Willem II-Ajax 8-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma dec 10, 2007 6:55 pm

Precies. Je mag best kritisch zijn en een speler moet ook iets kunnen hebben, maar Colin is toch wel uitzonderlijk hard aangepakt hoor. Ik snap prima dat hij daar niet bij gaat staan voor een hypocriet applausje.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 10, 2007 7:05 pm

Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef:
Voetske schreef:Beetje persoonlijkheid zet daar overheen.Als ie nu nog niet weet hoe het er in de voetballerij toegaat.Hij zal zich wel gekrenkt voelen, tja ...
Precies, elke voetballer wordt toch wel eens uitgefloten, wat had ie dan verwacht dat we op de banken gingen staan met hetgeen hij ons heeft voorgeschoteld.
Wat moet hij doen dan? Moet hij de supporters bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun? Hij is nog geen seconde gesteund.. niet op internet en niet in het stadion
Z'n eigen niet zo aanstellen en er gewoon tussen gaan staan, zoiets ?.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma dec 10, 2007 7:06 pm

Ach hij moet het zelf weten, Rommedahl staat er wel en die is toch ook niet echt de publiekslieveling, maar als je zelf beslist om er niet bij te gaan staan vind ik het ook niet zielig ofzo.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma dec 10, 2007 7:07 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef: Precies, elke voetballer wordt toch wel eens uitgefloten, wat had ie dan verwacht dat we op de banken gingen staan met hetgeen hij ons heeft voorgeschoteld.
Wat moet hij doen dan? Moet hij de supporters bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun? Hij is nog geen seconde gesteund.. niet op internet en niet in het stadion
Z'n eigen niet zo aanstellen en er gewoon tussen gaan staan, zoiets ?.
Waarom? Nogmaals.. om 'ons' te bedanken dat we hem zo goed gesteund hebben? :drecul.gif:

Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 10, 2007 7:11 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Wat moet hij doen dan? Moet hij de supporters bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun? Hij is nog geen seconde gesteund.. niet op internet en niet in het stadion
Z'n eigen niet zo aanstellen en er gewoon tussen gaan staan, zoiets ?.
Waarom? Nogmaals.. om 'ons' te bedanken dat we hem zo goed gesteund hebben? :drecul.gif:

Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Omdat hij in die wedstrijd helemaal niet uitgefloten is ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma dec 10, 2007 7:12 pm

Maarten127 schreef: Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Om de supporters te bedanken voor de reis naar Tilburg en het ondersteunen van AJAX 1. Het is toch een teamsport waar hij onderdeel van is. Maar hij hoeft er van mij niet tussen te staan hoor, moet ie zelf weten, ik vind hem alleen niet zielig als ik hem daar zo alleen zie staan.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma dec 10, 2007 7:13 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef: Z'n eigen niet zo aanstellen en er gewoon tussen gaan staan, zoiets ?.
Waarom? Nogmaals.. om 'ons' te bedanken dat we hem zo goed gesteund hebben? :drecul.gif:

Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Omdat hij in die wedstrijd helemaal niet uitgefloten is ...
Top-publiek hebben we.. hij is een wedstrijdje niet uitgefloten.. hij zal de vlag wel uitgehangen hebben...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 10, 2007 7:14 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Waarom? Nogmaals.. om 'ons' te bedanken dat we hem zo goed gesteund hebben? :drecul.gif:

Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Omdat hij in die wedstrijd helemaal niet uitgefloten is ...
Top-publiek hebben we.. hij is een wedstrijdje niet uitgefloten.. hij zal de vlag wel uitgehangen hebben...
Tja, dan maar hopen dat ie nooit op amateur basis gaat voetballen, want daar wordt je pas echt hard aangepakt .. maar het zal wel, al gaat ie in de dugout zitten.En gaf al eerder aan dat dat uitfluiten voor mij ook niet hoeft.Maar wat verwacht ie dan als je zo slecht voetbalt, een aai over z'n bol ?.
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 10, 2007 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma dec 10, 2007 7:15 pm

brigade zuid schreef:
Maarten127 schreef: Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Om de supporters te bedanken voor de reis naar Tilburg en het ondersteunen van AJAX 1. Het is toch een teamsport waar hij onderdeel van is. Maar hij hoeft er van mij niet tussen te staan hoor, moet ie zelf weten, ik vind hem alleen niet zielig als ik hem daar zo alleen zie staan.
Hij is nu dan een keer een wedstrijdje niet uitgefloten.. ik geloof niet dat collin de suporters ook maar enige dank verschuldigd is... boukhari heeft in breda nog net niet in het uitvak staan spugen en die wordt toegezongen.. collin heeft nog nooit een negatief woord over Ajax naar buiten gebracht en die heeft alleen maar bagger over zich heen gekregen... ik geef hem groot gelijk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 10, 2007 7:17 pm

Maarten127 schreef:
brigade zuid schreef:
Maarten127 schreef: Welke reden heeft hij om er tussen te gaan staan?
Om de supporters te bedanken voor de reis naar Tilburg en het ondersteunen van AJAX 1. Het is toch een teamsport waar hij onderdeel van is. Maar hij hoeft er van mij niet tussen te staan hoor, moet ie zelf weten, ik vind hem alleen niet zielig als ik hem daar zo alleen zie staan.
Hij is nu dan een keer een wedstrijdje niet uitgefloten.. ik geloof niet dat collin de suporters ook maar enige dank verschuldigd is... boukhari heeft in breda nog net niet in het uitvak staan spugen en die wordt toegezongen.. collin heeft nog nooit een negatief woord over Ajax naar buiten gebracht en die heeft alleen maar bagger over zich heen gekregen... ik geef hem groot gelijk.
Goh, laast nu Boukharie ook al bij sparta zijn uitgefloten, zou dat iets met z'n prestaties te maken hebben .. neuh zal wel niet :aai.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 10, 2007 7:20 pm

Misschien moet men het net als vroeger doen bij een slecht theaterstuk, met rotte tomaten beginnen te gooien .. of zoiets ..

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » di dec 11, 2007 12:25 pm

Voetske schreef:Misschien moet men het net als vroeger doen bij een slecht theaterstuk, met rotte tomaten beginnen te gooien .. of zoiets ..
Aanstekers?

Plaats reactie