Nac-Ajax 24-02-2008 (12:30)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 24, 2008 2:38 pm

wimpey schreef:
Peter schreef:3 puntjes in de pocket. Knappe overwinning. :excited.gif:
:smallgrin.gif:

Niet slecht gecoacht trouwens, eerlijk is eerlijk...
Niet slecht gecoacht ?, is die fles gluhwein nu al weer op :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47927
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 2:39 pm

LucaS schreef:
Jesse schreef:Nee hoor, Luuk. Dan had ik er geen smilie achter gezet.

Wel zou ik altijd voor Suarez kiezen ipv Rommedahl.
Daarom is Koster ook zo goed, die let niet op de publieke opinie of op namen
Ik mis bij jou wel een smiley. Of vind je Koster echt zó goed?

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 24, 2008 2:39 pm

wimpey schreef:
Toppie schreef:
Voetske schreef:Ze leren het dus nog steeds niet ...

Afgelopen .. Blij dat die kutgrijns van dieje bRands zijn gezicht verdwenen is.

Kijk even naar de eerste 2 goals van NAC allebei geen vrije trap , dus dit geeft toch aan dat ze 2 cadeautjes hebben gehad van onze vriend ROELOF LEUGE
Betekent natuurlijk niet dat onze spelers 2 keer opzichtig moeten verzaken! Kwestie van mentaliteit en concentratie. En kwaliteit dus, of een gebrek daaraan.
Natuurlijk vallen die twee doelpunten niet goed te praten, maar in het hedendaagse voetbal vallen de goals nu eenmaal als rijpe appelen bij zulk soort situaties. Het blijkt gewoon nauwelijks te verdedigen, zie ook hoe Heitinga keer op keer uit stilstaande situaties weet te scoren. Daarom kan ik het echt niet uitstaan dat Luinge daar zo makkelijk op z'n fluitje blaast terwijl er niks aan de hand is. Daarna gaf hij Ajax nog wel wat goedmakertjes met vrije trappen wat recht voor de goal van Nac, maar die vrije trappen van de zijkanten op de helft van de tegenstander zijn doorgaans veel gevaarlijker, dat blijkt wel weer.
Ajax!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 2:39 pm

LucaS schreef:Daarom is Koster ook zo goed, die let niet op de publieke opinie of op namen
Goed van hem, zeg! Als hij nu ook nog eens de beste voetballers op zou stellen (Suarez), spelers op hun eigen plek zou laten spelen (Perez) en eens zou proberen vast te houden aan één systeem.

Maar dat zou natuurlijk te veel gevraagd zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 2:41 pm

Ik vond Luinge overigens helemaal niet slecht fluiten, en al helemaal niet in het nadeel van Ajax. Gezeik altijd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53577
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 2:42 pm

Jesse schreef:
LucaS schreef:Daarom is Koster ook zo goed, die let niet op de publieke opinie of op namen
Goed van hem, zeg! Als hij nu ook nog eens de beste voetballers op zou stellen (Suarez), spelers op hun eigen plek zou laten spelen (Perez) en eens zou proberen vast te houden aan één systeem.

Maar dat zou natuurlijk te veel gevraagd zijn.
Suarez is shit in 2008, dus door die tre passeren stelt hij ook zijn beste spelers op. Vorig seizoen deed Ajax dat regelmatig tegen sterke tegenstanders in uitwedstrijden, overschakelen op 442, toen heette dat nog een briljante move van een wereldtrainer
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 24, 2008 2:45 pm

Jesse schreef:Ik vond Luinge overigens helemaal niet slecht fluiten, en al helemaal niet in het nadeel van Ajax. Gezeik altijd.
Hij floot op bepalende momenten tegen Ajax. Daarnaast kreeg Ajax 3x geel. Suarez werd een kaart aangenaaid. Er zijn verschillende schwalbes geweest van nac. Als Suarez dit had gedaan, had hij geel gehad. Nee, ij vond hem niet geweldig fluiten.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 2:45 pm

LucaS schreef:Suarez is shit in 2008, dus door die tre passeren stelt hij ook zijn beste spelers op. Vorig seizoen deed Ajax dat regelmatig tegen sterke tegenstanders in uitwedstrijden, overschakelen op 442, toen heette dat nog een briljante move van een wereldtrainer
In die wedstrijden liet Ajax ook goed voetbal zien. Jij bent daarentegen niet consequent, want HtC werd afgeslacht omdat hij in moeilijke momenten overstapte op 4-4-2. Koster doet nu hetzelfde, maar nu hoor ik je er niet over?
Laatst gewijzigd door Jesse op zo feb 24, 2008 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 24, 2008 2:46 pm

LucaS schreef:
Jesse schreef:
LucaS schreef:Daarom is Koster ook zo goed, die let niet op de publieke opinie of op namen
Goed van hem, zeg! Als hij nu ook nog eens de beste voetballers op zou stellen (Suarez), spelers op hun eigen plek zou laten spelen (Perez) en eens zou proberen vast te houden aan één systeem.

Maar dat zou natuurlijk te veel gevraagd zijn.
Suarez is shit in 2008, dus door die tre passeren stelt hij ook zijn beste spelers op. Vorig seizoen deed Ajax dat regelmatig tegen sterke tegenstanders in uitwedstrijden, overschakelen op 442, toen heette dat nog een briljante move van een wereldtrainer
Nee, nee, nee 4-4-2 onder HtC net als nu is een teken van onmacht.Van het gemis aan elftal, kwaliteit enz. onder beide traners, zeker als je naar de uitvoering kijkt ...

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » zo feb 24, 2008 2:46 pm

2-1 achter. Ronald! doet de radio uit en gaat wat anders doen op z'n vrije zondag. Om toch de uitslag te checken gaat hij een uurtje later nog even langs VI waar, tot zijn verbazing, een 2-3 overwinning te lezen valt. Hij wrijft nog één keer in z'n ogen en dan dringt het door: dit verrotte Ajax heeft toch nog de drie punten binnengesleept! En zo staat er vanavond toch nog voetbal op het programma.

Geen blijdschap, maar opluchting.
Geen trots, maar stille schaamte.

Volgende week Excelsior thuis...altijd lastig.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13404
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » zo feb 24, 2008 2:51 pm

Goed, we hebben weer eens gewonnen ondanks de zoveelste sabotagepoging om Rommedahl in plaats van Suarez te laten spelen.

Ajax was slecht, maar de goals van Nac kwamen uit verschrikkelijke dekkingsfouten en waren ongeveer hun enige kansen. Verder was er niet zoveel aan de hand en was het een vrij regelmatige overwinning.

Perez was weer eens een parodie op een middenvelder, die heeft vandaag zelfs aan de bal niks goed gedaan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 2:57 pm

LucaS schreef:Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
Rommedahl speelt natuurlijk nog een stuk beroerder. Bovendien heeft hij geen aangeboren voetbaltalent. Er is volgens mij niemand die kan beweren dat Rommedahl goed speelt. Ik ken volgens mij geen vleugelspeler met een slechtere voorzet.
wimpey schreef:Qua hersenen is Ajax defensieve duo niet echt houdbaar als het er volgend seizoen beter op moet worden. Het is reageren i.p.v. ageren.
Op zich is het niet erg om te reageren -Ajax kan immers wel wat goede mandekkers gebruiken-, maar dan moet je het wel goed doen. Iemand nog gelet op Gabri bij de dode spelmomenten? Bij de eerste tegengoal laat hij Amoah scoren en bij de tweede goal van NAC had Amoah hem ook net zo goed kunnen maken.

Zeg eens eerlijk Willem, wat vind je tot nu toe van Perez? Wat mij betreft kiest Koster de volgende wedstrijd namelijk voor De Jong.

Lichtpuntjes: Emanuelson op de flank, Davids liep niet zo te ploeteren als in de vorige wedstrijde, Bruno Silva valt heel erg mee en een tamelijk sterke Vertonghen als linksback. Heerlijke bikkel.
Jesse schreef:
LucaS schreef:Suarez is shit in 2008, dus door die tre passeren stelt hij ook zijn beste spelers op. Vorig seizoen deed Ajax dat regelmatig tegen sterke tegenstanders in uitwedstrijden, overschakelen op 442, toen heette dat nog een briljante move van een wereldtrainer
In die wedstrijden liet Ajax ook goed voetbal zien. Jij bent daarentegen niet consequent, want HtC werd afgeslacht omdat hij in moeilijke momenten overstapte op 4-4-2. Koster doet nu hetzelfde, maar nu hoor ik je er niet over?
Hear hear!

Goede zet trouwens van Koster om Urby daar te laten spelen. Lekker laten staan. Nu die twee vreselijke Denen er nog uitwerken.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 3:04 pm

Urby was een D R A M A , daar doet z'n doelpunt en de laatste 15 minuten toen Ajax alle ruimte kreeg niets aan af. Urby had er nooit moeten staan. Gezien hoe vaak Elshot op kon komen??
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 24, 2008 3:05 pm

Raymon schreef:Urby was een D R A M A , daar doet z'n doelpunt en de laatste 15 minuten toen Ajax alle ruimte kreeg niets aan af. Urby had er nooit moeten staan. Gezien hoe vaak Elshot op kon komen??
.. en hoe vaak Urby hem liet lopen ..

LucaS
Berichten: 53577
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 3:16 pm

Jesse schreef:
LucaS schreef:Suarez is shit in 2008, dus door die tre passeren stelt hij ook zijn beste spelers op. Vorig seizoen deed Ajax dat regelmatig tegen sterke tegenstanders in uitwedstrijden, overschakelen op 442, toen heette dat nog een briljante move van een wereldtrainer
In die wedstrijden liet Ajax ook goed voetbal zien. Jij bent daarentegen niet consequent, want HtC werd afgeslacht omdat hij in moeilijke momenten overstapte op 4-4-2. Koster doet nu hetzelfde, maar nu hoor ik je er niet over?
Het maakt een trainer geen slechte trainer, alleen ongeschikt voor Ajax.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 3:19 pm

Wat ben je opeens mild? Dat was vorig seizoen wel anders.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53577
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 3:21 pm

Koster gaat weg niet waar, ik kan wel roepen dat hij moet bouwen aan Ajaxwaardig voetbal, maar daar zit ie niet voor. Hij doet nu concessies, in het begin speelde hij zeer aanvallend. Ik zou niet mild zijn als Koster een coach voor de langere termijn was
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 3:55 pm

Oké, maar vind jij dat Koster in de komende uitwedstrijden (bijv. Heereveen) weer 4-4-2 moet gaan spelen, of moet hij toch vast blijven houden aan 4-3-3?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53577
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 3:56 pm

Ik denk nog steeds dat 433 een grotere kans op goed resultaat geeft
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 4:01 pm

Dus het pleit tegen Koster dat hij voor 4-4-2 heeft gekozen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53577
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 4:01 pm

ja
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 4:06 pm

Oké.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 4:47 pm

Zlatan Son of God schreef:AJAX wint toch niet meer.. Kom op NAC slacht dit zooitje ongeregeld af!!
Ahum... :neutral.gif:

Ben heerlijk gaan fietsen vanmiddag. Dat heeft de nodige ergernissen gescheeld als ik de topic zo nalees.
Gelukkig gewonnen. :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 4:50 pm

Jij gaat wel erg vaak fietsen. :offtopic.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 24, 2008 4:56 pm

Jesse schreef:Jij gaat wel erg vaak fietsen. :offtopic.gif:
Als we dan blijven winnen ....... Joey, ga jij eens een eindje fietsen (als Ajax moet spelen)! :666.gif:

Plaats reactie