Ajax - VVV Venlo 30-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 7:57 pm

En jij vind dat scheldnaampjes?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo sep 30, 2007 7:59 pm

Nee, je doet het allemaal uit positiviteit.

Ga lekker naar die kakkerlakken en neem een aantal posters mee. ****


**** = edit by Ramona

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 8:02 pm

Wat doe je nou zielig? We hebben hier toch gewoon een normale discussie erover? En dan moet ik direct een kakkerlak worden? Kijk dát vind ik nou een belediging.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58874
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 30, 2007 8:03 pm

Daniel_vT schreef:Wat doe je nou zielig? We hebben hier toch gewoon een normale discussie erover? En dan moet ik direct een kakkerlak worden? Kijk dát vind ik nou een belediging.
Laat die malloot toch lullen Daniel.Het beste is er niet op te reageren ...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo sep 30, 2007 8:05 pm

Ik had even het gevoel dat het goed fout zou gaan vanmiddag, maar gelukkig zat vriendinlief naast me en dus werd het 6-1.

Ik vond Ajax niet goed spelen en VVV (gelukkig) nog minder. Colin en Urby konden samen de rechtsbuiten van VVV in de eerste helft niet verhinderen 3 voorzetten te geven. Die linkerkant was vandaag niet lekker. Als we zoals vandaag spelen tegen ploegen als, pak 'm beet, Utrecht of Vitesse, ga je gewoon op je bek. Van der Wiel speelde niet slecht, maar het lijkt wel of hij soms niet ziet dat er voor hem een zee aan ruimte ligt; in plaats van ongehinderd diep te gaan, speelt ie obligaat breed naar Ogararu of Heitinga. Let Op: ik zeg niet dat Gergory nooit diep gaat, maar hij verspeelt nog wel eens een kansje op terreinwinst. Komt wellicht nog wel, als ie wat ouder en wijzer is.

Heitinga viel me in positieve zin op: fraaie lange ballen en met dan links, dan rechts!! Gabri rende zich helemaal rot en doet dat met een felheid die wel helaas wel nooit bij Maduro zullen zien.... Overigens viel Rommedahl niet slecht in, hoor.

We moeten maar weer gewoon blij zijn met 3 punten, gewerkt aan het doelsaldo en uitgelopen op enkele concurrenten, maar oogstrelend voetbal is nog een lichtjaar van de Arena verwijderd, vrees ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo sep 30, 2007 8:06 pm

Voetske schreef:
Daniel_vT schreef:Wat doe je nou zielig? We hebben hier toch gewoon een normale discussie erover? En dan moet ik direct een kakkerlak worden? Kijk dát vind ik nou een belediging.
Laat die malloot toch lullen Daniel.Het beste is er niet op te reageren ...
En toch reageer je er weer op. Slecht weekend he. Die lampen niet gewonnen, az verloren en Ajax gewonnen. Gelukkig voor jou hebben die kakkerlakken het nog redelijk gedaan.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 8:09 pm

goodfella schreef:Nee, je doet het allemaal uit positiviteit.
Maar er zit wel een groot verschil tussen he? Kijk als iemand de bijnaam "Vies JankJoodje" geeft aan Leonardo kan ik je begrijpen. Maar als iemand het heeft over ''Horloge'' afgeleid van de naam ''Delorge'' en je vind dat net zo erg ben je wel dom bezig hoor. Dus jij schiet net zo hard uit je slof bij als ik jou een ''oen'' noem als ik jou uitscheld voor ''kankermongool''?
Voetske schreef:Laat die malloot toch lullen Daniel.Het beste is er niet op te reageren ...
Inderdaad, dat is het beste, vanaf nu doe ik dat niet meer.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo sep 30, 2007 8:13 pm

Waar komen al die kakkerlakken toch ineens vandaan vraag ik me af.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo sep 30, 2007 8:16 pm

:eusa_dance.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 8:16 pm

goodfella schreef:Waar komen al die kakkerlakken toch ineens vandaan vraag ik me af.
Man man, je lijkt zo regelrecht van AZfanpage.nl af te komen wandelen. Wat een niveau in functioneren heb jij zeg. Oeps, nou laat ik me weer gaan. Pardon.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo sep 30, 2007 8:16 pm

Daniel_vT schreef:
goodfella schreef:Waar komen al die kakkerlakken toch ineens vandaan vraag ik me af.
Man man, je lijkt zo regelrecht van AZfanpage.nl af te komen wandelen. Wat een niveau in functioneren heb jij zeg. Oeps, nou laat ik me weer gaan. Pardon.
Kakkerlak!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 8:18 pm

Wat zet jij jezelf toch heerlijk voor lul. Geweldig. Zwakkeling. Ah godver, nou laat ik me weer gaan. Je bent net een parasiet, zoiets als een kakkerlak ofzo.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 8:19 pm

Zijn we uitgespeeld, kinderen? De meeste mensen komen hier gewoon om over de wedstrijd te praten hoor.

Ik was overigens nog iets vergeten in m'n eerdere post over de wedstrijd:

:worshippy.gif: ASR :worshippy.gif:

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 30, 2007 8:20 pm

Ja ok, ik hou op.

ASR? Wat heeft die gedaan?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo sep 30, 2007 8:21 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik had even het gevoel dat het goed fout zou gaan vanmiddag, maar gelukkig zat vriendinlief naast me en dus werd het 6-1.

Ik vond Ajax niet goed spelen en VVV (gelukkig) nog minder. Colin en Urby konden samen de rechtsbuiten van VVV in de eerste helft niet verhinderen 3 voorzetten te geven. Die linkerkant was vandaag niet lekker. Als we zoals vandaag spelen tegen ploegen als, pak 'm beet, Utrecht of Vitesse, ga je gewoon op je bek. Van der Wiel speelde niet slecht, maar het lijkt wel of hij soms niet ziet dat er voor hem een zee aan ruimte ligt; in plaats van ongehinderd diep te gaan, speelt ie obligaat breed naar Ogararu of Heitinga. Let Op: ik zeg niet dat Gergory nooit diep gaat, maar hij verspeelt nog wel eens een kansje op terreinwinst. Komt wellicht nog wel, als ie wat ouder en wijzer is.

Heitinga viel me in positieve zin op: fraaie lange ballen en met dan links, dan rechts!! Gabri rende zich helemaal rot en doet dat met een felheid die wel helaas wel nooit bij Maduro zullen zien.... Overigens viel Rommedahl niet slecht in, hoor.

We moeten maar weer gewoon blij zijn met 3 punten, gewerkt aan het doelsaldo en uitgelopen op enkele concurrenten, maar oogstrelend voetbal is nog een lichtjaar van de Arena verwijderd, vrees ik.
Ben ik het mee eens; mag toch wel een keer worden gezegd? Een positief kritische reactie.

De bijnamen? Ik reageer weinig meer op AT (wel de rubriek de jeugd, maar weinig AT-ers zijn daar in geïnteresseerd); de "door-iemand-gekenschetste" azijnzeikers hebben het iniatiatief. Ik weet dat een vriend van me zich zo heeft gedragen op het netwerk van feyenoord: zich voordoen als feyenoorder, maar ondertussen alles afkraken, inherent aan een forum.

Kritiek op HtC mag, maar als ik lees dat de blessures zijn schuld zijn?????????? (Kennedy: interland, Stam en Vermaelen? enz.) dat alles komt door de Arena, dan denk ik: "Ik kan mijn tijd beter besteden".

De toename aan communicatiemogeljkheden heeft niet gezorgd voor verdieping, wel voor verbreding van het "niet-gevoel", of het nu over geertje wilders gaat of over AJAX, dat maakt niet uit.

Ajax speelde vandaag niet goed, feyenoord en psv gisteren ook niet, WIJ STAAN ECHTER WEL BOVENAAN.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 8:21 pm

Daniel_vT schreef:ASR? Wat heeft die gedaan?
De held heeft even geregeld dat m'n vader en ik tijdens de wedstrijd naast elkaar konden zitten.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo sep 30, 2007 9:12 pm

Demosthenes schreef: Ajax speelde vandaag niet goed, feyenoord en psv gisteren ook niet, WIJ STAAN ECHTER WEL BOVENAAN.
Precies. We staan los bovenaan, knallen er 4 in per wedstrijd, en krijgen zondag Sparta uit, daarna interlandweekje rust en NEC thuis.

Ik zeg: Dat gemiddelde houden we erin. Niks aan het handje.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 30, 2007 9:34 pm

Spandoek, gezien in De Arena: 'Boer zoekt beker' :smallgrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 30, 2007 9:38 pm

Ik vond dat spandoek bij NAX -PSV wel geinig, Let op Zonneveld is 1 CL wedstrijd geschorst.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo sep 30, 2007 9:52 pm

Demosthenes schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik had even het gevoel dat het goed fout zou gaan vanmiddag, maar gelukkig zat vriendinlief naast me en dus werd het 6-1.

Ik vond Ajax niet goed spelen en VVV (gelukkig) nog minder. Colin en Urby konden samen de rechtsbuiten van VVV in de eerste helft niet verhinderen 3 voorzetten te geven. Die linkerkant was vandaag niet lekker. Als we zoals vandaag spelen tegen ploegen als, pak 'm beet, Utrecht of Vitesse, ga je gewoon op je bek. Van der Wiel speelde niet slecht, maar het lijkt wel of hij soms niet ziet dat er voor hem een zee aan ruimte ligt; in plaats van ongehinderd diep te gaan, speelt ie obligaat breed naar Ogararu of Heitinga. Let Op: ik zeg niet dat Gergory nooit diep gaat, maar hij verspeelt nog wel eens een kansje op terreinwinst. Komt wellicht nog wel, als ie wat ouder en wijzer is.

Heitinga viel me in positieve zin op: fraaie lange ballen en met dan links, dan rechts!! Gabri rende zich helemaal rot en doet dat met een felheid die wel helaas wel nooit bij Maduro zullen zien.... Overigens viel Rommedahl niet slecht in, hoor.

We moeten maar weer gewoon blij zijn met 3 punten, gewerkt aan het doelsaldo en uitgelopen op enkele concurrenten, maar oogstrelend voetbal is nog een lichtjaar van de Arena verwijderd, vrees ik.
Ben ik het mee eens; mag toch wel een keer worden gezegd? Een positief kritische reactie.

De bijnamen? Ik reageer weinig meer op AT (wel de rubriek de jeugd, maar weinig AT-ers zijn daar in geïnteresseerd); de "door-iemand-gekenschetste" azijnzeikers hebben het iniatiatief. Ik weet dat een vriend van me zich zo heeft gedragen op het netwerk van feyenoord: zich voordoen als feyenoorder, maar ondertussen alles afkraken, inherent aan een forum.

Kritiek op HtC mag, maar als ik lees dat de blessures zijn schuld zijn?????????? (Kennedy: interland, Stam en Vermaelen? enz.) dat alles komt door de Arena, dan denk ik: "Ik kan mijn tijd beter besteden".

De toename aan communicatiemogeljkheden heeft niet gezorgd voor verdieping, wel voor verbreding van het "niet-gevoel", of het nu over geertje wilders gaat of over AJAX, dat maakt niet uit.

Ajax speelde vandaag niet goed, feyenoord en psv gisteren ook niet, WIJ STAAN ECHTER WEL BOVENAAN.
Helemaal mee eens. De persoonlijke hetze die sommigen hier tegen Ten Cate (met in zijn kielzog Colin, Ursaiz, Rommedahl en Luque) menen te moeten voeren, vind ik triest. Maar ik ga er geen energie meer in steken om er tegenin te gaan. Ik vind ook dat Ten Cate teleurstelt, maar we staan wél bovenaan, terwijl we een aantal bepalende spelers missen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo sep 30, 2007 9:54 pm

Precies. Ik erger me ook dood aan dat gekanker op Ajax spelers. Ben je nou Ajacied of een kakkerlak?

Dodelijk vermoeiend zijn de posts tijdens de wedstrijd met name van Voetske, die ieder doelpunt omlult tot: lucky, lelijk of slecht verdedigd. Zonde. We staan namelijk gewoon boven die gloeilampen en kakkerlakken, maar hier overheerst het eindeloze gekanker op een Rommedahl en HtC. Get a life.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 30, 2007 9:57 pm

Demosthenes schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik had even het gevoel dat het goed fout zou gaan vanmiddag, maar gelukkig zat vriendinlief naast me en dus werd het 6-1.

Ik vond Ajax niet goed spelen en VVV (gelukkig) nog minder. Colin en Urby konden samen de rechtsbuiten van VVV in de eerste helft niet verhinderen 3 voorzetten te geven. Die linkerkant was vandaag niet lekker. Als we zoals vandaag spelen tegen ploegen als, pak 'm beet, Utrecht of Vitesse, ga je gewoon op je bek. Van der Wiel speelde niet slecht, maar het lijkt wel of hij soms niet ziet dat er voor hem een zee aan ruimte ligt; in plaats van ongehinderd diep te gaan, speelt ie obligaat breed naar Ogararu of Heitinga. Let Op: ik zeg niet dat Gergory nooit diep gaat, maar hij verspeelt nog wel eens een kansje op terreinwinst. Komt wellicht nog wel, als ie wat ouder en wijzer is.

Heitinga viel me in positieve zin op: fraaie lange ballen en met dan links, dan rechts!! Gabri rende zich helemaal rot en doet dat met een felheid die wel helaas wel nooit bij Maduro zullen zien.... Overigens viel Rommedahl niet slecht in, hoor.

We moeten maar weer gewoon blij zijn met 3 punten, gewerkt aan het doelsaldo en uitgelopen op enkele concurrenten, maar oogstrelend voetbal is nog een lichtjaar van de Arena verwijderd, vrees ik.
Ben ik het mee eens; mag toch wel een keer worden gezegd? Een positief kritische reactie.

De bijnamen? Ik reageer weinig meer op AT (wel de rubriek de jeugd, maar weinig AT-ers zijn daar in geïnteresseerd); de "door-iemand-gekenschetste" azijnzeikers hebben het iniatiatief. Ik weet dat een vriend van me zich zo heeft gedragen op het netwerk van feyenoord: zich voordoen als feyenoorder, maar ondertussen alles afkraken, inherent aan een forum.

Kritiek op HtC mag, maar als ik lees dat de blessures zijn schuld zijn?????????? (Kennedy: interland, Stam en Vermaelen? enz.) dat alles komt door de Arena, dan denk ik: "Ik kan mijn tijd beter besteden".

De toename aan communicatiemogeljkheden heeft niet gezorgd voor verdieping, wel voor verbreding van het "niet-gevoel", of het nu over geertje wilders gaat of over AJAX, dat maakt niet uit.

Ajax speelde vandaag niet goed, feyenoord en psv gisteren ook niet, WIJ STAAN ECHTER WEL BOVENAAN.
Wat treurig dat mensen hier die kritisch zijn zo 'subtiel' in het verdachte hoekje worden geplaatst. Ja hoor Demo, wij zijn eigenlijk geen Ajacieden, maar doen net alsof, zodat we lekker negatief kunnen doen.
Het moet niet veel gekker worden hier.
I think I lost my fucking headache

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo sep 30, 2007 10:02 pm

Ook weer zo'n gelul Lucas.. je bent kritisch dus slachtoffer? Er is een verschil tussen kritisch zijn en zoeken naar redenen om Ajax af te zeiken

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo sep 30, 2007 10:06 pm

Iedere goal omlullen tot geluk, of een matige verdediging heeft niks meer met kritiek te maken. Dat slaat gewoon nergens op. Terecht vraag ik me af of Voetske een Ajax-fan is.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo sep 30, 2007 10:33 pm

Wat een niveau...... :drecul.gif:


Sommige mensen, zonder namen te noemen, hebben altijd wat te zeuren hier op AT, zelfs als Ajax wel goed speelt...

Aan de andere kant we moeten nu niet gaan doen also we de beste zijn, er mag heus wel wat kritiek worden ge-uit, maar dan wel rechtvaardige kritiek.

Maar kom op jongens... Breng het niveau terug! Nog even en zelfs op AjaxShowtime is het niveau hoger.
Pompiedom

Plaats reactie