » zo apr 26, 2009 3:58 pm

Jöhnk schreef:
999 schreef:
Jöhnk schreef:
Vind ik ook, Lucas. Twee strafschoppen, drie keer de paal, twee open kansen gemist. Dat had voldoende moeten wezen voor de overwinning.
Schitterend, je staat tegen TIEN man te voetballen .. en dan durven jullie nog te zeggen dat het PRIMA was wat AJAX liet zien ... :drecul.gif:
Volgens mij begon AZ net als Ajax met 11 man.
En AJAX had tot de rode kaart van Schaars geen RUK FUK in hun mars ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 26, 2009 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 26, 2009 3:59 pm

Toppie schreef:4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:
Het heeft geen nut om met zijn allen naar voren te gaan, want dan loop je alles dicht. Wel belangrijk om het breed te houden.

Ongelooflijk dat we deze wedstrijd niet hebben gewonnen. Zoveel kansen gemist en zoveel pech.
Schaars krijgt gewoon terecht rood al vinden de presentatoren en Schaars het zelf niet.

Wel een onterechte pingel die Suarez mist. Ajax is ook een pingel onthouden (Sulejmani), maar Suarez (2x) en Dario hadden gewoon open kansen gemist.

az heeft gewoon heel laf gespeeld en jammer dat het niet afgestraft is. Ajax had gewoon de wedstrijd moeten winnen. De ballen tegen de paal en lat is gewoon pech. Nogmaals, die kansen van Suarez en Dario hadden erin gemoeten.

Toby viel me tegen. Wordt af en toe wel heel makkelijk uitgespeeld. Vertonghen viel goed in. Jammer, dat we de wedstrijd niet hebben gewonnen, want dan had je misschien genoeg gehad aan een gelijkspel de laatste wedstrijd. 2x winnen is nog steeds VCL.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door 999 » zo apr 26, 2009 4:00 pm

Ajaciedjuh schreef:
Toppie schreef:4 man achter tegen 10 man hoe taktische onbenul ben je dan :1evil.gif:
Het heeft geen nut om met zijn allen naar voren te gaan, want dan loop je alles dicht. Wel belangrijk om het breed te houden.

Ongelooflijk dat we deze wedstrijd niet hebben gewonnen. Zoveel kansen gemist en zoveel pech.
Schaars krijgt gewoon terecht rood al vinden de presentatoren en Schaars het zelf niet.

Wel een onterechte pingel die Suarez mist. Ajax is ook een pingel onthouden (Sulejmani), maar Suarez (2x) en Dario hadden gewoon open kansen gemist.

az heeft gewoon heel laf gespeeld en jammer dat het niet afgestraft is. Ajax had gewoon de wedstrijd moeten winnen. De ballen tegen de paal en lat is gewoon pech. Nogmaals, die kansen van Suarez en Dario hadden erin gemoeten.

Toby viel me tegen. Wordt af en toe wel heel makkelijk uitgespeeld. Vertonghen viel goed in. Jammer, dat we de wedstrijd niet hebben gewonnen, want dan had je misschien genoeg gehad aan een gelijkspel de laatste wedstrijd. 2x winnen is nog steeds VCL.
Je kan ook een of twee man doorschuiven naar het middenveld om de druk er op te houden .. mu kon AZ nog steeds er uit komen ...

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Monkey Tonk » zo apr 26, 2009 4:01 pm

999 schreef:
Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Vind ik ook, Lucas. Twee strafschoppen, drie keer de paal, twee open kansen gemist. Dat had voldoende moeten wezen voor de overwinning.
Schitterend, je staat tegen TIEN man te voetballen .. en dan durven jullie nog te zeggen dat het PRIMA was wat AJAX liet zien ... :drecul.gif:
Ajax stond met tien man in en tegen Marseille. Werd Ajax zo weggespeeld? Niet dus.

Ik wil het verschil in kracht niet overdrijven, want AZ speelde nergens meer voor, maar als je toch je commentaar al klaar hebt op basis van de score, waarom kijk je dan? Ik heb genoeg aan te merken op de afwerking. Als die scherper is wint Ajax met 4-1. En wat zeggen de critici dan?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Jöhnk » zo apr 26, 2009 4:04 pm

Monkey Tonk schreef:Ajax stond met tien man in en tegen Marseille. Werd Ajax zo weggespeeld? Niet dus.
Klopt.
Maar dan nog. Die rode kaart was Ajax' eigen domme schuld. Dat is dus geen excuus. Niet voor Ajax, en ook niet voor AZ. AZ verdiende te verliezen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door 999 » zo apr 26, 2009 4:05 pm

Monkey Tonk schreef:
999 schreef:
Schitterend, je staat tegen TIEN man te voetballen .. en dan durven jullie nog te zeggen dat het PRIMA was wat AJAX liet zien ... :drecul.gif:
Ajax stond met tien man in en tegen Marseille. Werd Ajax zo weggespeeld? Niet dus.

Ik wil het verschil in kracht niet overdrijven, want AZ speelde nergens meer voor, maar als je toch je commentaar al klaar hebt op basis van de score, waarom kijk je dan? Ik heb genoeg aan te merken op de afwerking. Als die scherper is wint Ajax met 4-1. En wat zeggen de critici dan?
1956 stond AJAX ook wel eens tegen tien man .. verder zit je weer lekker te zwetsen .. commentaar klaarliggen ? .. op basis van de score ?. . .. wat is dat toch met jullie WAAROM MOGEN MENSEN GEEN KRITIEK HEBBEN OP TRAINER OF KUT WEDSTRIJD ?.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)

Bericht door Jöhnk » zo apr 26, 2009 4:08 pm

Voetske, die rode kaart, dat doet AZ toch zelf?

Ik heb zelf niet zoveel met analyses als 'voor de rode kaart zus' en 'na de rode kaart zo'. Dan moet je maar geen rode kaart nemen.

Plaats reactie