Ajax - Feyenoord 03-02-08

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 05, 2008 9:00 am

Ramona schreef:Hoezo? Ben jij van de '2-maten-meten'? :confused.gif:
Hoezo, ik vind de 2 wedstrijden van Davids ook niet terecht. Als je eenmaal een fout maakt, hoef je dat niet blijven te doen!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di feb 05, 2008 9:02 am

Ajaciedjuh schreef:
Ramona schreef:Hoezo? Ben jij van de '2-maten-meten'? :confused.gif:
Hoezo, ik vind de 2 wedstrijden van Davids ook niet terecht. Als je eenmaal een fout maakt, hoef je dat niet blijven te doen!
Ik krijg er gewoon een vieze smaak van...zeker gezien die wel zware straffen van Olsson en Davids van NEC...bijv., maar goed...het zal wel... :blush.gif:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di feb 05, 2008 9:52 am

Vandaag een spoed overleg tussen Ajax en 410....
Ik verwacht dat Ajax weer sancties op wil leggen!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di feb 05, 2008 9:54 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Vandaag een spoed overleg tussen Ajax en 410....
Ik verwacht dat Ajax weer sancties op wil leggen!
Voor 't in de hens vliegen van die stoeltjes?

Je zag wel hoelang zo'n fakkel blijft nabranden bij F-Side trouwens...die werd naar beneden gegooid en heeft een hele tijd liggen smeulen...

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di feb 05, 2008 10:03 am

Ramona schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Vandaag een spoed overleg tussen Ajax en 410....
Ik verwacht dat Ajax weer sancties op wil leggen!
Voor 't in de hens vliegen van die stoeltjes?

Je zag wel hoelang zo'n fakkel blijft nabranden bij F-Side trouwens...die werd naar beneden gegooid en heeft een hele tijd liggen smeulen...
Ja onder andere. Zal denk ik ook wel over het doek gaan met ha,ha,ha.

Volgens mij werden er op Zuid steeds papier proppen opgegooid, zodat het ook goed bleef branden, of hebben we het niet over hetzelfde?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di feb 05, 2008 10:40 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:
Ramona schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Vandaag een spoed overleg tussen Ajax en 410....
Ik verwacht dat Ajax weer sancties op wil leggen!
Voor 't in de hens vliegen van die stoeltjes?

Je zag wel hoelang zo'n fakkel blijft nabranden bij F-Side trouwens...die werd naar beneden gegooid en heeft een hele tijd liggen smeulen...
Ja onder andere. Zal denk ik ook wel over het doek gaan met ha,ha,ha.

Volgens mij werden er op Zuid steeds papier proppen opgegooid, zodat het ook goed bleef branden, of hebben we het niet over hetzelfde?
Nee, brandende propjes bedoelde ik niet; ook niet gezien trouwens.
Een fakkel die bleef branden, vlakbij een reclamebord, na minuutjes of tig werd-ie pas uitgetrapt...

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di feb 05, 2008 11:08 am

Een goede fakkel brandt best wel eventjes. hoort er ook bij wat mij betreft. Mits er goed opgelet wordt.
Ik denk dat juist een verbod op fakkels leidt tot het niet goed omgaan met die dingen.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di feb 05, 2008 11:16 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Een goede fakkel brandt best wel eventjes. hoort er ook bij wat mij betreft. Mits er goed opgelet wordt.
Ik denk dat juist een verbod op fakkels leidt tot het niet goed omgaan met die dingen.
Was ook zeker geen pleidooi tegen fakkels; integendeel...ik vind het ook erbij horen en geniet ervan...maar het ging mij meer over de reactietijd van die steward..., die overigens later zelf een vijf minuten op die ijzeren deur bleef bonken om er weer ingelaten te worden...waarop natuurlijk gereageerd werd...tribunevermaak... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di feb 05, 2008 11:46 am

Er brandden voor 129 wel wat propjes, maar dat was niet noemenswaardig.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di feb 05, 2008 2:51 pm

Feyenoord-selectie betaalt busreis fans
ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord hebben dinsdag hun excuses aangeboden voor de slechte teamprestatie tegen Ajax afgelopen zondag (3-0-verlies). De selectie zal ter compensatie voor ongeveer 1100 supporters de kosten van de verplichte buscombireis naar NAC Breda (30 maart) betalen.

Feyenoord speelt eerder nog uit tegen De Graafschap, Heracles en AZ, maar daar gelden andere vervoersregelingen. Ook zijn er voor het duel in Breda relatief veel kaarten beschikbaar, zodat zo veel mogelijk supporters van het gebaar kunnen profiteren, meldde de Rotterdamse club dinsdag.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di feb 05, 2008 3:52 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:
Feyenoord-selectie betaalt busreis fans
ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord hebben dinsdag hun excuses aangeboden voor de slechte teamprestatie tegen Ajax afgelopen zondag (3-0-verlies). De selectie zal ter compensatie voor ongeveer 1100 supporters de kosten van de verplichte buscombireis naar NAC Breda (30 maart) betalen.

Feyenoord speelt eerder nog uit tegen De Graafschap, Heracles en AZ, maar daar gelden andere vervoersregelingen. Ook zijn er voor het duel in Breda relatief veel kaarten beschikbaar, zodat zo veel mogelijk supporters van het gebaar kunnen profiteren, meldde de Rotterdamse club dinsdag.
Krijgen de uitsupporters van Ajax nog iets na de vertoningen tegen NAC, NEC, VVV, Vitesse en Excelsior?

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di feb 05, 2008 4:47 pm

Jazeker, mooie potten tegen bijvoorbeeld AZ en feyenoord..... :excited.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 05, 2008 7:09 pm

Makaay vermist!

dinsdag 05 februari, door HetBeest, Rotterdam, 18:40u, Vermist
Verbazing vanmorgen bij Bert van Marwijk. Zijn spits Roy Makaay verscheen vanmorgen niet op de training. De coach weet niet waar hij gebleven is. ‘’We hebben contact met Roy gezocht, maar we kunnen hem niet te pakken krijgen.’’

Waarom Makaay niet op de ochtendtraining verscheen is onduidelijk. Er gaan geruchten dat Makaay de instelling van sommige medespelers spuugzat is. Het onderwerp zal ‘zeker nog een staartje krijgen’, aldus van Marwijk.

UPDATE!

Makaay is terug. De moeder van Thomas Vermaelen heeft contact opgenomen met de leiding van de Rotterdamse club. Makaay bleek nog steeds in de broekzak van Vermaelen te zitten. Bert van Marwijk neemt zijn tobspits niks kwalijk.
:666.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di feb 05, 2008 7:12 pm

:drecul.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » di feb 05, 2008 7:12 pm

:biggrin.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » di feb 05, 2008 7:22 pm

Ajaciedjuh schreef:
Makaay vermist!

dinsdag 05 februari, door HetBeest, Rotterdam, 18:40u, Vermist
Verbazing vanmorgen bij Bert van Marwijk. Zijn spits Roy Makaay verscheen vanmorgen niet op de training. De coach weet niet waar hij gebleven is. ‘’We hebben contact met Roy gezocht, maar we kunnen hem niet te pakken krijgen.’’

Waarom Makaay niet op de ochtendtraining verscheen is onduidelijk. Er gaan geruchten dat Makaay de instelling van sommige medespelers spuugzat is. Het onderwerp zal ‘zeker nog een staartje krijgen’, aldus van Marwijk.

UPDATE!

Makaay is terug. De moeder van Thomas Vermaelen heeft contact opgenomen met de leiding van de Rotterdamse club. Makaay bleek nog steeds in de broekzak van Vermaelen te zitten. Bert van Marwijk neemt zijn tobspits niks kwalijk.
:666.gif:
Hey! Post je eigen humor :1evil.gif:
Pompiedom

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 05, 2008 8:23 pm

Demosthenes schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:
Feyenoord-selectie betaalt busreis fans
ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord hebben dinsdag hun excuses aangeboden voor de slechte teamprestatie tegen Ajax afgelopen zondag (3-0-verlies). De selectie zal ter compensatie voor ongeveer 1100 supporters de kosten van de verplichte buscombireis naar NAC Breda (30 maart) betalen.

Feyenoord speelt eerder nog uit tegen De Graafschap, Heracles en AZ, maar daar gelden andere vervoersregelingen. Ook zijn er voor het duel in Breda relatief veel kaarten beschikbaar, zodat zo veel mogelijk supporters van het gebaar kunnen profiteren, meldde de Rotterdamse club dinsdag.
Krijgen de uitsupporters van Ajax nog iets na de vertoningen tegen NAC, NEC, VVV, Vitesse en Excelsior?
De Ajax selectie heeft dit seizoen al twee keer een vergelijkbaar gebaar gemaakt. Op zich best aardig maar je schiet er natuurlijk geen flikker mee op. Alsof je een wanprestatie, die mede is veroorzaakt door een slechte instelling, wel even kunt afkopen meten een busritje.

Ik zou hier als Feyenoord supporter niet op zitten te wachten. Ben je net te kijk gezet in de wedstrijd tegen je aartsrivaal omdat de heren er een potje van maken en dan denken ze het zo goed te maken? Dacht het niet....
Nil volentibus arduum

Plaats reactie