Ajax - Willem II 16-3-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo mar 16, 2008 5:47 pm

Iemand beelden van de goals van vandaag?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo mar 16, 2008 5:49 pm

Daniel_vT schreef:Iemand beelden van de goals van vandaag?
De 0-1 van Frank Demouge
De 1-1 van Klaas Jan Huntelaar
De 2-1 van Luis Suarez
De 3-1 van Luis Suarez
De 4-1 van Luis Suarez

Zoals elke wedstrijd vrijwel meteen na afloop in de wedstrijd-topic op AN te vinden. Tenminste, daar zie ik ze meestal meteen staan.
***

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » zo mar 16, 2008 5:58 pm

Suarez was inderdaad niet goed vandaag, maar er is niemand anders in de selectie die een goal als de 3-1 kan maken. Hij heeft gewoon kwaliteiten die we hard nodig hebben en als hij weer een beetje in vorm komt is het een topper voor Ajax.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo mar 16, 2008 5:59 pm

Echte papieren-vliegtuigjes-bouwen-wedstrijd. Gelukkig maar dat hij op de middag gespeeld werd anders was iedereen in slaap gevallen.

Hoogtepunt pas na de wedstrijd met de oordopjes in de oren. Was het toch opeens niet zo'n vervelende middag.

Dus geen gemaar, tot en met woensdag geloof ik er in ieder geval nog in. Daarna zien wel verder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 6:00 pm

Zonder Suarez bij Ajax kan PSV rustig op buitenspel spelen, want Rommedahl is dom en de andere aanvallers van Ajax zijn traag. Of je moet het ongeleide projectiel uit Brazilië/Rotterdam-Zuid willen laten meedoen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo mar 16, 2008 6:02 pm

Waarom was je hier tijdens de wedstrijd eigenlijk aanwezig op het forum? Zit het moderatorschap vastgeplakt aan een seizoenskaart?
Laatst gewijzigd door Jinne op zo mar 16, 2008 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo mar 16, 2008 6:02 pm

Ja! Je zou gaan fietsen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 6:05 pm

Omdat ik zwaar verkouden ben, Jinne.

Weinig gemist trouwens, als ik het zo bekijk.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 16, 2008 6:20 pm

Prachtig doelpunt van Suarez, de 3-1. Ik snap de kritiek op hem niet hoor. Hij heeft even een wat mindere periode na een explosieve seizoenstart, tijdens zijn eerste seizoen AJAX. Die jongen is 20 jaar oud, volgens mij wordt dat weleens vergeten. Hij is in potentie, zo niet in de praktijk, absoluut de beste speler van de selectie.

Slechte wedstrijd gespeeld? Mwah, een spits die 3 doelpunten scoort kan in mijn ogen maar moeilijk een slechte wedstrijd hebben gespeeld, ook bij AJAX. Stel je voor hoeveel hij erin zou schieten als ie een goede wedstrijd speelt! :headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 16, 2008 6:20 pm

Goed Ronald de Boer-achtig werk van De Jong bij de 2-1. Huntelaar ook sterk.

Voor wat betreft Suárez: binnen het voetbal kan één moment beslissend zijn. Suárez kan zo'n moment forceren.

Verder kan hij natuurlijk veel beter en dat verwacht ik van hem, maar Ajax heeft geen alternatief voor hem, dus zou ik hem altijd opstellen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 16, 2008 6:22 pm

Starring schreef:Andries Jonker heb ik nog nooit zien lachen. Al is hij wel vaak net als zijn grote vriend Louis sterk en duidelijk in zijn analyse na afloop...
Analyseren na afloop is makkelijk. Ik mag hopen voor zijn spelers dat hij ook vooraf een aardige analyse kan neerzetten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 16, 2008 6:25 pm

Bertje schreef:Goed Ronald de Boer-achtig werk van De Jong bij de 2-1. Huntelaar ook sterk.
Urby ook. Niet dom gaan lopen maaien, maar het koppie erbij houden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 16, 2008 6:47 pm

My God, als we woensdag weer zo spelen, worden we opgevreten door de sluipmoordenaars van PSV.

Maar goed. Ik zal de boodschap van het idioot slechte spel maar niet meer brengen, want het werd 4-1, en dus heeft Ajax het goed gedaan.... :excited.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo mar 16, 2008 6:50 pm

Bertje schreef:
Starring schreef:Andries Jonker heb ik nog nooit zien lachen. Al is hij wel vaak net als zijn grote vriend Louis sterk en duidelijk in zijn analyse na afloop...
Analyseren na afloop is makkelijk. Ik mag hopen voor zijn spelers dat hij ook vooraf een aardige analyse kan neerzetten.
Mee eens, maar de wijze waarop hij tot een zuivere eindanalyse komt, verraadt kijk het op het spelletje. Hij wist daarbij Ajax met zijn ploeg aardig vast te zetten in pakweg de eerste 30 minuten (al is dat niet zo moeilijk). Pas na die omzetting - Heitinga een paar meters vooruit - ging het wat beter lopen...

Ik hoop echt dat VD Wiel volgend seizoen volledig fit is. Hij moet namelijk dé opbouwende man worden in de defensie. Hij moet daarin nog wat groeien, maar ik heb goede hoop. Vermaelen stelt mij namelijk terleur. Zie hem niet zo snel beter worden ook...
AFCA!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 7:01 pm

Frank schreef:
Voetske schreef:
Frank schreef: Vandaar natuurlijk dat het in Eindhoven 2 - 4 werd....

Hoezo vreemde opmerking, als Ajax nu speelt tegen de tegenstander die Ajax elk jaar niets in de weg legt :smallgrin.gif:
Ach gut , das ook 1 keer gebeurt ..
Zoek de verschillen:

Roda - PSV (laatste 18 keer, incl. vandaag)

Winst Roda 5
Winst PSV 7
Gelijkspel 6

Doelsaldo 26 - 24

Ajax - Willem II (laatste 18 keer, incl vandaag)

Winst Ajax 16
Winst Willem II 0
Gelijk 2

Doelsaldo 62 - 8

Sta je nog steeds achter je opmerking, Voetske? :aai.gif:
Ja, want ik begrijp niet waar je het over hebt :confused.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 16, 2008 7:04 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:My God, als we woensdag weer zo spelen, worden we opgevreten door de sluipmoordenaars van PSV.

Maar goed. Ik zal de boodschap van het idioot slechte spel maar niet meer brengen, want het werd 4-1, en dus heeft Ajax het goed gedaan.... :excited.gif:
Ja, dat zegt immers echt iedereen!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo mar 16, 2008 7:05 pm

Nou, gefeliciteerd met het kampioensschap. :ajaxscarf.gif: :hupajax.gif:

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » zo mar 16, 2008 7:06 pm

Mr. Ajax schreef: Slechte wedstrijd gespeeld? Mwah, een spits die 3 doelpunten scoort kan in mijn ogen maar moeilijk een slechte wedstrijd hebben gespeeld, ook bij AJAX. Stel je voor hoeveel hij erin zou schieten als ie een goede wedstrijd speelt! :headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
Ik hoop dat je toch niet serieus bent als je zegt dat Suarez vandaag een goede wedstrijd heeft gespeeld? Voetballend gezien was Suarez vandaag namelijk echt zwaar onder de maat. De drie doelpunten verbloemen het feit dat hij vandaag gewoon een slechte wedstrijd heeft gespeeld.

Sowieso was het vandaag een wedstrijd die je pijn deed aan de ogen. Te laag tempo, weinig beweging zonder bal. En wat doet lafbek Koster? Die zet rommedahl erin, in plaats van Leo speelminuten te geven.. :1evil.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 16, 2008 7:08 pm

Harm schreef:Nou, gefeliciteerd met het kampioensschap. :ajaxscarf.gif: :hupajax.gif:
:smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 16, 2008 7:10 pm

PSV kruipt in de underdog-positie. Pas hoor, dan zijn ze het gevaarlijkst.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 7:54 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:My God, als we woensdag weer zo spelen, worden we opgevreten door de sluipmoordenaars van PSV.
Dat riep je ook voor NAC - Ajax.

Maar goed. Ik zal de boodschap van het idioot slechte spel maar niet meer brengen, want het werd 4-1, en dus heeft Ajax het goed gedaan.... :excited.gif:
Wie zegt dat er een hosannastemming hangt mbt het spel van Ajax?

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 7:56 pm

leon schreef:
Mr. Ajax schreef: Slechte wedstrijd gespeeld? Mwah, een spits die 3 doelpunten scoort kan in mijn ogen maar moeilijk een slechte wedstrijd hebben gespeeld, ook bij AJAX. Stel je voor hoeveel hij erin zou schieten als ie een goede wedstrijd speelt! :headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
Ik hoop dat je toch niet serieus bent als je zegt dat Suarez vandaag een goede wedstrijd heeft gespeeld? Voetballend gezien was Suarez vandaag namelijk echt zwaar onder de maat. De drie doelpunten verbloemen het feit dat hij vandaag gewoon een slechte wedstrijd heeft gespeeld.

Sowieso was het vandaag een wedstrijd die je pijn deed aan de ogen. Te laag tempo, weinig beweging zonder bal. En wat doet lafbek Koster? Die zet rommedahl erin, in plaats van Leo speelminuten te geven.. :1evil.gif:
Ehh...Suarez was eigenlijk best wel goed bezig. 3 Doelpunten en gaf nog een bal panklaar op Perez. Hij was de enige die voor dreiging zorgde vanaf de zijkant.

Heel wat beter dan Kennedy, Rommedahl en Luque!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo mar 16, 2008 7:56 pm

leon schreef:
Mr. Ajax schreef: Slechte wedstrijd gespeeld? Mwah, een spits die 3 doelpunten scoort kan in mijn ogen maar moeilijk een slechte wedstrijd hebben gespeeld, ook bij AJAX. Stel je voor hoeveel hij erin zou schieten als ie een goede wedstrijd speelt! :headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
Ik hoop dat je toch niet serieus bent als je zegt dat Suarez vandaag een goede wedstrijd heeft gespeeld? Voetballend gezien was Suarez vandaag namelijk echt zwaar onder de maat. De drie doelpunten verbloemen het feit dat hij vandaag gewoon een slechte wedstrijd heeft gespeeld.

Sowieso was het vandaag een wedstrijd die je pijn deed aan de ogen. Te laag tempo, weinig beweging zonder bal. En wat doet lafbek Koster? Die zet rommedahl erin, in plaats van Leo speelminuten te geven.. :1evil.gif:
Tjah, dat doet Huntelaar nou elke wedstrijd en daar hoor je niemand over zeiken.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 16, 2008 8:16 pm

Jawel hoor, er is namelijk ook genoeg kritiek op Huntelaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 16, 2008 8:18 pm

op Suarez ook.

Dat belemmert Luuk echter niet om te constateren dat Suarez heilig is op AT. :smallgrin.gif:

Plaats reactie