Ajax - FC Twente 10-05-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Jöhnk » ma mei 04, 2009 3:02 pm

Ajax Rules schreef:Ja, die DVD's.....daar heb ik vaker over gepost. Die zijn zoooooooo kut.

Ik wil gewoon een documentaire over het seizoen. Waarin je Van Basten steeds grijzer ziet worden. Waarin je witte zakdoekjes ziet. Waarin de voiceover het verhaal bij het seizoen vertelt ("Wanneer Ajax wint bij RKC, nemen ze de leiding over. Vertonghen, die van Ten Cate nog mocht vertrekken maakt gelijk")..... En als het een goed seizoen is, dan wil ik dat verhaal horen.

Op zo'n manier zou ik die dvd's terug willen zien, ook bij een slecht seizoen. Maar nu zijn ze gewoon stierlijk vervelend. Geen spanning, geen beleving, alleen het gevoel dat je als een mongool wordt behandeld.

Helemaal mee eens. Overigens geldt dit voor voetbalverslaggeving in het algemeen. Als een wedstrijd kut is, dan wil ik in de samenvatting niet die ene verdwaalde goede actie van Suarez zien, maar juist dat Sno over de bal struikelt of een compilatie van het balverlies van Oleguer. Maw: de moment die het verhaal van de wedstrijd vertellen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Kowalczyk » ma mei 04, 2009 3:10 pm

GangstaRiB schreef:Dus wat is er dan over van de club?
De naam. En de historie is wat 'ie is.

Maar verder...? Ik weet het ook even niet meer.

K.
Still alive...

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door GangstaRiB » ma mei 04, 2009 3:17 pm

Kowalczyk schreef:
GangstaRiB schreef:Dus wat is er dan over van de club?
De naam. En de historie is wat 'ie is.

Maar verder...? Ik weet het ook even niet meer.

K.
Inderdaad. Daarom hoef je, denk ik, niet al te dramatisch te doen over een wedstrijdje die je niet wilt zien. De historie blijft bestaan en daar heb je altijd nog fijne herinneringen aan. Maar op dit moment is Ajax - FC Twente niet meer dan een voetnoot.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Thijs » ma mei 04, 2009 3:21 pm

Daar doelde ik ook op, eigenlijk.

Waar ik het meest tegenop zie zijn die Twentesupporters die dan weer 90 minuten lang 'Helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen. Echt, na dat AZ-debacle dit er weer overheen, eigenlijk kan ik het gewoon nauwelijks aan. :blush.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58876
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » ma mei 04, 2009 3:24 pm

Thijs schreef:Daar doelde ik ook op, eigenlijk.

Waar ik het meest tegenop zie zijn die Twentesupporters die dan weer 90 minuten lang 'Helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen. Echt, na dat AZ-debacle dit er weer overheen, eigenlijk kan ik het gewoon nauwelijks aan. :blush.gif:
:aai.gif: , en nog zo jong en onervaren . . :smallgrin.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Thijs » ma mei 04, 2009 3:48 pm

999 schreef: :aai.gif: , en nog zo jong en onervaren . . :smallgrin.gif:
Haha, in een ander topic ging het over de 'gewenning' die je vroeger had na weer een kampioenschap. '97-'98, prima, slaan we dit jaar effe over.

Toen ik een jaar of 11 was wonnen we de CL. Ik wist écht niet beter, vond het volkomen normaal. Een 3-0 tegen Vitesse? Magertjes. AC Milan, who the fuck are they?
Toen kwam Feyenoord wat met 2-0 voorkwam. Ik dacht even dat de wereld verging, tranen in m'n ogen. Willem II won toen in januari '96 met 1-0, ik kon niet slapen. We verloren in de halve finale thuis met 0-1 van Panathinaikos, de laatste wedstrijd in het OS nota bene. Ik kan me nog precies herinneren hoe ik lag te janken in bed...Ajax die wedstrijdjes begon te verliezen hier en daar, dat was toch godsonmogelijk?

Als we nu nog ooit de halve finale van de CL gaan halen moet ik ook janken, dat weet ik zeker. Maar dan wel van geluk. Gisteren kreeg ik voor het eerst dat gevoel wat ik rond 2000 had. Toen werd ik bijkans depressief van die 1-3 nederlagen tegen Fortuna Sittard, 1-2 tegen RKC Waalwijk, 1-2 tegen Roda JC, al die klotepotjes. Thank god zat ik toen nog niet in het stadion. Serieus, wat wij allemaal hebben moeten doorstaan de afgelopen jaren, dat is toch niet te geloven. En dan dat gelul van 'een supporter van Heracles heeft het pas zwaar!'. Die is gewoon ontzettend blij met een 2-0 tegen Sparta, die heeft een topjaar als ze zondag winnen van Utrecht. Soms wou ik dat ik gewoon oprecht blij kon zijn met zo'n overwinning. Keihard knokken, en dan heb je gewonnen, yes. Maar die vermaledijde druk hangt soms als een zwaard van Damocles boven je hoofd. Hoevaak ik de afgelopen seizoenen na een uitwedstrijd wel niet heb gedacht 'voor wie doet ik dit eigenlijk?'. Zit je met je reet vastgevroren op een stoeltje in Woudenstein, net voor kerst. Of moet je weer 2 uur in de bus zitten na weer een pandoering in Arnhem. Het kost je geld, moeite, kracht en je krijgt er eigenlijk verdomd weinig voor terug.

Dit hele trauma begon eigenlijk voor mij op 29 april 2007, als ik het zo bedenk. Ik ben toen 10 jaar ouder geworden in Tilburg, en sindsdien smacht ik elke dag nog harder naar een titel, en elke dag word ik nog harder terug op aarde gesmeten. Ik vraag me af hoe ik ga reageren als we ooit weer eens kampioen worden, ik denk dat er dan toch aardig wat emoties bij me loskomen. En dan ga ik schrijven hoor, alles van me af schrijven. Te beginnen bij die zondag 15 april 2007 in Waalwijk, want eigenlijk begon het daar al. En dan eindigt het dat ik dronken van geluk (en bier) de gracht in spring omdat we ein-de-lijk kampioen zijn. Pas dan is dat trauma weg.

Van de andere kant, wat zit ik me aan te stellen. Ik had ook in Afrika kunnen wonen, nooit van Ajax gehoord kunnen hebben en elke dag 40 km moeten lopen voor een emmer water. En die lachen elke dag, en ik zit hier een beetje zielig te doen. Ja inderdaad, lekker boeie, het is maar een spelletje jongens! :ajaxscarf.gif:
Volgend jaar proberen we het gewoon weer, en als het dan niet lukt, het jaar daarop, en zo niet, dan niet! :blub.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Laudrup » ma mei 04, 2009 3:58 pm

Het kampioenschap van 2002 is voor mij het mooiste kampioenschap wat ik heb beleefd. Ik kon mijn tranen niet meer in bedwang houden. Hoewel het jaar qua voetbal niet geweldig was, zag je dat er iets moois aan het groeien was. Na de inktzwarte periode 1998-2001, was dit een gigantische opluchting en bracht het hoop.

In 2004 ben ik niet naar het Leidsche geweest, omdat het de 2e titel in 3 jaar was, en het voetbal mij totaal niet aansprak. Als je mij destijds had verteld dat Ajax daarna minimaal 5 jaar geen kampioen zou worden, had ik je recht in je gezicht uitgelachen. Nu dit werkelijkheid is geworden en ik er vanuit ga dat ook volgend jaar geen kampioenschap binnengesleept gaat worden, krijg ik zelfs weemoed naar de titel van 2004. Ook al was het veelal baggervoetbal, de titel werd behaald.

Ook ik denk nog veel terug aan 8-4-2007 en 29-4-2007. Dat jaar had Ajax kampioen moeten worden. Ik ben wel eens bang dat wanneer je op dat soort cruciale momenten faalt, de titel nooit meer behaald zal worden.

