Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Bericht door Dubbel » wo aug 02, 2006 11:33 pm

Voorronde Champions League. De Return.

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » do aug 03, 2006 8:07 pm

word nog moeilijk genoeg.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr aug 04, 2006 7:02 pm

Extra informatie omtrent AFC Ajax – FC Kopenhagen

Amsterdam, 4 augustus 2006
De kaartverkoop voor de wedstrijd Ajax - FC Kopenhagen zal maandag 7 augustus van start gaan. Lees hier meer omtrent het verkoopschema.

Beste Supporter,
Vanaf maandag 7 augustus starten we met de verkoop van kaarten voor de wedstrijd AFC Ajax – FC Kopenhagen in het kader van de derde voorronde UEFA Champions League. Een voor ons allen belangrijke ontmoeting op weg naar definitieve deelname aan dit prestigieuze en lucratieve Europese toernooi.

We hebben geprobeerd om de tarieven voor deze wedstrijd op een zo aantrekkelijk mogelijk niveau uit te laten komen. Aantrekkelijk voor Ajax om zo zijn financiële huishouding op orde te houden, maar zeker ook voor jullie, onze supporters, zodat het voor iedereen mogelijk is deze wedstrijd bij te wonen.

Helaas is het ons niet gelukt dezelfde prijzen te hanteren als voor de wedstrijd van vorig jaar tegen Brøndby IF. De tarieven van dit jaar liggen in vergelijking hoger. Toch heeft deze verhoging niets te maken met het uitgangspunt de kas van Ajax te spekken. Integendeel.

De reden dat de kaartprijzen voor deze wedstrijd zo verschillen met vorig jaar heeft alles te maken met het feit dat wij vorig jaar bij de indeling van de wedstrijd tegen Brøndby IF een inschattingsfout hebben gemaakt. Anders gezegd: iedere Europese voetbalclub wordt, mede op basis van zijn status, ingedeeld in een bepaalde prijscategorie. In combinatie met het type wedstrijd (Champions League, Nederlandse Beker, UEFA Cup, Nederlandse competitie, enz.) wordt zodoende de prijs van een kaartje bepaald. Brøndby IF – een vergelijkbare tegenstander als Kopenhagen – is door Ajax vorig jaar te laag ingeschaald, waardoor een te laag tarief is gehanteerd. Een prijs die niet als redelijk referentiekader kan gelden voor deze wedstrijd. Met de kaartprijs die nu wordt gerekend, denkt Ajax recht te doen aan de kwaliteit van de tegenstander afgezet tegen de aard van de wedstrijd, in dit geval voorronde UEFA Champions League.

Wij realiseren ons dat het voor jullie niet leuk is dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Ook wij hadden dat liever anders gezien. Toch heeft Ajax de overtuiging, zeker afgezet tegen de tarieven elders in Europa, met de huidige prijzen een voor iedereen aanvaardbaar voorstel te hebben gedaan hetgeen zowel de supporter als de begroting van Ajax recht doet.

Wij hopen dat jullie begrip hebben voor ons besluit en dat onze uitleg daarbij voldoende is geweest. Laten we Henk en zijn selectie steunen op onze weg naar een succesvol Europees avontuur.


Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 04, 2006 8:27 pm

Wat een bullshit zeg :drecul2:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za aug 05, 2006 8:04 am

Klopt, zo'n lap tekst voor een verschil van 2 euro....

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » ma aug 07, 2006 1:29 pm

Vertonghen, De Mul, Charisteas en Manucharyan niet mee naar Kopenhagen

Nu het CL voorronde duel tussen FC Kopenhagen en Ajax voor de deur staat, wordt ook steeds meer duidelijk over de rangorde die Ten Cate ziet in de selectie. Naast de nog niet compleet fitte Roger en Mitea heeft Ten Cate ook Jan Verthongen, Tom de Mul, Angelos Charisteas en Edgar Manucharyan thuisgelaten.

Als Henk niet tevreden is over de Mul is ben ik toch benieuwd of men nog actie onderneemt. Of is het wachten op de verkoop van Charisteas en Grygera? Vraag me toch af HtC Markus en Babel voor zich ziet als stand-in voor Klaas Jan? Hij zal toch ook gezien hebben dat MArkus daar niet tot zijn recht komt!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » wo aug 09, 2006 11:20 pm

Nou dit zit nu wel snor hoor..ik hoop toch niet dat we thuis met 2-0 van deze rauwdouwers verliezen zeg.

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » wo aug 09, 2006 11:57 pm

Hoeladans schreef:Nou dit zit nu wel snor hoor..ik hoop toch niet dat we thuis met 2-0 van deze rauwdouwers verliezen zeg.
Nee als we niet met 2 - 0 winnen is het slecht.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 13, 2006 11:23 pm

Tegen tien man puntverlies Kopenhagen

13/8/2006 21:22

FC Kopenhagen is in de Deense competitie tegen het eerste puntverlies aangelopen. Thuis tegen Odense BK kwam de tegenstander van Ajax in de derde voorronde van de Champions League niet verder dan 1-1.

Kopenhagen speelde in een gewijzigde opstelling. Onder andere André Bergdølmo en Markus Allbäck ontbraken in de basis. Centrale verdediger Michael Gravgaard was wel van de partij en redde in de 83ste minuut het punt voor Kopenhagen.

Odense was in de eerste helft op voorsprong gekomen door een doelpunt van Tobias Grahn. Diezelfde speler moest na de rust met een tweede gele kaart van het veld, waardoor Kopenhagen het laatste half uur een man meer had.

Met een wedstrijd minder gespeeld staat Kopenhagen na vijf speeldagen twee punten achter op de koplopers FC Nordsjælland en Aalborg aB.
vi.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 9:57 pm

Zorgen Kopenhagen, ook Allbäck vraagteken

14/8/2006 21:23

FC Kopenhagen moet het in de return tegen Ajax op woensdag 23 augustus mogelijk zonder Marcus Allbäck zien te redden. De Zweedse spits heeft last van zijn knie en laat het oefenduel van de nationale ploeg met Duitsland schieten.

Ook Jesper Grønkjær is niet geheel fit en zegde af voor Denemarken. De vleugelspits kampt met een liesblessure.

Kopenhagen verloor in eigen huis met 2-1 van Ajax en moet de schade in Amsterdam zien te repareren om zich alsnog te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Champions League.


vi.nl

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » di aug 15, 2006 11:22 am

Kaarten zijn binnen. Nu hopen dat ik niet hoef te werken, want dat had ik eerder door moeten geven. Anders maar proberen te ruilen en als dat niet wil neem ik gewoon ontslag ;) (Ik zou anders toch aan het einde van de maand stoppen)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 3:11 pm

Hey Ko! :bis:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 19, 2006 8:51 pm

Kopenhagen haalt Ailton weg uit Zweden

19/8/2006 19:24

FC Kopenhagen heeft het Deense transferrecord gebroken. Voor drie miljoen euro wordt Ailton Almeida weggehaald bij het Zweedse Ögryte IS, waarmee de Braziliaanse spits de duurste speler in de Deense competitie aller tijden wordt.

Met Ailton heeft FC Kopenhagen de vacature opgevuld die was gevallen door het vertrek van Alvaro Santos naar FC Sochaux. Maar de 22-jarige Braziliaan komt voorlopig nog niet in actie voor zijn nieuwe club. Het contract voor vierenhalfjaar gaat per 1 januari 2007 in. Tot die tijd blijft Ailton in dienst van Ögryte, waar hij afgelopen drie jaar in 52 wedstrijden 25 keer doel trof.
FC Kopenhagen haalt uit tegen Velje BK

19/8/2006 18:55

Velje BK heeft FC Kopenhagen een makkelijke middag bezorgd. Met 4-0 werd de Deense hekkensluiter afgedroogd.

