Kozakken Boys - Ajax (eerste ronde KNVB-Beker)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo sep 26, 2007 11:01 pm

Thomas schreef:Ik vind het net zo beschamend als de meesten hier, maar zijn er mensen die zich op basis van deze wedstrijd echt zorgen maken over zondag, bijvoorbeeld?
Dat heeft er toch niks mee te maken.Elke wedstrijd weer zoek je naar lichtpuntjes, houvast enz. waaraan je kunt zien dat het beter gaat.Waarvan je hoopt dat er een lichte ommekeer in het elftal zich doorzet.

En wedstrijd na wedstrijd wordt het alleen maar meer bagger.Tis zelfs zo erg dat je niet eens een analyze kunt loslaten op zo'n wanvertoning ...

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » wo sep 26, 2007 11:07 pm

Pfff

Natuurlijk is dit wanvertoning. Maar kom op zeg. Jullie kunnen moeilijk verwachten dat Kozakken Boys de ommekeer zal zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo sep 26, 2007 11:08 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Ik vind het net zo beschamend als de meesten hier, maar zijn er mensen die zich op basis van deze wedstrijd echt zorgen maken over zondag, bijvoorbeeld?
Dat heeft er toch niks mee te maken.Elke wedstrijd weer zoek je naar lichtpuntjes, houvast enz. waaraan je kunt zien dat het beter gaat.Waarvan je hoopt dat er een lichte ommekeer in het elftal zich doorzet.

En wedstrijd na wedstrijd wordt het alleen maar meer bagger.Tis zelfs zo erg dat je niet eens een analyze kunt loslaten op zo'n wanvertoning ...
Natuurlijk kunnen we dat niet. Niemand heeft de wedstrijd gezien, volgens mij.

Het lijkt er inderdaad regelmatig op dat het er alleen maar slechter op wordt, maar de uitwedstrijd tegen AZ past dan weer niet in dat patroon. Niet dat het geweldig was, maar wel acceptabel.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo sep 26, 2007 11:14 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:
Thomas schreef:Ik vind het net zo beschamend als de meesten hier, maar zijn er mensen die zich op basis van deze wedstrijd echt zorgen maken over zondag, bijvoorbeeld?
Dat heeft er toch niks mee te maken.Elke wedstrijd weer zoek je naar lichtpuntjes, houvast enz. waaraan je kunt zien dat het beter gaat.Waarvan je hoopt dat er een lichte ommekeer in het elftal zich doorzet.

En wedstrijd na wedstrijd wordt het alleen maar meer bagger.Tis zelfs zo erg dat je niet eens een analyze kunt loslaten op zo'n wanvertoning ...
Natuurlijk kunnen we dat niet. Niemand heeft de wedstrijd gezien, volgens mij.

Het lijkt er inderdaad regelmatig op dat het er alleen maar slechter op wordt, maar de uitwedstrijd tegen AZ past dan weer niet in dat patroon. Niet dat het geweldig was, maar wel acceptabel.
Az uit was acceptabel, kom op Thomas :aai.gif: . Als de spelers echt denken dat AZ uit acceptabel is zou dat voor een groot gedeelte de wanvertoning van vanavond verklaren ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do sep 27, 2007 6:37 am

Ik hoor net op de radio dat HTC z'n excuses had aangeboden , vanwege de wanprestatie op het veld tegen Kozakken Boys.

Nou Henk, hoeveel excuses kunnen we dit jaar nog verwachten. :drls.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 27, 2007 6:41 am

Toppie schreef: Nou Henk, hoeveel excuses kunnen we dit jaar nog verwachten. :drls.gif:
Ik ben er bang voor dat dat er nog veel zullen zijn. :confused.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do sep 27, 2007 7:53 am

Zo. Even hardhandig orde op zaken gesteld in de verlenging. Even een poepie laten ruiken.

Die horen we voorlopig niet meer, daar in Werkendam.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do sep 27, 2007 7:58 am

Toppie schreef:Ik hoor net op de radio dat HTC z'n excuses had aangeboden , vanwege de wanprestatie op het veld tegen Kozakken Boys.

Nou Henk, hoeveel excuses kunnen we dit jaar nog verwachten. :drls.gif:
Excuses omdat we bovenaan staan in de competitie? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do sep 27, 2007 8:20 am

Ik vermoed dat de volgende bekerwedstrijd gratis wordt voor seizoenkaarthouders
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 8:25 am

LucaS schreef:Ik vermoed dat de volgende bekerwedstrijd gratis wordt voor seizoenkaarthouders
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 27, 2007 9:13 am

Zo. Wegens ziekte niks gezien of meegekregen van de wedstrijd. Ik check net teletekst, en zie dat onze jongens wederom hebben gewonnen. Waarom dat gezeik jongens??? We zijn met een fantastische reeks bezig. Het voetbal is misschien nog niet geweldig, maar het vertrouwen komt vanzelf terug door wedstrijden te winnen. En dat hebben we toch weer gedaan? Moet je nagaan als dat vertrouwen terug is. Dan houden we misschien zelfs de nul tegen VVV?!

Okay, ik laat de 'nieuwe nederigheid' even voor wat het is. Wat een dramatische reeks. Henkie probeert ons het gevoel te geven goed bezig te zijn. Het resultaat staat aan zijn kant. Tuurlijk Henkie. Maar het zijn in mijn ogen wel gestolen resultaten. Niet overtuigend. Allemaal wedstrijden waarbij ik dacht, de nul zullen we wel houden, maar zelf scoren doen we vast niet. Dinamo uit... voor mij een grote verassing. We scoorden, én hielden de nul. Maar verder. Henk vraagt zich af hoe goed het wel niet wordt als ze gaan draaien, maar daar maak ik me juist zorgen over. Ik denk dat deze periode van 'niet draaien' wel eens heel lang zou kunnen gaan duren. Maar hey... waar maak ik me druk om. Het resultaat is toch goed?

Alsof ik daar mijn seizoenskaart voor betaal. Tuurlijk, die is om naar het stadion te komen, en de jongens vocaal te steunen, iets wat ik dan ook doe. Maar daar wil ik ook iets voor terug. Strijd, passie, mooi voetbal... ook maar iets uit die mooie slogans. Maar nee, het resultaat is belangrijker. Ik heb een seizoenskaart om op een veredelde manier teletekstsupporter te zijn in het stadion. Ik kom blijkbaar voor het resultaat. Ik blijf Ajax echter steunen, maar er moet wel snel wat gaan veranderen. Want het stelen van overwinningen kan niet eeuwig duren.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 27, 2007 9:21 am

Had er iemand serieus gedacht dat we hier met 10-0 overheen zouden walsen? Ko zei het volgens mij nog vantevoren, zo'n wedstrijd kan jenooit goed spelen. Gister was ik bij Argon tegen Heerenveen en ook Argon kreeg prima kansen om te scoren. Heerenveen was net iets effectiever. Dit soort potjes blijven altijd drama om te voetballen. Goed, we zijn door, snel vergeten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 9:30 am

Spijker schreef:Had er iemand serieus gedacht dat we hier met 10-0 overheen zouden walsen? Ko zei het volgens mij nog vantevoren, zo'n wedstrijd kan jenooit goed spelen. Gister was ik bij Argon tegen Heerenveen en ook Argon kreeg prima kansen om te scoren. Heerenveen was net iets effectiever. Dit soort potjes blijven altijd drama om te voetballen. Goed, we zijn door, snel vergeten.
Als je zo'n wedstrijd nooit goed kan spelen waarom bied HtC dan zijn excuses aan voor het vertoonde spel ?.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 27, 2007 9:47 am

Als er met 3-0 of 6-0 was gewonnen was het ook niet goed geweest. Als er met 10-0 was gewonnen had iedereen egzegd dat het niet meer dan normaal was etc.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do sep 27, 2007 9:52 am

Spijker schreef:Als er met 3-0 of 6-0 was gewonnen was het ook niet goed geweest. Als er met 10-0 was gewonnen had iedereen egzegd dat het niet meer dan normaal was etc.
Dan was iedereen tenminste beter te spreken geweest over de wedstrijd. Dan waren er waarschijnlijk kansen gecreeerd. AJAX heeft gisteren niet een goed uitgespeelde kans gehad en moest zich beperken tot afstandschoten uit de 2de lijn. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do sep 27, 2007 9:53 am

Ik begrijp ook niet dat topclubs nu al in deze fase beker wedstrijden moet afwerken. De kans op blessures is tegen amateur clubs velen malen groter.

Het feit dat je dan tussen de competitie en uefacup wedstrijden dit ook nog moet afwerken is eigenlijk van de zotte. Vorig jaar begon men pas in december of januari met dit soort bekervoetbal.

Maar ja de KNVB is kampioen regels veranderen

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 27, 2007 9:54 am

Welnee, dan werd er ook nog over van alles gezeurd, het is namelijk nooit goed. Ik heb er niks van gezien hoor, maar ik hoorde dat er nou niet echt met de basiself gestart werd.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do sep 27, 2007 9:57 am

Zelfs de A1 hoort van hun te winnen op basis van techniek, inzicht en snelheid
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 27, 2007 10:21 am

Spijker schreef:Welnee, dan werd er ook nog over van alles gezeurd, het is namelijk nooit goed. Ik heb er niks van gezien hoor, maar ik hoorde dat er nou niet echt met de basiself gestart werd.
Okay, wie speelden er dan? Voorzover ik uit mijn blote gezicht kan zeggen speelde Heijblok, Ogararu, Van der Wiel, Heitinga, Emanuelson, Vertonghen, Gabri, Maduro, Suarez, Urzaiz en Luque. Daar zie ik toch heel wat namen die normaal basis staan, en van de anderen wordt veronderstelt dat ze in de basis mee kunnen. (Vertonghen, Van der Wiel) De opstelling vind ik dus geen excuus.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do sep 27, 2007 10:26 am

Ben ik met je eens, met zo'n team moet je elk amateurelftal met een nulletje of 4 naar huis sturen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do sep 27, 2007 10:29 am

Ten Cate: 'Excuses voor deze wanprestatie'
27/09/2007 09:03

Met een gezicht als een oorwurm stond Henk ten Cate de pers te woord nadat Ajax er pas via een verlenging in was geslaagd zich te ontdoen van de amateurs van Kozakken Boys.

'Ik wil mijn excuus namens Ajax maken voor deze wanprestatie. Dit was een collectief falen. Ik heb me flink geërgerd', blikte Ten Cate terug op de 2-1 bekerzege die dankzij een gemakkelijk gegeven strafschop (benut door John Heitinga) en een van richting veranderd schot van Dennis Rommedahl tot stand kwam.

'Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte. Dit was Ajax-onwaardig. Ik hoop dat de spelers dezelfde schaamte voelen als ik nu voel. De motivatie was er gewoon niet. Als je tegen amateurs speelt, dan weet je het wel. Dit klusje klaren we wel even, is de gedachte bij de spelers.'

De coach kondigde aan donderdag met zijn selectie na te praten over de wanvertoning. 'Dat we zo schandelijk hebben gespeeld is extra jammer voor Siem de Jong. Hij maakte zijn debuut en behoorde tot de betere spelers.'

vi.nl

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 11:03 am

Spijker schreef:Als er met 3-0 of 6-0 was gewonnen was het ook niet goed geweest. Als er met 10-0 was gewonnen had iedereen egzegd dat het niet meer dan normaal was etc.
Dit is natuurlijk onzin Spijker.En nog maar eens een keer.Als AJAX met redelijk goed voetbal, met een redelijk aantal kansen ( en dan geen afstand schoten vanaf 20 meter ) met 1 - 2 van het veld was gestapt, dan hadden wij hier met z'n allen staan roepen: Kijk, dat is typisch zo'n wedstrijd die er wel eens tussen door schiet.Die je wel eens tegen komt, je doet je stinkende best, je laat redelijk wat nivo zien op het voetbalveld maar om de een of de andere manier wil die bal er niet in.

Het is nu al een hele lange tijd net andersom, we zijn al blij als er zo af en toe een REDELIJKE WEDSTRIJD er tussen door schiet ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 12:09 pm

Als we maar geen Psv loten de volgende ronde :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 27, 2007 12:15 pm

Ik heb de wedstrijd niet gezien hoor en als het echt zo bedroevend was, dan zij het zo.

Laten ze maar wel psv loten, dan staan ze er tenminste weer. Al geloof ik pas dat ze een 'topclub' op z'n vroegst ergens in de halve finale krijgen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 12:16 pm

Spijker schreef:Ik heb de wedstrijd niet gezien hoor en als het echt zo bedroevend was, dan zij het zo.

Laten ze maar wel psv loten, dan staan ze er tenminste weer. Al geloof ik pas dat ze een 'topclub' op z'n vroegst ergens in de halve finale krijgen.
Psv is uit het bekertoernooi gezet, Spijker ..

Plaats reactie