Ajax-Inter

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat wordt het?

Afstraffing, ruime cijfers, exit Blind
12
24%
Typisch italiaans: slaapverwekkende 0-1. Gaap!
23
46%
Er gebeurt een wonder! Ajax pakt een puntje
15
30%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Ajax-Inter

Bericht door 666 » vr feb 10, 2006 7:00 pm

Ajax-Inter over twee weekjes.

Het schijnt niet echt storm te lopen met de kaartverkoop en de paniek slaat dus niet alleen bij de spelers maar ook bij de penningmeester toe:

Afbeelding

En voor de kleurstelling van deze toch al treurige advertentie is waarschijnlijk advies ingewonnen bij de boys van Oger.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 10, 2006 7:01 pm

HAHAHAHA! Dit is het dieptepunt van het seizoen! :yes:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47904
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr feb 10, 2006 7:03 pm

Heeft Babel daar nou een peuk in de hand? :blush:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9370
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr feb 10, 2006 7:06 pm

Inter heeft dit CL seizoen uit alleen gewonnen van FC Artmedia Bratislava. Je moet daarom wel erg pessimistisch zijn om te denken dat Ajax met meer dan een goaltje verschil de boot in gaat. Laat ik op een gelijkspelletje gokken...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 10, 2006 7:09 pm

Peter schreef:Heeft Babel daar nou een peuk in de hand? :blush:
En wat wil Galasek van Urby? :hypocrite:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 10, 2006 7:25 pm

Dubbel schreef:Inter heeft dit CL seizoen uit alleen gewonnen van FC Artmedia Bratislava.
Artmedia was lang niet slecht hoor. Vraag maar aan Ome Co. :D

Ik heb een kaart met die advertentie in de bus gehad. Snel weggegooid. :blush:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 10, 2006 7:34 pm

Peter schreef:Heeft Babel daar nou een peuk in de hand? :blush:
Hij vlamt altijd een jointje op voor hij gaat r-r-r-rappen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr feb 10, 2006 7:38 pm

Inter wint uit niet zo veel? Ajax thuis dan wel? Ploegen als Heracles worden zelfs gevaarlijk, wat moet Ajax dan? Ik hoop alleen dat Inter het weekend erna tegen een sterke tegensatnder moet en de zaak een beetje laat vieren, kunnen we in de laatste minuut 1-2 maken, lijkt het nog iets.

Dit Ajax hoort niet in de CL, hoe jammer dat ook is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 10, 2006 7:40 pm

Ik krijg wel de indruk dat je fan bent van polls, 666. ;)

Maar je derde optie klopt niet. Er vallen geen punten te behalen in deze wedstrijden.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9370
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr feb 10, 2006 7:40 pm

Demosthenes schreef:Inter wint uit niet zo veel? Ajax thuis dan wel? Ploegen als Heracles worden zelfs gevaarlijk, wat moet Ajax dan? Ik hoop alleen dat Inter het weekend erna tegen een sterke tegensatnder moet en de zaak een beetje laat vieren, kunnen we in de laatste minuut 1-2 maken, lijkt het nog iets.

Dit Ajax hoort niet in de CL, hoe jammer dat ook is.
Ajax wint dit jaar thuis 2 uit 3 in de CL. :shock:

Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ik weiger op voorhand de handdoek te gooien. Wie weet. Het kan gek lopen in het voetbal. :eusa_pray:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 10, 2006 7:41 pm

Het is duidelijk dat ze geen Ajax uitzenden in de VS. :aai:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr feb 10, 2006 8:04 pm

Ik verwacht wel een nederlaag maar geen zware. Met dit soort wedstrijden gaat AJAX toch meer op resultaat spelen. Wel een beetje een trieste actie trouwens om die kaarten nog aan de man te brengen, doet me denken aan de tijd dat Beenhakker nog trainer was van AJAX met de patatgeneratie toen er spotjes met Leo op TV waren of we alstublieft toch maar een seizoenkaart gingen kopen.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » vr feb 10, 2006 8:10 pm

Er vallen wel punten te halen in deze wedstrijden. Twee stuks als je wint, 1 als je gelijk speelt. Ga hier maar punten tellen: http://www.xs4all.nl/%7Ekassiesa/bert/u ... k2006.html .

Jammer dat Inter er met de punten vandoor gaat.
Thomas schreef:Er vallen geen punten te behalen in deze wedstrijden.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » vr feb 10, 2006 8:15 pm

Dubbel schreef:Wie weet. Het kan gek lopen in het voetbal. :eusa_pray:
Ja, maar zooo gek gaat het zeker niet lopen! :nooo:

Raar is dat: twee maanden geleden dacht je nog: wie gaat er in hemels naam ooit scoren voor Ajax. Welnu, dat we een goaltje kunnen meepikken tegen Inter, daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Maar dat elke Inter-aanval een scoringskans oplevert óók!

Echt serieus: het aller- allerslechtste momenteel aan Ajax is de verdediging. Misschien begint dat wel op het middenveld, maar hoe dan ook: elke ploeg krijgt tegen Ajax vette kansen. Het is vervolgens aan de kwaliteiten van de desbetreffende tegenstander of ze die missen (WII, Heerenveen zonder spitsen) of dat ze hem maken (de rest van de wereld).

Inter kan zoveel scoren als ze maar willen. En het is gek genoeg aan de Ajax-spitsen hoeveel het er worden. Scoort Ajax twee goals, dan wordt het 2-3. Scoren we er vier, dan wordt het 4-5. Alleen als we niet scoren of slechts één doelpunt, dan stoppen onze pizzabakkers bij twee.

Maar de penningmeester en de marketingafdeling hoeven niet te wanhopen: ik heb mijn kaartje al maanden in huis.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » vr feb 10, 2006 9:56 pm

Wellicht heeft Ajax het geluk, dat ze een tegenstander treffen, die zelf niet bepaald het spel wil maken. Als Inter ervoor of erna een zware tegenstander heeft in de Serie A dan komen ze hier voor een resultaat en dat is in hun ogen een 0-0 ook. Ajax is niet bij machte om een verdediging kapot te spelen laat staan een Italiaanse en de verdediging is zo broos als iets.

Ik verwacht een oersaaie wedstrijd, zeker als Inter niet wil.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 10, 2006 9:59 pm

Volgens mij hebben de meesten hier Inter al jaren niet meer zien ballen. :nooo: Die spelen echt prima voetbal hoor.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 11, 2006 12:13 am

Inderdaad. Het is voor ons alleen maar te hopen dat Inter catenaccio gaat spelen. Anders is er een grote kans op een afslachting.
666 schreef:Er vallen wel punten te halen in deze wedstrijden. Twee stuks als je wint, 1 als je gelijk speelt. Ga hier maar punten tellen: http://www.xs4all.nl/%7Ekassiesa/bert/u ... k2006.html .

Jammer dat Inter er met de punten vandoor gaat.
Thomas schreef:Er vallen geen punten te behalen in deze wedstrijden.

Oh ja, dat bedoelde je natuurlijk. :eusa_liar:

;)

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za feb 11, 2006 12:26 am

Steef schreef:Volgens mij hebben de meesten hier Inter al jaren niet meer zien ballen. :nooo: Die spelen echt prima voetbal hoor.
Wie ontkent dat?

De vraag is meer tot welke krachtsinspanning Inter in staat is, tot hoe ver Inter wil gaan.

Een paar jaar geleden stelde Inter in de halve finale van de uefa-cup het tweede elftal op en zorgde ervoor dat er thuis werd verloren door een eigen doelpunt (de tegenstander was niet in staat een doelpunt te maken), de Italiaanse competitie gaat immers voor.

De CL wil Inter wel winnen, m.a.w. het sterkste team zal spelen, maar in de eerste wedstrijd nog niet ten koste van alles.

Over de zwakste linie van Ajax! De linie waar Maduro staat!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 11, 2006 12:38 am

Vindt jij Maduro echt zo slecht?

Volgens mij moet hij gewoon meer lef tonen en wat meer tempo in z'n spel ontwikkelen. Die jongen speelt pas een jaar in Ajax 1.

Hij begon beter dan dat hij nu laat zien.

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 11, 2006 9:38 am

Vind jij.....Thomas :eusa_naughty:

Ik heb niet kunnen stemmen...het wordt 2-0 door 2 goals van Rosey
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58850
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za feb 11, 2006 10:33 am

Steef schreef:Volgens mij hebben de meesten hier Inter al jaren niet meer zien ballen. :nooo: Die spelen echt prima voetbal hoor.
Ikke wel .. :yes:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za feb 11, 2006 10:48 am

Thomas schreef:Vindt jij Maduro echt zo slecht?

Volgens mij moet hij gewoon meer lef tonen en wat meer tempo in z'n spel ontwikkelen. Die jongen speelt pas een jaar in Ajax 1.

Hij begon beter dan dat hij nu laat zien.
Wat mij irriteert is dat veel tegendoelpuntgen door hem voorkomen hadden kunnen worden als hij zich beter had opgesteld, sneller had gereageerd, het probleem niet aan anderen had overgelaten (in dat opzicht lijkt hij een beetje op een jonge Frenk Rijkaard :X )

Bekijk de tegendoelpunten van vorig seizoen en je ziet dat hij vaak in de buurt is, maar nooit op de juiste plek. Van Basten heeft kritiek op Van Bommel? Maduro maakt in mijn ogen dezelfde fout en Blind bouwt het elftal rond Maduro!!!!!!!!!!!!

Het eerste jaar in A1 stond hij centraal achterin en maakte deze fouten ook. De gevolgen waren niet zo groot, Ajax scoorde toch een doelpunt meer. In zijn tweede jaar stond hij op het middenveld en werd er minder op zijn verdedigende kwaliteiten gelet. Maduro scoordeveel en leek een grote belofte. Blind maakte hem speler van het jaar en hij kreeg een contract.

Van Basten, Blind en Cruyff zijn gek van hem, m.a.w. "WIE BEN IK", hoeft niemand uit te leggen, maar ik ben nu eenmaal eigenwijs :D

Tegen Inter? Minder kansloos dan tegen iedere andere tegenstander.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za feb 11, 2006 11:19 am

[quote="Demosthenes=]
Een paar jaar geleden stelde Inter in de halve finale van de uefa-cup het tweede elftal op en zorgde ervoor dat er thuis werd verloren door een eigen doelpunt (de tegenstander was niet in staat een doelpunt te maken), de Italiaanse competitie gaat immers voor.

[/quote]


Zo, er is er eentje gefrustreerd geloof ik. En Inter speelde in R'dam gewoon met het eerste, alleen Vieri bleef licht geblesseerd op de bank.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 11, 2006 11:32 am

Demosthenes schreef:De vraag is meer tot welke krachtsinspanning Inter in staat is, tot hoe ver Inter wil gaan.

Een paar jaar geleden stelde Inter in de halve finale van de uefa-cup het tweede elftal op en zorgde ervoor dat er thuis werd verloren door een eigen doelpunt (de tegenstander was niet in staat een doelpunt te maken), de Italiaanse competitie gaat immers voor.

De CL wil Inter wel winnen, m.a.w. het sterkste team zal spelen, maar in de eerste wedstrijd nog niet ten koste van alles.
Reken maar dat Inter de CL wil winnen. :yes:

De UEFA-cup heeft in Italië nooit veel aanzien gehad en de laatste jaren is dat alleen maar minder geworden. Niet te vergelijken dus.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za feb 11, 2006 12:54 pm

Volgens mij probeert Urby iets terug te stoppen of weg te halen uit het hoofd van Maarten. En wat zit KJH er ontspannen bij.... Plaatsvervangende schaamte. Ajax.nl is in feite al jaren het propagandainstituut, maar dit is een nieuw dieptepunt...

Ajax gaat vrees ik gigantisch onderuit. We zijn overgeleverd aan de vraag of Inter het na 0-2 genoeg vindt, of niet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie