PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo mar 19, 2008 11:16 pm

joey schreef:
LucaS schreef:
joey schreef:Weer beeld.

Die 3-0 gaat moeilijk worden, Luuk.
De kansloze nederlaag ook, Joey
Ach, dit voelt als een nederlaag. Hier hebben we niets aan.

KJH zei dat ze wat hem betreft 1 op 1 hadden kunnen gaan spelen. Waarom het dan niet gebeurde? Nou, ze hadden hun opdracht uitgevoerd. Pfffff...
Erg he? Alsof je supporter bent van MVV of zo. Is dit nou de instelling van Ajax als we strijden voor de laatste kans op het kampioenschap? KJH was het er niet mee eens, dat was wel duidelijk.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo mar 19, 2008 11:19 pm

Ik ben er van overtuigd dat als we alles winnen, kampioen gaan worden. Alleen dat alles winnen he! :blush.gif:

1 ding is zeker, psv verdiend het zeker niet met dat laf voetbal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 11:19 pm

Marillion schreef:Erg he? Alsof je supporter bent van MVV of zo. Is dit nou de instelling van Ajax als we strijden voor de laatste kans op het kampioenschap?
Ja, om je dood te schamen. :blush.gif:

PSV heeft de kansen gehad, Luuk. Ajax was machteloos. Met zoveel mensen achterin blijven hangen, dan win je nooit.
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo mar 19, 2008 11:20 pm

Zit nog in de tweede trein bij het stadion, wil nu wel eens naar huis!
Eerste helft vond ik nog wel aardig, tweede helft niet meer het gevoel gehad dat er iets in zat. Kutpsv...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 11:21 pm

Hou nou toch op, PSV heeft net zo weinig kansen gehad als Ajax. Ja ik had het mis met mijn 0-3, maar jij zat er met je kansloze nederlaag net zo ver naast. EN bij 0-0 kan je altijd winnen, nietwaar? Huntelaar had de kans vlak voor tijd
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 11:23 pm

Ik had verwacht dat Ajax zou gaan spelen voor de winst. Dan had het waarschijnlijk verloren. En misschien gewonnen. Op deze manier kun je nooit winnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58874
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mar 19, 2008 11:28 pm

Weer-een-andere-tactische-opstelling-nummer 23 van A3.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » wo mar 19, 2008 11:33 pm

joey schreef:Vieze Braziliaanse matennaaier. :1evil.gif: :1evil.gif:
Ook Joey heeft een onderbuik :smallgrin.gif: .

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 11:35 pm

Het is ook wel heel erg zielig zoals hij dat (alweer) doet.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 11:40 pm

Eerst vragen om een kaart en dan kermend op de grond vallen. Bah. :kots:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo mar 19, 2008 11:46 pm

Overigens was het natuurlijk gewoon een gele kaart voor Heitinga, daar had niet zo'n toneelstukje voor opgevoerd te worden. Overigens had PSV ook al heel vroeg in de wedstrijd 2 gele kaarten moeten hebben. Eentje voor het vasthouden van Leo. Duidelijker kun je ze niet krijgen.

Verder veel balbezit voor Ajax en beide teams een aantal aardige mogelijkheden (Simons en Mendez voor PSV en Huntelaar en Suarez). PSV wilde/kon niet, wat niet verwonderlijk was met die drama opstelling van ze. En Ajax kon niet. Ik had het wel willen zien met Gabri en de Jong.

Maar goed, PSV natuurlijk kampioen. Ajax moet nu zorgen dat ze bij de eerst 5 blijven. Dat zal al moeilijk genoeg zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58874
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do mar 20, 2008 1:06 am

joey schreef:Eerst vragen om een kaart en dan kermend op de grond vallen. Bah. :kots:
Om 10 sec. daarna vooraan te staan bij het opstootje, inderdaad, misselijk stuk vreten die Gomez, niet de 1e keer trouwens dat ie dit flikt :kots:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do mar 20, 2008 1:35 am

Voetske schreef:
joey schreef:Eerst vragen om een kaart en dan kermend op de grond vallen. Bah. :kots:
Om 10 sec. daarna vooraan te staan bij het opstootje, inderdaad, misselijk stuk vreten die Gomez, niet de 1e keer trouwens dat ie dit flikt :kots:
@Voetske,

We zijn het eens :ajaxsmiley.gif: Eerste keer?

Ik heb alleen de samenvatting gezien (en dat is ook al weer ruim een uur geleden!) daarna maar een biertje genomen!

Gomes verdient geel door zijn vragen om geel! Standaard, geen scheisdrechter die dat niet weet.

Gomes verdient ook geel door "ik weet niet hoeveel later ineens te vallen". Valt TEN ONRECHTE een aanvaller, dan is het geel (Suarez krijgt al geel als hij valt, maakt niet of het teerecht is of niet), maar ook nu durft de scheidsrechter geen geel te geven.

Ajax verliest niet door de scheidsrechter, maar door Koster! Geen aanvallend Ajax (Welke supporter juicht niet voor Leo, omdat hij sympathiek overkomt, voetballend voegt hij niets toe!!!) want speel desnoods 3-5-2, MAAR VAL WEL AAN! HET IS CL OF NIETS!

Koster is altijd (te) voorzichtig, hij lijkt mij de ideale hulptrainer voor een ploeg als psv.

KJH mist dat "gogme" waar Joey het wel eens over had. KJH mist een kans vlak voor tijd, kan gebeuren niemand scoort uit alle standen onder alle omstandigheden.

De grootste kans is KJH met de bal, Gomes buiten zijn doelgebied; Roda en VVV scoorden al een keer tegen Gomes, OMDAT HIJ ALTIJD TE VER VOOR ZIJN DOEL STAAT, helaas ziet KJH dat niet! De nederlaag (ik weet dat het 0-0 was) is niet te wijten aan KJH, wel aan Koster die ondertussen wel moet weten dat KJH opstellen alleen zin heeft als je in het strafschopgebied van de tegenstander bent! Wat de voetballiefhebbers betreft: iedereen ziet het (ook KJH), alleen helaas Koster niet (gebrek aan Ajax-niveau!)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58874
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do mar 20, 2008 2:03 am

Tja, beetje ongeloofwaardig, KjH dit, KjH dat, KjH zus, KjH zo, maar het ligt niet aan KjH, klopt.Lag aan die egoistische pingeldoos van een Suarez die dus niet in staat is, of de wil heeft om een bal op KjH te schuiven die zeggen en schrijven op 2-3 meter van hem in het strafschopgebied er 2 keer hardstikke vrij in staat.

Farfan deed dat dus wel op Mendez, legde hem panklaar, maar gelukkig voor ons stond Silva in de baan van het schot ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 20, 2008 2:20 am

Vreselijke wedstrijd, verdiende uitslag, kampioenschap voor PSV, terechte gele kaart voor Heitinga, walgelijke actie van Gomes. Werkelijk om te kotsen. Zelden zo'n matennaaierij gezien.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58874
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do mar 20, 2008 2:58 am

Thomas schreef:Vreselijke wedstrijd, verdiende uitslag, kampioenschap voor PSV, terechte gele kaart voor Heitinga, walgelijke actie van Gomes. Werkelijk om te kotsen. Zelden zo'n matennaaierij gezien.
Psv speelt 3 keer gelijk, wij winnen alles .. :ajaxsmiley.gif:

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do mar 20, 2008 6:59 am

Natuurlijk, het kan nog makkelijk
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do mar 20, 2008 7:30 am

Thomas schreef:Vreselijke wedstrijd, verdiende uitslag, kampioenschap voor PSV
Mee eens !
Al had PSV de wedstrijd af kunnen maken in de 2e helft, de kansen waren er.

Aan Ajax kant vond ik trouwens Vermaelen en vooral Vertonghen sterk spelen.
terechte gele kaart voor Heitinga, walgelijke actie van Gomes. Werkelijk om te kotsen. Zelden zo'n matennaaierij gezien.
:drecul.gif:
Overdrijven is ook een vak...

Daarbij vraag ik me af of het geen rode kaart had moeten zijn voor Heitinga, de bal speelde hij namelijk totaal niet en hij schopt Gomes vol in zijn kruis. Dat Gomes vervolgens op de grond gaat liggen is natuurlijk overdreven, maar pijn had hij zeker. Maar goed, op je hurken gaan zitten en de pijn even laten wegtrekken werkt beter. Zijn ligpartij was nergens voor nodig.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » do mar 20, 2008 7:56 am

Ajaciedjuh schreef:Ik ben er van overtuigd dat als we alles winnen, kampioen gaan worden. Alleen dat alles winnen he! :blush.gif:

1 ding is zeker, psv verdiend het zeker niet met dat laf voetbal.

psv is constanter en meer economisch. Spelen nooit om over naar huis te schrijven, maar vermijden onze jaarlijkse inzinking voor de winterstop.

(Bovendien kochten ze het laatste kampioenschap, want die Vitesse verdedigers deden twee keer precies niks nadat Ajax op de laatste speeldag twee keer scoorde. Carnavalvoetbal)

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do mar 20, 2008 8:43 am

Slechte wedstrijd, maar met de 0-0 ben ik niet geheel ontevreden....

Ajax had de eerste helft de wedstrijd in handen, jammer dat je blinde vinken voorin hebt staan met Leo en Luis.

Suarez legt af wanneer hij moet schieten en gaat schieten als iemand anders er beter voor staat. Het verschil van subtop en top.

psv viel ook zwaar tegen. Ze wilden zogenaamd niet.... mjah...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do mar 20, 2008 8:52 am

Voetske schreef:Tja, beetje ongeloofwaardig, KjH dit, KjH dat, KjH zus, KjH zo, maar het ligt niet aan KjH, klopt.
???? Het ligt toch altijd aan de ander?

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do mar 20, 2008 8:57 am

Ik vond Silva trouwens goed spelen!!! :temp.gif:

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do mar 20, 2008 9:37 am

Verthonghen heel sterk.

Ik vond het trouwens jammer dat zowel Heitinga als Vermaelen nooit een middenvelder durfde in te spelen als het een beetje gevaar kon opleveren. Gewoon strak inspelen dan heb je een zee aan ruimte. Nu ging de bal 8x terug en werd Lindgren pas aangespeeld als hij op 5m van deze twee stond. Niks spannends aan.

Verder had de scheids in het begin 2x geel moeten trekken zoals iemand hier al eerder opmerkte.

Simons had ook geel moeten krijgen die kutbelg. En Gomes.....tja... Hoop dat hij zijn benen breekt! WALGELIJK.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do mar 20, 2008 9:38 am

Ik ben eruit. Ik heb een hekel aan de aanhang van feyenoord, maar aan het elftal van psv. In eigen huis op de counter spelen en met z'n allen op je eigen helft blijven. Bij ons waren ze al lang aan hun haren van het veld af gesleurd. Je had het in de eerste helft trouwens al moeten beslissen, Gomes is een zielepoot en de psv aanhang rechts van het uitvak is voorlopig ook weer koest haha.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mar 20, 2008 9:49 am

Spijker schreef:Ik ben eruit. Ik heb een hekel aan de aanhang van feyenoord, maar aan het elftal van psv. In eigen huis op de counter spelen en met z'n allen op je eigen helft blijven. Bij ons waren ze al lang aan hun haren van het veld af gesleurd. Je had het in de eerste helft trouwens al moeten beslissen, Gomes is een zielepoot en de psv aanhang rechts van het uitvak is voorlopig ook weer koest haha.

Vertel... :neutral.gif:

Plaats reactie