N.E.C. Nijmegen - AFC AJAX (6-11-2005)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat zal deze wedstrijd ons aller AJAX brengen?

Winst AJAX
19
51%
Winst NEC
9
24%
Gelijkspel
9
24%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 6:53 pm

Wat is het toch heerlijk als je de wedstrijd niet gezien hebt.

Ajax heeft er vandaag alles aan gedaan. Domme, domme pech. Toch goed gespeeld. :applaus: :bigups: :band:













Wat een walgelijk *&^@&*@&!*&team is dit toch. Maar goed, ik heb mijn verhaal afgelopen woensdag wel gedaan hierover. :pukey:


En zelfs mijn laatste druppel positiviteit is weg. Ik zei nog: slechter kan het niet! :cry: :cry: :cry:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo nov 06, 2005 7:11 pm

Jesse schreef:Wat is het toch heerlijk als je de wedstrijd niet gezien hebt.

Ajax heeft er vandaag alles aan gedaan. Domme, domme pech. Toch goed gespeeld. :applaus: :bigups: :band:













Wat een walgelijk *&^@&*@&!*&team is dit toch. Maar goed, ik heb mijn verhaal afgelopen woensdag wel gedaan hierover. :pukey:


En zelfs mijn laatste druppel positiviteit is weg. Ik zei nog: slechter kan het niet! :cry: :cry: :cry:
Je bent er nog steeds niet overheen hè... :aai:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo nov 06, 2005 7:13 pm

Sterker nog: hij gaat er aan onderdoor. :?

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo nov 06, 2005 7:40 pm

voetbalkroeg schreef:Voor ons is dit natuurlijk een geweldige overwinning!!!
Vond ajax wel heel erg slecht trouwens...
gefeliciteerd anyway :xyxthumbs:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo nov 06, 2005 7:48 pm

voetbalkroeg schreef:Voor ons is dit natuurlijk een geweldige overwinning!!!
Vond ajax wel heel erg slecht trouwens...
Wat doe je eigenlijk op dit forum? Kun je niet met je vriendjes op een nekforum gaan spelen?

;)

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 7:49 pm

Dat komt omdat ik nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, zo negatief ben geweest. Altijd zag ik wel iets positiefs. Altijd wist ik er voor mezelf wel iets leuks van te breien. Altijd had ik de volgende wedstrijd wel weer hoop.

Allemaal weg. Helemaal niets meer van over. En het ergste? Ik zou niet weten wat er moet gebeuren om het te verhelpen. Blind weg helpt m.i. helemaal niets.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo nov 06, 2005 7:51 pm

Harm schreef:
voetbalkroeg schreef:Voor ons is dit natuurlijk een geweldige overwinning!!!
Vond ajax wel heel erg slecht trouwens...
Wat doe je eigenlijk op dit forum? Kun je niet met je vriendjes op een nekforum gaan spelen?

;)
Die Harm... :rofl:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo nov 06, 2005 8:01 pm

Harm is de uitsmijter van AT :D
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » zo nov 06, 2005 8:06 pm

joey schreef:wat nu?????
Ik hoop op verschroeide aarde: nu compleet diep gaan. :frusty: Geen play-offs, geen UEFA-cup voetbal. Helemaal niks. De boel "formateren" en eens heel serieus nadenken wat Ajax nou wil. Alle overbodige spelers weg, Blind ook, Jaake ook. Eerste paar jaar een ouwe rot (type Don Leo) als trainer die aan het zelfvertrouwen werkt dan hopen op iemand als Ten Cate. Jeugdopleiding ontdoen van het adriaansisme en weer nadruk leggen op pesoonlijkheid en creativiteit. Als dat geregeld is vooral met eigen spelers spelen (zal een tijd afzien zijn) met wat lokale aankopen en waar nodig een buitenlander met kwaliteit. Zoiets? :D

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 8:08 pm

Get real, Real Ajax! :drecul2: :drecul2: :drecul2: :drecul2: :drecul2:

Sorry. :blush:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo nov 06, 2005 8:08 pm

Peter schreef: Het enige wat we nu niet moeten gaan doen is het zagen aan de poten van Blind, want het ligt nu dus wel daadwerkelijk aan het materiaal.
Blind vond het goed genoeg. Bovendien presteert Blind ronduit slecht, we staan dichterbij RBC dan bij PSV, we staan 7 punten achter op RKC, we staan gelijk met nec, nac, groningen, dan kun je nog zo'n kutteam hebben, we moeten natuurlijk ook met dit team gewoon zwaar boven nec en nac staan.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 8:10 pm

Heb jij ideeen voor een andere trainer? Slaat denk ik echt nergens op. Blind heeft fouten gemaakt, ja. Maar ik geef hem nog wel de tijd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » zo nov 06, 2005 8:19 pm

Jesse schreef:Get real, Real Ajax!
Okay. :D Het komt zo ook allemaal wel goed. :hypocrite:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo nov 06, 2005 8:19 pm

Jesse schreef:Heb jij ideeen voor een andere trainer? Slaat denk ik echt nergens op. Blind heeft fouten gemaakt, ja. Maar ik geef hem nog wel de tijd.
Natuurlijk slaat het wel ergens op, trek eens een goede coach aan en niet van die typetjes Wouters, Blind die nog nooit wat gepresteerd hebben als trainer. Laat Blind eerst eens Volendam of Haarlem trainen. Oke, hoelang geven we hem nog dan? dit seizoen is naar de klote zoveel is zeker.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 8:25 pm

Ik wil eerst weleens zien wat er allemaal in de winterstop gaat gebeuren. Hopelijk komen er nieuwe mensen bij en gaan er een paar van die *&*&@#ventjes weg.

Inderdaad, Blind had dit allang moeten voorzien in de zomerstop, toen had hij moeten investeren. Maar goed, daar kunnen we nu niks meer aan doen. Blind heeft een fout gemaakt, maar hij krijgt van mij nog een kans.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo nov 06, 2005 8:39 pm

ff denken voor speelvreugde , inzet mentaliteit een vette 1 voor ajax organisatie zowel bestuur als technische staf een 1 ik ben ziek maar ajax is ook ziek :redcard:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo nov 06, 2005 8:40 pm

Lucas laat zich steeds minder zien in de wedstrijdtopics. Wat raar toch. :hypocrite:

Het zou hier om 6 uur 's nachts op tv komen, maar gelukkig kwam m'n vader er voor die tijd achter en heeft hij aardig wat leed kunnen voorkomen. :pukey: :pukey: :pukey:

Jongens jongens jongens. Wat de hell moeten we nu gaan doen?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo nov 06, 2005 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo nov 06, 2005 8:44 pm

Pfff... dat zag er zelfs in een samenvatting wel heel erg magertjes uit... :sad: En zelfs dan nog een opgelegde kans op 1-1 missen door Rosenberg en Rosales... :nooo:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 06, 2005 8:50 pm

Wat nu te doen, tja ik denk dat Ajax nog wel een jaartje of twee blijft doormodderen.De verhouding in het veld zoe moeten zijn 7 0p 4, 7 wat oudere ervaren spelers, en 4 jonge gasten die hongerig zijn naar succes en de bal.Verder zal er minimaal een leider in het veld moeten staan, eentje die het spel dicteert en ontzag heeft bij de andere.Degene die de boel blijft tegenwerken of voor eigen succes gaat kan meteen plaats nemen op de bank, het elftal is heilig en ook degene die in een betere scorings positie staat dan jijzelf.

Dan maar hopen dat er links en rechts spelers met kwaliteit opduiken, niet wars om een berg werk te verzetten.

Zet daarbij een scorende spits die nu ook eens echt past in een 4-3-3 systeem, en mocht er geen bruikbare buitenspelers zijn dan maar zolang in een 4-4-2 systeeem.

Maar dit zal wel weer een utopie zijn, zoals veel de laatste jaren een utopie blijkt te zijn ...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 9:35 pm

kampieoeeenuuuu!!!... :) :D :cheer: :cheer: :cheer:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo nov 06, 2005 9:36 pm

opzoutuh.... :)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 9:36 pm

Nix daarvan.... !! hahaha
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo nov 06, 2005 9:38 pm

Jesse schreef:Inderdaad, Blind had dit allang moeten voorzien in de zomerstop, toen had hij moeten investeren. Maar goed, daar kunnen we nu niks meer aan doen. Blind heeft een fout gemaakt, maar hij krijgt van mij nog een kans.
Van mij ook, al heeft Blind tot mijn zeer grote spijt waarschuwingen van bepaalde AT-ers in de wind geslagen. Ik ben benieuwd of hij en zijn vriend LVG deze selectie nog steeds even sterk vinden als die van 1995. :X :nooo:

De Zuidema-doctrine, heren! Gaat altijd op. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo nov 06, 2005 9:39 pm

banjavi schreef:Nix daarvan.... !! hahaha
:argue: :D

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 9:40 pm

:aai:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Plaats reactie