JC Schaal 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za aug 11, 2007 8:54 am

Ik zou lekker een B Elftal het veld in sturen (als is er al sprake van) , dit is weer zo'n prijs die niet teld en overigens al jaren als een soort poedelprjs fungeerd voor Ajax.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » za aug 11, 2007 9:15 am

LouisXIV & co schreef: Ben benieuwd wie er op mijn stoel zit. Ik ben er in elk geval niet bij. Ik spaar mijn krachten voor woensdag.
Ik waarschijnlijk, want 'k sta op 127 vanavond. :icon_wink.gif:
Ondanks het gezeik met Sneijder etc, heb ik er toch wel weer zin in.

Eindelijk weer eens naar het stadion, voor mij gaat het seizoen vandaag beginnen. En we gaan er voor! :ajaxscarf.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:18 am

LouisXIV & co schreef:Ben benieuwd wie er op mijn stoel zit. Ik ben er in elk geval niet bij. Ik spaar mijn krachten voor woensdag.
Hetzelfde hier. Dit wordt sowieso een heel vreemde wedstrijd. Een soort intermezzo. Misschien komt Sneijder vanavond al afscheid nemen?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 9:19 am

Ik neem aan dat Wesleij vandaag gewoon opgesteld wordt.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » za aug 11, 2007 9:23 am

Wesley is helaas geschorst Thomas.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 9:27 am

Het is de stress, Martijn. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » za aug 11, 2007 11:03 am

:smallgrin.gif: Het is je vergeven.

Wilde er in eerste instantie niet heen en heb dus ook geen kaarten gekocht... maar nu de wedstrijd zo dichtbij is heb ik spijt. Had er toch wel graag heen gewild. Toch weer leuk. Maarja... nu wordt woensdag mijn eerste wedstrijd van het seizoen.
Op naar de vierde ster!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za aug 11, 2007 12:17 pm

Is station Amsterdam Bijlmer tegenwoordig nog steeds afgesloten na de wedstrijd? Nu dat station klaar is toch niet meer hoop ik?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 2:21 pm

Misschien kunnen de supporters vanavond iets inzetten om Sneijder een beetje lekker te maken voor nog een jaartje. Als de knop om moet kan alles daarbij helpen. Sneijder blijft toch een trots mannetje.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » za aug 11, 2007 7:17 pm

Wedstrijd is een 10 minuten onderweg, en het valt me tot nu toe zeker niet tegen. Gretig, de vrije man wordt makkelijk gevonden.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 11, 2007 7:42 pm

1-0 Gabri
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 8:57 pm

Verdiend gewonnen. Gezien de kansen 3-1 moeten zijn.
Vd Wiel goed in. Verder gauw vergeten, op naar woensdag.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 11, 2007 9:00 pm

Matige wedstrijd, verdiend gewonnen. PSV drong nog een beetje aan het laatste kwartier, maar Ajax kwam niet echt in de problemen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za aug 11, 2007 9:18 pm

Rommedahl en VD Wiel speelde goed. Voor de rest zeer tam duel. Maar wat is die Affelay een idioot zeg. Die mogen ze wel ff schorsen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za aug 11, 2007 9:30 pm

Ik weet niet wat Afellay gedaan heeft (ik heb maar een heel klein deel gezien, dacht dat de wedstrijd morgen was... :blush.gif: ) , maar wat mij betreft mag die Heitinga wel eens goed aangepakt worden.

Loopt elke wedstrijd behoorlijk te schoffelen, en pakt nauwelijks kaarten. Hij zal wel een lief koppie hebben ofzo, anders kan ik niet verklaren dat hij steeds wegkomt met de overtredingen die hij maakt.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 9:32 pm

Beloki schreef:Rommedahl en VD Wiel speelde goed. Voor de rest zeer tam duel. Maar wat is die Affelay een idioot zeg. Die mogen ze wel ff schorsen.
Yep, Heitinga reageerde wat overspannen, maar deed verder niks. Affelay pakte Heitinga met de keel en als je goed kijkt slaat Aissatie zelfs (maar mist). Beide schorsen! :666.gif:

Rommedahl had een paar leuke acties; vooral dat terugleggen op Huntelaar vond ik een hele mooie actie.
Verder vond ik in de nabeschouwing dat het heel negatief werd gepraat over Ajax. Dat is aan de ene kant mooi, want dan moeten ze er later in het seizoen op terug komen :hypocrite.gif: .
Aan vd Wiel gaan we nog veel plezier beleven.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:33 pm

Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Die Reis mag eerst een jaartje warmdraaien in het tweede van PSV. Die heeft op dit niveau niets te zoeken. En achterin stond PSV zonder Alex lekker te schutteren. Bij het doelpunt bijvoorbeeld.
Ajax miste creativiteit, maar dat is niet zo raar zonder Sneijder en (nog) Suárez. Ik had wel verwacht dat Urby bij gebrek aan de grote jongens meer initiatief zou nemen. Kennedy beviel me wel. Zuinig spelend en met een goede pass in de benen.
Laatst gewijzigd door joey op za aug 11, 2007 9:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za aug 11, 2007 9:35 pm

Frank schreef:Ik weet niet wat Afellay gedaan heeft (ik heb maar een heel klein deel gezien, dacht dat de wedstrijd morgen was... :blush.gif: ) , maar wat mij betreft mag die Heitinga wel eens goed aangepakt worden.

Loopt elke wedstrijd behoorlijk te schoffelen, en pakt nauwelijks kaarten. Hij zal wel een lief koppie hebben ofzo, anders kan ik niet verklaren dat hij steeds wegkomt met de overtredingen die hij maakt.
Hij pakte Heitinga vol bij zijn keel en zijn mocromaatje probeerde Heitinga te slaan, die helaas miste, anders was hij er met rood afgegaan, nu bleef het bij geel.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za aug 11, 2007 9:35 pm

joey schreef:Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Die Reis mag eerst een jaartje warmdraaien in het tweede van PSV. Die heeft op dit niveau niets te zoeken. En achterin stond PSV zonder Alex lekker te schutteren. Bij het doelpunt bijvoorbeeld.
Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen... :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za aug 11, 2007 9:37 pm

Ajax miste Davids en Sneijder, dus qua kracht het hele middenveld.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 11, 2007 9:37 pm

Volgens mij was de verdediging en het middenveld van PSV aardig op sterkte. Het is dat Gomes een paar keer goed redde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:39 pm

Frank schreef:Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
Gold voor Ajax ook. Geen Sneijder. Geen Suárez. Geen Davids. In de tweede helft geen Stam.
Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen... :hypocrite.gif:
Stam werd in de rust gewisseld. Ook Kennedy ging er uit voorzorg af.

PSV verloor bijna alle duels op het middenveld. Cocu werd node gemist. Zijn vertrek is niet opgelost. Met dit middenveld is PSV kansloos in grote duels.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za aug 11, 2007 9:40 pm

Frank schreef:
joey schreef:Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Die Reis mag eerst een jaartje warmdraaien in het tweede van PSV. Die heeft op dit niveau niets te zoeken. En achterin stond PSV zonder Alex lekker te schutteren. Bij het doelpunt bijvoorbeeld.
Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen... :hypocrite.gif:
En dat geschutter achterin heeft niks met Perez en Valfan te maken, hoor.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za aug 11, 2007 9:47 pm

Frank schreef:
Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
Oh zeker, dat scheelt offensief een slok op een borrel. Toch moet PSV oppassen met een middenveld met Affelay en Aisatti. In balbezit kan het nog wel, zonder bal is het zo allemaal veel te licht in de middenlinie. Vergelijkbaar met het Vaart-Sneijder-verhaal bij Ajax indertijd. Alleen al het gemak waarmee de Ajax-verdedigers de spitsen voorin konden vinden met lange dieptepasses over de grond. Dan sta je als ploeg in de zone niet goed. Voor de rest een leuke opsteker voor Ajax, meer niet. Individueel hier en daar een lichtpuntje, maar het veldspel blijf ik bedenkelijk vinden.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » za aug 11, 2007 10:10 pm

Wat een wedstrijd zeg, respect voor iedereen die zich er doorheen heeft geworsteld. Ik neem een biertje op mezelf dat het me is gelukt, en eentje op wéér een prijs!! JAAAAA!!! DE JOHAN CRUIJFF SCHAAL IS VAN ONS!!!!

Trouwens, die Donald, zal wel talentvol zijn maar ik vond 'm vandaag niet echt heel puik spelen. Rommedahl viel me dan weer erg mee.
En uiteindelijk was het bij vlagen nog wel gezellig in het stadion, ben blij dat het weer begonnen is. Op naar Slavia!

Plaats reactie