Tobias Linderoth en Fredrik Berglund tekenden met ieder twee treffer voor de productie van FC Kopenhagen, dat pas na rust afstand nam van Velje BK.

FC Kopenhagen moet woensdag in Amsterdam een 2-1 nederlaag wegpoetsen, om ten koste van Ajax toegang te krijgen tot de Champions League.
vi.nl

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » ma aug 21, 2006 3:03 pm

Fandel fluit Ajax - FC Kopenhagen
Datum: 21-aug 11:53

Herbert Fandel fluit woensdag de return in de derde voorronde van de Champions League tussen Ajax en FC Kopenhagen. De Amsterdammers speelden één keer eerder onder leiding van de 42-jarige Duitser. Op 19 maart 2003 behaalde Ajax een 1-1 gelijkspel bij AS Roma. Fandel leidde daarnaast duels van Feyenoord en PSV in Europa.

De arbiter floot het UEFA Cup-duel Feyenoord - Glasgow Rangers in 2002 (3-2) en de ontmoeting in de Champions League tussen PSV en Arsenal in 2004 (1-1).
2-0
1x Gabri
1x Huntelaar

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2006 3:12 pm

Ik hou het op 4-0
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2006 3:41 pm

Stekelenburg

Ogararu
Stam
Vermaelen
Emanuelson

Gabri
Maduro
Sneijder

Rosales
Huntelaar
Babel


Het zal ook waarschijnlijk dit worden, alleen Heitinga op de plaats van Ogararu. Wat ik overigens niet toejuich, want Heitinga vind ik een centrale verdediger. Hij is back-up rechtsback wat mij betreft. Verder bestaat er nog een kansje dat ten Cate Perez zal laten beginnen voorin op links.


Weet iemand hoe ik deze wedstrijd kan kijken? Ik zit namelijk in Israel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2006 3:50 pm

Wees blij dat je internet hebt!

Ik denk dat Babel gewoon speelt. Er zal ruimte komen. Perez misschien op 10? Als Sneijder niet meedoet tenminste
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » ma aug 21, 2006 4:09 pm

Raar. Ik heb het gevoel dat Ajax de boel zwaar onderschat en bij lange na niet op scherp staat voor een tegenstander die voor zijn laatste kans vecht. Gelukkig hebben we wel een redelijk veilige marge, mocht dat inderdaad het geval zijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2006 4:24 pm

Wees blij dat je internet hebt!

Hoezo??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 21, 2006 4:31 pm

Mr. Ajax schreef:Verder bestaat er nog een kansje dat ten Cate Perez zal laten beginnen voorin op links.
Ik denk het niet. Ten Cate was gisteren lyrisch over Babel.
Zuidema schreef:Raar. Ik heb het gevoel dat Ajax de boel zwaar onderschat en bij lange na niet op scherp staat voor een tegenstander die voor zijn laatste kans vecht. Gelukkig hebben we wel een redelijk veilige marge, mocht dat inderdaad het geval zijn.
Ik ben er ook wel een beetje bang voor. Derhalve wordt het een moeizaam gelijkspel, maar zelfs Ajax kan dit niet meer verprutsen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma aug 21, 2006 4:43 pm

Ik denkt dat AJAX het juist niet gaat onderschatten. Oh ja, voor iedereen, Kopenhagen is toch nog niet zo'n slechte ploeg.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13399
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma aug 21, 2006 6:32 pm

Ajax rolt Kopenhagen op. 5-0
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 6:36 pm

Kopenhagen is geen RKC.

Ajax wint, 2-1 denk ik.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma aug 21, 2006 7:22 pm

hmm

dezelfde 11-tal maar dan geen grygera maar vermaelen en geen ogararu maar Heitinga.

uitslag 2-0

over de prijzen. Toch vreemd dat er a.s. woensdag vrije verkoop is, of niet soms.... :blush:
22 euro voor een 1e ring
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 21, 2006 7:23 pm

Ik hoorde net van iemand dat er in het Parool zou staan dat we 4-4-2 gaan spelen. Wie verblijdt mij? :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie