NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do jan 17, 2008 3:16 pm

joey schreef:Ik doel op de euforie van zondag. Opeens begon iedereen over het kampioenschap. Maar prut + Perez blijft prut.
Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 4:03 pm

Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.
Waar halen we het vandaan dat we goed zijn? We zijn bagger. Op reputatie win je geen titel.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do jan 17, 2008 4:05 pm

Het enige aanknooppunt is dat de concurrentie ook niet bijster goed is. Maar van Ajax zelf zal het in ieder geval niet snel komen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 4:09 pm

Wat heb je eraan dat de concurrentie niet bijster goed is als je zelf niet kunt winnen van Excelsior en NAC. De concurrentie is niet bijster goed, maar wij zijn bijster slecht. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do jan 17, 2008 4:10 pm

joey schreef:
Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.
Waar halen we het vandaan dat we goed zijn? We zijn bagger. Op reputatie win je geen titel.
Natuurlijk niet, maar per saldo staan we met bagger maar 3 punten achter, en komt er nu wat bij day iets beter is dan bagger. Namelijk Perez, Davids, Leonardo en Vermaelen. En dan maak je zomaar kans. Maar dat de kmapioen van dit jaar zich niet kan meten met de kampioenen uit voorgaande jaren, dat staat nu al vast

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 17, 2008 4:16 pm

Ach, ik was die beker toch een beetje zat. Tijd voor een schaal.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do jan 17, 2008 4:25 pm

Die tripjes naar Rotterdam zijn altijd wel de moeite waard.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jan 17, 2008 4:59 pm

Ik moet er niet aan denken dat Feyenoord weer een prijs wint.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 17, 2008 5:01 pm

Natuurlijk wint Feyenoord die beker niet. Zal wel voor Roda zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do jan 17, 2008 5:05 pm

joey schreef:
Arthur schreef:Prut + Davids is iets beter dan prut en iets beter dan prut zou dit jaar genoeg kunnen zijn voor het kampioenschap.
Dat zeg je nou, maar gisteren werden we al voor de tweede keer dit seizoen weggespeeld door NAC. Blijkbaar is de tegenstand nu ook weer niet zo gering.
Waar halen we het vandaan dat we goed zijn? We zijn bagger. Op reputatie win je geen titel.
Volgens mij haal je nu een stroman tevoorschijn, want er is werkelijk niemand die beweert dat 'we goed zijn'.

Natuurlijk zijn we twee keer weggespeeld door NAC, maar blijkbaar zijn zij een van de weinige ploegen die echt kunnen profiteren van onze zwaktes. De simpele feiten zijn dat we maar drie punten achterstaan.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do jan 17, 2008 5:09 pm

Arthur schreef: Natuurlijk zijn we twee keer weggespeeld door NAC, maar blijkbaar zijn zij een van de weinige ploegen die echt kunnen profiteren van onze zwaktes. De simpele feiten zijn dat we maar drie punten achterstaan.
Het is natuurlijk wel zo dat we al uit de beker liggen, uit de CL, uit de uefa en in de competitie hebben we ook al de nodige punten laten liggen.. het voordeel is alleen dat Psv en Fnoord ook kut zijn en dus ook punten laten liggen. Denk overigens dat Psv gewoon weer kampioen wordt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jan 17, 2008 5:10 pm

Het is dramatisch. We winnen vaker niet dan wel terwijl we nog niet één tegenstander hebben getroffen met een hoger budget.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 5:11 pm

Ik zeg dit naar aanleiding van de jubelstemming die dit weekend ontstond door de overwinning op AZ. Ajax was opeens weer titelkandidaat. Volgens KJH is Ajax dat zelfs altijd geweest.

Ik weet dat het verschil niet zo groot is, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld PSV zo slecht zal blijven spelen als het in de eerste seizoenshelft deed. Dan zal het verschil snel oplopen. We kunnen onszelf wel rijk rekenen, maar het SPEL van Ajax doet het ergste vermoeden. Ik kijk in elk geval niet uit naar Ajax-PSV. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » do jan 17, 2008 5:14 pm

joey schreef:Als onze ploeg dan overlopen wordt door (met alle respect, echt hoor, T82) NAC, wat zegt dat dan?
  • Op dit moment kan ik met droge ogen het volgende lijstje maken:

    Ajax NAC

    Stekelenburg Ten Rouwelaar 1-0
    Ogararu Elshot 1-1
    Heitinga Penders 1-2
    Vertonghen Zwaanswijk 2-3
    Urby Mtiliga 2-4
    Gabri Stam 3-4
    Perez Feher 4-4
    Donald Molhoek 4-5
    Kennedy Lurling 4-6
    Huntelaar Fouad 5-6
    Suarez Kolkka 6-6

    Ajaxvak NACvak 6-16
Daarom wint NAC ook makkelijk...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do jan 17, 2008 5:16 pm

joey schreef:Ik zeg dit naar aanleiding van de jubelstemming die dit weekend ontstond door de overwinning op AZ. Ajax was opeens weer titelkandidaat. Volgens KJH is Ajax dat zelfs altijd geweest.

Ik weet dat het verschil niet zo groot is, maar ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld PSV zo slecht zal blijven spelen als het in de eerste seizoenshelft deed. Dan zal het verschil snel oplopen. We kunnen onszelf wel rijk rekenen, maar het SPEL van Ajax doet het ergste vermoeden. Ik kijk in elk geval niet uit naar Ajax-PSV. :blush.gif:
Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.

Overigens maakt bij Psv één zwaluw natuurlijk ook geen zomer.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 5:32 pm

Arthur schreef:Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.
Dus alles hangt af van een 35-jarige speler?
We hebben geen team, de spelers passen niet bij elkaar. In elke linie missen we belangrijke kwaliteiten. Je kunt zelf wel invullen welke.
Overigens maakt bij Psv één zwaluw natuurlijk ook geen zomer.
Daar is mijn hoop op gevestigd, maar ik vrees het ergste.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do jan 17, 2008 5:36 pm

PSV maakt er nu voor het tweede jaar op rij een voor hen ongekend zooitje van en nog komen ze er mee weg. Dat geeft gelijk de trieste situatie van Ajax aan. Ik moet er niet aan denken dat PSV wel een goed seizoen draaide.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do jan 17, 2008 5:47 pm

joey schreef:
Arthur schreef:Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.
Dus alles hangt af van een 35-jarige speler?
Ja.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jan 17, 2008 7:38 pm

Arthur schreef:
joey schreef:
Arthur schreef:Onze Verlosser Davids moet het verschil gaan maken. Lukt hem dat niet dan zijn we sowieso kansloos voor de titel, dat ben ik met je eens.
Dus alles hangt af van een 35-jarige speler?
Ja.
In dat geval hoef je niet an een kamioenschap te denken of aan de voorronde CL. Davids kan niet en voor Urby en voor Perez al het vuile werrk opknappen om ook nog eens aan zijn eigen taak toe te komen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do jan 17, 2008 8:46 pm

Jöhnk schreef:Het is dramatisch. We winnen vaker niet dan wel terwijl we nog niet één tegenstander hebben getroffen met een hoger budget.
Inter, Stuttgart. :hypocrite.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jan 18, 2008 6:37 pm

T82 schreef:
joey schreef:Als onze ploeg dan overlopen wordt door (met alle respect, echt hoor, T82) NAC, wat zegt dat dan?
  • Op dit moment kan ik met droge ogen het volgende lijstje maken:

    Ajax NAC

    Stekelenburg Ten Rouwelaar 1-0
    Ogararu Elshot 1-1
    Heitinga Penders 1-2
    Vertonghen Zwaanswijk 2-3
    Urby Mtiliga 2-4
    Gabri Stam 3-4
    Perez Feher 4-4
    Donald Molhoek 4-5
    Kennedy Lurling 4-6
    Huntelaar Fouad 5-6
    Suarez Kolkka 6-6

    Ajaxvak NACvak 6-16
Daarom wint NAC ook makkelijk...
Wat betekenen die cijfertjes, T82?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jan 18, 2008 6:42 pm

Het aantal punten wat je haalt. Steek is beter dan Grabbelaar, dus 1-0. Elshot weer beter dan Ogararu (1-1), etc.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr jan 18, 2008 7:42 pm

Alleen heeft hij per ongeluk bij Vertonghen en Zwaanswijk allebei een 1 erbij te doen. Hierdoor kom je op een gelijk aantal punten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jan 18, 2008 7:53 pm

Even goed.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr jan 18, 2008 8:23 pm

Oh wacht, ik heb nu pas door dat die 10 extra door de supporters komt. :blush.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie