Roda JC-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Verspeelt Ajax z'n kansen op de plee-offs?

Roda neemt wraak & maakt gehakt van Ajax
14
36%
Roda wint nipt door een omhaal in blessuretijd
7
18%
Tegen de verhouding in verliest Ajax niet
11
28%
Dankzij toptrainer Blind laat Ajax Roda alle hoeken van het veld zien
7
18%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo apr 02, 2006 7:11 pm

Op zondag? :nooo:

*** scheidsrechterje pesten doe je maar in je eigen tjid en op je eigen forum! - Raymon ***

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo apr 02, 2006 7:15 pm

Laten we dat nou maar niet doen, Alexander. Je gaat die Luinge toch zeker niet bellen om hem te bedreigen. Dan laat je je net zo goed kennen. Ook ik vind het een waardeloze lul, maar dat is vooral zijn probleem. Hij laat zich kennen, maar wij als Ajacieden staan daar nog wel even net boven.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 7:19 pm

Heeft hij na de wedstrijd nog iets schokkends gezegd dan?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:22 pm

Triest om te zien dat sommige Luinge naar voren schuiven als de grote zondebok/boeman, penaltie kan ie geven ( maar als hij het niet ziet houdt het op ), en verder waren er zegge en schrijven 2 incidentjes met Huntelaar en daardoor verliest Ajax ?.

Calimero lacht zich te pletter ... :yes:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo apr 02, 2006 7:31 pm

Voetske schreef:Triest om te zien dat sommige Luinge naar voren schuiven als de grote zondebok/boeman, penaltie kan ie geven ( maar als hij het niet ziet houdt het op ), en verder waren er zegge en schrijven 2 incidentjes met Huntelaar en daardoor verliest Ajax ?.

Calimero lacht zich te pletter ... :yes:
Je valt in herhaling. Zoals al meerdere keren is gezegd, Ajax heeft door zichzelf verloren. Ajax was zelf niet goed genoeg. Maar dat doet niet af aan het feit dat Luinge vreselijk slecht heeft gefloten en ons 2 keer een 100% kans op een doelpunt heeft ontnomen. Het is geen smoes, wel een constatering. Helaas snap jij dat verschil niet, terwijl het toch écht niet zo moeilijk is.
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:32 pm

Scherrer schreef:
Voetske schreef:Triest om te zien dat sommige Luinge naar voren schuiven als de grote zondebok/boeman, penaltie kan ie geven ( maar als hij het niet ziet houdt het op ), en verder waren er zegge en schrijven 2 incidentjes met Huntelaar en daardoor verliest Ajax ?.

Calimero lacht zich te pletter ... :yes:
Je valt in herhaling. Zoals al meerdere keren is gezegd, Ajax heeft door zichzelf verloren. Ajax was zelf niet goed genoeg. Maar dat doet niet af aan het feit dat Luinge vreselijk slecht heeft gefloten en ons 2 keer een 100% kans op een doelpunt heeft ontnomen. Het is geen smoes, wel een constatering. Helaas snap jij dat verschil niet, terwijl het toch écht niet zo moeilijk is.
Ik reageer op Alexander, mag dat ook al niet ?.Tjonge jonge wat doen we toch weer gezellig.Ik begrijp dat niet, een ander roept tig keer dat we genaaid zijn door Luinge, ik vind dat we niet genaaid zijn door Luinge maar dat mag ik niet zeggen omdat het jou niet past ?.

Ik wordt een beetje ziek van dat uit de hoogte doen ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 02, 2006 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo apr 02, 2006 7:33 pm

Luinge is een misselijke eikel, nuff said!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo apr 02, 2006 7:35 pm

Voetske schreef:
Scherrer schreef:
Voetske schreef:Triest om te zien dat sommige Luinge naar voren schuiven als de grote zondebok/boeman, penaltie kan ie geven ( maar als hij het niet ziet houdt het op ), en verder waren er zegge en schrijven 2 incidentjes met Huntelaar en daardoor verliest Ajax ?.

Calimero lacht zich te pletter ... :yes:
Je valt in herhaling. Zoals al meerdere keren is gezegd, Ajax heeft door zichzelf verloren. Ajax was zelf niet goed genoeg. Maar dat doet niet af aan het feit dat Luinge vreselijk slecht heeft gefloten en ons 2 keer een 100% kans op een doelpunt heeft ontnomen. Het is geen smoes, wel een constatering. Helaas snap jij dat verschil niet, terwijl het toch écht niet zo moeilijk is.
Ik reageer op Alexander, mag dat ook al niet ?.
Maar Alexander vraagt alleen of Jesse nou wel op zondag uit moet gaan, uit bezorgdheid met het aantal studiepuntjes dat Jesse nog moet halen..... :blush: ;)
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:39 pm

Alexander wil Luinge zijn telefoon beschikbaar stellen, zodat men een hartig woordje met hem kan babbelen, niet normaal meer ..

Trouwens mochten we ons niet plaatsen voor de play-offs dan ligt de reden toch in een veel eerder stadium, zo'n wedstrijden of 15 geleden ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 02, 2006 7:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo apr 02, 2006 7:41 pm

Voetske schreef:Alexander wil Luinge zijn telefoon beschikbaar stellen, zodat men een hartig woordje met hem kan babbelen, niet normaal meer ..
Ik had het gezien ja. Maar als het telefoon-nummer van Luinge net zo echt is als de komst van nedved en Chivu hoeven we ons geen zorgen te maken...
***

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo apr 02, 2006 7:42 pm

Luinge is gek op darts. :hypocrite:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:42 pm

Het zal wel ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 7:44 pm

Voetske schreef:Alexander wil Luinge zijn telefoon beschikbaar stellen, zodat men een hartig woordje met hem kan babbelen, niet normaal meer ..

Trouwens mochten we ons niet plaatsen voor de play-offs dan ligt de reden toch in een veel eerder stadium, zo'n wedstrijden of 15 geleden ...
We hebben het hele seizoen geen goede reeks neer weten te zetten en geen moment indruk weten te maken. Oh ja, we hebben vijf wedstrijden op rij gewonnen tegen de onderste vijf. :xyxthumbs:

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo apr 02, 2006 7:45 pm

Ik ben het eens met voetske :scared:
:xyxthumbs:

Luinge heeft slecht gefloten, maar we zijn geen Calimero's. ;)

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo apr 02, 2006 7:45 pm

Haha die Luinge is echt te dom voor woorden.

1 minuut speeltijd extra. Hij ziet dat Roda massaal naar voren komt. Hij laat de corner nemen en tot 2 keer toe laat hij Roda de bal inbrengen. Toen was al lang en breed de minuut verstreken.
Toen Ajax 3 seconden later uitbrak floot hij af. Die gast is gewoon niet te volgen. Fluit dan gelijk na de corner af, dan ben je consequent bezig.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:46 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Alexander wil Luinge zijn telefoon beschikbaar stellen, zodat men een hartig woordje met hem kan babbelen, niet normaal meer ..

Trouwens mochten we ons niet plaatsen voor de play-offs dan ligt de reden toch in een veel eerder stadium, zo'n wedstrijden of 15 geleden ...
We hebben het hele seizoen geen goede reeks neer weten te zetten en geen moment indruk weten te maken. Oh ja, we hebben vijf wedstrijden op rij gewonnen tegen de onderste vijf. :xyxthumbs:

En dan nog dankzij een inverstering van 9 miljoen ( exclusief salaris ) ;)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:48 pm

Neefkens schreef: Ik ben het eens met voetske :scared:
:xyxthumbs:

Luinge heeft slecht gefloten, maar we zijn geen Calimero's. ;)
Staat genoteerd ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » zo apr 02, 2006 8:12 pm

Voetske schreef:Ik wordt een beetje ziek van dat uit de hoogte doen ...
Ik denk eerder dat jij niet zo uit de laagte moet doen. Je ziet dingen die er niet zijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 8:20 pm

Luinge interesseert me niet, het gaat mij om Ajax. Ik constateer dat Ajax tegen ploegen uit het linkerrijtje geen fatsoenlijk voetbal op de mat heeft weten te leggen dit seizoen.

En dat is niet de schuld van Luinge.
Het stinkt aan alle kanten!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo apr 02, 2006 8:43 pm

Het was toch wel een drama. Ik vond het spel nog het meest lijken op Feijenoord voetbal uit midden jaren '90. 'Veel rennen en jagen op de bal waardoor je bij balbezit de rust niet meer hebt om goed voetbal te spelen'. De eerste helft viel nog wel mee omdat er met Rosales dreiging van rechts kwam. De tweede helft was echt een martelgang.

Ik zie Ajax niet vaak spelen en het viel me niet mee. Rosales was bij vlagen goed. Huntelaar was redelijk. Rosenberg was slecht, Babel weinig gelukkig. Boukhari en Galasek toonden aan dat ze niks meer toevoegen. Trabelsi had z'n momenten, JF viel me mee. Maduro en Vermaelen vond ik niet slecht. En Lindenbergh..., tsja, Ton Pronk werd destijds voor minder afgeserveerd. De keeper was nog onze beste man.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » zo apr 02, 2006 8:44 pm

joey schreef:Ik constateer dat Ajax tegen ploegen uit het linkerrijtje geen fatsoenlijk voetbal op de mat heeft weten te leggen dit seizoen.

En dat is niet de schuld van Luinge.
Nee, van Koeman natuurlijk.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » zo apr 02, 2006 8:45 pm

Erg triest van Blind dat hij het slechte seizoen van Ajax min of meer voor een gedeelte probeert te relateren aan de slechte optredens van SCHIJTrechters.

Natuurlijk ziet iedereen dat Ajax is benadeeld dit seizoen, en helemaal door luinge vandaag, maar kijk bijvoorbeeld naar Heerenveen-Ajax, daar werd goed gevloten en werd Ajax ook onder de mat gelopen.

Ajax stelt dit seizoen weinig voor, face it, zelfs met zoveel blesures zou Ajax veel hoger moeten staan.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » zo apr 02, 2006 9:02 pm

Tja, laat Ajax voor zo'n 10 punten benadeeld zijn dit seizoen.
Dan zou de achterstand op de koploper nog altijd liefst 18 punten bedragen.
Overigens zijn het altijd niet functionerende ploegen die zich steeds benadeeld voelen en misschien zelfs feitelijk ook wel worden.
Dat is nu eenmaal een wetmatigheid in het voetbal. Alleen ploegen waar het wel loopt dwingen zaken, zoals geluk en voordelige scheidsrechterlijke beslissingen, af.
In zijn hart weet Blind dat ook wel. Hij is echter intussen gewoon ten einde raad en duidelijk de wanhoop nabij. Dan krijg je dit soort emotioneel gedrag en dito uitlatingen. Op zich best begrijpelijk want menselijk.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » zo apr 02, 2006 9:11 pm

Tja, laat Ajax voor zo'n 10 punten benadeeld zijn dit seizoen.

Nou dat vindt ik veel hoor. Elke club heeft dat wel , (behalve psv ofcourse)
alleen clubs die het slecht doen klagen er over, clubs die het goed doen klagen er minder over.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo apr 02, 2006 9:11 pm

Jim schreef:Tja, laat Ajax voor zo'n 10 punten benadeeld zijn dit seizoen.
Dan zou de achterstand op de koploper nog altijd liefst 18 punten bedragen.
:shock: We staan 28 punten achter op de koploper?

Plaats reactie