Wat een pijn....... :sad.gif:
Laatst gewijzigd door Laudrup op ma mei 04, 2009 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 04, 2009 4:20 pm

Thijs schreef:Van de andere kant ga je voor de club, en niet de spelers. Ook al wordt je door de spelers keer op keer in de steek gelaten, je laat je clúb nooit in de steek.
Ik neem het de spelers niet eens kwalijk. Die worden aan hun lot overgelaten en leren helemaal niets bij. Stuk voor stuk zouden deze spelers het bij Twente of AZ wel goed doen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Vedette-10- » ma mei 04, 2009 4:22 pm

Ik neem iedereen iets kwalijk, het is een teamsport. Zoals al veel vaker gezegd: zelfs met de slechtste trainer van de wereld moeten die Ajaxspelers in staat zijn hun tegenstander de baas te zijn.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Fenerbahce » ma mei 04, 2009 6:34 pm

Thijs schreef: Haha, in een ander topic ging het over de 'gewenning' die je vroeger had na weer een kampioenschap. '97-'98, prima, slaan we dit jaar effe over.

Toen ik een jaar of 11 was wonnen we de CL. Ik wist écht niet beter, vond het volkomen normaal. Een 3-0 tegen Vitesse? Magertjes. AC Milan, who the fuck are they?
Toen kwam Feyenoord wat met 2-0 voorkwam. Ik dacht even dat de wereld verging, tranen in m'n ogen. Willem II won toen in januari '96 met 1-0, ik kon niet slapen. We verloren in de halve finale thuis met 0-1 van Panathinaikos, de laatste wedstrijd in het OS nota bene. Ik kan me nog precies herinneren hoe ik lag te janken in bed...Ajax die wedstrijdjes begon te verliezen hier en daar, dat was toch godsonmogelijk?

Als we nu nog ooit de halve finale van de CL gaan halen moet ik ook janken, dat weet ik zeker. Maar dan wel van geluk. Gisteren kreeg ik voor het eerst dat gevoel wat ik rond 2000 had. Toen werd ik bijkans depressief van die 1-3 nederlagen tegen Fortuna Sittard, 1-2 tegen RKC Waalwijk, 1-2 tegen Roda JC, al die klotepotjes. Thank god zat ik toen nog niet in het stadion. Serieus, wat wij allemaal hebben moeten doorstaan de afgelopen jaren, dat is toch niet te geloven. En dan dat gelul van 'een supporter van Heracles heeft het pas zwaar!'. Die is gewoon ontzettend blij met een 2-0 tegen Sparta, die heeft een topjaar als ze zondag winnen van Utrecht. Soms wou ik dat ik gewoon oprecht blij kon zijn met zo'n overwinning. Keihard knokken, en dan heb je gewonnen, yes. Maar die vermaledijde druk hangt soms als een zwaard van Damocles boven je hoofd. Hoevaak ik de afgelopen seizoenen na een uitwedstrijd wel niet heb gedacht 'voor wie doet ik dit eigenlijk?'. Zit je met je reet vastgevroren op een stoeltje in Woudenstein, net voor kerst. Of moet je weer 2 uur in de bus zitten na weer een pandoering in Arnhem. Het kost je geld, moeite, kracht en je krijgt er eigenlijk verdomd weinig voor terug.

Dit hele trauma begon eigenlijk voor mij op 29 april 2007, als ik het zo bedenk. Ik ben toen 10 jaar ouder geworden in Tilburg, en sindsdien smacht ik elke dag nog harder naar een titel, en elke dag word ik nog harder terug op aarde gesmeten. Ik vraag me af hoe ik ga reageren als we ooit weer eens kampioen worden, ik denk dat er dan toch aardig wat emoties bij me loskomen. En dan ga ik schrijven hoor, alles van me af schrijven. Te beginnen bij die zondag 15 april 2007 in Waalwijk, want eigenlijk begon het daar al. En dan eindigt het dat ik dronken van geluk (en bier) de gracht in spring omdat we ein-de-lijk kampioen zijn. Pas dan is dat trauma weg.

Van de andere kant, wat zit ik me aan te stellen. Ik had ook in Afrika kunnen wonen, nooit van Ajax gehoord kunnen hebben en elke dag 40 km moeten lopen voor een emmer water. En die lachen elke dag, en ik zit hier een beetje zielig te doen. Ja inderdaad, lekker boeie, het is maar een spelletje jongens! :ajaxscarf.gif:
Volgend jaar proberen we het gewoon weer, en als het dan niet lukt, het jaar daarop, en zo niet, dan niet! :blub.gif:
Mooi verhaal Thijs, dat beurt tenminste weer een beetje op .. :biggthumpup.gif:

Maar het duurt nog wel een maandje voor ik weer aan het volgend seizoen durf te denken.
Nou ja, eerst Twente maar achter de rug hebben ... :blush.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Andy22 » di mei 05, 2009 3:34 pm

Namens de at-ers zal ik aanwezig zijn komende zondag.
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Thijs » di mei 05, 2009 3:45 pm

Bedankt, Andy22! Dan kunnen wij allemaal thuisblijven.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Beloki » di mei 05, 2009 3:50 pm

Thijs schreef:Bedankt, Andy22! Dan kunnen wij allemaal thuisblijven.
:smallgrin.gif:

Even serieus: wie gaat er zondag? Ik merkte dat ik tegen AZ al lankmoedig in het stadion zat, en toen konden we zelfs nog tweede worden. Toen de wedstrijd zich ontwikkelde werd ik wel steeds fanatieker maar het heilige vuur kwam niet echt los zeg maar. Ik vermoed dat ik zondag tegen Twente echt helemaal geïrriteerd in dat stadion zit, voor zo'n veredelde oefenpot. Maarja, het blijft toch je cluppie. Ik ben er nog niet uit.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Jinne » di mei 05, 2009 4:42 pm

Ik ga denk ik wel. Seizoen gewoon met een volle (17 uit 17) seizoenskaart afsluiten. Bovendien is mijn andere liefde, bij de bruiloft van een vriendinnetje in Spanje, dus dan maar een vroeg oefenpotje in onze eigen ArenA voor mij ter compensatie. Eens niet tegen de amateurs uit de regio, maar tegen een echte profclub. Ook mooi!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door brigade zuid » di mei 05, 2009 5:12 pm

Ik twijfel ook. Als ik ga dan ga ik voor de evt. oproer (spreekkoren etc.), maar heb eigenlijk geen zin en een halfvolle arena is toch ook wel een statement. Ik hoop dat het Twente vak 90 minuten lang 'helemaal niets in amsterdam' zingt, zodat MvB, vd Boog en consorten er helemaal horendol van worden.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Vedette-10- » di mei 05, 2009 5:45 pm

Nutteloos protest. Wat willen jullie ermee bereiken? Iedereen in het team vind het zeer spijtig dat het alweer een kloteseizoen is geworden, maar ik ben ervan overtuigd dat dit niet een kwestie is van onwillende spelers of trainers. Het team stak gewoon niet goed in elkaar en dan is het logisch dat er wanprestaties geleverd worden. Het is wel pijnlijk hoe zwak Ajax momenteel is, maar dat is geen reden om onze club niet trouw te blijven. Samen feesten, samen treuren!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door El Clavo » di mei 05, 2009 6:24 pm

Ik treur al bijna 10 jaar vriendelijke vriend.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Vedette-10- » di mei 05, 2009 6:29 pm

Des te fanatiek jij bent geworden om Ajax te zien winnen. Helaas moeten wij allen(lees: de club) dit moeten ondergaan, maar het gaat zeker goed komen aangezien wij allemaal strontziek worden van deze verdomde tijd. Er zitten heus wel veel eigenwijze mensen bij Ajax, dus er zit verstand binnen de geledingen van de club. Het wordt tijd dat die mensen de leiding krijgen, maar ik wacht geduldig(want ze moeten zich voorbereiden op hun taak) af want die gloriejaren gaan komen!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door peter » di mei 05, 2009 6:58 pm

Vedette-10- schreef:Nutteloos protest. Wat willen jullie ermee bereiken? Iedereen in het team vind het zeer spijtig dat het alweer een kloteseizoen is geworden, maar ik ben ervan overtuigd dat dit niet een kwestie is van onwillende spelers of trainers. Het team stak gewoon niet goed in elkaar en dan is het logisch dat er wanprestaties geleverd worden. Het is wel pijnlijk hoe zwak Ajax momenteel is, maar dat is geen reden om onze club niet trouw te blijven. Samen feesten, samen treuren!
Het blijft je club, maar jij gaat toch ook niet naar elke willekeurige oefenpot? Het seizoen zit er op en deze wedstrijd doet er totaal niet toe. Het is afgesloten in mineur en ik kan me voorstellen dat je je tijd beter kan besteden. Ik in ieder geval wel.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Vedette-10- » di mei 05, 2009 7:09 pm

Dus jij bent niet benieuwd hoe Ajax het er vanaf gaat brengen? Zo oninteressant is die wedstrijd niet, er staat prestige op het spel. Als je echt jouw tijd wil besteden aan iets beters dan moet jij dat doen, maar heb jij deze tijd niet vrijmaakt voor deze wedstrijd?

Natuurlijk volg ik mijn club zoveel ik kan. Soms heb ik andere verplichtingen of tijdsinvesteringen of geld tekort, maar ik probeer dat altijd te voorkomen. Zondag ben ik er ook weer bij.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door peter » di mei 05, 2009 7:15 pm

Prestige staat op het spel. Jaja, hallelujah als we hier met 5-0 winnen, dan zijn we op de goeie weg. Nee, het zegt me niets. Heeft Ajax de kaartjes al vergoed voor de trouwe honden die naar het Kasteel zijn afgereisd? Kijk, het moet wel van beide kanten komen of denken ze bij Ajax écht dat we gewoon klapvee zijn. Zou best kunnen, want als ik hoor dat 3 strepen voor goed voetbal staan, dan twijfel ik wel eens of ze ons nog serieus nemen.

Misschien dat ik thuis nog even ga kijken, maar misschien ook niet. Ik ga er sowieso niet heen, want dat is het me niet waard.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door M.. » di mei 05, 2009 7:17 pm

Er is een heel select groepje mensen dat mij heel misschien kan overhalen om te gaan.. heel misschien kijk ik in het home.. maar de kans zit er heel dik in dat ik lekker iets anders ga doen zondag. Dit seizoen is over voor mij, ik ben er helemaal klaar mee.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door wimpey » di mei 05, 2009 7:44 pm

Jinne schreef: Bovendien is mijn andere liefde, bij de bruiloft van een vriendinnetje in Spanje
Dan zou ik als de wiedeweerga een vlucht gaan boeken.

Of zit je liever in een met 8000 man gevulde ArenA?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Michael_B » wo mei 06, 2009 8:57 am

brigade zuid schreef:Ik twijfel ook. Als ik ga dan ga ik voor de evt. oproer (spreekkoren etc.), maar heb eigenlijk geen zin en een halfvolle arena is toch ook wel een statement. Ik hoop dat het Twente vak 90 minuten lang 'helemaal niets in amsterdam' zingt, zodat MvB, vd Boog en consorten er helemaal horendol van worden.
Wat dacht je van lekker meezingen? Heel Zuid graag.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door mattie » wo mei 06, 2009 9:20 am

ach ik hoop dat ik een leuke pot voetbal zie... En dat mijn zoon zich vermaakt a.s. zondag. Hij is nu al in de ban van zondag a.s.... Elke ochtend als hij wakker word vraagt hij, gaan we vandaag pappa?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie