Voorbereiding op het seizoen 2007-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 28, 2007 6:10 pm

Nou, nee.Dit zijn ploegen waar AJAX van moet winnen .. voorbereiding of niet ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 28, 2007 6:29 pm

Natuurlijk. Sterker nog: Ajax moet van mij altijd winnen. Ook als Ajax tegenover Chelsea of Milan staat.

Alleen doet dit me minder omdat het nergens om gaat en daarnaast zegt het ook nog eens weinig omdat we nog in de voorbereiding zitten.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za jul 28, 2007 6:39 pm

Bertje schreef:Natuurlijk. Sterker nog: Ajax moet van mij altijd winnen. Ook als Ajax tegenover Chelsea of Milan staat.

Alleen doet dit me minder omdat het nergens om gaat en daarnaast zegt het ook nog eens weinig omdat we nog in de voorbereiding zitten.
Juist.

Daarnaast is men absoluut niet consequent in haar kritiek hier op AT. Rommedahl speelde namelijk best redelijk tegen de Rangers, maar wordt per definitie al als miskoop afgeserveerd. Als oefenwedstrijden echter de norm zijn, moet je anders over Rommedahl praten...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 28, 2007 6:41 pm

Ajax.nl
Vermoeidheid speelt Ajax parten

Falkirk, 28 jul 2007
Ajax besloot een prima verlopen trainingskamp in Schotland met een nederlaag tegen Falkirk FC: 2-1. Na twee loodzware trainingsweken bleek de vermoeidheid Ajax’ grootste tegenstander. Falkirk boekte niettemin een verdiende zege.
,,De benen wilden niet doen, wat de geest hen ingaf.’’ Ajax-trainer Henk ten Cate hoefde niet lang te denken over een van de oorzaken voor de nederlaag in Falkirk. In het met 3.378 toeschouwers (waarvan 116 Ajax-supporters) bezette Falkirk Stadium maakten de Ajacieden een povere indruk. De sporen van twee, elkaar vrijwel opeenvolgende, trainingskampen waren overduidelijk zichtbaar. Alle in de afgelopen twee weken geleverde voebalarbeid vertaalde zich zaterdagmiddag naar vermoeidheid. Daags voor het treffen met Falkirk moesten de Ajacieden bijvoorbeeld nog tweemaal flink aan de bak.

,,Wij bereiden ons voor op 14 augustus, dan moeten we fit en scherp zijn’’, verklaarde Ten Cate. De trainer wilde er maar mee zeggen dat de groep in deze fase niet ontkomt aan vaak zware voetbalarbeid. ,,Vandaag waren we vaak net een stapje te traag. De bal werd meermaals niet goed ingespeeld, waardoor deze vaak achter de man belandde in plaats van ervoor.’’

De veertiende augustus staat in het teken van de eerste kwalificatiewedstrijd voor de Champions League. Kwalificatie afdwingen voor het belangrijkste Europese clubtoernooi is van levensbelang voor de Amsterdammers. Zowel in De Lutte als in het Schotse Stirling werd dagelijks gedreven naar die eerste belangrijke wedstrijd van het nieuwe seizoen toegewerkt.

,,De wedstrijden die we tot de veertiende spelen zijn hooguit meetmomenten. We kunnen niet naar wedstrijden toewerken, we blijven gewoon hard trainen. Natuurlijk had ik hier liever gewonnen. Maar in principe gaat het daar in deze fase niet om. Het belangrijkste is om in vorm te komen. Na twee trainingskampen weet je dat de jongens vermoeid zijn. Ik merk dat ook aan mezelf. Na De Lutte en Schotland, ben ik zelf ook blij dat ik weer naar huis kan. En dan heb ik zelf niet eens zoveel fysieke arbeid hoeven leveren. Wat dat betreft hebben we ons er vandaag toch nog manmoedig doorheen geslagen.’’

Jürgen Colin speelde ondanks alle vermoeidheid toch een redelijke partij tegen Falkirk FC. De 26-jarige verdediger heeft in zijn stageperiode een redelijke indruk achtergelaten op de technische staf. ,,Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen’’, lichtte Ten Cate een tipje van de sluier op over de kans die Colin maakt op een contract. ,,Ik denk dat hij het goed heeft gedaan. Jürgen brengt degelijkheid en zekerheid. Wij zijn tevreden met hem.’’

De treffers van Liam Craig (kopbal na ruim een uur spelen) en invaller Chris Mitchell (van richting veranderd schot) moet Ajax maar snel vergeten. Ook het eerste Ajax-doelpunt van Laurent Delorge is vooral aardig voor de Belg zelf en de statistieken.

,,Falkirk verdiende het vandaag ook om te winnen’’, besloot Ten Cate zijn persconferentie. ,,Verder is ons trainingskamp hier in Schotland ook fantastisch geweest. We zijn hier prima ontvangen door heel aardige mensen. Het weer en de velden waren fantastisch. We hebben ons hier, kortom, prima voor kunnen bereiden.’’ En daar draaide de trip naar Schotland uiteindelijk toch om.
Colin wordt dus aangetrokken :aai.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 28, 2007 6:57 pm

Weer Urby op het middenveld. En dan nog als echte linkshalf ook, schijnbaar. :frusty.gif:

Maar goed, PSV verliest met 2-1 van Duisburg en Feyenoord wint nipt met 2-3 van Emmen. Na zware trainingsweken zeggen de uitslagen me weinig.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 28, 2007 7:10 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:Natuurlijk. Sterker nog: Ajax moet van mij altijd winnen. Ook als Ajax tegenover Chelsea of Milan staat.

Alleen doet dit me minder omdat het nergens om gaat en daarnaast zegt het ook nog eens weinig omdat we nog in de voorbereiding zitten.
Juist.

Daarnaast is men absoluut niet consequent in haar kritiek hier op AT. Rommedahl speelde namelijk best redelijk tegen de Rangers, maar wordt per definitie al als miskoop afgeserveerd. Als oefenwedstrijden echter de norm zijn, moet je anders over Rommedahl praten...
Als Rommeldahl de norm is voor dit AJAX moeten we misschien anders over dit AJAX gaan praten.Je kijkt naar automatismen, of men elkaar kan vinden in de wedstrijd.Nu dat was, behalve wat risicoloos rondtikken ver te zoeken tegen G.R.En nu was het de vermoeidheid weer .. afijn we wachten af wat dit gaat worden ..

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za jul 28, 2007 8:30 pm

Heb je het toevallig gezien Voet? Hoorde dat Colin drama was?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 28, 2007 8:30 pm

Spijker schreef:Heb je het toevallig gezien Voet? Hoorde dat Colin drama was?
Die mag dus wegblijven, gelukkig.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za jul 28, 2007 8:32 pm

Dat had je gedacht! :confused.gif:
Ten Cate: 'Colin heeft het goed gedaan'
28/7/2007 20:10

Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Jurgen Colin binnenkort een contract tekent bij Ajax. Coach Henk ten Cate is vol lof over de 26-jarige verdediger.
'Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen', vertelde de coach na de 2-1 nederlaag van Ajax tegen Falkirk. De door PSV opgeleide verdediger traint al de gehele voorbereiding mee met de selectie van Ajax.

'Ik denk dat hij het goed heeft gedaan. Jurgen brengt degelijkheid en zekerheid. Wij zijn tevreden met hem', aldus Ten Cate, die Colin nog kent van hun gezamenlijke tijd bij NAC Breda.
vi.nl

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 28, 2007 8:36 pm

Spijker schreef:Dat had je gedacht! :confused.gif:
Ten Cate: 'Colin heeft het goed gedaan'
28/7/2007 20:10

Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Jurgen Colin binnenkort een contract tekent bij Ajax. Coach Henk ten Cate is vol lof over de 26-jarige verdediger.
'Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen', vertelde de coach na de 2-1 nederlaag van Ajax tegen Falkirk. De door PSV opgeleide verdediger traint al de gehele voorbereiding mee met de selectie van Ajax.

'Ik denk dat hij het goed heeft gedaan. Jurgen brengt degelijkheid en zekerheid. Wij zijn tevreden met hem', aldus Ten Cate, die Colin nog kent van hun gezamenlijke tijd bij NAC Breda.
vi.nl
Kloenk! :excited.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za jul 28, 2007 8:40 pm

Ik hoop dat ik je zaterdagavond niet verpest heb :ajaxsmiley.gif:

Met Rommedahl en Kennedy ben ik voorzichtig blij, maar ik vond Colin op de paar trainingen die ik gezien heb, hoe zal ik het zeggen, niet goed mee komen. Alsof het allemaal te snel voor hem ging.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 28, 2007 8:41 pm

Ik kan niet begrijpen dat HTC dat niet ziet dan..

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za jul 28, 2007 8:41 pm

Spijker schreef:Dat had je gedacht! :confused.gif:
Ten Cate: 'Colin heeft het goed gedaan'
28/7/2007 20:10

Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Jurgen Colin binnenkort een contract tekent bij Ajax. Coach Henk ten Cate is vol lof over de 26-jarige verdediger.
'Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen', vertelde de coach na de 2-1 nederlaag van Ajax tegen Falkirk. De door PSV opgeleide verdediger traint al de gehele voorbereiding mee met de selectie van Ajax.

'Ik denk dat hij het goed heeft gedaan. Jurgen brengt degelijkheid en zekerheid. Wij zijn tevreden met hem', aldus Ten Cate, die Colin nog kent van hun gezamenlijke tijd bij NAC Breda.
vi.nl
Ach, het begint al te wennen... :icon_exclaim.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » za jul 28, 2007 9:43 pm

Treurige bedoening hier in Schotland, geen hart of ziel of wat dan ook in het spel. Toch een leuk tripje gehad, maar ben blij als ik morgen weer thuis kom :neutral.gif:

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » za jul 28, 2007 10:58 pm

Die Colin speelde waardeloos, maar het nieuwe beleid tegenwoordig... Hij mag dus blijven, dat is weer dieptreurig. Zo langzamerhand komen de puinhopen...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 28, 2007 11:18 pm

Alexander schreef:Die Colin speelde waardeloos, maar het nieuwe beleid tegenwoordig... Hij mag dus blijven, dat is weer dieptreurig. Zo langzamerhand komen de puinhopen...
Nou, ik heb toch nog ergens diep in mij hoop dat hij niet mag blijven..

Rob
Berichten: 169
Lid geworden op: za jul 30, 2005 10:11 am

Bericht door Rob » za jul 28, 2007 11:54 pm

Kowalczyk schreef:
goodfella schreef:Lekker belangrijk allemaal.
De verstandigste opmerking tot dusver.

Als Ajax in de voorbereiding van Arsenal, AC Milan of Barcelona wint, dan ligt het er altijd aan dat de topclub in kwestie op halve kracht speelde, dat enkele van de beste spelers niet meededen en dat het 'slechts' vriendschappelijk was.

Nou, dat geldt dan nu ook voor de zege van Falkirk.

Als we volgende week Arsenal pakken, dan hang ik de vlag niet uit. Maar vandaag hang ik 'm niet halfstok.

Wat Goodfella zegt: lekker belangrijk.

K.
Het gaat mij ook niet om de uitslag, maar om de spelers die nu in de wei staan. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn voetbalhart gaat echt niet sneller kloppen van spelers als Colin, Ogararu, Delorge en Rommedahl. Daar zullen vast wel spelers voor de breedte bij zitten, maar daarentegen is Davids maanden uitgeschakeld, lijkt de sleet er bij Stam op te zitten en loopt Gabri regelmatig tegen een kaart op. Hetgeen overblijft is dan toch vrij pover.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » zo jul 29, 2007 8:07 am

Wat een puinhoop!
Bertje for President!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 29, 2007 8:47 am

Rob schreef: Het gaat mij ook niet om de uitslag, maar om de spelers die nu in de wei staan. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn voetbalhart gaat echt niet sneller kloppen van spelers als Colin, Ogararu, Delorge en Rommedahl. Daar zullen vast wel spelers voor de breedte bij zitten, maar daarentegen is Davids maanden uitgeschakeld, lijkt de sleet er bij Stam op te zitten en loopt Gabri regelmatig tegen een kaart op. Hetgeen overblijft is dan toch vrij pover.
Even een opmerking in zijn algemeenheid. Als HtC geen kampioen wordt is dat een schande gezien het spelersmateriaal, maar nu begrijp ik dat Ajax louter waardeloze voetballers heeft. Kortom, als HtC geen CL haalt en geen kampioen wordt heeft hij het nog niet zo slecht gedaan gezien het spelers materiaal!

Waarom zou zo'n Delorge per definitie een miskoop zijn? Jij hebt klaarblijkelijk de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax niet gezien. Daarin werd Davids overvleugeld door Delorge. Misschien is hij wel een gevalletje De Zeeuw, een speler die uit het niets komt. Wie weet. Rommedahl is de vervanger voor De Mul, allebei dravers. Kennedy is de eerste man op de rechterkant.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 29, 2007 9:24 am

Ajax strikt Colin

Vermoeide spelers sluiten trainingsweek af met verlies (2-1)

FALKIRK, maandag

Ajax legt Jurgen Colin (26) deze week definitief vast. Na een proefperiode van drie weken oordeelde trainer Henk ten Cate positief over het optreden van de verdediger. Colin kreeg van zijn huidige werkgever Norwich City tot 31 juli de tijd om een andere club te vinden. Hoewel hij een aarzelende start kende bij Ajax en pas gisteren in en tegen Falkirk (2-1) voor het eerst een voldoende haalde, ziet Ten Cate hem als bruikbaar alternatief voor de rechterflank en het centrum. Prettige bijkomstigheid voor de Amsterdammers is dat Colin vrijwel niets kost. Hij zal een contract voor een jaar tekenen, met een optie voor nog eens twee seizoenen.

Zelf was de voormalige speler van PSV uiterst reëel. „Of de stage gelukt is? Ik ben met name in het begin te zenuwachtig geweest, vroeg me steeds af of ik het wel goed deed. Ik heb ook iets te veel op zeker gespeeld. De trainer wilde dat ik meer initiatief toonde.”

Ten Cate vond Colin de enige speler die tegen de Schotse middenmoter een goede indruk maakte. „Ik weet dat hij nog beter kan. Maar voor de wedstrijd had ik Jurgen al gezegd dat ik tevreden over hem ben. Misschien dat de spanning daardoor grotendeels wegviel. Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten.”

Ismael Urzaiz (buik) las op de hoofdtribune voor uit zijn zakwoordenboek, Jaap Stam (lies) en Hedwiges Maduro (enkel) zaten uit voorzorg naast hem en alleen Maarten Stekelenburg was een fitte toeschouwer. Verder had Ten Cate niet veel mogelijkheden. Hij eindigde dan ook met een piepjonge voorhoede, die bestond uit John Goossens (links), Mitchell Donald en Vurnon Anita (rechts). Donald begon ooit als spits in de E-pupillen en groeide daarna pas uit tot een offensieve middenvelder. Met zijn achtergrond deed hij het goed als vervanger voor Klaas-Jan Huntelaar, die en offday had. „Maar op Colin na zat eigenlijk iedereen ruim onder zijn niveau”, zei Ten Cate.

Op papier leed Ajax, dat andermaal erg weinig creëerde, een blamerende nederlaag op het tochtige en typisch Britse complex. Falkirk speelde daarentegen voetbal van het vasteland. Ten Cate: „Die uitslag is onbelangrijk. Dit soort wedstrijden zijn niet meer dan meetmomenten. Zelfs ik ben blij dat we naar huis gaan, en ik heb niet eens zware fysieke arbeid geleverd. We zijn al twee weken weg, trainen hard. De vermoeidheid sloeg toe en de benen deden niet meer wat het hoofd wilde.”

De treffer van Laurent Delorge, na weer een assist van Dennis Rommedahl, was een spaarzaam hoogtepunt. Falkirk vierde het succes als een kampioenschap. Voor Gerard Aafjes was het bijzondere middag. Hij maakte een kwartier voor het einde zijn debuut. De verdedigende middenvelder speelde enkele jaren in de jeugdopleiding van Ajax. Via Volendam en Haarlem kwam hij terecht in Schotland, waar hij een tweejarig contract tekende.


Falkirk - Ajax 2-1 (0-0). 63. Craig 1-0, 83. Delorge 1-1, 86. Mitchell 2-1. Toeschouwers: 2500.

Ajax: Gentenaar; Colin, Vermaelen, Emanuelson; Ogararu, Gabri (58. Delorge), Heitinga, Sneijder (83. Van der Wiel); Rommedahl (87. Anita), Huntelaar (65. Donald), Kennedy (46. Goossens).
De T.

