Ajax - Willem II 16-3-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:26 pm

Volgens mij speelt Ajax de laatste tijd weinig met Suarez en ligt het gemiddelde in thuiswedstrijden in 2008 op 4 goals per wedstrijd. Je opmerking is dus volgens mij onjuist
I think I lost my fucking headache

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 9:27 pm

Voetske schreef: dat ie zijn akties veel zorgvuldiger zal moeten uitkiezen en maken.
Ben ik met je eens. Hij koos vandaag nog te vaak voor een risicoloze pass terwijl hij voor eigen succes had moeten gaan. Best leuk om die jongen aan te praten dat ie minder voor eigen succes moet gaan, maar ik wil gewoon de Suarez van de eerste 6 wedstrijden en vandaag zien. De Suarez die doelpunten maakt en medespelers doelpunten laat maken.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 9:29 pm

LucaS schreef:Volgens mij speelt Ajax de laatste tijd weinig met Suarez en ligt het gemiddelde in thuiswedstrijden in 2008 op 4 goals per wedstrijd. Je opmerking is dus volgens mij onjuist
Dus de Ajax aanvallers zijn van een hoog niveau wil je zeggen? Prachtige uitgespeelde aanvallen? Het is gewoon niks meer dan de bal erin pompen en dan hopen dat Huntelaar die bal voor de voeten of op het hoofd krijgt. Of een opstomende Heitinga. Maar een Rommedahl, Luque, Leonardo en Kennedy die lijn in het aanvalsspel brengen?

:drecul.gif:

Maar jullie kenners zullen het wel anders zien.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 9:33 pm

goodfella schreef:Hoe fantastisch speelde Perez vandaag Voetske? :hypocrite.gif:
Niet. Ik begrijp niet dat mensen deze over-the-hill-vedette de hand boven het hoofd houden, terwijl een talent als Suárez wordt afgebrand.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:34 pm

En met Suarez is de opbouw beter verzorgd en zit er meer een idee achter het aanvalspel?
Tja, dat zie ik inderdaad anders, GF

Afgebrand Joey? Dat lijkt me wat dramatisch. Wie branden Suarez af?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 9:41 pm

Jij bijvoorbeeld. Die jongen kan geen goed doen bij jou.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:44 pm

Wat een onzin. Die jongen is een groot talent. En nog maar 20.
Maar goed is goed en slecht is slecht. Het is echt geen schande als die jongen even als een krant voetbalt. En helaas is dat nu al een maandje of twee aan de hand. Maar hij komt er ongetwijfeld wel weer bovenop.

Ik kraak Suarez helemaal niet af.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 9:48 pm

Ik denk dat hij vertrouwen nodig heeft.
Ik zie zijn tekortkomingen ook wel. Maar hij heeft kwaliteiten die verder niemand heeft. En hij is natuurlijk stukken beter dan Rennis Dommedahl, om eens iemand te noemen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:50 pm

Hoe vaak jij me niet verteld hebt dat Ajax geen speeltuin is en dat er onmiddellijk gepresteerd moet worden. Kennedy komt er wellicht ook wel als hij tien wedstrijden op rij mag blijven staan en vertrouwen voelt.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 9:52 pm

Ik vind Kennedy een duidelijk mindere speler.

Natuurlijk is Ajax geen speeltuin. Maar Suárez heeft er inmiddels wel 14 inliggen en hij heeft ook nog een paar assists op zijn naam. Dus zo verschrikkelijk is het niet om hem krediet te geven. Temeer daar hij dus, zoals gezegd, bijzondere kwaliteiten heeft. Hij is geen Richard Knopper.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:53 pm

meer een hennie meyer. Maar dan beter denk ik
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 9:54 pm

Die vergelijking begrijp ik niet. Hennie Meijer moest het hebben van zijn dikke kont, daar zwaaide hij mee rond om ruimte maken. Suárez is een totaal andere speler.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58948
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 9:55 pm

goodfella schreef:Zonder Suarez is er uberhaupt geen aanval.

Hoe fantastisch speelde Perez vandaag Voetske? :hypocrite.gif:
Perez speelde allerbelabberst, maar in tegenstelling tot jou durf ik dat gewoon toe te geven en kom niet met dooddoeners als "maar ik wil gewoon de Suarez van de eerste 6 wedstrijden en vandaag zien. De Suarez die doelpunten maakt en medespelers doelpunten laat maken.".

We willen ook de ouderwetse Perez zien, maar net als bij Suarez zien we die dus niet.We zien wat Suarez betreft een ouderwetse pingeldoos die te balverliefd is, en veel balverlies heeft.En dan mogen andere dat weer opknappen.

En Suarez zou dreigend zijn ?.Tja als je zag hoe gemakkelijk b.v. een van der Struik ( die jongen komt van een 3 klasse brabantse bond elftal) op de been bleef.Suarez is geen Cruijff, Suarez is geen speler, zelf in als ie in vorm is, die de bal bij zich kan houden, kan delegeren, heeft weinig overzicht, en ook geen tempo versnelling.En een afmaker is ie ook niet.En laat zijn man regelmatig lopen.

Ik vind het een teken aan de wand dat je ziet ( niet alleen vandaag ) hoe gemakkelijk je Suarez af kan stoppen, in principe zijn zijn akties ( nu hij niet meer mag swalben ) steeds voorspelbaarderder geworden.

Ik hoop dat ik het mis heb, en dat ie in staat is om dingen af te leren, en andere dingen bij te leren, maar vooralsnog zie ik dat dus niet bij Suarez.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 16, 2008 9:56 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:55 pm

Het zijn allebei rommelaars die geen idee hebben hoe ze het doen.
I think I lost my fucking headache

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 10:19 pm

Voetske schreef: En Suarez zou dreigend zijn ?.Tja als je zag hoe gemakkelijk b.v. een van der Struik ( die jongen komt van een 3 klasse brabantse bond elftal) op de been bleef.Suarez is geen Cruijff, Suarez is geen speler, zelf in als ie in vorm is, die de bal bij zich kan houden, kan delegeren, heeft weinig overzicht, en ook geen tempo versnelling.En een afmaker is ie ook niet.En laat zijn man regelmatig lopen.
Geen afmaker, maar al wel 14 doelpunten. Het zal wel. Geen tempoversnelling, maar hij is wel in staat om z'n directe tegenstander buitenom te passeren. Geen overzicht, maar toch veel assists. Het zal allemaal wel.
Ik vind het een teken aan de wand dat je ziet ( niet alleen vandaag ) hoe gemakkelijk je Suarez af kan stoppen, in principe zijn zijn akties ( nu hij niet meer mag swalben ) steeds voorspelbaarderder geworden.

Ik hoop dat ik het mis heb, en dat ie in staat is om dingen af te leren, en andere dingen bij te leren, maar vooralsnog zie ik dat dus niet bij Suarez.
Ja, Suarez werd voortreffelijk afgestopt. Stel je toch eens voor dat v/d Struik een slechte dag zou hebben gehad...

Wat een voetbalverstand heb jij zeg. Misschien moet je als enige hier nog maar eens Kenneth Perez verdedigen. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58948
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 10:29 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef: En Suarez zou dreigend zijn ?.Tja als je zag hoe gemakkelijk b.v. een van der Struik ( die jongen komt van een 3 klasse brabantse bond elftal) op de been bleef.Suarez is geen Cruijff, Suarez is geen speler, zelf in als ie in vorm is, die de bal bij zich kan houden, kan delegeren, heeft weinig overzicht, en ook geen tempo versnelling.En een afmaker is ie ook niet.En laat zijn man regelmatig lopen.
Geen afmaker, maar al wel 14 doelpunten. Het zal wel. Geen tempoversnelling, maar hij is wel in staat om z'n directe tegenstander buitenom te passeren. Geen overzicht, maar toch veel assists. Het zal allemaal wel.
Ik vind het een teken aan de wand dat je ziet ( niet alleen vandaag ) hoe gemakkelijk je Suarez af kan stoppen, in principe zijn zijn akties ( nu hij niet meer mag swalben ) steeds voorspelbaarderder geworden.

Ik hoop dat ik het mis heb, en dat ie in staat is om dingen af te leren, en andere dingen bij te leren, maar vooralsnog zie ik dat dus niet bij Suarez.
Ja, Suarez werd voortreffelijk afgestopt. Stel je toch eens voor dat v/d Struik een slechte dag zou hebben gehad...

Wat een voetbalverstand heb jij zeg. Misschien moet je als enige hier nog maar eens Kenneth Perez verdedigen. :drecul.gif:
Zoals gebruikeliujk kom je niet veel verder dan wat prietpraat, het zal wel bij je ( jonge ) leeftijd horen.En als je zo af en toe je nek uitsteekt, dan kun je het wel eens mis hebben.Al is Perez in goede doen een aanwinst voor elk elftal. Afijn, had Perez zijn kansen vandaag wel gemaakt dan zou ie, als ik jou redenatie zou volgen, een wereldklasse speler zijn.

verder gun jou het plezier om tot in de lengte van dagen het steeds maar weer over Perez te hebben .. maar is er ook iets wat vanuit je zelf w.b. AJAX enz. een bijdrage kan leveren in de discussies op dit forum ?.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 16, 2008 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 10:32 pm

Voetske schreef:Al is Perez in goede doen een aanwinst voor elk elftal.
Onbegrijpelijk dat Real Madrid zich nooit heeft gemeld. :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58948
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 10:35 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Al is Perez in goede doen een aanwinst voor elk elftal.
Onbegrijpelijk dat Real Madrid zich nooit heeft gemeld. :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:
Misschien zou jij me uit kunnen leggen wat dat er mee te maken heeft ?.Of had ik er speciaal bij moeten zetten " in de Nederlandse competitie ".
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 16, 2008 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo mar 16, 2008 10:35 pm

joey schreef:Jij bijvoorbeeld. Die jongen kan geen goed doen bij jou.
Maar dat heb jij een beetje met Perez.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 16, 2008 10:38 pm

Perez doet dan ook helemaal niets goed sinds hij terug is. Ik heb hem ook al twee keer voor open doel zien missen. Zit de sleet er soms op?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 16, 2008 10:39 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Jij bijvoorbeeld. Die jongen kan geen goed doen bij jou.
Maar dat heb jij een beetje met Perez.
Perez is oud. Die moet er meteen staan.

Ik heb nooit gezegd dat Perez niet kan voetballen. Wel dat hij overschat wordt (zo geweldig is hij nou ook weer niet) en dat hij totaal ongeschikt is om op 10 te voetballen. Maar ik geloof dat bijna iedereen daar inmiddels wel achter is.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma mar 17, 2008 9:14 am

joey schreef:
brigade zuid schreef:
joey schreef:Jij bijvoorbeeld. Die jongen kan geen goed doen bij jou.
Maar dat heb jij een beetje met Perez.
Perez is oud. Die moet er meteen staan.

Ik heb nooit gezegd dat Perez niet kan voetballen. Wel dat hij overschat wordt (zo geweldig is hij nou ook weer niet) en dat hij totaal ongeschikt is om op 10 te voetballen. Maar ik geloof dat bijna iedereen daar inmiddels wel achter is.
Perez zit gewoon in een dipje. Mag het? Dus niet van die pietpraat gaarne. :ajaxsmiley.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma mar 17, 2008 9:52 am

Perez zit gewoon in een dipje. Mag het? Dus niet van die pietpraat gaarne.
Is 2,5 maand niet een beetje een erg lang dipje?
Pompiedom

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 3:24 pm

Ach, LVG liet niet voor niets Perez zonder problemen naar Ajax gaan. De speler heeft veel beperkingen. Bepaalde journalisten hebben vorig jaar een beetje stemming gemaakt en Perez uitgeroepen tot slachtoffer. Geheel ten onrechte mijns inziens. Inmiddels heeft hij ook bij PSV en nu terug bij Ajax op de bank plaats mogen nemen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53576
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 3:29 pm

En AZ is er bepaald sterker op geworden, van die transferpolitiek
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie