Ajax-Inter

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat wordt het?

Afstraffing, ruime cijfers, exit Blind
12
24%
Typisch italiaans: slaapverwekkende 0-1. Gaap!
23
46%
Er gebeurt een wonder! Ajax pakt een puntje
15
30%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo feb 22, 2006 10:58 pm

Steef schreef:
Maartoe schreef:Rare wissel. Steef zijn held Cruz bakt er stukken minder van.

:
Dan heb je er net weinig verstand van als Arno Vermeulen. Adriano was sloom, zelfzuchtig en lui. Cruz had een goede tegenstander in Vermaelen, maar was sterk hoor. :worshippy:
Het spijt me Steef, maar ik denk dat jij er in dit geval weinig verstand van hebt. Cruz speelde een hele matige pot en viel alleen maar op met z'n irritante gedrag. Hij had mazzel dat hij de wedstrijd kon uitspelen en alleen geel kreeg voor die smerige tackle op Trabelsi. Ik ben bang dat je door een hele vreemde Feijenoord bril kijkt. Adriano op halve kracht is nog steeds 10 keer beter dan Cruz. Er blijft dreiging van Adriano komen en hij houdt zijn man altijd bezig. Cruz redt zijn wedstrijd nog enigszins door zijn lullige intikkertje.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:00 pm

Jahoor, maartoe. Daarom werd Adriano gewisseld en was Cruz bij beide goals betrokken.

Natuurlijk is Adriano een fantastische spits, maar op dit moment even niet.

Cruz is allesbehalve lui. Druk op Stekelenburg, druk op Heitinga, druk op Trabelsi en maar sleuren en lopen.

Ga jij maar basketbal kijken. :headbang:

Lionel
Berichten: 47275
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo feb 22, 2006 11:01 pm

Adriano was dramatisch maar ook Cruz liet niks zien. En bij de 1e goal was hij volgens mij niet betrokken hoor. Ja, in het begin misschien. Maar het was duidelijk Cambiasso die vandaag de man was bij Inter.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » wo feb 22, 2006 11:03 pm

Thomvak425 schreef:Lang verhaal, kort verhaal: kansloos.

:blush: :blush: :blush: :blush:

Ik schaam me diep, vind dat ze erg goe dgespeeld hebben en alle krediet verdienen.

Ook ik ben dus een azijnpisser. :whip:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:03 pm

Cruz speelde echt een prima pot hoor. Alleen willen de verzuurde heren Ajacieden 't niet zien.

En hij trok in de 90e minuut nog even een volle sprint vanaf eigen helft om Martins te ondersteunen. :worshippy:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:05 pm

Rishi schreef:Adriano was dramatisch maar ook Cruz liet niks zien. En bij de 1e goal was hij volgens mij niet betrokken hoor.
Hij legt een bal vanaf rechts (voor hem links met z'n rug naar de goal) fantastisch neer met de borst op de links (voor hem rechts) aansluitende Cambiasso.

Dan moet je wel wat kunnen hoor. :yes:

Lionel
Berichten: 47275
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo feb 22, 2006 11:11 pm

Geweldig. En tuurlijk kon hij die sprint nog trekken. De 90 minuten daarvoor was hij totaal niet gevaarlijk. En dan kan je zeggen dat het een kwaliteit is maar dat is onzin. Want tegen een beetje ploeg wordt je afgestraft.

Ajax speelde leuk, ze deden hard hun best maar een echte ploeg had Inter bij rust met 7-0 ingemaakt
IK GELOOF!!!!!!

Dignity
Berichten: 15
Lid geworden op: za feb 18, 2006 2:01 pm

Bericht door Dignity » wo feb 22, 2006 11:12 pm

Steef schreef:
En hij trok in de 90e minuut nog even een volle sprint vanaf eigen helft om Martins te ondersteunen. :worshippy:
eenvoudige inkopper ;) >>>
Hij had nog energie over omdat ie de hele match niks uitspookte.

Maar aan de andere kant stond ie wel mooi op de goede plek. Hoe zuur dat ook is.... :nooo:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9370
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo feb 22, 2006 11:16 pm

Al met al is die 2-2 een uitslag waarvoor de meesten vooraf hadden getekend. Voor de return proberen de boel in slaap te sussen en dan het zich toch al superieur wanende Inter in de 93e minuut op een 0-1 trakteren.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo feb 22, 2006 11:18 pm

Hmmm... positief punt: Heitinga, Huntelaar en Vermaelen. Verder heb ik deze zelfde wedstrijd volgens mij al 8 keer gezien... :pukey:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58858
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo feb 22, 2006 11:23 pm

Laudrup schreef:
Voetske schreef:
Neefkens schreef: Onvoorstelbaar wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser, joey was er NIETS bij ;)
Ik zit er niet mee hoe jij me noemt, alleen weet ik nu nog steeds niet ( of eigenlijk wel ) of dat we dankzij Inter op 2 - 0 kwamen of dankzij Inter
Ja want dit Ajax kan echt helemaal niks he? :nooo:
Veel is het niet nee, KJH maak op dit moment een beetje het verschil. nu ( al ) weer de achterhoede die 2 keer FLINK staat te schutteren.
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 22, 2006 11:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » wo feb 22, 2006 11:23 pm

Leuke eerste helft met een onthutsend zwakke Inter en een zeer sterke Huntelaar.

Tweede helft zette Inter even aan en kwam de zwakte van Ajax aan bod.

In Milaan zullen we er wel aan gaan, maar desondanks heb ik de eerste helft genoten van Ajax.

