AJAX - Roda JC : 24-9-2005 om 20.15 uur

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat wordt de uitslag van deze wedstrijd?

AJAX wint
33
94%
Gelijk spel
0
Geen stemmen
Roda JC wint
2
6%
 
Totaal aantal stemmen: 35

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo sep 25, 2005 3:10 pm

wimpey schreef:Qua veldspel en het scheppen van kansen heb ik weinig klachten. Dat is i.v.m. de voorbije jaren goed verzorgd.

Gisteravond was het niet veel. Rommelig. Veel balverlies. Op rechts ging het nog, maar de linkerkant was dramatisch. Roda, dat negentig minuten lang duidelijk maakte waarom het zo laag op de ranglijst staat, kreeg nog kansen ook. Als Ajax dinsdag niet beter speelt, krijgen we een pak slaag van Arsenal. :sad:

Charisteas doet me steeds meer aan John van Loen denken. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58909
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 25, 2005 3:44 pm

KoemanSpitsAankoop - DannyBlindSpitsAankoop 1 - 0

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 25, 2005 3:59 pm

Charisteas: 275 min - 4 doelpunten = 1 doelpunt per 68,75 minuten
Rosenberg: 240 min - 1 doelpunt = 1 doepunt per 240 minuten

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » zo sep 25, 2005 4:37 pm

wimpey schreef:Ik vond 't bij lange na niet zo goed als de eerste helft tegen ADO, maar nu lieten we iets minder kansen liggen dan afg. woensdag. Qua veldspel was het woensdag een stuk beter, maar de winst van gisteren was natuurlijk van harte welkom.

Het is pijnlijk om te constateren dat een club die mede groot is geworden door z'n fenomenale spitsen juist daar een groot probleem heeft. Een beetje spits schiet er bij al die kansen die Ajax elke wedstrijd creert een stuk of 35 per seizoen in. Dat kunnen we met Chari en Rosenberg helaas vergeten. Qua veldspel en het scheppen van kansen heb ik weinig klachten. Dat is i.v.m. de voorbije jaren goed verzorgd.
Die fenomenale spitsen maakte elk seizoen meer dan 35 doelpunten?
Ik weet dat vroeger alle beter was, maar zo goed...................
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 4:41 pm

brigade zuid schreef:Charisteas: 275 min - 4 doelpunten = 1 doelpunt per 68,75 minuten
Rosenberg: 240 min - 1 doelpunt = 1 doepunt per 240 minuten
Yup, Blind kan het niet maken om zijn aankoop de komende weken te laten spelen. Charisteas laat meer zien.

LucaS
Berichten: 53570
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2005 5:14 pm

Tel dan ook de europese doelpunten en de assists mee, is wel zo eerlijk.
Of misschien Rosenberg's 240 minuten vergelijken met de eerste 240 competitieminuten van Charisteas. Kinderachtig..Charisteas was gisteren dramatisch

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 25, 2005 5:16 pm

Gelul, 2 doelpunten, werkte hard, ik denk het hardst van iedereen en voetbalde heel behoorlijk mee.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 5:17 pm

Lucas schreef:Tel dan ook de europese doelpunten en de assists mee, is wel zo eerlijk.
Of misschien Rosenberg's 240 minuten vergelijken met de eerste 240 competitieminuten van Charisteas. Kinderachtig..Charisteas was gisteren dramatisch
Maar hij scoort wel gewoon regelmatig. Rosenberg mist de grootste kansen.

LucaS
Berichten: 53570
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2005 5:18 pm

Charisteas mist geen grote kansen! :eusa_liar:

Maar goed, wat twee doelpuntjes, waarvan een mazzel, niet al kunnen doen voor een spits die al afgemaakt was. Goh, als Rosenberg dadelijk twee keer tegen Arsenal scoort gaan we zeker roepen dat we het allemaal wel wisten met deze topaankoop.. :nooo:

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo sep 25, 2005 5:20 pm

Lucas schreef:Charisteas mist geen grote kansen! :eusa_liar:

Maar goed, wat twee doelpuntjes, waarvan een mazzel, niet al kunnen doen voor een spits die al afgemaakt was. Goh, als Rosenberg dadelijk twee keer tegen Arsenal scoort gaan we zeker roepen dat we het allemaal wel wisten met deze topaankoop.. :nooo:
Ja, prima. :aai:

maar niet door mij.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 5:20 pm

Niet de kansen die Rosenberg tegen Feyenoord en Sparta Praag miste.

Maargoed Rosenberg heeft zo'n lekker blond koppie he.

Ik snap dat je anti-Charisteas kan zijn. Maar hoe kan je in godsnaam pro-Rosenberg zijn?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo sep 25, 2005 5:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 25, 2005 5:20 pm

Lijkt me nog een beetje vroeg om Rosenberg en Charisteas met elkaar te vergelijken. Charisteas lijkt nu beter in vorm, dat is zo'n beetje alles wat er over te zeggen valt volgens mij.

Charisteas heeft ook heus wel wat kansen gemist, gisteren nog. Bovendien creeërt Rosenberg meer zelf.
Laatst gewijzigd door Bert op zo sep 25, 2005 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 25, 2005 5:20 pm

Sikora werkte ook ontzettend hard BZ...En waar je dat hij goed meeveotbalde vandaan haalt is me ook een raadsel. Hij heeft eindelijk 2 amateuristische doelpunten gescoord, dat wil niet zeggen dat ie goed speelde. Rosenberg had die twee goals ook gemaakt hoor. Een hele aardige gozer, maar het blijft een prutser... Ik zal nooit een AJAX-speler uitfluiten, ook Charisteas blijf ik altijd steunen, maar met een degelijke spits hadden we nu al op minstens 25 doelpunten gestaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 5:22 pm

Mr. Ajax schreef:Sikora werkte ook ontzettend hard BZ...En waar je dat hij goed meeveotbalde vandaan haalt is me ook een raadsel. Hij heeft eindelijk 2 amateuristische doelpunten gescoord, dat wil niet zeggen dat ie goed speelde. Rosenberg had die twee goals ook gemaakt hoor. Een hele aardige gozer, maar het blijft een prutser... Ik zal nooit een AJAX-speler uitfluiten, ook Charisteas blijf ik altijd steunen, maar met een degelijke spits hadden we nu al op minstens 25 doelpunten gestaan.
Rosenberg is een mindere afmaker dan Charisteas. Markus is ook niet die degelijke spits waar jij het over hebt.

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 25, 2005 5:23 pm

Niet de kansen die Rosenberg tegen Feyenoord en Sparta Praag miste.
Hij mist ook grotere kansen, dat is gewoon een feit.
Maargoed Rosenberg heeft zo'n lekker blond koppie he
God, ga jij nu ook Steef na-apen?? :redcard:

Rosenberg heeft gewoon veel meer potentie dan Charisteas.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS
Berichten: 53570
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2005 5:23 pm

Het maakt me werkelijk geen fuck uit of een speler een mooi blond koppie heeft of niet. Rosenberg begint net en heeft wat mij betreft tijd nodig. Een beetje vreemd om een speler na twee hele en twee halve wedstrijden af te schrijven. Charisteas lijkt het iets beter, maar dan ook iets, te doen dan in zijn eerste halve seizoen. Zozo :worshippy:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 25, 2005 5:23 pm

Thomas schreef:
Mr. Ajax schreef:Sikora werkte ook ontzettend hard BZ...En waar je dat hij goed meeveotbalde vandaan haalt is me ook een raadsel. Hij heeft eindelijk 2 amateuristische doelpunten gescoord, dat wil niet zeggen dat ie goed speelde. Rosenberg had die twee goals ook gemaakt hoor. Een hele aardige gozer, maar het blijft een prutser... Ik zal nooit een AJAX-speler uitfluiten, ook Charisteas blijf ik altijd steunen, maar met een degelijke spits hadden we nu al op minstens 25 doelpunten gestaan.
Rosenberg is een mindere afmaker dan Charisteas. Markus is ook niet die degelijke spits waar jij het over hebt.
Charisteas had waarschijnlijk het doelpunt tegen Brondby nooit gemaakt, deze vergelijkingen gaan allemaal nergens over.

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo sep 25, 2005 5:25 pm

Rosenberg is een mindere afmaker dan Charisteas. Markus is ook niet die degelijke spits waar jij het over hebt.
Nee, maar kan wel die worden, en blijft voorlopig een betere optie dan Charisteas.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 25, 2005 5:25 pm

Mr. Ajax schreef:Sikora werkte ook ontzettend hard BZ...En waar je dat hij goed meeveotbalde vandaan haalt is me ook een raadsel.


Zoals gister was hij ook regelmatig aanspeelpunt met de rug naar de goal en dat ging best aardig.
Hij heeft eindelijk 2 amateuristische doelpunten gescoord, dat wil niet zeggen dat ie goed speelde. Rosenberg had die twee goals ook gemaakt hoor.
Nou daar durf ik mn handen niet voor in het vuur te steken, dat Rosenberg ze ook zou maken, die kansen tegen fnoord en praag waren nl. nog iets groter.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 5:26 pm

Mr. Ajax schreef:
Niet de kansen die Rosenberg tegen Feyenoord en Sparta Praag miste.
Hij mist ook grotere kansen, dat is gewoon een feit.
Maargoed Rosenberg heeft zo'n lekker blond koppie he
God, ga jij nu ook Steef na-apen?? :redcard:
Jaaa, dat is mijn doel in het leven. :eusa_liar:

Maarreh, welke grotere kansen dan? :D Haha nee nee, daar gaan we niet op in. We houden het erop dat ze allebei kansen kunnen missen. Rosenberg alleen iets meer dan Charisteas. :X

LucaS
Berichten: 53570
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2005 5:27 pm

Kopkans tegen den Haag gezien?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 25, 2005 5:27 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:
Mr. Ajax schreef:Sikora werkte ook ontzettend hard BZ...En waar je dat hij goed meeveotbalde vandaan haalt is me ook een raadsel. Hij heeft eindelijk 2 amateuristische doelpunten gescoord, dat wil niet zeggen dat ie goed speelde. Rosenberg had die twee goals ook gemaakt hoor. Een hele aardige gozer, maar het blijft een prutser... Ik zal nooit een AJAX-speler uitfluiten, ook Charisteas blijf ik altijd steunen, maar met een degelijke spits hadden we nu al op minstens 25 doelpunten gestaan.
Rosenberg is een mindere afmaker dan Charisteas. Markus is ook niet die degelijke spits waar jij het over hebt.
Charisteas had waarschijnlijk het doelpunt tegen Brondby nooit gemaakt, deze vergelijkingen gaan allemaal nergens over.
Uhm sorry, maar ik zie een intikker voor me. Dat zal niet de goal zijn die jij bedoelt (hij heeft er ook al zo veel gemaakt, ik begin ze nu al door elkaar te halen :D ). Kan je me even helpen?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo sep 25, 2005 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo sep 25, 2005 5:27 pm

Mr. Ajax schreef:
Rosenberg is een mindere afmaker dan Charisteas. Markus is ook niet die degelijke spits waar jij het over hebt.
Nee, maar kan wel die worden, en blijft voorlopig een betere optie dan Charisteas.
Wat? op basis van wat in vredesnaam?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 25, 2005 5:29 pm

Lucas schreef:Kopkans tegen den Haag gezien?
4 doelpunten in 275 minuten voetbal is gewoon goed.

LucaS
Berichten: 53570
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2005 5:30 pm

en jij denkt, gezien het aantal grote kansen dat hij mist, dat hij op dat gemiddelde blijft staan?

Plaats reactie