Vermaelen heeft opnieuw last van schouderblessure

Thomas Vermaelen heeft de vrijdagavondtraining moeten verlaten wegens hernieuwde problemen met de schouderblesure die hij op het EK -21 heeft opgelopen. Hierdoor heeft hij het duel met Falkirk FC over moeten slaan. De tijd dat Vermaelen uit de roulatie is valt mee. De verwachting is dat Vermaelen voor het begin van het seizoen goed hersteld is.
AN.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 29, 2007 9:30 am

Op Ajax.tv staat nu een kleine samenvatting vd wedstrijd. Een mooie goal van Ajax. Er zaten nog wel meer mooie combinaties (ze zullen ze wel 'allemaal' hebben laten zien). Delorge en KJH hadden nog 1 keer kunnen/moeten scoren.

Vermaelen blessure op vrijdag zal wel meevallen als hij gisteren gewoon gespeeld heeft!

Rob
Berichten: 169
Lid geworden op: za jul 30, 2005 10:11 am

Bericht door Rob » zo jul 29, 2007 10:03 am

goodfella schreef:
Rob schreef: Het gaat mij ook niet om de uitslag, maar om de spelers die nu in de wei staan. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn voetbalhart gaat echt niet sneller kloppen van spelers als Colin, Ogararu, Delorge en Rommedahl. Daar zullen vast wel spelers voor de breedte bij zitten, maar daarentegen is Davids maanden uitgeschakeld, lijkt de sleet er bij Stam op te zitten en loopt Gabri regelmatig tegen een kaart op. Hetgeen overblijft is dan toch vrij pover.
Even een opmerking in zijn algemeenheid. Als HtC geen kampioen wordt is dat een schande gezien het spelersmateriaal, maar nu begrijp ik dat Ajax louter waardeloze voetballers heeft. Kortom, als HtC geen CL haalt en geen kampioen wordt heeft hij het nog niet zo slecht gedaan gezien het spelers materiaal!

Waarom zou zo'n Delorge per definitie een miskoop zijn? Jij hebt klaarblijkelijk de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax niet gezien. Daarin werd Davids overvleugeld door Delorge. Misschien is hij wel een gevalletje De Zeeuw, een speler die uit het niets komt. Wie weet. Rommedahl is de vervanger voor De Mul, allebei dravers. Kennedy is de eerste man op de rechterkant.
Anders gesteld, als HTC met deze selectie wel de CL haalt (en het daarin goed doet!) en kampioen wordt, dan heeft hij het uitstekend gedaan. In het geval het een draak van een seizoen wordt, zal de schuldvraag wat mij betreft komen te liggen bij de transferperiode, want met deze selectie heb ik inderdaad niet de illusie dat we voor de prijzen gaan meespelen.

Om op jouw voorbeeld voor wat betreft Delorge in te gaan; ik heb de wedstrijd Ado-Ajax inderdaad niet live gezien en ik geloof jou op je woord dat Delorge daarin stukken beter was dan Davids. Ik heb echter wel wedstrijden van bijvoorbeeld Sikora bij Vitesse gezien, waarin hij een plaag was voor een aantal defensies. Bij ons was hij echter een plaag voor zijn medespelers en supporters.

Voorts noem je De Mul een draver, maar Feyenoord uit speelde hij het afgelopen seizoen zijn Belgische collega helemaal zoek. Met andere woorden, incidentele wedstrijden zeggen mij niet veel. Maar mocht hij inderdaad de revelatie van het seizoen worden (hetgeen ik hoop), dan zal ik dat absoluut komen toegeven.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 29, 2007 10:26 am

De Mul is een draver. Rommedahl ook. Kennedy heeft finesse. Ook al zou de Mul zijn gebleven dan nog was Kennedy wat mij betreft de eerste man voor op de rechterkant geworden.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo jul 29, 2007 10:35 am

Als Colin de maatstaven zijn voor HTC en nog een aantal andere spelers die zijn aangetrokken, dan vrees ik een ramp seizoen. Kom nou zeg Colin heeft het goed gedaan :drecul.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 30, 2007 7:51 am

Lost Ajax vervanging Davids toch intern op? Ono geen optie


In De Telegraaf staat te lezen dat het nog maar de vraag is of Ajax op korte termijn nog een vervanger haalt voor Edgar Davids. In plaats van veel geld uit te geven overwegen Van Geel en trainer Henk ten Cate het probleem toch intern op te lossen, zeker nu duidelijk is geworden dan de enkelblessure van Jan Vertonghen vrij snel geneest. Shinji Ono zou geen optie zijn, omdat hij te weinig toevoegt aan wat er qua kwaliteiten al in de selectie zit.
De T.

Plaats reactie