En het belangrijkste we beschikken over een spits die (wil het niet raar gaan lopen) een topper gaat worden. Leuk om te zien hoe die slagers zoveel moeite hadden met Huntelaar en hoe hij gemakkelijk en slim de overtredingen uitlokte.
Laatst gewijzigd door sudesh op wo feb 22, 2006 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Den=
Berichten: 7
Lid geworden op: di dec 20, 2005 11:50 pm

Bericht door Den= » wo feb 22, 2006 11:24 pm

Welkom Dignity :xyxthumbs:

Zeer spijtig dat het in het slot van de wedstrijd nog 2-2 wordt maar het zat er natuurlijk wel aan te komen. De eerste helft speelde ajax echt goed. Toch vraag ik me af waarom het de tweede helft dan zo inzakt. M :sad: Nou goed, over 3 weken een nipte overwinning stelen en we zijn verder :D

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo feb 22, 2006 11:26 pm

Steef schreef:Ga jij maar basketbal kijken. :headbang:
Kansloze opmerking Steef. Omdat ik het niet met je eens ben? Je maakt jezelf gewoon belachelijk met je verheerlijking van Cruz. Je hebt een weinig objectieve kijk voor iemand die niets anders doet dan zichzelf schouderklopjes geven en maar loopt te roepen dat hij scout is. X'D Maar leef jij maar weer verder in je fantasie wereldje.

Alexander
Berichten: 8556
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » wo feb 22, 2006 11:27 pm

Net terug van het stadion. Wat verschrikkelijk jammer dat we dt hebben weggegeven. Totaal onnodig. Ben er eigelijk wel stuk van.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » wo feb 22, 2006 11:28 pm

Kansloze opmerking Steef. Omdat ik het niet met je eens ben? Je maakt jezelf gewoon belachelijk met je verheerlijking van Cruz. Je hebt een weinig objectieve kijk voor iemand die niets anders doet dan zichzelf schouderklopjes geven en maar loopt te roepen dat hij scout is. Maar leef jij maar weer verder in je fantasie wereldje.

:cheer:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:30 pm

Maartoe schreef:
Steef schreef:Ga jij maar basketbal kijken. :headbang:
Kansloze opmerking Steef. Omdat ik het niet met je eens ben? Je maakt jezelf gewoon belachelijk met je verheerlijking van Cruz. Je hebt een weinig objectieve kijk voor iemand die niets anders doet dan zichzelf schouderklopjes geven en maar loopt te roepen dat hij scout is. X'D Maar leef jij maar weer verder in je fantasie wereldje.
Wat was er voetballend mis met Cruz dan vanavond?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo feb 22, 2006 11:31 pm

Wat wordt die KJH opgehemeld zeg, al speelde hij wel aardig. Waarom laat AJAX zich zo piepelen door kakkie Cruz eigenlijk? Eerst krijgt Heitinga een beuk waar die volgende week nog hoofdpijn van heeft en in de tweede helft krijgt Trabelsi een beste schop om vervolgens voor de zekerheid nog even de 2-2 te maken. :nooo:

2-2, een meevallertje, maar volstrekt kansloos natuurlijk om door te gaan.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo feb 22, 2006 11:37 pm

Steef schreef:
Maartoe schreef:
Steef schreef:Ga jij maar basketbal kijken. :headbang:
Kansloze opmerking Steef. Omdat ik het niet met je eens ben? Je maakt jezelf gewoon belachelijk met je verheerlijking van Cruz. Je hebt een weinig objectieve kijk voor iemand die niets anders doet dan zichzelf schouderklopjes geven en maar loopt te roepen dat hij scout is. X'D Maar leef jij maar weer verder in je fantasie wereldje.
Wat was er voetballend mis met Cruz dan vanavond?
Hij kwam weinig in het spel voor. Bovendien gaf ik het aan in de vergelijking met Adriano:
Steef schreef:
Maartoe schreef:Rare wissel. Steef zijn held Cruz bakt er stukken minder van.

:
Dan heb je er net weinig verstand van als Arno Vermeulen. Adriano was sloom, zelfzuchtig en lui. Cruz had een goede tegenstander in Vermaelen, maar was sterk hoor. :worshippy:
Net zoals ik al eerder zei kwam er ook in deze wedstrijd meer dreiging van Adriano dan van Cruz uit. Daarom begreep ik niet waarom Mancini niet Martins voor Cruz ipv voor Adriano bracht.

Alexander
Berichten: 8556
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » wo feb 22, 2006 11:37 pm

Het is een vuile nare bloedhond die Cruz, maar ik vond hem toch wel goed en dreigend spelen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:38 pm

Bedankt, Alexander.

Ik verwacht dat joey hetzelfde zal hebben gezien.

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo feb 22, 2006 11:39 pm

Wow! Eerste helft heeft Ajax mij positief verrast! 2de helft was duidelijk minder, vooral bij balbezit. Boukhari viel genadeloos door de mand, Lindenbergh ook trouwens.

Huntelaar was voor mij de absolute man of the match. Alle inspeelballen hield hij vast, won alle kopduels.. geweldig!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo feb 22, 2006 11:40 pm

Op zoek naar medestanders in je waarneming Steef? Vraag Thomas ook nog even, die is het meestal ook wel met je eens. :hypocrite:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo feb 22, 2006 11:40 pm

Maartoe schreef:
Adriano heeft de eerste helft niets gedaan en in de tweede helft twee rushes op kracht, waarbij hij bij de eerste de bal op Figo naast 'm moet geven ipv. kansloos richting achterlijn te gaan.

Niet verrassend dat alle Italianen melden dat Cruz sterk speelde en Adriano weer zwaar teleurstelde.

Kijk de wedstrijd nog eens terug, vriend.

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo feb 22, 2006 11:41 pm

Steef heeft een aparte camera voor Cruz bedongen ofzo? Cruz was redelijk, maar die sliding op Trabelsi :redcard:

Net zoals Samuel op Huntelaar mocht blijven inrammen :redcard:

Plaats reactie