Ajax - PSV 30-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:10 pm

Dat smijten met krachten is logisch als je team niet goed staat. Dan blijf je lopen, lopen, lopen.
Bij balverlies speelde PSV met vijf man op het middenveld. Alleen Lazovic bleef voorin. De verdedigers van Ajax schakelden zich mondjesmaat in, maar dan nog stonden de middenvelders doorgaans in de dekking. Dat zag je aan Davids, die steeds duels moest aangaan. De aanvallers daarentegen gingen alvast diep staan, Perez voorop. Het veld werd daardoor heel lang.
Het gapende gat dat jij beschrijft diende als pleisterplaats voor PSV. PSV kon steeds zich hergroeperen en temporiseren. De 10 hoeft niet voorop te gaan met vliegende tackles, maar positioneel verdedigen is op die positie wél nodig. Anders raakt het middenveld in ondertal. Bovendien ontbeert het middenveld een spelverdeler als Perez voorin loopt. Van Davids en Gabri kun je op dat punt geen grote daden verwachten en achterin hebben we ook geen Wim Jonk.
Perez naar de voorhoede i.p.v. Rommedahl had vast geholpen (vooropgesteld dat je hem wil laten staan). Een andere, radicalere keuze was geweest Heitinga door te schuiven naar het middenveld. Dat durft A3 natuurlijk niet, maar het had wel gekund volgens mij, aangezien PSV maar met één spits speelde en amper druk zette.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jan 31, 2008 12:15 pm

Jesse schreef:Ja, maar Silva moet spelen.

Het is godverdomme zó frustrerend!
Silva moet vooral buiten schot blijven. Die jongen kan het niet helpen dat hij gekocht is en in een pauperelftal komt te spelen. Verder vond ik hem in de eerste helft die Hongaar wel aardig onder controle hebben. 2e helft had ik geen beeld, dus daar kan ik niet over oordelen.

Het probleem ligt hem vooral aan het feit dat je geen lijn in je elftal hebt. Er worden fundamenteel foute keuzes gemaakt door de technische staf en je mist op aanwijsbare posities spelers die de juiste kwaliteiten hebben. Er ligt gewoon totaal geen plan bij Ajax. Hét moment van alle onkunde was de wissel Perez voor Luque. Daar zat alles in wat er momenteel fout is bij Ajax. Echt waar.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:17 pm

Voor de 10 eerst Luque kopen en dan Perez, kan het triester? :excited.gif:

Zo ingewikkeld is het toch niet? De spelers moeten elkaar aanvullen. Dat is bij Ajax niet het geval.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 31, 2008 12:20 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:
Toppie schreef:Enig pluspunt Vermaelen :blush.gif:
Héhé pluspunt, die schijtert weet niet eens wat diep gaan is, die beperkt zich tot het risicoloos terug spelen van de bal op Steek.Die wappert een paar keer met z'n handen, vooruit jongens naar voren want hier komt mijn beproefde vuurpijl nummer zoveel .. bwééé
Klopt, Vermaelen kan niet voetballen. Wel redelijk verdedigen trouwens.
Ik vond Vermaelen gewoon goed spelen. Kort erop en Lazovic geen kans geven. Zo wie zo hebben we weinig weggegeven (en weinig gecreëerd). Bepalend was wie de eerste goal maakte. De eerste goal was niet eens een kans, maar wel een goede mogelijkheid die benut werd (alhoewel er wel wat doorgedekt had mogen worden door Heitinga?).

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 31, 2008 12:23 pm

Peter schreef:
Jesse schreef:Ja, maar Silva moet spelen.

Het is godverdomme zó frustrerend!
Silva moet vooral buiten schot blijven. Die jongen kan het niet helpen dat hij gekocht is en in een pauperelftal komt te spelen. Verder vond ik hem in de eerste helft die Hongaar wel aardig onder controle hebben. 2e helft had ik geen beeld, dus daar kan ik niet over oordelen.

Het probleem ligt hem vooral aan het feit dat je geen lijn in je elftal hebt. Er worden fundamenteel foute keuzes gemaakt door de technische staf en je mist op aanwijsbare posities spelers die de juiste kwaliteiten hebben. Er ligt gewoon totaal geen plan bij Ajax. Hét moment van alle onkunde was de wissel Perez voor Luque. Daar zat alles in wat er momenteel fout is bij Ajax. Echt waar.
Silva was ongelukkig in zijn voortzetting (wat zijn kwaliteit eindelijk zou moeten zijn). Verdedigend deed hij zijn taak. Ook hij zat er lekker vel op. Beide goals van psv kwamen voort uit 'doordekkings'-fouten van Ajax. Eerste goal Heitinga en de tweede Perez (en ook Heitinga was te laat). Daarnaast had Suarez natuurlijk 2 x moeten scoren. Alleen voor de keeper: dat moeten goals zijn.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jan 31, 2008 12:33 pm

Peter schreef:Het probleem ligt hem vooral aan het feit dat je geen lijn in je elftal hebt.
Hetzelfde probleem als PSV onder Wouters eigenlijk...daarom is Sef 'de snor' Vergoossen ook zo'n verademing. Het spel is nog niet geweldig, maar er zit eindelijk weer lijn en duidelijkheid in. Daardoor is er veel meer rust in de groep en gaan de spelers beter presteren, er staat ook weer een team.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » do jan 31, 2008 12:34 pm

Het doelpunt van PSV (de 0-1) kwam voort uit werkelijk een dramatische voorzet van die Silva die echt alle tijd had om er wat goeds mee te doen. PSV schakelde snel om en daar was de goal. Amper 2 minuten later gaf hij weer een werkelijk waardeloze voorzet en kwam de 2e grote kans voor PSV uit de omschakeling.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do jan 31, 2008 12:40 pm

Baseman schreef:Niet het enige hoor, vooral in de 2e helft was het spel van PSV namelijk verzorgder en volwassener. Ook werd er door PSV veel druk gezet bij balverlies, men durfde vooruit en van de goal af te verdedigen.
Crap. Eerste helft speelde psv beter dan Ajax. Zeker na de beginfase.

Verder was het weer lachen, gieren en brullen met Adrie Koster. Kan die man niet gewoon terug om de F'jes te trainen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:43 pm

Baseman schreef:Hetzelfde probleem als PSV onder Wouters eigenlijk...daarom is Sef 'de snor' Vergoossen ook zo'n verademing. Het spel is nog niet geweldig, maar er zit eindelijk weer lijn en duidelijkheid in. Daardoor is er veel meer rust in de groep en gaan de spelers beter presteren, er staat ook weer een team.
Tegen dit Ajax hoef je niet goed te spelen, Baseman. Ajax biedt de overwinning op een presenteerblaadje aan. Dit resultaat zegt weinig over PSV maar des te meer over Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jan 31, 2008 12:43 pm

Verder was het weer lachen, gieren en brullen met Adrie Koster. Kan die man niet gewoon terug om de F'jes te trainen?

Doe maar niet, zonde van al dat talent wat er bij de F'jes rondloopt....
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 31, 2008 12:43 pm

goodfella schreef:
Baseman schreef:Niet het enige hoor, vooral in de 2e helft was het spel van PSV namelijk verzorgder en volwassener. Ook werd er door PSV veel druk gezet bij balverlies, men durfde vooruit en van de goal af te verdedigen.
Crap. Eerste helft speelde psv beter dan Ajax. Zeker na de beginfase.

Verder was het weer lachen, gieren en brullen met Adrie Koster. Kan die man niet gewoon terug om de F'jes te trainen?
We moeten zeker niet de schuld bij A3 gaan leggen. Het probleem zit hem bij de technische leiding. MvG heeft A3 aangesteld en opgezadeld met deze spelersgroep. Al tig jaar is het niks, dus daar moet wat aan gedaan worden. Eerst de verantwoordelijke aanpakken, nieuwe aanstellen en 're-organiseren'. Ik verlang zelfs terug naar Don-Leo.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jan 31, 2008 12:47 pm

joey schreef:
Baseman schreef:Hetzelfde probleem als PSV onder Wouters eigenlijk...daarom is Sef 'de snor' Vergoossen ook zo'n verademing. Het spel is nog niet geweldig, maar er zit eindelijk weer lijn en duidelijkheid in. Daardoor is er veel meer rust in de groep en gaan de spelers beter presteren, er staat ook weer een team.
Tegen dit Ajax hoef je niet goed te spelen, Baseman. Ajax biedt de overwinning op een presenteerblaadje aan. Dit resultaat zegt weinig over PSV maar des te meer over Ajax.
Na gisteren weet ik zeker dat de boel ontploft, hoor. Dit kan zondag al gebeuren, maar het gebeurd sowieso voor het einde van de maand Maart. Het zou mij niets verbazen als er opeens heel wat koppen gaan rollen dan.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jan 31, 2008 12:50 pm

joey schreef:Tegen dit Ajax hoef je niet goed te spelen, Baseman. Ajax biedt de overwinning op een presenteerblaadje aan. Dit resultaat zegt weinig over PSV maar des te meer over Ajax.
Zit zeker wat in, maar ik doelde ook niet alleen op deze wedstrijd.
PSV speelt onder Sef stukken minder slecht dan onder Wouters, gelukkig.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jan 31, 2008 12:52 pm

Zit zeker wat in, maar ik doelde ook niet alleen op deze wedstrijd.
PSV speelt onder Sef stukken minder slecht dan onder Wouters, gelukkig
Het blijf hoe dan ook saai hoe PSV speelt...

Echter, ik wil best een stukje van het aanvallende voetbal inleveren voor een beter resultaat.
Pompiedom

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do jan 31, 2008 12:53 pm

http://nl.youtube.com/watch?v=dDqAi2ZLcB8

Is stekelenburg niet erg traag met zijn reactie , Gomes had hem gehouden

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jan 31, 2008 12:54 pm

Eerste doelpunt leek mij in het stadion al houdbaar eerlijk gezegd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:59 pm

Ajaciedjuh schreef:We moeten zeker niet de schuld bij A3 gaan leggen. Het probleem zit hem bij de technische leiding. MvG heeft A3 aangesteld en opgezadeld met deze spelersgroep.
Koster was toch blij met de aankopen? Of was dat een andere meneer met een bloempotkapsel bij de presentatie van die spelers? En zoals 666 terecht zegt: Koster maakt de opstelling. Als hij eens begon een fatsoenlijke opstelling te maken... :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58876
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 31, 2008 1:08 pm

Zuidema schreef:
Voetske schreef:
Zuidema schreef: Nee, amper.
Dus al dat gemis aan basis moet Perez oplossen ?.Komop zeg.Als je de wedstrijd terug kijkt zie je dat de Psv spelers ook regelmatig hun man laten lopen, maar omdat dat wel een goed collectief is, een team is worden die fouten/problemen tactisch en technisch opgelost.

En dan zodadelijk ook nog van Basten ...

Nee, dat verwacht ik dan ook niet van Perez. Maar in zijn eerste periode bij Ajax en in zijn PSV-periode vond ik zijn opbouwende/aanvallende inbreng geregeld aanmerkelijk groter dan wat hij tot nu toe laat zien. Vooral als wisselspeler, maar ook wel als basisspeler. In elftallen die ook amper marcheerden. Ook achter de aanvallers. Tot dusver valt ie me wat dat betreft dus vies tegen.

En nogmaals, een 10 die niet of amper terugverdedigt in een 4-3-3 is niet een unicum binnen Ajax. Dat kon altijd kollektief opgelost worden. Zolang die 10 maar aanvallend zijn rendement had. Nu is het van beiden niks en dan heb je wat mij betreft wel een probleem.

Maar de discussie lijkt zich zo weer te spitsen op Perez als mogelijke zondebok en dat is ook niet mijn bedoeling. Waar ik wel steeds weer verbijsterd over ben is dat een kwalitatief gemiddelde ploeg als het huidige Ajax kennelijk niets aan basics valt bij te brengen in positiespel en passing. Of dacht Koster nou echt dat je met dat opportunistisch gekleun van gisteravond PSV op de knieen kon krijgen?
Precies, je zegt het : Collectief opgelost.En nu, wat zie je nu ?.En gewoon als voorbeeld maar hoor, dit voorbeeld kan je toepassen op bijna elke positie: Suarez laat zijn man lopen, Davids komt te zwemmen tussen twee tegenstanders, Vertonghen dekt niet door op Farfan ( hoe slehct D. ook speelde ) en Davids staat tegen 3 man.Tja, die tik je simpel helemaal turuluurs.

Verder geloof ik dat wat jij naar voren brengt, " kwalitatief gemiddelde ploeg ", nu ook alweer 3 - 4 jaar roepen of langer.

Kijk mijn gehak op Suarez, behalve dat ie geen killers-instinct heeft ( maar hij is er nu eenmaal ) , zou, als ik trainer was, alleen maar tot doel hebben om die jongen er van bewust te maken dat er bij AJAX andere wetten tellen.Afgeven die bal ( en dat telt natuurlijk ook voor de andere spelers ) als een ander er beter voorstaat, meeverdedigen, enz.En als je op zo'n marge staat dat de winst ( normaal gesproken ) zeker, nu dan ga maar lekker proberen er een showtje van te maken.

Waarom kan ( of wil ) onze keeper nog steeds zijn bal niet kwijt zodat je een aanval op een "normale" manier op kan zettten.Dat zijn gewoon afspreken tussen verdedigers en de doelman.En navanant voetbal-intelligente verschilt dat van 1 tot oneindig aantal afspraken/patronen.

Al haal je Modric, om terug te keren naar het onderwerp, en de rest blijft zo staan te voetballen zoals men dat nu doet, kip zonder kop, alles zou nog steeds bij het zelfde blijven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58876
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 31, 2008 1:13 pm

Toppie schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=dDqAi2ZLcB8

Is stekelenburg niet erg traag met zijn reactie , Gomes had hem gehouden
Zekers, maar kijk voor de gein ook eens even waar onze verdedigers staan ...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do jan 31, 2008 1:19 pm

Ajaciedjuh schreef:We moeten zeker niet de schuld bij A3 gaan leggen. Het probleem zit hem bij de technische leiding. MvG heeft A3 aangesteld en opgezadeld met deze spelersgroep. Al tig jaar is het niks, dus daar moet wat aan gedaan worden. Eerst de verantwoordelijke aanpakken, nieuwe aanstellen en 're-organiseren'. Ik verlang zelfs terug naar Don-Leo.
Ja, maar Adri heeft de baan geaccepteerd, dus mogen wij hem daar op afrekenen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 31, 2008 1:25 pm

Jesse schreef:
Ajaciedjuh schreef:We moeten zeker niet de schuld bij A3 gaan leggen. Het probleem zit hem bij de technische leiding. MvG heeft A3 aangesteld en opgezadeld met deze spelersgroep. Al tig jaar is het niks, dus daar moet wat aan gedaan worden. Eerst de verantwoordelijke aanpakken, nieuwe aanstellen en 're-organiseren'. Ik verlang zelfs terug naar Don-Leo.
Ja, maar Adri heeft de baan geaccepteerd, dus mogen wij hem daar op afrekenen.
Dat klopt wel. Maar om nu weer een tussenpaus te ontslaan, helpt helemaal niks. De technische leiding had ervoor moeten zorgen dat er een nieuwe trainer had gestaan (of in ieder geval duidelijk wie het na dit seizoen gaat worden). Daarnaast heeft elke trainer het moeilijk met deze spelersgroep en situatie bij Ajax. De oorzaak ligt bij de technische leiding en dat moet je oppakken. Anders gaan we alleen symptoombestrijding doen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jan 31, 2008 1:26 pm

En dan nu eventjes over misschien wel de meest frustrerende Ajax-wedstrijd van mijn leven. Als er mensen in de buurt van 411 zaten, sorry van al dat gescheld van mijn kant. :blush.gif:

Ik heb de laatste twintig minuten alleen maar achterover gezeten en lopen zeiken op Ajax, want wat waren we slecht zeg. Natuurlijk kregen we meer kansen en hadden Suarez en Heitinga allebei minimaal één keer moeten scoren, maar het spel leek echt nergens op. PSV hoefde inderdaad niet zo nodig, maar dan nog zag het er aan hun kant technisch gezien gewoon verzorgder uit. Niets bijzonders, maar gewoon rust aan de bal, een compact spelende ploeg en een elftal dat afgestemd is op de sterke aanvallende spelers. Bij ons is het paniek aan de bal vanwege een aantal jongens met een ontzettend lage handelingssnelheid (Vermaelen, gisteravond ook Davids) of te weinig voetbalintelligentie (Rommedahl, Silva, Gabri). Hebben jullie er wel eens op gelet hoe vaak onze spelers de bal een paar keer op rij naar elkaar toe koppen of hoe vaak een bal blind omhoog wordt gerost? Het lijkt wel godverdomme voetvolley. In verdedigend opzicht is het onder Koster al vanaf de eerste minuut drama (en was het onder Ten Cate maar een ietsjepietsje beter). Er is geen enkele communicatie. Niemand die elkaars man overneemt en er worden constant positionele fouten gemaakt.

In aanvallend opzicht leek het wel alsof onze spelers elkaar nog nooit eerder hadden gezien. Perez die eens te meer bewees dat hij totaal ongeschikt is als aanvallende middenvelder op een driemansmiddenveld. Ik baalde al toen hij binnenkwam omdat het een teken was van wanbeleid, maar daarnaast heeft hij ook nog niet of nauwelijks iets toegevoegd. Die lulhannes van een Ten Cate zag tenminste dat Perez niet op het middenveld kan spelen. Lindgren erbij en Perez voorin in plaats van Rommedahl s.v.p., iets waar ik voor de wedstrijd al voor pleitte.

PSV is al jaren de baas in de Arena. De ene keer wat sluwer dan de ander, maar er is toch niemand die me gaat vertellen dat dat toeval is? Toe nou! PSV heeft z'n verdedigende organisatie (met min of meer vergelijkbaar materiaal als Ajax) ook dit jaar weer uitstekend voor elkaar. Hoe vaak moest er bij PSV gisteravond iemand echt aan de noodrem trekken? Zelden. Het waren allemaal van die kleine overtredinkjes, waar een scheidsrechter lang niet altijd voor fluit (even tussendoor, Wegereef liet van beide kanten wel erg veel gaan zeg). Bij ons probeerden Davids en Gabri over het hele veld te knallen maar kwamen ze ontzettend vaak te laat. PSV zorgde er soms voor dat we op een veld speelden van nog geen 35 meter.

M'n irritatie werd overigens wel aangewakkerd door al dat geluid dat er uit het uitvak kwam. Pijnlijk gewoon hoe 410 ook voor de achterstand met niets origineels kwam. Op ieder liedje dat het uitvak zong, kwam gewoon hetzelfde liedje terug maar dan met homo's of k*nkerboeren erin. Het sloeg nergens op. Die PSV'ers krijgen verder ook geen props van me, omdat ze heel 'stoer' die anti-semitische liedjes hadden overgenomen van F-word en die Bunniksiders.

Wat die rode kaart van Davids betreft: oerdom en niet chique, maar begrijpelijk door de frustratie over z'n eigen spel en dat van z'n middelmatige medespelers. Hopelijk komt Edgar er na z'n schorsing van twee of misschien drie wedstrijden weer bovenop (want de minst objectieve reactie kwam hier toch wel van Frank, die begon over acht wedstrijden. Sorry hoor, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een tackle). Het is maar goed dat ik zelf geen profvoetballer ben, want ik had een tegenstander die vlakbij de zijlijn ligt en geblesseerd is geraakt toch echt even het veld uitgerold. En ik heb de laatste tien minuten alleen maar geroepen dat de eerste de beste tegenstander die 0-3 probeert te maken natuurlijk het veld uitgeschopt moet worden. Maar ja, Ajax en een goede wedstrijdmentaliteit. :blush.gif:

Uiteindelijk moeten we eerlijk zijn: verlies tegen PSV is vrij normaal. Verlies tegen Excelsior en gelijke spelen tegen VVV, Sparta en Feyenoord ( :smallgrin.gif: ) zijn dat niet. Naast het feit dat we het kampioenschap nu waarschijnlijk hebben weggegooid vind ik het nog het ergste dat m'n eerste Ajax-Feyenoord me nu weinig kan schelen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do jan 31, 2008 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jan 31, 2008 1:33 pm

Thomas schreef:Hopelijk komt Edgar er na z'n schorsing van twee of misschien drie wedstrijden weer bovenop (want de minst objectieve reactie kwam hier toch wel van Frank, die begon over acht wedstrijden. Sorry hoor, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een tackle).
Die tackle was dan ook het probleem niet, dat was namelijk zijn smerige overtreding op Farfan vlak daarvoor. Dat had niets met voetbal te maken, maar puur het willen blesseren en uitschakelen van de tegenstander. En dat had best een wedstrijd of 5 schorsing mogen opleveren.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58876
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 31, 2008 1:41 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Hopelijk komt Edgar er na z'n schorsing van twee of misschien drie wedstrijden weer bovenop (want de minst objectieve reactie kwam hier toch wel van Frank, die begon over acht wedstrijden. Sorry hoor, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een tackle).
Die tackle was dan ook het probleem niet, dat was namelijk zijn smerige overtreding op Farfan vlak daarvoor. Dat had niets met voetbal te maken, maar puur het willen blesseren en uitschakelen van de tegenstander. En dat had best een wedstrijd of 5 schorsing mogen opleveren.
Eens, alleen is dat niet zo.En deze smerige niet op het veld thuishorende overtredingen komen, gelukkig, bij elke club maar sporadisch voor ....

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jan 31, 2008 1:45 pm

En dan nu eventjes over misschien wel de meest frustrerende Ajax-wedstrijd van mijn leven. Als er mensen in de buurt van 411 zaten, sorry van al dat gescheld van mijn kant.

Oh je was niet de enigste... ik werd zelfs op mn schouder geklopt door een irritantje dagjes mens ..... :blush.gif:

Gelukkig kreeg ik bijval van mn mede seizoenskaart houders... :1evil.gif:
Pompiedom

Plaats reactie