Voorronde Champions League 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 06, 2007 10:11 pm

Bedankt BZ. De keren dat ik naar de Arena ben geweest ben ik volgens mij altijd in Duivendrecht uitgestapt. Gewoon een kwestie van de menigte volgen en dan kom ik er, toch? :hypocrite.gif:

Eens kijken bij welke ingang ik moet zijn... Spannend, zeg! :hypocrite.gif: :biggrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma aug 06, 2007 10:15 pm

Thomas schreef: Eens kijken bij welke ingang ik moet zijn... Spannend, zeg! :hypocrite.gif: :biggrin.gif:
Staat op je kaartje, vak 411 is sowiezo Noord, de kant waar je tegenaan loopt als je van Duivendrecht komt aangelopen.

Gebruikersavatar
DCLXVI
Berichten: 666
Lid geworden op: za nov 06, 2004 12:22 am
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » ma aug 06, 2007 10:21 pm

Wedden dat onze luie importantilliaan op de terugweg gewoon doorloopt naar Duivendrek als ie de rijen bij de metroingang van Strandvliet ziet?
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma aug 06, 2007 10:22 pm

Hey, was jij laatst niet in elkaar geslagen in Amsterdam tijdens 1 of ander festival? Je was op het nieuws, gefeliciteerd :aai.gif: :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » ma aug 06, 2007 10:24 pm

Spijker schreef:
Amsterdam Pride schreef:
joey schreef:Nog iemand kaarten gekocht?
Yep... zaterdag effies 2 kaarten gehaald.
Zie ik jou ook weer eens een keer :drecul.gif: Ik ben er ook weer bij, zaterdag ook overigens!
Wil zaterdag wel... maar 'vergeten' kaarten te halen. Dus als je er 1 over hebt... m'n broer kan toch niet :smallgrin.gif:
Op naar de vierde ster!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma aug 06, 2007 10:36 pm

Als ik op het perron van Duivendrecht aan het wachten ben zie ik ook wel es de stroptrein van Amsterdam Centraal naar Utrecht CS stoppen, en dan stappen er Ajacieden uit die dan gaan lopen naar het stadion! Hallo, nog één halte en je staat al bijna met je snufferd op het veld.

Gelukkig stopt bijna elke intercity nu ook op Amsterdam Bijlmer, ideaal. En dat stukje in de metro kun je ook handig zwart reizen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 06, 2007 10:38 pm

DCLXVI schreef:Wedden dat onze luie importantilliaan op de terugweg gewoon doorloopt naar Duivendrek als ie de rijen bij de metroingang van Strandvliet ziet?
Met een gezellig, romantische wandeling met je vriendin is toch niets mis?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 06, 2007 10:46 pm

DCLXVI schreef:Wedden dat onze luie importantilliaan op de terugweg gewoon doorloopt naar Duivendrek als ie de rijen bij de metroingang van Strandvliet ziet?
Niets tegen Duivendrecht he? :1evil.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma aug 06, 2007 11:14 pm

Amsterdam Pride schreef:
Spijker schreef:
Amsterdam Pride schreef: Yep... zaterdag effies 2 kaarten gehaald.
Zie ik jou ook weer eens een keer :drecul.gif: Ik ben er ook weer bij, zaterdag ook overigens!
Wil zaterdag wel... maar 'vergeten' kaarten te halen. Dus als je er 1 over hebt... m'n broer kan toch niet :smallgrin.gif:
Zit Zuid vol dan? gezellig! :onfire.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma aug 06, 2007 11:16 pm

Bertje schreef:
Demosthenes schreef:Wie keert er om?

Wat ik beweer is dat je een elftal niet op één speler moet afstemmen, dus ook niet op een spits, hoeveel doelpunten hij ook zou kunnen maken. Het gaat erom wie er in scoringspositie komt en dat kan het beste de spits zijn, maar dat betekent niet dat, zoals Ajax vorig jaar een tijd deed, KJH proberen te laten scoren, tot in het oneindige toe, zie Utrecht thuis. Zo'n aanval is zonder gevaar, want de tegenstander weet wat er zal gebeuren, de verrassing is volkomen weg. Dat laatste staat Ajax, vrees ik, te wachten, een aanval zonder verrassingen.

Litmanen scoorde veel, maar het spel was niet op hem afgestemd! Petterson scoorde weinig, maar anderen in zijn tijd scoorden wel, enz. Bergkamp was geen spits, het spel was niet op hem afgestemd enz. enz.
Het spel niet op Bergkamp afgestemd? :drecul.gif:

Werkelijk het hele elftal van Louis werd aan Bergkamp opgehangen. Hij kreeg een onzelfzuchtige spits voor zich, vleugelspelers die diepte konden maken, puinruimers naast zich en een inschuivende 'verdediger' die hem kon wegsturen.

En gelijk had Louis, want dan stond er een sterk elftal.

Het is natuurlijk ook onzin om te stellen dat het elftal van '95 niet op Litmanen en Kluivert was afgestemd. Als Kluivert in plaats van Litmanen een weinig scorende speler achter zich had gehad, dan had Louis wel in kunnen pakken. Terugkaatsen is leuk, maar alleen als er doelpunten uit volgen. Door voornamelijk Litmanen lukte dat. Net als Litmanen minder uit de verf was gekomen met een meer zelfzuchtige spits. Voorbeeld: Kluivert eruit en Shota erin. Het gevolg was dat Litmanen meer aan de bal moest blijven (want Shota is een type die zonder bal wil bewegen), waardoor er meer aandacht naar Litmanen ging en Litmanen opeens de man van glas werd. Voornamelijk door Kluivert werd de blessuregevoeligheid van Litmanen opgevangen.

De les van het verhaal: niets mis met afstemmen op één of meerdere spelers, maar dan moet het wel tot rendement leiden.
Volgens mij viel kluivert in in de finale voor R de Boer
in 95 was helemaal niets op kluivert afgestemd. dat was een broekie wat net kwam kijken
in 95 hadden we gewoon een enorm goed elftal

overmars met de dreiging. finidi met de touch
de boer en litmanen als een soort inzaki/kaka tandem
davids, seedorf als super mids
en achterin bogarde,reiziger, blind en natuurlijk rijkaard.

reserves als kanu en kluivert.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di aug 07, 2007 9:44 am

Thijs schreef:M'n maat wilde vanmiddag kaartjes voor Zuid tweede ring gaan halen, maar dat schijnt al totaal uitverkocht te zijn. Hij kon het niet geloven en is bij drie Free Record Shops langsgeweest, maar telkens hetzelfde.

Nu zitten we op 413, wel gezellig zo dicht bij Thomas. :ajaxsmiley.gif:
Zuid-2 is niet in de verkoop gegaan.
Dus daarom kon je ook geen kaart kopen. Fout van Ajax denk ik.
Zit nu ook op Noord-2, op 410 dan ook maar meteen.

Vakken 2e ring Rijen Kortingsprijs* Normale prijs
412 t/m 414 rij 1 t/m 15 € 18,90 € 21,-
412 t/m 414 rij 16 t/m 27 € 18,- € 20,-
411 rij 1 t/m 15 € 26,55 € 29,50
411 rij 16 t/m 27 € 25,20 € 28,-
409**, 410** Alle rijen € 25,20 € 28,-

** Deze vakken zijn van 4 t/m 5 aug. alleen beschikbaar voor Ajax-seizoenkaarthouders van deze vakken.
Vanaf 6 aug. kunnen deze vakken ook door de andere (S)CC-houders worden gekocht.

Vakken 1e ring Rijen Kortingsprijs* Normale prijs
112 t/m 116 Alle rijen € 20,25 € 22,50
125 t/m 129** Alle rijen € 20,25 € 22,50
117, 118, 123, 124 Alle rijen € 36,90 € 41,-
119 t/m 122 Alle rijen € 45,45 € 50,50
Laatst gewijzigd door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) op di aug 07, 2007 11:58 am, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di aug 07, 2007 9:45 am

Demosthenes schreef:
ASR_AFCA schreef:In het stadion van Slavia kunnen 19.000 man.
Ik zie een kut sintelbaan....
http://www.stadiumguide.com/evzena.htm

Mijn vriendin wil niet eens mee...
iets zegt me dat dit niet helemaal soepeltjes verloopt! :blush.gif:
Ben pas nog in Praag geweest, maar vertel je vriendin maar dat er duizenden kledingzaken zijn, dat je op iedere hoek van de straat "van-alles-en-nog-wat-kunt-kopen". Mijn vrouw heeft in ieder geval wel wat ingeslagen.

Iemand schreef Pragenezen, ik heb er ook even bij stilgestaan: Pragen, Pragers, Pragenaren, Pragenezen, Praags, Praginitti? Hoe noem je de mannelijke inwoners van Praag?

De sterkte van beide poegen? Ik ben blij dat het geen Spartak o.i.d. is geworden. Gangsta ook tevreden?
Wij zijn vorig seizoen in Praag geweest en ze is ook nog eens alleen naar Praag geweest. Die heeft geen zin om weer voor 3 daagjes te gaan.
Maar ik heb alweer genoeg anderen gevonden met wie we gaan.
Wordt weer een gezellige trip als het Praag gaat worden. (al heb ik meer zin in Zilina)

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di aug 07, 2007 9:51 am

Heb ook kaarten voor 413. 20 eurotjes...

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di aug 07, 2007 11:08 am

elliquido schreef:
Bertje schreef:
Demosthenes schreef:Wie keert er om?

Wat ik beweer is dat je een elftal niet op één speler moet afstemmen, dus ook niet op een spits, hoeveel doelpunten hij ook zou kunnen maken. Het gaat erom wie er in scoringspositie komt en dat kan het beste de spits zijn, maar dat betekent niet dat, zoals Ajax vorig jaar een tijd deed, KJH proberen te laten scoren, tot in het oneindige toe, zie Utrecht thuis. Zo'n aanval is zonder gevaar, want de tegenstander weet wat er zal gebeuren, de verrassing is volkomen weg. Dat laatste staat Ajax, vrees ik, te wachten, een aanval zonder verrassingen.

Litmanen scoorde veel, maar het spel was niet op hem afgestemd! Petterson scoorde weinig, maar anderen in zijn tijd scoorden wel, enz. Bergkamp was geen spits, het spel was niet op hem afgestemd enz. enz.
Het spel niet op Bergkamp afgestemd? :drecul.gif:

Werkelijk het hele elftal van Louis werd aan Bergkamp opgehangen. Hij kreeg een onzelfzuchtige spits voor zich, vleugelspelers die diepte konden maken, puinruimers naast zich en een inschuivende 'verdediger' die hem kon wegsturen.

En gelijk had Louis, want dan stond er een sterk elftal.

Het is natuurlijk ook onzin om te stellen dat het elftal van '95 niet op Litmanen en Kluivert was afgestemd. Als Kluivert in plaats van Litmanen een weinig scorende speler achter zich had gehad, dan had Louis wel in kunnen pakken. Terugkaatsen is leuk, maar alleen als er doelpunten uit volgen. Door voornamelijk Litmanen lukte dat. Net als Litmanen minder uit de verf was gekomen met een meer zelfzuchtige spits. Voorbeeld: Kluivert eruit en Shota erin. Het gevolg was dat Litmanen meer aan de bal moest blijven (want Shota is een type die zonder bal wil bewegen), waardoor er meer aandacht naar Litmanen ging en Litmanen opeens de man van glas werd. Voornamelijk door Kluivert werd de blessuregevoeligheid van Litmanen opgevangen.

De les van het verhaal: niets mis met afstemmen op één of meerdere spelers, maar dan moet het wel tot rendement leiden.
Volgens mij viel kluivert in in de finale voor R de Boer
in 95 was helemaal niets op kluivert afgestemd. dat was een broekie wat net kwam kijken
in 95 hadden we gewoon een enorm goed elftal

overmars met de dreiging. finidi met de touch
de boer en litmanen als een soort inzaki/kaka tandem
davids, seedorf als super mids
en achterin bogarde,reiziger, blind en natuurlijk rijkaard.

reserves als kanu en kluivert.
Kwam Kanu niet voor Litmanen?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di aug 07, 2007 11:20 am

Nee Kluivert kwam voor Jari.

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Red » di aug 07, 2007 12:51 pm

GangstaRiB schreef:Heb ook kaarten voor 413. 20 eurotjes...
ik wist niet dat JIJ ze al had?! ;)
...een beet're club dan deze is er niet!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 07, 2007 1:03 pm

Wanneer is de return (15 aug. thuis en ....)?

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di aug 07, 2007 2:10 pm

29 aug.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 07, 2007 2:42 pm

Beloki schreef:29 aug.
Tanx!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di aug 07, 2007 3:03 pm

Staan vanavond weer een paar wedstrijden op het programma:
07/08
Rangers - Zeta (2-0)
København - Beitar Jerusalem (1-0)
Tampere - Levski (1-0)
Pyunik - Shakhtar (0-2)
Debrecen - Elfsborg (0-1)
Zagłębie - Steaua (0-1)
Genk - Sarajevo (1-2)
Domžale - Dinamo Zagreb (1-2)

08/08
Beşiktaş - Sheriff (1-0)
Ventspils - Salzburg (0-3)
Astana - Rosenborg (1-3)
Hafnarfjördur - BATE (1-3)
Crvena Zvezda - Levadia (1-0)
Žilina - Slavia (0-0)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 10:04 pm

CL: Allbäck en Beasley helpen clubs verder

7/8/2007 22:38

Tampere United, Glasgow Rangers en Dinamo Zagreb kwalificeerden zich voor de derde voorronde van de Champions League.

Levski Sofia-Tampere United 0-1
Tampere United verraste door Levski Sofia uit te schakelen. De Finse kampioen zegevierde in de Bulgaarse hoofdstad met 1-0, nadat het vorige week in eigen land al met dezelfde cijfers had gewonnen. Jari Niemi tekende met een droog schot wederom voor de winnende treffer. In de derde voorronde ontmoet Tampere Rosenborg BK of FC Astana.

FK Zeta-Glasgow Rangers 0-1
Damarcus Beasley stelde de kwalificatie van Rangers veilig. In het uitduel met het Montenegrijnse FK Zeta rondde de Amerikaan in de 81ste minuut een fraaie aanval af: 0-1. Het eerste duel had Rangers met 2-0 gewonnen. In de derde voorronde wacht Rode Ster of Levadia Tallinn.

Dinamo Zagreb-NK Domzale 3-1
Dinamo Zagreb was net als in de eerste ontmoeting ook in de tweede partij tegen NK Domzale te sterk. Een week na de 2-1 uitoverwinning klopten de Kroaten de Sloveense kampioen met 3-1.

Beitar Jerusalem-FC Kopenhagen 1-1 nv
FC Kopenhagen had een verlenging nodig om af te rekenen met Beitar Jerusalem. Net als vorige week in Denemarken eindigde de partij in Israël in een 1-0 zege voor de thuis spelende ploeg. In de extra tijd bezorgde Marcus Allbäck de Deense kampioen het toelatingsbewijs voor de beslissende kwalificatieronde.
vi.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 07, 2007 10:07 pm

Als je in de tweede voorronde verliest mag je niet naar de uefa-cup toch?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 10:07 pm

Klopt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 07, 2007 10:08 pm

Mooi, bye bye morgen voor Racing Genk.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 10:09 pm

Wel een heel erg kromme regel natuurlijk. Eigenlijk slaat het nergens op. Maar soit, so be it.

Plaats reactie