AZ - AJAX 25 februari 2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za mar 03, 2007 3:06 pm

Hoezo in de doofpot stoppen? Iedereen maakt fouten, dus ook de scheidsrechter. En natuurlijk heeft Wegereef ons twee punten gekost (theoretisch natuurlijk, want als hij had afgekeurd, was het wellicht 2-1 geweorden. Dat zullen we natuurlijk nooit weten), maar een scheidsrechter maakt per wedstrijd echt niet meer beslissende fouten als een voetballer. En dat is iets wat je toch uiteindelijk zal moeten accepteren. Het zijn wat dat betreft net mensen. Wat het walgelijke in dit geval aan Wegereef is, is wat mij betreft dat hij niet gewoon toegeeft fout gezeten te hebben
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » za mar 03, 2007 3:43 pm

Thomas schreef:Met alle respect Base, maar daar hoorde ik je na de nog veel scherpere kritiek van Cocu richting de arbitrage niet over.
Klopt, maar Cocu had het ook niet over één specifieke scheidsrechter en daarbij voerde men geen 'hetze' tegen de KNVB daarna. Daarbij nam ik zijn woorden eigenlijk niet eens zo serieus, alsof de KNVB en/of scheidsrechters PSV gaan zoeken :D

Feit is wel dat PSV 3 wedstrijden op rij pech had met de arbitrage, dat ze daardoor punten lieten liggen mochten ze echter alleen zichzelf aanrekenen.

Ik sluit me verder bij Muisje aan, de reacties richting Wegereef vind ik overdreven maar hij had voor de camera gewoon zijn fout moeten toegeven. Hij is ook maar een mens en mensen maken fouten, zo simpel is het.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 03, 2007 4:12 pm

Natuurlijk, maar dat moet hij wel doen en niet keihard staan ontkennen dat gebeurd is wat iedereen heeft kunnen zien gebeuren. Dat is nogal ergerlijk. :X
Ik vond dit een wel heel grote fout. Zoiets als Dani die destijds geen rood kreeg toen hij Lodewijks in elkaar schopte. Wegereef had die overtreding moeten zien. Of anders zijn assistent. Ze zijn toch niet blind??????
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » za mar 03, 2007 5:28 pm

joey schreef:
Thomvak425 schreef:
ajaxhome schreef:Kanker publiek :pukey: :redcard:
Ik ben nog steeds woedend over die wedstrijd, maar mag bovenstaande in het vervolg ge-edit worden??

:yes: :blush:

Wegereef de rest van het seizoen in de eerste divisie laten fluiten.
:xyxthumbs:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za mar 03, 2007 8:35 pm

joey schreef: Ik vond dit een wel heel grote fout. Zoiets als Dani die destijds geen rood kreeg toen hij Lodewijks in elkaar schopte.
Dit was toch veel minder erg.

Lionel
Berichten: 47494
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 04, 2007 5:09 pm

Ik vond dat onduidelijk. Dit een stukkie duidelijker
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie