Ajax - Roda JC 4-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di nov 06, 2007 1:28 pm

Hoezo Maduro? Lijkt me nou niet de meest drukbestendige speler.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di nov 06, 2007 1:55 pm

Met Jong Oranje wilde hij in de halve finale voor de grap zelfs een beslissende penalty gaan nemen terwijl hij niet aan de beurt was. Toen vond ik hem in ieder geval ijskoud over komen onder druk, ook als je kijkt hoe rustig hij de bal er twee keer inrolde.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di nov 06, 2007 4:18 pm

Thomas schreef: Wimpey was in het begin nog positief over Suarez, maar nu hij zich realiseert dat het toch een aankoop van Ten Cate was, bedenkt hij zich blijkbaar. :wink.gif:
Zegt degene die Suarez minimaal zo ongeschikt vond voor Ajax als Rosenberg... Suarez is trouwens een aankoop van de TD en de voormalige trainer.

Lopen is 1 ding, druk zetten op een tegenstander is wat anders. Dat lieten Luque en Suarez tegen Roda zien. Spel zonder bal is het grootste manco van dit Ajax, het verlangt veel discipline, tactisch inzicht en opofferingsgezindheid. Niet echt eigenschappen waarvan deze groep overloopt.

Ge-wel-dig stuk van de heer Onkenhout trouwens, waarmee meteen maar bevestigd wordt dat huichelaar Ten Cate zelf het welbekende ´lek´ was. Wat een hypocriete hufter is die Ten Cate, echt een zegen dat we van die dorpsgek verlost zijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 6:39 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef: Wimpey was in het begin nog positief over Suarez, maar nu hij zich realiseert dat het toch een aankoop van Ten Cate was, bedenkt hij zich blijkbaar. :wink.gif:
Zegt degene die Suarez minimaal zo ongeschikt vond voor Ajax als Rosenberg... Suarez is trouwens een aankoop van de TD en de voormalige trainer.
Met het oog op hoe ik dacht dat Ajax weer zou gaan spelen. Daarnaast heeft Suarez me nog verder verrast in positieve zin. Bertje was al helemaal weg van hem, ik zag er in de zomer sowieso een goede speler voor Ajax in, jij zag er helemaal niets in.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 06, 2007 6:40 pm

Jöhnk was ook erg positief over Suárez.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 6:42 pm

Klopt. Volgorde van positivo's was volgens mij Bertje>Jöhnk>Thomas>Goodfella. :icon_biggrin.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo nov 07, 2007 10:24 am

Hallo, ik begon in mei al met de Suarez lobby. Heeft zelfs nog in mijn signature gestaan. ;-) De rest vond hem inderdaad niks. Maar met 7 doelpunten en 6 assists doet hij het tot nu toe best aardig. En Wimpey, jij hebt de wedstrijd zondag niet in het stadion bekeken merk ik wel. Aangezien Luque wel degelijk verdedigend werk verrichtte. Je blert net zo hard als ten Cate, maar in het stadion zitten ho maar.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 07, 2007 11:51 am

Wimpey woont in het buitenland.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo nov 07, 2007 1:03 pm

Thomas schreef:Wimpey woont in het buitenland.
En toch zo'n grote bek? :smallgrin.gif:

Maar goed, soms zegt een wedstrijd op tv niet zoveel als dat je diezelfde wedstrijd in het stadion ziet.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di nov 13, 2007 4:36 pm

Je blert net zo hard als ten Cate, maar in het stadion zitten ho maar.
Dacht dat jij een van de grote HtC-fans was hier!! Er komen er steeds meer tot inkeer.

V.w.b. dat stadion: ik pendel tussen Helsinki en Duitsland, dus geografisch is het lastig wekelijks in het stadion te zitten. 5 keer per seizoen is wel het maximum. Natuurlijk zie je het in het stadion een stuk beter, maar laten we niet suggereren dat Luque en Suarez teamspelers in hart en nieren zijn zeg. Ze zijn vnl. met zichzelf bezig.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di nov 13, 2007 7:16 pm

wimpey schreef: Dacht dat jij een van de grote HtC-fans was hier!! Er komen er steeds meer tot inkeer.
Klopt! Ik was van mening dat HtC het als trainer prima zou doen. Bij NAC, Sparta en Vitesse liet hij namelijk zien een ploeg aan het voetballen te kunnen krijgen. En hij was ook een verademing tov Danny Blind.

Koster doet het tot nu toe prima. Ok, tegen NEC een slippertje, maar voor de rest niks dan lof over hem. Als Ajax met de winterstop nog steeds op plek 1 staat, mogen ze hem wat mij betreft nog 2 seizoenen voor de groep laten staan.
V.w.b. dat stadion: ik pendel tussen Helsinki en Duitsland, dus geografisch is het lastig wekelijks in het stadion te zitten. 5 keer per seizoen is wel het maximum. Natuurlijk zie je het in het stadion een stuk beter, maar laten we niet suggereren dat Luque en Suarez teamspelers in hart en nieren zijn zeg. Ze zijn vnl. met zichzelf bezig.
Met als gevolg dat Suarez het nog niet zo slecht doet dit seizoen.

Nogmaals, je blert net zo hard als, naar je eigen zeggen, HtC.

Plaats reactie